[ HIP @ 25.06.2010. 17:33 ] @
Sta mislite o Chery Ego 1,3 83 ks 7500 eur sa izuzetno bogatim paketom opreme

http://www.chery.rs/chery_ego.html

Mozda i najjaci konkurent "nasem" najprodavanijem Puntu.
[ cozmo_im @ 25.06.2010. 17:51 ] @
Info iz prve ruke, od ljudi koji su ga vozili, tj. testirali.

Auto je okretan po gradu i ima solidno mesta. Na zadnjoj klupi se oseca neka precka ispod sedalnog dela i to smeta. Gepek je 220 lit. Vozac lepo nalazi mesto, ima mesta, sedista korektna bez bocnog oslonca, volan moze prihvatljivo da se podesi.

Cuju se rupe u njemu, iako ih lepo upija (kazu tupka vise nego Punto preko rupa). Volan je dosta plastican. Enterijer je pun razne plastike, tvrde, ali sasvim lepo uklopljenje i sarenis je svugde. Tekstil na sedistima je finog kvaliteta. Auto je sklopljen precizno i korektno.

Motor je trom, odnosno fabrika kaze 12s do stotke, niko nije uspeo ispod 16 sekundi da ga natera, preko 3000 obrtaja je strasno bucan u kabini. Preko 120kmh auto nekako cudno se ponasa kad se naglo uspori, znaci treba ga kontrolisati, kao da nekako leluja! Nisu isli vise od 150, nije bilo bas sigurno zbog cudnog ponasanja prednjeg kraja, a to mu je i maks brzina (oko 155-156kmh).

U gradu ide korektno, osim sto mora da se gazi pa se deranja motor.

Menjac je precizan ali je rucica nekako cudna pa kazu dok se navinkes da ne izboksujes pepeljaru...

Ima mesta za 4 odrasle osobe.

Komande su lake i meke.

Ukratko, realno vredi ispod 7000 evra.

Klima radi odlicno, kazu da je extremno jaka kako hladi.

I jos kazu da je ipak Punto mnogo bolje i bezbednije vozilo.

Ovo je dobra solucija kao drugi auto u porodici, za gradsku voznju iskljucivo, nista van grada.

Motor jeste solidno snazan ali su prenosni odnosi bezveze i dernja se bez potrebe a ne povlaci na otvorenom putu kako treba.

Ukratko.
[ Zarko Silic @ 25.06.2010. 18:07 ] @
A gde ce se to vozilo servisirati, ako, recimo, dozivi havariju?

Poredjenje sa Zuntom je, najblaze receno, neumesno.
[ HIP @ 25.06.2010. 18:37 ] @
Zasad BG i NS sto se servisa tice. A sto se tice opreme Punto je losiji
Ja cenim Punto. Mislim da je to sasvim dobar auto u svojoj klasi, ali
ne vidim zasto bi poredjenje bilo neumesno?

[Ovu poruku je menjao HIP dana 25.06.2010. u 19:47 GMT+1]
[ vladd @ 25.06.2010. 19:27 ] @
Servis nije problem, za ova vozila. Proboj na trziste predpostavlja odlican servis.
[ vidan kv @ 25.06.2010. 19:29 ] @
"Trgomen" u Kraljevu otvorio servis i prodajni salon......većina koja je vozila/testirala te kineze deli pozitivne ocene.......mislim da ih ne treba potcenjivati jer setimo se korejskih vozila kada su se pre 20-ak i kusur godina pojavili na tržištu a samo pomislite gde su sad.............pozzz!
[ cozmo_im @ 25.06.2010. 19:37 ] @
http://www.youtube.com/watch?v=BiuUct6jWOI

http://www.youtube.com/watch?v=UCoFGiv5NTw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Vm7AfHx20Mo
[ sasa022 @ 25.06.2010. 20:05 ] @
Koja cena je prava 8740 ili 7500 € ???

Mislim da je jos uvek Punto i Sandero sigurniji izbor - dok Chery preboli sve "decije bolesti"...
[ etjen @ 25.06.2010. 20:19 ] @
ja ne mogu da se otmem utisku da je to konfekcijski auto. Sve na njemu mi deluje nekako zbudženo. Plastika kilavo uklopljena, materijali na sedištu loše sašiveni...
Sve u svemu-traljavo. Čak mi je i pomalo krivo mi je što mi pruža takav utisak, ali tako je...
[ HIP @ 25.06.2010. 20:23 ] @
Ja sam razumeo da je pala cena na 7500 eur. Pa zbog cene i postaje
veoma interesantan na nasem trzistu
[ HIP @ 25.06.2010. 20:31 ] @
Uh sad vidim na ovim klipovima menjac mu ima bas dugacak hod. Kao kod Yuga :)
[ Nocni @ 25.06.2010. 21:37 ] @
Citat:
HIP: ...Pa zbog cene i postaje
veoma interesantan na nasem trzistu


Kome je interesantan?
Kako si ovo zaključio?
Postoji li neka statistika o prodaji ili je ovo tvoje subjektivno mišljenje?
[ HIP @ 25.06.2010. 22:15 ] @
Rano je za statistike. A interesantan je, pretpostavljam svakom, ko u vreme
ekonomske krize nije u mogucnosti da si priusti skuplji automobil, a takvih
je jako puno
[ Nocni @ 25.06.2010. 22:32 ] @
Pogledaj malo ovu temu: http://www.elitemadzone.org/t3...Kineski-Chery-startovao-Srbiji

Nisi shvatio sta sam htio da kazem... ovaj chery je u stvari strasno skup... ako ces da kupujes jeftino a novo vozilo loseg kvaliteta zbog nedostatka novca, onda je po meni bolje uzeti npr. ladu nivu nego ovu malu višnju
[ HIP @ 25.06.2010. 22:46 ] @
Skup u odnosu na sta? Pogledaj malo bolje paket opreme.
Znaci kostao je 8.740 e, pa 7990 e, pa sad 7490 e, a ne
bi me iznenadilo da cena jos ide dole uskoro
Ali necu da ispadne da ja navijam za kineze, naprotiv
Inace ja vozim kvalitetnog japanca i ne nameravam da ga
menjam uskoro.
Samo mislim da ce u bliskoj buducnosti biti zestoko
konkurentni po svemu

[Ovu poruku je menjao HIP dana 25.06.2010. u 23:57 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 25.06.2010. 23:18 ] @
Cena ovog automobila treba da ide onoliko dole koliko prilici jednom proizvodu za jednokratnu upotrebu.


Isto onoliko koliko je i cena kineskih skutera u odnosu na cenu normalnih proizvodjaca.


A sta ce biti za 20 ili 30 godina, koga to u ovom trenutku zanima.

Ovaj automobil ni sa dve klime ne sme imati istu cenu kao "nas" Punto.

[ Nebojsa Milanovic @ 26.06.2010. 00:06 ] @
Realno, teško mi je da razumem na osnovu čega neko pored:

1) Punta (verovatno najbolji kompromis u klasi)

2) Sandera (najveći prostor u klasi)

3) I10 (najkvalitetniji u klasi)

...razmišlja o ovom autu.
[ sasa022 @ 26.06.2010. 00:33 ] @
Tu je i Lada Kalina 1.4 HB Lux ( VAZ 11194 ) - klima,alu-felne,el. podizaci,.... za oko 7500€ + TNG ( sa atestom ) 600€

Chery verovatno ima nisku cenu,ali su se distributeri "debelo ugradili" u startu,pa sad spustaju cene.
[ vladd @ 26.06.2010. 00:38 ] @
Spisak opreme za 8500 evra ga pravi znacajno razlicitim od Punta(1000 evra manje za priblizni model punta, sa slabijim motorom) koji je sa opremom u filozofiji Yuga:

Klima uređaj
Električni podizači stakala napred/nazad
Električno podesivi retrovizori
Sedišta u fabričkom štofu ●
Podešavanje sedišta u 4 smera
Zadnja klupa deljiva 60/40 ●
Radio CD/MP3 player sa USB konekcijom
4 zvučnika
Servo volan ●
Parking senzori
Suvozačev štitnik od sunca sa ogledalom ●
Daljinska centralna brava ●
Unutrašnji retrovizor sa funkcijom protiv zaslepljenja ●
Ostava za sitnice ●
Elektronsko podešavanje prednjih svetala
Otvaranje rezervoara iznutra ●
Unutrašnje osvetljenje napred ●
Paket za pušače ●
Aluminijumske felne ●
Gume 175/60 R14 ●
Halogena prednja svetla ●
Retrovizori u boji vozila ●
Ručke u vratima u boji vozila ●
Branici u boji vozila ●
Zadnji spojler u boji vozila ●
Krovni nosači
Umeci u vratima od štofa ●
Putni kompjuter
Vazdušni jastuk za vozača i suvozača ●
Disk kočnice napred ●
Doboš kočnice pozadi ●
Letva volana sa funkcijom upijanja udara pri sudaru ●
ABS+EBD
Imobilajzer ●
Alarmni uređaj ●
Prednja svetla za maglu ●
Zadnja svetla za maglu ●
[ Nocni @ 26.06.2010. 00:49 ] @
Ne mislis valjda da bi trebalo porediti proizvode renomiranih proizvodjaca kakav je fiat (pogotovo za ovu klasu) sa nekakvim chery-em koji se prodaje pod 5-6 razlicitih imena?
Kad cete shvatiti da auto autom ne cini spisak opreme koja je ugradjena u njega...
[ tdusko @ 26.06.2010. 01:48 ] @
Bg, Ns i Kraljevo

Zamisljam ljude iz Leskovca ili Novog Pazara koji recimo kupe ovaj auto i iz nekog razloga treba da posete ov. servis. Trebalo bi da uzmu koji slobodan dan...
[ DrJekyll @ 26.06.2010. 04:41 ] @
Citat:
Sedišta u fabričkom štofu ●
Suvozačev štitnik od sunca sa ogledalom ●
Ostava za sitnice ●
Umeci u vratima od štofa ●
Unutrašnje osvetljenje napred ●
Doboš kočnice pozadi ●
Zadnja svetla za maglu ●



Trebali su u opremi da stave i:

-srafovi na tockovima ●

ovako spisak nije bas kompletan..
[ HIP @ 26.06.2010. 08:11 ] @
Kod nas neki ljudi tesko prihvataju nove stvari i pausalno ocenjuju kvalitet
[ Nocni @ 26.06.2010. 08:47 ] @
Ako si sa ovom tvrdnjom mislio na mene, onda da ti kazem da sam ja to kinesko g*vno isprobao jos u Italiji i da je po meni u rangu ruskih vozila... solidno ga je opisao i cosmo u ovoj temi i odma primjetio da je to ipak nekultivisani agregat pun djecijih bolesti...
Sad ces vjerovatno postaviti pitanje kompetencije... ko sam ja da dajem bilo kakvo misljenje...
Vec sam ranije rekao... kad je bilo kupaca do skoro za zastavu 101 i za yuga bice i za chery...
[ etjen @ 26.06.2010. 09:05 ] @
pa eto mogli bi uz njega, kao i uz 101 da dele bicikl prilikom kupovine.
Tako je moj poznanik pre par godina kupio novog Keca i dobio mont-bajk na poklon. Svi su mu govorili da mu je dobar bajs
A što se tiče Keca, imao je milion malih problema sa njim i posle godinu ga je prodao.
Ali sa druge strane on je bar koštao oko 3800 Eura... (sa biciklom)
[ Nocni @ 26.06.2010. 09:26 ] @
Koliko taj auto ima imena? kimo, ego, S12... Ovaj kojeg sam ja probao prije 2 godine zvao se chery A1, a bio je potpuno isti...
Inace do 100 ubrzava za jedno 17-18 sec... a trosi 12 litara...
[ vladd @ 26.06.2010. 10:42 ] @
Pa niko ne tvrdi da je enterijer bolji ego u Audiju, motori bolji iod BMW-a, vec da u okruzenju imamo jos jedno vozilo, solidne opreme, ispod 10k€

Do pre par godina, ljudi su placali 12-15k€ za klot autice, tzv brendova(polo, razne skodice sa vw ideologijom), i dobijali slican kvalitet komponenti, losiju opremu i skup servis, ali, brendomanija je zarazna bolest.

Ovo je otvaranje trzista, i treba ga pozdraviti, taman da su od kartona napravljeni.
Citat:
DrJekyll: Trebali su u opremi da stave i:

-srafovi na tockovima ●

ovako spisak nije bas kompletan..


Pa otprilike, ali, radio sam copy-paste, boldovao razlike u odnosu na punta..
Inace, identican je obicaj marketinga svih firmi, i mercedesa i opela i pezoa, od "vanity" ogledala, do drzaca za case..sve im je "oprema"

Srafovi za tockove, nosaci motora, gume...volan ...su nekako NEOPHODNI delovi, pa nisu na spisku...
[ Zarko Silic @ 26.06.2010. 12:41 ] @
Citat:
vladd:Do pre par godina, ljudi su placali 12-15k€ za klot autice, tzv brendova(polo, razne skodice sa vw ideologijom), i dobijali slican kvalitet komponenti


A koje su to komponente slicnog kvaliteta osim vazduha u gumama? ?


Niko njega ni ne poredi sa Audiem vec ga porede sa Puntom, malim Fiatom, proizvodjacem koji tradicionalno pravi najbolja mala auta na Svetu i vozilom iza koga stoji najmanje 4 decenije iskustva.
[ vladd @ 26.06.2010. 16:04 ] @
I doticne gume, i gomile plastike(od rad kapne, enterijera, raznih pregrada na motoru, usisnih kanala koji pucaju...farova koji se krune i zatamnjuju), i prekidaci i senzori..sedista(i materijali i konstrukcija) i losa mehanika kojecega(podizaca prozora, mehanizmi brave, otbaranja gepeka i haube).., ono sto pravi glavobolju..najcesce..i to veliku..

Motorici sa tri cilindra(kakva dosetka), bolecivi senzori(skinite crni temp senzor i kupite zeleni) u opremi motora, plasticni propeleri na pumpama, lose veze na fan modulima...da nabrajam...

Svojeglavi racunari, sa dijagnostikom koja je postala smisao i biznis sama po sebi!!! napravljen posao od problema na vozilu!!!

A placeno skoro pa DUPLO


NE ocekujem da vozilo ima perfektna resenja, od strane savremene auto-industrije, svaki sav na svom mestu, i svaku plastiku ukrojenu, trajnu, i bez unutrasnjih napona(ono sto korisnici razumeju su "skupe" i "jeftine" plastike, u stvari su iste, samo je tehnologija obrade prostija ili slozenija), recimo na Daciji Sandero je situacija u gepeku kao u Yugu, lose ukrojena ponjava, ali nema veze, ne kosta 50 prosecnih plata, vec 25...

Uostalom, lepo se snalazimo sa kineskim gacama i carapama, kompjuterima i ribom zvanom panga, red je da skoknemo, sa nasim prihodima, i na vozila

Mozemo da proglasimo parolu, sa "nemackom" platom nemacka vozila, sa kineskom-kineska

Poz
P.S.
Ne poredim sa Audijem, posto nije za poredjenje. Audi, i vlasnik, salju odredjenu "poruku". Ovde je rec o malom vozilu, sa malom cenom, koje nudi vise od konkurencije.
I dobro je sto je u prici, odnosno na trzistu.

A o predrasudama, uvrezenim poluistinama ili jos gore, ne vredi detaljisati. Istorija se ponavlja od '90-ih, kada su oni prvi "zuti" pravili prodor, pa se stiglo i do "patriotizma"(u USA, da ne bude zabune), braneci ustaljenost trzista.
Svaki put se novotarija skepticno, a ne objektivno gleda, i yvek se gleda meso, a jede kupus po ceni mesa.
I uvek ce biti onih kojima radije pozli u TDI masini bez klime, na +45, nego da se ohlade u kinezu bez imidza
[ Zarko Silic @ 26.06.2010. 16:35 ] @
Pa vidi Vladd,

citajuci ove tvoje filozofske misli, proizilazi da nas covek treba da se vrati na planinu i nastavi (nastavi, zato sto je nedavno prekinuo) da gaji koze, u stvari, jednu kozu zato sto za dve nema potrebe. Preskupo je.


Ovo kinesko govance ne moze i dugo nece moci biti auto. Pogotovo ako kosta koliko i jedan Fiat u istoj klasi. Kinezi nemaju jos ni jedan autohtoni proizvod iz masinske industrije koji moze da parira bilo kojem zapadnoevropskom pa ni automobil.

Ovi pokusaji da na fotografiji predstave svoje umotvorine za nekog ko se razume u tehnologiju i kvalitet su prosto smesni. Ni jedan jedini deo na tom masinskom sklopu, ma koliko sadrzao dodatne opreme, ne moze da se uporedi sa zapadnoevropskim "ekvivalentom" osim cene kostanja.
Sve je losije.

Ako bas moram, radije cu se voziti u Fiat Puntu bez klime nego u ovoj sklopociji sa svom klimom i gomilom kica kome ni sabacki vasar nije ravan.

P.S. Bas me zanima koji je smisao porediti TDI motore sa ovima iz sredine proslog veka?

Onaj ko ne veruje u ovo sto kazem neka samo uslika jedan deo za koji misli da je kvalitetan sa ovog Kineza pa cu mu ja onda uslikati "isti" taj deo na Vagu ili Fiatu.

Tenholoski nivo ovih Kineza slican je onom kojim su se proizvodila nekadasnja ruska vozila i zato se slazem sa Nocnim da je bolje kupiti novu Ladu.
Ako ni zbog ceg drugog, bar je servisna mreza dostupnija.




[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 26.06.2010. u 17:52 GMT+1]
[ vladd @ 26.06.2010. 17:27 ] @
Prvo, uneo si previse nepotrebnih emocija, tako da je izostalo razumevanje. Nisi razumeo recenicu u kojij se nalaze tri slovaTDI, niko ne poredi nigde nikakve motore.

Ako hoces raspravu "gluvih telefona", onda da uzvratim pitanjem, a zasto neki TDI nemaju(imaju) 3 cilindra.

3 cilindra je vrhunski bezobrazluk, iako je tehnicki korektno resenje, bezobrazluk je iskati(traziti) i pokrivati marketingom) 10+ hiljada evra za to vozilo...

Citat:
zarsilic:...

Onaj ko ne veruje u ovo sto kazem neka samo uslika jedan deo za koji misli da je kvalitetan sa ovog Kineza pa cu mu ja onda uslikati "isti" taj deo na Vagu ili Fiatu.


Kako ces "slikati", fotosopom??? Deo koji NE POSTOJI, pricamo o opremi koje NEMA u vozilu sa vecom cenom.
Slikaces KLIMU u Puntu BEZ klime???

Naravno, plasticno dugme onog oblika ne vredi stotine evra, niti je koju godinu trajnije, da opravda razliku cene.

BTW, imamo srece(ili NEMAMO, mozda), ako na neke kineske umotvorine(i rukotvorine) ne zalepe prosto etiketu VW..pa progutamo i pokrvimo se koje je bolje...

Kina je svemirska sila, koja salje svoje astronaute, i svoje rakete i satelite u kosmos...Italija, poljska, ne.

Ali to se ne odrazava na auto industriju(eklatantan primer Rusije, kosmicke i ratne velesile...), ali se odrazava na industriju i tehnologiju izrade...komponenti sistema..

Zakljucak je..MOGU a ne zele..a i sto bi, kada trziste(auto industrije, posebno blago receno neslobodno, jezivo kontrolisano) naduva cenu koju zeli...

Posmatram pojavu ovog vozila, kineskog brenda, kao kupac potrosac, a ne kao fan ovog ili onog brenda, ili ne daj boze zavisnika potrosackog drustva, koji bi da kupljenim proizvodima "salje poruke", a ne da ih samo koristi...placajuci koriscenje regularno zaradjenim parama, platicom...kreditom...

Poz
[ DrJekyll @ 26.06.2010. 17:37 ] @
Citat:
Kina je svemirska sila, koja salje svoje astronaute, i svoje rakete i satelite u kosmos...Italija, poljska, ne.


Znaci da kupujemo kineske, ruske i americke automobile
[ etjen @ 26.06.2010. 19:03 ] @
po meni je problem (kao što sam već rekao) što mi ceo auto ostavlja utisak nepouzdanosti.Od enterijera do eksterijera.
Baš kao Kineski skuteri... Na žalost...
[ HIP @ 26.06.2010. 20:24 ] @
Niko nije ni rekao da je kvalitetniji od Punta. Poredjenje moze biti i po drugim
osnovama. Cena, dizajn, nivo opreme itd. Kaze, dizajn razvila cuvena italijanska
kuca Bertone. Mislim da su oni saradjivali i sa Fijatom.
Ne nameravam da kupujem ovaj automobil, niti koga savetujem da ga kupi. Nek svako
procenjuje za sebe. Ali definitivno ulazi na trziste i u konkurenciju.
I stvarno ne znam zasto neki unose toliko emocija, ali ok je da svako kaze
svoje misljenje, valjda zato i postoji forum.
[ Zarko Silic @ 26.06.2010. 23:17 ] @
Nema tu nikakvih emocija. Postoji samo realno stanje stvari sa jedne i demagogija sa druge.

Ne moze se savetovati nekom da kupi nesto na cemu se iz aviona vidi da ne valja i da nije dobro napravljeno ako se zna da postoji zamena, pored svega jos i domaca, bar na odredjeni nacin, koja je bolja i kvalitetnija.

Osim toga ovaj forum u svom nazivu nosi rec "elite" (i da jos nije stiglo vreme za penziju) sto ocigledno neki ne shvataju. vec se slobodno prepustaju nekakvoj, odavno zaboravljenoj, ideologiji iz socrelistickog doba.


Ovaj kineski automobil je najlosija kupovina na nasem trzistu (i ne znam da li samo na nasem) bez obzira na opremu koja se nudi sa njim posmatrano sa svakog moguceg aspekta.


Morao bih biti nevidjen demagog kada bih tvrdio suprotno, a onaj ko prica suprotno ili ovaj auto nije video ili automobile razlikuje samo po boji.


P.S. Eventualno je gori samo Tata Nano i ko zeli da ima los, smrdljiv (ne pomazu jelkice) i problematican automobil za koji ne postoji normalna servisna podrska, ne mora mnogo da razmislja.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 27.06.2010. u 00:30 GMT+1]
[ vladd @ 27.06.2010. 00:21 ] @
Niko nikoga ne NAGOVARA, samo konstatujemo "another brick in the wall".

Ranijih meseci, a zahvaljujuci i licnim iskustvima, iskusili smo "kvalitete" brendova.

Ovaj, realno nizi kvalitet(kvalitet Yuga, sa dodatnom opremom, promenjenog dizajna-upravo ono sto smo nekada zamisljali da ce Zastava uraditi, da nije bilo nakaznih odluka), po realno pristupacnoj ceni, je svakako osvezenje. Poenta je da "oni" duplo skuplji, nisu uvek i duplo bolji, a jos manje duplo korsniji..


Slicne diskusije smo imali i sa Kijom, i sa Hjundaijem...u medjuvremenu se pokazao "neprikosnoveni kvalitet" nekih evropskih vozila, da to u stvari nije, odnosno da NE ODGOVARA kilogramima novca koji za navodne "skupe plastike" treba izdvojiti...

Dobro je da postoje i Kia i Sandero i ...i svi ostali, kojima stagnira ili pada nenormalna cena..

Dobar napredak je sto niko ne spominje Opel... classic...kao "dobru" kupovinu...ostala je zaboravljena u proslosti...

Malo sirine pogleda, sirine trzista..nije na odmet, korisno je, neka stoji u radnji, nacice vec svog kupca

A u mom okruzenju, koliko vidim, sve je vise Hjundai dzipova, I10 do I30, poneki Ceed, poneka Toyota... a sve manje Golfova 4, 5 7...19..
[ Zarko Silic @ 27.06.2010. 00:57 ] @
Za Clasikom je palo interesovanjem zato sto je cena neklasika znacajno pala pa vise nije tolika razlika izmedju starog i novog. To je logicno i to je normalno da je tako.
Opel i dalje zauzima 1. mesto po broju prodatih modela kod nas i u okruzenju. Dzaba se radujes

Golfova ima sve vise i vise. Ako bolje pogledam, nikada ih toliko nije bilo koliko ih ima sad (nikada u poslednjih 15 godina). I novih sestica i polovnih petica. On je najprodavaniji auto u Evropi i jedan od najprodavanjih na Svetu.

(Vlasnik jednog autoplaca koji broji oko 2000 vozla iz Holandije kaze da od 5 prodatih vozila samo jedan nije Golf . Zasto da mu ne verujemo?)

Toyote, stvarno redje vidjam (bar kod nas), ali cesce od KIA i Hya kojih stvarno ima sve vise. Ubedljivo najvise vidjam Golfove i Passate B5. Bar ovde kod nas.

Drastican je pad Pezoa i standardana prodaja Fiata. Mislim da su Fiati trenutno bestbaj medju polovnjacima.


Medjutim sve to nema veze sa ovim kineskim "mutantom". Njega, sa ovim cenama, ma koliko nudili opreme uz njega jos dugo necemo vidjati na ulicama.

To je skup i nedovrsen automobil. Bez renomea i bez servisne mreze nema sanse za proboj na trziste.
[ etjen @ 27.06.2010. 09:53 ] @
Citat:
zarsilic

Toyote, stvarno redje vidjam (bar kod nas), ali cesce od KIA i Hya kojih stvarno ima sve vise. Ubedljivo najvise vidjam Golfove i Passate B5. Bar ovde kod nas.



samo bih dodao da su u Beogradu sigurno najbrojniji Renoi u poslednjih par godina, pored Fiata naravno
[ vladd @ 27.06.2010. 11:35 ] @
Istina, Clio i Laguna preplavise ulice beograda, ali kao polovnjaci.
Citat:
zarsilic:
Opel i dalje zauzima 1. mesto po broju prodatih modela kod nas i u okruzenju. Dzaba se radujes


Nije, ali nema veze, ne radujem se nego konstatujem, nije svaka moja konstatacija oblivena emocijama, vise humorom:)

Citat:
zarsilic
To je skup i nedovrsen automobil. Bez renomea i bez servisne mreze nema sanse za proboj na trziste.


Ovo je kojestarija...valjda i sam vidis..
[ Zarko Silic @ 27.06.2010. 12:03 ] @
Citat:
vladd: Istina, Clio i Laguna preplavise ulice beograda, ali kao polovnjaci.


Ovo je kojestarija...valjda i sam vidis..


Sta je kojestarija?

Da nema servisne mreze?
Da nije dovrsen?
Da nema renome?

Ma hajde Vladd oslobodi se tih socrealistickih ideja!

Ovaj auto je najgore vozilo na nasem trzistu.
Punto je kvalitetniji, bolji, ozbiljniji za odrzavanje, jevtiniji, bolje ide a mnogo manje trosi, lepsi i preciznije napravljen, kupuje se po povlascenim uslovima, jeftinija registracija, a pored svega i domaci proizvod.
Iza Punta stoji 4 decenije iskustva, ako je rec o renomeu itd.

Ne postoji ni jedan zdrav razlog da se kupi ova kineska nakarada.


P.S. Samo pijan, ili drogiran bih uzeo ovog Kineza

Citat:
Već petu godinu za redom Opel je najprodavanija automobilska marka na hrvatskom tržištu, najprodavaniji je i u flotnoj prodaji, a hrvatski čitatelji magazina Reader's Digest upravo su Opel dvije godine zaredom proglasili pobjednikom u kategoriji "Automobil" i dodijelili mu prestižnu titulu Marke kojoj se vjeruje (Trusted brand).



Citat:
U svom portfoliju, Insignia nudi: šest benzinskih i tri dizel motora snage od 115 hp (85 kW) do 325 hp (239 kW); tri tipa karoserije i veliki izbor dodatne opreme; čime je omogućeno da svaki kupac izabere automobil u skladu sa svojim željama i potrebama. Cena od početnih 19.097eura (sa PDV-om) je još jedan razlog zbog koga se kupci u Srbiji, kao i u ostatku Evrope, odlučuju za Insigniu. U prilog tome govori i podatak da je upravo Insignia najprodavaniji automobil u Srbiji u svom segmentu, sa učešćem od preko 15 odsto u ukupnoj prodaji D segmenta.






[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 27.06.2010. u 13:21 GMT+1]
[ cozmo_im @ 27.06.2010. 12:30 ] @
Ah, to je ta cuvena Insignia koju sam pre jedno desetak dana video glanc novu (jos ima najlon na sedistima, tek sisla s kamiona) ispred Trend Car-a.

Lepo to izgleda, sve fino, crna boja... pogledam ja malo bolje, kad ono stoji ono cuveno CD... a na mestu ostalih slova (TI) samo neka lepkom razmazana fleka:)))))))))) Neka hvala;)


Opel - popel, lepo kazu Svabe:)))))))))))))
[ Nebojsa Milanovic @ 27.06.2010. 12:36 ] @
Ne sviđa mi se tehnološki nivo i suštinski kvalitet Opelovih vozila.

Akcenat im je isuviše bačen na spoljni izgled (Astra, Insignia...), ali kada se malo pogleda ispod lima....:(
[ vladd @ 27.06.2010. 14:49 ] @
To je i tacno, a izgled je stvar ukusa, a pomalo i potreba.

Vise aludiram na preporuke od pre par godina, kada je dodatni argument bio "dobro ce se prodati za 3-4 godine za bar8-9k€(sa pocetnih 12)"
Od toga, vec danas, nema nista, a za jos par godina, jos gore...
Ispada, da auto nize srednje klase, pravi godisnje stetu od par hiljada evra...makar stajao na parkingu...sto je bilo uobicajeno za igracke od 20-30 i vise hiljada evra..

Mislim da je naprasno stigla "pamet u glavu", i da se vise olako i na praznu pricu i sarene oblake imidza, ne preplacuju neopravdano preskupa vozila.

Donekle, mogu da se slozim, sa Zaretom, da je kinez preskup, ali ne zato sto je bazno preskup, vec zbog politike cena EU i EU trgovaca(nasi samo prate maticu, bez uticaja), naviklih na masne marze, i visok standard...
Proizvodna cena tog kineza, ne verujem da je preko 3000 $...za ostriju pretpostavku nemam dokaze...
[ Zarko Silic @ 27.06.2010. 15:24 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic: Ne sviđa mi se tehnološki nivo i suštinski kvalitet Opelovih vozila.

Akcenat im je isuviše bačen na spoljni izgled (Astra, Insignia...), ali kada se malo pogleda ispod lima....:(


Dobro je to i ispod lima samo si ti trenutno previse zacaran Folcvagenovim TSI-om pa ti onda sve drugo deluje jadno i bedno.


Naravno da to nije tako. Kao sto ni svojevremeno KIA nije bila explozija snage tako ni danasnji TSI nije sveto pismo.

To je samo malo bolje od onoga sto napredna konkurencija nudi.
[ Nocni @ 27.06.2010. 15:28 ] @
Vladd, samim pominjanjem nekakve "proizvodne cijene" ti prestaješ da posmatraš ovo vozilo iz ugla kupca kao što si ranije rekao i interesuje te kolika je nečija zarada... Zašto?
Što se opterećuješ sa tim kolike su nečije "masne marže" kako ih ti zoveš... Vozilo je ponuđeno na tržištu i može da ti odgovara kao proizvod prema nekim tvojim kriterijumima... nekome je jeftin i "izuzetno interesantan", nekome je vrlo skup ili uopšte ne zadovoljava razne kriterijume kao vozilo, pa se o cijeni tada ne mora ni raspravljati... recimo, meni nebi bio interesantan ni da ga daju za 5.000 €... a svakako neću razmišljati koliko je ko zaradio od kine do eventualnog kupca koji će vozilo da vozi, niti bi taj podatak nešto značio za ovu našu raspravu...
U svakom slučaju po meni je bolje da svako ko je u mogućnosti zaradi što više u ovom lancu i da se obogati kao diler chery vozila po mogućnosti...
[ cozmo_im @ 27.06.2010. 15:50 ] @
Vi biste dali 20.000 evra za auto kome je umesto oznake motora taj deo umeljan i razmrljan lepkom? Pri tom vidi se da nije spalo, vec je auto tako stigo iz fabrike (izgledalo mi je tako).

Za te novce ima da ti ljube noge a ne da ti prodaju auto s falicnom oznakom. Izem ti ni Yugo nije tako izlazio iz fabrike (sa natpisima koji fale) - jesu spadali brzo, ali glanc novog Yuga na placu nisam video bez natpisa sa zutom brljavom flekom od lepka umesto istog.
[ Zarko Silic @ 27.06.2010. 16:01 ] @
Ti si Cozmo nesto pobrkao.

Vozila uglavnom stizu konzervirana i pre prodaje potrebno je uraditi dekonzerviranje. To je posao koji moze da potraje i dan dva, sve zavisi u kojem stepenu i obimu je uradjena zastita.

Pojedini proizvodjaci (npr Porshe, Audi) svoje automobile spremaju za transport tako sto ih pakuju i specijalne folije koje se prilicno tesko skidaju. Pojedina vozila su ulepljena nekakvim smolama i lepkovima. Postoji i spremanje protiv leda itd.

Najverovatnije si uleteo kod Opela kada nisi smeo
[ Ivan Dimkovic @ 27.06.2010. 16:11 ] @
Citat:
cozmo_im
Pri tom vidi se da nije spalo, vec je auto tako stigo iz fabrike (izgledalo mi je tako).


Hmmm, to sto je tebi "izgledalo da je tako" uopste ne znaci da je bilo tako. Moguce je da je auto ostecen na sasvim drugi nacin, i da uopste nije stigao "pravo iz fabrike".

Kako si uopste zakljucio da je "stigao iz fabrike" ostecen?

Ne bih bas proglasio jedan inace sasvim OK auto u svojoj klasi (Opel Insignia) za djubre na osnovu ovakvih ogranicenih informacija.
[ Nocni @ 27.06.2010. 16:13 ] @
Kod mercedesa možeš da doplatiš da ti ne stavljaju oznake na zadnjoj haubi... to je valjda jedina stvar za koju doplaćuješ a ne dobiješ ništa...

Ima u našim salonima X smiješnih primjera jer se često dešava da malograđani kupuju moćna vozila... Kada je jedan tip zaokruživao šta hoće od opreme kada je naručivao vozilo, zaokružio je sve stavke... prodavac mu kaže: "ne može gospodine zaokružili ste 3 vrste klima uređaja, 4 vrste unutrašnjosti, zaokružili ste i panorama i običan krov..." i tako redom jedno 20 stavki
[ cozmo_im @ 27.06.2010. 17:03 ] @
Pa nije bila jedina Insignia... istovarivali su ih s kamiona i na toj jednoj je, umesto CDTI pisalo CD... pa mrljava fleka od lepka umesto preostala dva slova A NE OD konzerviranja. Znaci cak se i NE nazire da je tu stajalo TI, zato kazem da mislim da je auto tako stigao. Gde god sam video da je na nekom autu otpalo neko slovo iz natpisa, trag lepka je pratio to slovo... a ovde ne.

Bilo je 3 crne Insignie CDTI i par novih Astri.

Ja bas isao nesto do salona.

Kako god da je nestalo to TI sa oznake, glupo je takav auto predati novom kupcu, pogotovo koliko kosta.
[ Ivan Dimkovic @ 27.06.2010. 17:41 ] @
I sta hoces da kazes? Da je Opel proizveo tu Insignia-u bez "TI" u naslovu, ili?

Citat:

Kako god da je nestalo to TI sa oznake, glupo je takav auto predati novom kupcu, pogotovo koliko kosta.


Glupo jeste, samo osim ako kupac nije neka totalna gluperda, cisto sumnjam da bi to uspelo.
[ walker68 @ 08.04.2011. 23:00 ] @
Moja zena hoce da kupimo Chery ego....
citam komentare...pa razmisljam da li je bolje novi cheri ili novi punto?
ili da kupimo polovnjaka?
ja bih pre kupio Punto, nekako mi Cheri izgleda kao jeftin auto, i precenjen je, kosta oko 7000 evra.....
[ Zarko Silic @ 08.04.2011. 23:33 ] @
Novi Punto,


naravno.
[ komosarz @ 08.04.2011. 23:41 ] @
Pujto!!!
[ sasa022 @ 09.04.2011. 02:06 ] @
@walker68

Sandero 1.4 Ambience plus - 7777€
[ Haski @ 09.04.2011. 13:14 ] @
>

--000e0cd594e6dd323a04a07b47af
Content-Type: text/html; charset=windows-1252
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

Da imam te opcije, sigurno bih se odlucio za polovan auto !<br><br><div class="gmail_quote">2011/4/9 sasa022 <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;">
@walker68<br>
<br>
Sandero 1.4 Ambience plus - 7777�<br><font color="#888888">
<br>
--<br>
<a href="http://www.elitesecurity.org/p2849311" target="_blank">http://www.elitesecurity.org/p...<div></div><div class="h5"><br>
<br>
Prijave/odjave: <a href="http://www.elitesecurity.org/liste" target="_blank">http://www.elitesecurity.org/liste</a><br>
<br>
Deaktivirajte rich-text formatiranje u svom mail klijentu ili webmailu kada odgovarate na poruku. Ne menjajte sledece dve linije ukoliko odgovarate putem emaila!<br>
esauth:403461:236deabc7d07a823b4b72b37cfbe7590<br>
[ Haski @ 09.04.2011. 13:15 ] @
Da imam te opcije, sigurno bih se odlucio za polovan auto !
[ walker68 @ 09.04.2011. 15:03 ] @
Hvala puno na komentarima.
Ja sam na sajmu jesenas seo u Cherry, naoko lep, ali nekako siromasno opremljen, uz to cena od 7000 evra ako ne i visee, nekako mi je mnoga za takav auto, pre bi smo uzeli Punto. Unutrasnjost automobila nekako mi deluje suvise skromno. I ne svidjaju mi se sedista, gume su mu tanke, nisam bas odusevljen, dok moja zena je kao i dalje za Chery. Mislim da je precenjen obzirom na izgled i osobine.Prodavac mi je rekao da je motor iz Evrope, iz Nemacke, da su delovi najvecim delom iz Evrope, i rece da je kvalitetan ( on mora da ga hvali kada ga prodaje ).
[ walker68 @ 05.06.2011. 22:16 ] @
Ljudi, ćao
nismo imali para za Chery, košta on oko 7000 evra, ili 6500 ....mnogo je za naš kućni budžet.....zaista...
i kupili smo polovni Pežo 206 benzinac, za 3500 evra ,na auto placu, zamenili ulje i filtere, pregledao ga mehaničar, kaže da je ok
prešo 145000 ali sve je ok, vozio ga neki Talijan u Peskari, nije ga mnogo mučio.....nema rđe, itd........
[ etjen @ 06.06.2011. 08:22 ] @
mnogo bolji izbor nego taj Kinez!
[ walker68 @ 06.06.2011. 08:37 ] @
jeste, ne kajemo se.....super je 206
[ AstralPro @ 10.06.2011. 22:31 ] @
Chery ego je nesto najgluplje sto sam video posle daewoo tico-a.



Zar moze auto da bude tako gadan?
[ walker68 @ 10.06.2011. 23:00 ] @
gadan zato sto je uradjen vrlo skromno, a mislim da je sa istim parama moglo mnnogo bolje da se uradi.........
[ Promocija @ 22.06.2011. 20:52 ] @
Mislim da bi mu cena morala biti niza jer kako drugacije motivisati kupce da ga kupe. Inace, izbor za kupovinu je nikad bolji a cene pristupacne. Mislim da nije lose resenje da se pazari neki dobar polovnjak koji je kupljen nov u Srbiji! Moze i za manje para. Imate i dalje dobar i ocuvan auto a niste ga preskupo platili...
[ walker68 @ 22.06.2011. 21:10 ] @
Slazem se sa tobom, moj Pezo je ocuvan, a star 7,5 godina....tu i tamo na limu neka mini ostecenja, levo ogledalo je osteceno malo,...ali sassvim je udoban.... a sedista su kao da si u fotelji.....