[ dalek @ 30.06.2010. 20:45 ] @
Da li neko zna sta znaci skracenica DPF koja se nalazi u korisnickom uputstvu za Stilo? Da li je moguce, a tako pise u uputstvu redovne servise, da se ulje i filter menjaju na 30000 kod multijeta ako nema DPF, a ako ima isti ma sta to bilo, onda valjda kad kompjuter kaze, tj zapisti?!?
[ sasa022 @ 30.06.2010. 22:05 ] @
http://www.psa-peugeot-citroen.com/modu ... index.html

[Ovu poruku je menjao vladd dana 01.07.2010. u 01:16 GMT+1]
[ dalek @ 01.07.2010. 21:36 ] @
Nema nista error... ;-(
[ sasa022 @ 01.07.2010. 23:21 ] @
@dalek
Postavio sam link ka temi DPF ili FAP filter za neupućene na jednom domacem forumu,ali ga je vladd uklonio,a ovo sto je postavio nije dobro iskopirao.
[ vladd @ 02.07.2010. 01:13 ] @
http://www.psa-peugeot-citroen.com/modules/fap/anglais/index.html

Linkove ka komsijskim forumima izbegavamo..
[ Zarko Silic @ 02.07.2010. 01:43 ] @
Interval zamene ulja nije u neposrednoj vezi sa DPFom.

Kod nas u Srbiji ulje treba manjati najkasnije na 15.000

Long Life rezim je namenjen za zapadno trziste gde je gorivo kvalitetnije.


Inace DPF, kao i FAP (kod Peugeot/Citroen) je moguce izvaditi i softverski iskljuciti pa vise ne moze da pravi nikakav problem vlasnicima vozila. Osim toga, nije u suprotnosti sa zakonom kao sto bi to bilo kada bi se izvadio katalizator.


Vadjenjem DP filtera omogucuje se koriscenje drugacijeg ("normalnijeg") motornog ulja. Ulja koje je i jeftinije i nema povecanu potrosnju kao sto je to slucaj sa specijalnim uljima za motore sa DP filterom.
[ dalek @ 03.07.2010. 10:05 ] @
Koji bi mi servis preporucili u Beogradu za intervenciju oko zamene filtera, ulja i provere stanja kajsa na stilu multijet?
[ djricky @ 03.07.2010. 11:48 ] @
imas PP