[ HIMTEX @ 03.07.2010. 20:17 ] @
Poštovani,
Vozim passat b3 2002godište.Pre dva meseca primetio sam da strašno dimi,kad sam ga odneo kod majstora došao sam do saznanja da je pomešao vodu i ulje.Stim da voda ne potiče iz motora (antifriz sve je na normali) nego da je to atmosverska voda.Sve je bilo OK dok danas posle kiše nisam seo u njega.Kada sam krenuo kočnice su mi mešto teško išle ,kad stisnem kočnicu čulo se kao da usisava tečnost.pogledao sam ulje i ustanovio da je ponovo pomešao vodu i ulje(antifriz u motoru je normalan).Interesuje me zbog čega se to dešava i kako da to otklonim.
Pozdrav.
[ vladd @ 04.07.2010. 00:09 ] @
Dizel ili benzinac?

U svakom slucaju treba proveriti vakuume, creva i spojeve, a moguca je i voda u kucistu filtera za vazduh..
Problem sa tvrdim kocnicama treba malo detaljnije ispitati..

Poz
[ HIMTEX @ 04.07.2010. 06:23 ] @
Dizel

[Ovu poruku je menjao djricky dana 04.07.2010. u 18:59 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao djricky dana 04.07.2010. u 19:00 GMT+1]
[ Reno4 @ 04.07.2010. 22:31 ] @
Ovo je 99% stara boljka tih pasata: u prostoru gde ti se nalazi vakuum aparat za kočnice (tzv. servo) tj. ispod one velike plastike ispod koje je akumulator postoji odvod za vodu koji se zapuši. Kada pada kiša taj prostor se napuni i voda mora negde da ode. Obično probije u unutrašnjost auta (proveri da tapacir ispod vozačevog sedišta nije mokar) ili uđe u servo aparat a onda kroz creva za vakuum u usisnu granu i sam motor. Zato ti je osećaj na kočnici loš i meša vodu i ulje...
[ HIMTEX @ 05.07.2010. 08:43 ] @
Svaka čast RENO4 to je i meni majstor objašnjavao.
[ popovicvl @ 05.07.2010. 12:05 ] @
Sa ovim problemom kuburi i A4,tako da je dobro proveriti odvod vode jednom godisnje jer u protivnom ode kocioni cilindar.

Moj drugar je imao identican problem koji se zavrsio promenom kocionog cilindra.