|
[ Ka2 @ 19.07.2010. 21:02 ] @
| Postovanje,
Imam jedan problemcic sa paljenjem automobila koji je poceo da me izludjuje. Danas sam bio u servisu gde mu je odradjena dijagnostika i navodno nije bilo greski. Dogovor je da u petak ponovo odem da auto par sati kod njih odlezi na suncu pa da probaju opet a evo zasto.
Naime, sve je pocelo sa ovim paklenim temperaturama, ujutru pali normalno, odem na posao, ostavim ga u 9h, ceo dan bude na suncu, u 17h krenem kuci, nece da upali kako treba!! U stvari, on ga upali ako onako na 100-200 obrtaja se auto muci, gusi, trokira (isto kao recimo kada sam isprobavao da li moze da se upali kada mu svira alarm, moze ali bas tako tj. ne moze) i onda ga uglavnom ugasim i iz drugog pali normalno. Ili, ponekada, kada ga tako upali (kao da ne baci dovoljno jaku varnicu recimo) malo pritiskam gas i onda "uhvati" . Povezao sam to sa visokom temperaturom vazduha jer se ovo desavalo 7 puta uzastopce prosle nedelje, znaci SVAKI dan!! I danas se to desilo dva puta iako je temp. bila 10 stepeni niza, ujutru je upalio normalno, na posao sam dosao u 9h, u servis krenuo u 12:30h i vec nije hteo normalno da upali i posle u 17h isto tako! Iz drugog pali ODMAH !! Kada jednom upali, mogu da ga vozim 5 dana sa kracim pauzama, uvek ce da upali iz prve ali kada odstoji na toplom vremenu par sati - onda nece.
U pitanju je prakticno nov auto, 19k km sam presao, kupljen u martu prosle godine, debelo je pod garancijom ali problem je u tome sto ljudi ne znaju odakle da gledaju!? Zato je i dogovor da im odvezem auto u cetvrtak i da odlezi na njihovom parkingu 5-6 sati i onda da ga prikljuce na dijagnostiku PRE samog paljenja da vidimo sta ce onda da kaze.
Ima li neko ideju sta moze da bude u pitanju? |
[ vladd @ 19.07.2010. 21:58 ] @
Meni jako lici na problem sa gorivom, recimo, nadpritisak u rezervoaru...?
Poz
[ Ka2 @ 19.07.2010. 22:01 ] @
Sta to konkretno znaci odnosno kako da im objasnim kad' odem u servis posto ceo dan kupim podatke sa neta da im dam savet u kom pravcu da gledaju (da bi me sto manje za*ebavali) ?
[ goat @ 20.07.2010. 08:26 ] @
Citat: Ka2: Postovanje,
U pitanju je prakticno nov auto, 19k km sam presao, kupljen u martu prosle godine, debelo je pod garancijom ali problem je u tome sto ljudi ne znaju odakle da gledaju!? Zato je i dogovor da im odvezem auto u cetvrtak i da odlezi na njihovom parkingu 5-6 sati i onda da ga prikljuce na dijagnostiku PRE samog paljenja da vidimo sta ce onda da kaze.
a jel' je u garanciji?
[ vladd @ 20.07.2010. 09:16 ] @
Reci im da pregledaju evaporativni sistem. Mozda tu ima nekih nedostataka, koji se manifestuju sa nekim vazdusnim cepom ili podpritiskom . Pa dok pumpa za gorivo to ne probije, nece da pali.
Pumpa i regulator pritiska verovatno dobro rade, ali bi i sam mogao recimo, posle stajanja na suncu, da odvrnes cep rezervoara, ili proveris da ti neko ne stavlja krompir u auspuh
Poz
[ Ka2 @ 20.07.2010. 17:40 ] @
Danas se desilo da sam haubom bio u hladovini citav dan medjutim kada sam usao u auto na displeju je pisalo 29 stepeni za razliku od 27 koliko je pisalo juce kada nije hteo da upali - danas je upalio iz prve, normalno. Sutra cu ga ostaviti na suncu pa cu imati cistu situaciju, ako i sutra upali onda verovali ili ne vrlo verovatno moze da se desi da je problem do nazovi EVRO benzina kojeg sam sipao... juce sam bio blizu rezerve i nasuo obican BMB na NIS-u za 2000 dinara... EVRO BMB sam jos jednom pre neka 2 meseca sipao pun rezervoar i tada je bio onaj prvi nalet pakla i sad' kad' vrtim film, moguce je da je to pocelo da mi se desava upravo tada! Ali hajde da ne pljujemo bez razloga, videcemo kako ce se sutra ponasati a i u servisu u cetvrtak...
@Goat U garanciji je jos koliko hoces. :)
@Vladd Pa je l' podpritisak ili nadpritisak? :)) Koja je poenta odvrtanja rezervoara? Da izadje vazduh?
[ goat @ 20.07.2010. 17:51 ] @
Citat: Ka2:
@Goat U garanciji je jos koliko hoces.
e onda nemoj da se brineš i da te glava boli... postaćeš ti dobar prijatelj serviserima a i oni tebi...ima da se družiteeee... još ako to druženje treba da bude sedam godina... onda pripremi kesu "kume"...
sve najbolje
[ Ka2 @ 02.08.2010. 20:54 ] @
[ vidan kv @ 02.08.2010. 21:13 ] @
Ne razumem zašto se još uvek cimaš i rešenje tražiš ovim putem?!....pravac u servis i neka rešavaju problem.........pozdrav!
[ Reno4 @ 02.08.2010. 21:46 ] @
Zar stvarno misliš da neko ovde sa foruma može bolje da reši problem od majstora u Hyundaiju?!
[ Ka2 @ 03.08.2010. 18:45 ] @
Oni ne umeju da rese. Ali ok, vidim da vam nije zanimljivo. A bas je lep zadatak. :)
[ vladd @ 03.08.2010. 22:39 ] @
Nije nezanimljiv, jedino je nelogican sled dogadjaja.
Znaci treba manje obratiti paznju na sunce i temperaturu, a malo vise na sam problem nepaljenja.
Ako je podpritisak u rezervoaru, pumpa moze da ima problem sa postizanjem pritiska.
Ili je prosta stroka u gorivu..ali tada bi trebao da trza, radi na par cilindara...
Po
[ etjen @ 04.08.2010. 10:01 ] @
meni je zanimljivo, ali ne znam kako bih ti pomogao :(
može da bude problem sa gorivom, dovodom goriva, ili sa elektronikom...
[ Nocni @ 04.08.2010. 10:41 ] @
Ako vec treba da se nagadja... moze senzor temperature da daje pogresan podatak pa da ecu na osnovu toga odredi premalu startnu kolicinu goriva... jednostavno se moze ispitati skidanjem konektora sa senzora pri cemu ce prilikom starta biti odredjena maksimalna kolicina... ako tako bude dobro palio onda promijeniti senzor koji je prilicno jeftin... u prilog tome ide sto se to nekad desava a nekad ne...
Inace, dijagnostika nije samo citanje gresaka vec treba ispratiti i zive parametre... naravno, ne moze se ocekivati da ce se neko posvetiti tom problemu ako to mora da radi za dzabe kao kod tebe zbog garancije...
[ Ka2 @ 04.08.2010. 21:09 ] @
Evo sta se danas desilo! Oterao sam auto i ostavio ga ujutru u servisu. Zvao sam u toku dana dva puta, prvi put lik nije znao sta da mi kaze, kao auto je na ispitivanju jos uvek, kad' sam pozvao oko 15h rekao mi je "gotovo je, uradjen je " . Tada mi je rekao da su menjali motorcic sauha. Medjutim, kada sam dosao u servis rekao mi je da su mi ZAMENILI VENTIL SAUHA ! Navodno, kada su hteli da udju autom u garazu desila im se ista stvar u manjem obimu i njima je bilo jedino indikativno da promene taj deo! Posle i se to kao nije desavalo. Deo su ugradili sa "njihovog novog automobila" !?? Kao, da vidim kako se ponasa pa da javim, ogradio se odmah, vidim ni on ne veruje. S obzirom da cu prekosutra najverovatnije morati da svratim do servisa jednim drugim razlogom a i kada se ponovo pojavi problem (jer sam siguran da ce se pojaviti, objasnjenje dalje u tekstu) pitacu ih zasto mi nisu ugradili NOV NOV deo nego su ga skinuli sa svog "novog" automobila. Nisam cuo da se tako menjaju delovi, jedino ako ga nisu imali mada mislim da nisu hteli da "bacaju" nov deo dok ne vide da li je to problem.
Prvo pitanje: da li smatrate da ovaj deo moze biti problem i kako on funkcionise? Mislim da je Cozmo jedino pricao o ovome ili o necemu slicnom, bas danas...
Dalje ide prica, ako se problem ponovi, u pitanju je SOFTVER !!! Poslali su upit Korejancima vezano za novu verziju softvera pa ocekuju odgovor ali to nece ici tako brzo. Misle i da ne postoji nov softver te ce biti potrebno da ga naprave!?? Ja se secam da je poznanik pricao da su na mnogim Accent-ima u gradu menjali softver jer su imali problem sa paljenjem jutarnjih i da je posle instalacije nove verzije softvera problem nestao! Ovaj mi je rekao da je i taj problem kod Accent-a bio ZBOG GORIVA i da je softver radjen specijalno za nase triste! Ne znam koliko je ovo istina ali ova prica meni licno izgleda moguca!! Jer, secam se da se ovo isto desilo prosle godine kad' je auto bio bukvalno nov, secam da se desilo na Djurdjevdan prosle godine a ja ga uzeo krajem Marta! Danas mi ovaj kaze da je dosao jos neki lik sa istim problemom a navodno se "desava" i sefovom autu. Evo sad' cujem ovde jos par ljudi sa istim - slicnim, blazim problemima.
Kada sam krenuo kuci iz servisa, cim sam upalio, video sam da nije to to i da ce se sigurno desiti ponovo! Odmah sam se vratio da im to i kazem. Ja sam ga pitao da li su oni na slepo promenili taj deo, on kaze nisu nego im je to nakon sto su videli o cemu se radi bila indikacija za zamenu tog dela.
Onda ponovo prica kako mi je auto savrseno ispravan, kako mogu na put oko sveta sa njim itd.
Zvao sam poznanika danas ali se ne javlja. Htedoh da ga pitam kako je isla promena njegovog softvera na Accent-u, da li su ga oni zvali ili se on zalio na lose jutarnje paljenje i kako se to manifestovalo i koliko je automobila bilo sa tim problemom! Nije iskljuceno da kompjuter pobrljavi od uzasnog benzina kojeg vozimo. Secam se i visokih temperatura kada se to nije desavalo. Sad' mene zanima sledece:
1. Navodno, ne postoji isti softver za sve i30 modele nego valjda zavisi od broja motora pa su valjda i moj poslali zajedno sa tim upitom. Ukoliko novi softver ne postoji, pretpostavljam da Hyundai Koreja nema sanse da napravi novi softver zbog mene i jos eventualno dva i po sirotanovica?
2. Kako ide procedura, ako neko zna, koliko je potrebno da se napravi novi softver i da li to moze da se uradi ovako "po narudzbini" ?
3. Da li bi pomogao "fles" fabrickog softvera preko vec instaliranog (to cu i njih da pitam!)
Zato, apelujem na sve vlasnike i30, ukoliko vam se makar jednom desio ovaj problem, kada budete prolazili NBGD-om, makar u prolazu, svratite do Hyundai-a, PRIJAVITE OVAJ PROBLEM, slobodno se pozovite na mene jer me sada tamo svi znaju, tamo sam kao deo namestaja. Od toga mozemo imati koristi svi zajedno.
[ etjen @ 04.08.2010. 21:21 ] @
ti si se baš usrećio...
Nego šta bi sa onim hučanjem menjača što si imao problem?
[ Ka2 @ 04.08.2010. 21:35 ] @
Ma nemam pojma, mislim da se smanjilo ili prestalo...
Mislis da je gornja prica bezveze ?
[ etjen @ 04.08.2010. 21:55 ] @
ne mislim. Ja da sam kupio novi auto bio bih najgori perfekcionista ikad viđem. Mislim, i ovako sam perfekcionista što se tiče kola, ali za nov auto bih bio bolestan (to je jedan od razloga zašto verovatno nikad neću kupiti nov auto)
Moguće da je softverski problem. Ali je meni najtužnija priča da ti njih treba da moliš da ti urade nešto u garanciji, to najviše mrzim. Ako si ti kao mušterija nezadovoljan njihovom uslugom, praviš im lošu reklamu a to je štetno.
Kad će to naši ljudi već jednom shvatiti? Mušterija je svetinja a ne da ti prodaju auto a posle ko te šiša...
Najviše me iznervirao u tvojoj priči komentar ''Možeš na put oko sveta...'' To je tako tipično za te polulikove po servisima.
Ti imaš problema sa kolima, njihovo je da to otklone i tačka. Ko ga je uopšte pitao da li možeš ili ne možeš na put oko sveta...
[ DrJekyll @ 04.08.2010. 22:02 ] @
Prodaj ti to druze i uzmi lepo nekog nemca ili japanca, dzaba garancije od pet, sedam, ili petnaest godina ako svakog dana moras da trcis u servis i jos te lazu da su sredili problem skinuvsi deo sa drugog automobila kao da si otisao na autootpad.
[ Nocni @ 04.08.2010. 23:23 ] @
Citat: Ka2:
1. Navodno, ne postoji isti softver za sve i30 modele nego valjda zavisi od broja motora pa su valjda i moj poslali zajedno sa tim upitom. Ukoliko novi softver ne postoji, pretpostavljam da Hyundai Koreja nema sanse da napravi novi softver zbog mene i jos eventualno dva i po sirotanovica?
2. Kako ide procedura, ako neko zna, koliko je potrebno da se napravi novi softver i da li to moze da se uradi ovako "po narudzbini" ?
3. Da li bi pomogao "fles" fabrickog softvera preko vec instaliranog (to cu i njih da pitam!)
1. Zbog tebe ga nece praviti to je sigurno... ukoliko se bude javljao takav problem drugim vlasnicima ucestalo i na drugim trzistima, onda ce se korigovati softver tako da se poveca startna kolicina goriva na odredjenoj temperaturi ili ce to rijesiti na drugi nacin... uvijek ima drugi nacin... vec je izasao novi tip i pitanje je da li je u njemu isti ecu kao kod tebe, pitanje je da li ce se razvijati dalje i ugradjivati taj motor koji ti imas ili nece...
2. Ako si mislio privatno da ti neko koriguje softver... to bi mogao da ti napravi Zarko Silic sa ovog foruma ali ne vjerujem da bi ti se cijena svidjela osim ako nebi skupio vise vlasnika sa identicnim problemom pa da bude vise jedinica koje se rade, onda bi i cijena bila manja... naravno, osim sto bi palio "na pola kljuca" usput bi ga mogao i pojacati 10-15 konja...
3. Nema potrebe flesirati sa istim softverom... inace samo flesiranje je osjetljiva operacija jer se prvo mora izbrisati cio sadrzaj flesh memorije pa onda upisivati novi... postoje i OTP (one time programming) flesh memorije i ako je kod tebe ta onda se mora mijenjati sa novom itd...
edit: Po meni je sasvim normalno da, ako nisu sigurni je li neki dio pokvaren, uzmu sa drugog vozila i ugrade privremeno, puste te da isprobas nekoliko dana... Ipak je to kod tebe nesvakidasnji problem i zasto bi oni sada mijenjali redom napamet djelove... svakako je bolje probati i ove tvrdnje kako je to "kao da si dosao na otpad" ne stoje... jer oni ti nisu nista prodali ili uvalili nepotrebno, nije sramota to sto ne znaju u cemu je problem...
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 05.08.2010. u 00:57 GMT+1]
[ vladd @ 05.08.2010. 10:17 ] @
Po meni, nema sanse da je softver. Verovatniji je neki los deo u racunaru, tipa naduven kondenzator ili hladan lem, neko poluispravno kolo...
Softver je relativno prost, i zasigurno su imali vise verzija za jedan tip motora. I verovatno su ga uskladjivali neko vreme(ko je piskarao softver zna da uvek postoji nesto "brze, bolje, i efikasnije" da se doradi ).
Da je softver za taj tip motora, cela serija bi pravila identican problem. Tu je dobra stvar softvera, posto se greska manifestuje na identican nacin.
Tj, ako postoji jedno, ili nekoliko vozila, sa tim motorom, koji nemaju problema=nije softve u pitanju..naravno, ako su iz bliske serije, istog godista..i motor i racunar...
Zamena softvera je malo veci problem od korigovanja mapa rada motora. A verovatno je sam procesor zasticen. "Spoljni" podaci su dostupni i zamena nije problem(naravno za one koji znaju sta rade).
Resenje je zamena racunara, ali se postavlja problem, sto fabrika mora da definise kvar cele serije, da bi prvo oni izvrsili korekciju, pa onda pustili novu seriju u opticaj i za zamenu..
Poz
[ Ka2 @ 05.08.2010. 18:17 ] @
Danas su navodno zamenili senzor temperature motora. Stavili novi. Kada sam usao nesto posle 17h da preuzmem auto lik sa kojim se druzim vec evo ima dve nedelje mi je rekao da je sef servisa probao auto nakon toga i da se desava isto. Ja sam ga upalio iz prve kada sam krenuo kuci. Ajde videcemo kako ce se ponasati, mozda ECU mora da "zapamti" nesto.
Ali problem se skoro sasvim sigurno nece resiti. Jutros sam razgovarao sam sefom servisa, pokazao mi je Customer Care Center, sajt na netu gde pristup imaju samo sefovi servisa sirom sveta i oni se tu okupljaju, prijavljuju probleme. Kaze da je navodno video da se neki ljudi iz Spanije zale na istu stvar, kaze i njemu se desava povremeno a i dolaze u poslednje vreme ljudi u servis sa istim/slicnim problemom, navodno ce SIGURNO uraditi novi softver, kao moraju, kaze da su za Accent-a radili softver SAMO ZA NASE TRZISTE i da je problem u gorivu odnosno da je ECU postavljen da radi po mapi po kojoj se koristi gorivo od minimum 92 oktana a da nase gorivo nije ni blizu 90 (rekao sam vec da su mi rekli da su slali na analizu i da neki uzorci nisu imali ni 80 !!!) i da je to razlog zasto je bio problem i na Accent-u a sada i na i30.
Ovaj sa prijema kaze da se javim polovinom Septembra ako me neko ne pozove ranije (sto naravno nema sanse), ok, sacekacu, skoro da su me ubedili da je to, mislim da ima istine u toj prici, sacekacu mesec, dva pa cu da vidim onda sta dalje. Ako do tada ne dobiju update software-a ponovo cu im se nakaciti na vrat.
Over&out !!!
[ vladd @ 05.08.2010. 20:26 ] @
Mapa u memoriji nije softver..jedan njegov delic, ali boze moj, sleng..
Sa druge strane, svi automobili srednje klase su sa mapama za benzin od bar 92 oktana. Retki izuzeci su na planeti, i druga opcija, kada je rec o turbo motorima sa velikom kompresijom, ..neke verzije sa sportskim afinitetima..
Elem, prica je toliko prazna da je ..prazna. Znaci da obicna kantica "octane booster"-a bi resila problem.
Da ne ulazimo u raspravu kakve veze imaju mape sa trenutkom paljenja...odnosno sa tako upornim nepaljenjem..
Sacekaj par meseci, ali im stalno visi nad glavom, i sakupljaj neke dokaze da si reklamirao kvar servisu..kada i koliko puta..
Poz
[ Ka2 @ 05.08.2010. 21:38 ] @
Ne znam, mozda i nije do goriva, bas me briga do cega je ali nadam se da ce to novi softver resiti. Nailazim na sve vise ljudi sa istim ili slicnim problemom, to me malo ohrabruje. Ako je na Accent-u resio onda ce valjda i na i30.
[ Ka2 @ 07.08.2010. 19:37 ] @
Definitivno je problem sa softervom!
Danas sam bio u drugom Hyundai servisu.
Otisao sam po misljenje sefa servisa, coveka koji je vrlo korektan, tamo sam bio par puta ali imaju nezgodno radno vreme i nisu mi blizu posla pa zato nisam isao kod njih od samog starta, inace su mnogo bolji prema musterijama nego ovi sa NBGD-a. Ispricao sam moju pricu i rek'o da ti pustim klip, snimio sam, a on kaze ne moras da mi pustas, znam tacno o cemu govoris. Kaze, nije mu se puno ljudi javljalo povodom toga, jedan mu se samo zalio do sada kao ja ali je i on sam to primetio na nekim automobilima. Kaze, sigurno da jos ljudi ima taj problem ali jednostavno ljudi su razliciti pa se neki i ne zale na to. Kacio mi je dijagnostiku, pokazao mi sve parametre i bas lepo sa mnom porazgovarao. Pokazao mi je kako mi dizne savrseno rade, sve 4 su imale isti rezultat, pokazao mi jos neke parametre, kaze sve super...
Problem je, dakle, kod HLADNOG STARTA motora na visokoj temperaturi i definitivno je u pitanju to da se prilikom takvog paljenja, zbog visoke temperature, softver ili nesto zbuni i komp posalje manje goriva! Posto se prilikom tog prvog paljenja, sistem vec dosta napunio gorivom, vec sledece paljenje i svako sledece ce biti kako treba. Kaze, postoji jedna mapa za razlicita trzista i misli da ce sigurno izaci update. Kaze da je problem pored Accent-a imao i Getz i misli da je vec vreme da izadje update za i30, kontaktirace tog nekog lika koji je zaduzen za komunikaciju sa CCC-om pa da ga zovem u utorak da vidim sta se desava, vec u ponedeljak bi trebalo kaze da dobije odgovor, cim se dobije malo vise prituzbi na CCC-u, Korejci bi trebalo da urade update...
Tako da sam do tada na cekanju...
[ Zarko Silic @ 07.08.2010. 20:26 ] @
Ako je tacno to sto pretpostavljaju, savetujem ti da nista ne apdejtujes i da ostavis tako kako je.
[ Ka2 @ 07.08.2010. 20:43 ] @
Tebe sam cekao da se javis. Ti si mi ovde najveci autoritet ubedljivo. :) Valjda zbog tog avatara... :))) Bas ulivas strahopostovanje... ;)
Reci mi zasto mislis ovo sto si rekao ? Mislis da ce update-om da se poveca potrosnja generalno? Ako je to, o tome sam i ja razmisljao ali oni bi trebalo da poprave samo taj deo kod prvog paljenja na visokim temperaturama.
Reci mi TEORETSKI... da li bi mogao na moj auto da instaliras neki softver i da resis ovaj problem? Znaci bez ikakvog cipa? A onda, da li ovaj motor moze ikako da se cipuje ili da se bilo sta ucini softverom sto ce ga na bilo koji nacin uciniti boljim nego sto jeste? I da li bi mu to ista smetalo?
[ Zarko Silic @ 07.08.2010. 22:28 ] @
Ovo sto cu napisati vazi samo pod uslovom da je tacno ono sto oni pretpostavljaju, odnosno ono sto je Nocni napomenuo u jednom od prethodnih postova.
Ako na postojeci sistem povecaju startnu kolicinu goriva (sto je izvodljivo) napravice tebi (automobilu) medvedju uslugu.
Dobice se start na "pola kljuca" sto je tacno, ali je tacno i to da ce se povecati nepotrebno i preterano prskanje gorivom koje tokom exploatacije vozila moze prouzrokovati nezeljene posledice smanjujuci na taj nacin radni vek motoru.
Problem je najverovatnije mehanicke prirode gde negde na nekom mestu u okviru pripreme (cuvanja) goriva dodje do isparenja pa ga u datom trenutku nema dovoljno. Softverskim putem mogu povecati ubrizgavajucu kolicinu, tako sto ce se ona ubrizgati i onda kada je potrebno i kada postoji manjak, kao i onda kada je nepotrebno (te dve stvari ne mogu razdvojiti).
E zbog te nepotrebne-visak kolicine goriva nemoj raditi update. (Koliko sam shvatio to se ipak retko desava da ne upali iz prve)
Nije problem zaverglati dva put ako zatreba.
Sledeca generacija ovih motora najverovatnije nece imati ovaj problem jer ce ga proizvodjac otkloniti. Pronacice mesto na kome nastaje problem i to ce sigurno resiti (ne softverski jer to nije softverski problem). Na zalost vlasnici novih vozila se moraju pomiriti sa nekim stvarima: ili ce se odluciti za malo vise sprica, ili ce malo vise opteretiti anlaser sto i nije problem ako se ima na umu da se on kod benzinaca ne opterecuje previse.
hy 1.4 L motor se ne cipuje.
[ Ka2 @ 07.08.2010. 22:56 ] @
Citat: Dobice se start na "pola kljuca" sto je tacno, ali je tacno i to da ce se povecati nepotrebno i preterano prskanje gorivom koje tokom exploatacije vozila moze prouzrokovati nezeljene posledice smanjujuci na taj nacin radni vek motoru.
Kakve nezeljene posledice moze da prouzrokuje tako nesto?
Citat: E zbog te nepotrebne-visak kolicine goriva nemoj raditi update. (Koliko sam shvatio to se ipak retko desava da ne upali iz prve
Da, desava se prilikom prvog paljenja na visokoj temp. vazduha i zapravo ja ne moram ni da ga palim dva puta, mogu da ga pustim 10-ak sekundi da "uhvati" ali meni ga zao da se muci i ja ga odmah ugasim i ponovo upalim i tada pali kako treba. Prakticno, on tu ni ne vergla nesto mnogo, odmah uhvati ali lose, na malo obrtaja se vrti dok ne dodje k sebi...
[ Nebojsa Milanovic @ 07.08.2010. 23:55 ] @
Ka2, u solidnoj sam meri uveren da nemaš nikakav problem sa autom, nego si prilično neiskusan vozač pa i najmanju stvar koja ne radi po onome kako ti (neiskusno) misliš - ili proglašavaš za kvar, ili realni kvar preuveličavaš (videli smo to već).
Normalno je da auto prilikom paljenja više vergla topao nego hladan. Znaš li recimo, da papučica gasa tada treba biti pritisnuta više nego kod paljenja hladnog motora?
Imaš odličan auto (najbolji za svoju cenu koštanja) i uživaj u njemu, ne opterećuj se nečim što niti znaš kako treba (ili može) da bude, niti uopšte zavređuje da se time opterećuješ.
[ vladd @ 08.08.2010. 02:55 ] @
Zar ne mogu u servisu, da nakace osciloskop na kablove brizgaljki i da vide sirinu impulsa. I amplitudu, koja je , po meni, najsumnjivija..
Pritiskanjem papucice gasa se svakako produzava period, pa je koristan savet za umanjenje problema paljenja.
Ako su impulsi korektni pri startovanju, meriti ritisak goriva.
Kao trece, sta je to "topao" motor. Od stajanja na suncu sigurno nije. Bitnije je sta ECU kaze o motoru . Ne verujem da ga ispod 70C smatra za toplog..
Meni lici da je "softver" misticna rec koja lici serviserima na dobar izgovor. Nijedna prica nije konzistentna, ili si razgovore lose prepricao.
Poz
[ Ka2 @ 08.08.2010. 10:25 ] @
Softver ili mapa, ono sto je update-ovano poslednjih par godina i kod Accent-a i Getz-a koji su imali slican bag.
Ovo sto Zarsilic govori, moze da bude, ali ne razumem zasto oni ne bi mogli da naprave update da samo prilikom visokih temperatura (sto auto ocigledno nekako raspoznaje) ubrizga malo vise goriva a da u svakoj drugoj varijanti ostavi onako kako jeste... ipak je to sam program prakticno nesto kao nas operativni sistem na kome radimo i siguran sam da se tako nesto moze napraviti.
@Nebojsa Hm, zvucis kao ljudi na prijemu, "nije to nista, to je tako normalno, 90% automobila se tako pali" . To je toliko smesno da nije ni smesno vec je direktno ruganje i vredjanje musterije! Iskusan vozac nisam, ne razumem se toliko u mehaniku/elektriku ali svakako znam da ocenim sta je normalno a sta nije, imam nizi prag tolerancije kada su u pitanju kvarovi nego mnogi, svaki sum osluskujem itd. Ovde nije stvar uopste u verglanju, valjda si citao?
@Vladd Video sam preko dijagnostike da mi brizgaljke odlicno rade, temp. vode je tada bila 68 stepeni, pokazao mi je valjda i vreme paljenja, sve je bilo ok...
[ vladd @ 08.08.2010. 10:49 ] @
Mislim na trenutak verglanja, dok starter vuce 50-ak ampera, sta se desava sa signalom. Kada motor startuje, naravno da je sve u redu...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|