[ pjano @ 22.07.2010. 22:46 ] @
Trenutno imam Golfa 2 dizel 1.6 i sasvim sam zadovoljan ali ga godine gaze pa je vreme za zamenu.
Na zalost po dimenzijama spolja kao Golf2, relativno mali auto sa velikim gepekom, danas tesko da postoji nesto slicno osim Honde JAZZ koja je preskupa.


Razmisljam o novom autu koji bi kostao oko 10.000 - 11.000 eura.
Dizeli me ne zanimaju jer ne prelazim mnogo a muka mi je vise od zimskog paljenja dizelasa - hoce / nece.

Auto bi bio porodicni, jednom godisnje letovanje i ostalo uglavnom grad.

Prvenstveno me interesuje kvalitetan auto sa sto manje odrzavanja. Brzina, startnost mi nisu mnogo bitne.

Ford Fiesta 1.2
KIA ProCEED 1.4
Hyundai i20 1.2, eventualno Hyundai i30 1.4 (na nekom popustu)
Seat Ibiza 1.4 (mislim da je skuplja)
Skoda Fabia 1.4 (1.2 ima onaj 3cilindricni motor)

Na nekom testu u SAT-u, videh da odrzavanje Forda ispadne duplo jeftinije u prve 3 godine nego Hyundai i Seat.
Sta mislite ?
[ Nebojsa Milanovic @ 23.07.2010. 00:27 ] @
Hyundai I30 1,4 109 KS - best buy u toj ceni.

[ cozmo_im @ 23.07.2010. 07:26 ] @
ProCeed izbegavaj po svaku cenu. Pod plastom EURO 5 norma je smanjena snaga motora na 90ks, a istina je - smanjene troskova jer nisu imali zaradu.

Vozio sam novi ProCeed s tim novim motorom i osim upeglane krive obrtnog momenta za voznju po gradu, utisak o motoru je apsolutno porazavajuci. U realnim uslovima iznad 14s od 0-100, medjuubrzanja su jako losa, sa klimom i dve osobe unutra motor jednostavno nema ni gram snage za bilo kakvu zustriju operaciju.

Jedina pohvala sto su namestili obrtni momenat da mu vise prija voznja po gradu, do 60kmh u odnosu na motor od 109 konja.

Ja bih gledao I30.
[ etjen @ 23.07.2010. 09:05 ] @
Renault Clio, Nissan Note - čak je do skoro (možda još uvek) bio na popustu za modele iz 2009, i bio je ispod 11000
[ Zarko Silic @ 23.07.2010. 10:32 ] @
Citat:
pjano:  relativno mali auto sa velikim gepekom, danas tesko da postoji nesto slicno osim Honde JAZZ koja je preskupa.


Razmisli o Dusteru. To je najbolji odnos ponudjenog prostora, robustnosti (nasi putevi) i cene kostanja.

Ne postoji bolji auto za porodicu sa vise dece i za manje para.
[ cozmo_im @ 23.07.2010. 12:17 ] @
Ah, Duster. Vozio sam pre mesec dana kratko primerak sa juce objavljenog testa na B92:) Vise sam bio vozen.

Ja sam prijatno i veoma pozitivno iznenadjen. Jedan RAV4 vise skace na poprecne rupe na drumu od Dustera, bas sam se iznenadio.

Doduse testni model je bio 1.5 dci 109KS 4x4 u full varijanti.

Auto izuzetno pegla ove nase gradske ulice, ne oseca sine, trotoare, kaldrmu, sahtove i ostale cudovisne izbocine na ulicama:) I, vrlo je tih i sa puno prostora.

Motor odlicno povlaci, ima ogromnu rezervnu snage (laksi je od 1300kg), potrosnja je mizerija. Sedista su najbolja od svih Dacia, kao i sam kvalitet celog vozila.

Enterijer je po meni malo zaostao, sa krutom plastikom i Dacia dizajnom, ali za te novce dobiti takvo vozilo... hm.

Ali je sve mikronski uklopljeno i spolja i unutra. Prostora ima dosta vise nego u Sanderu recimo (ili Loganu), gepek je ogroman, visok klirens...

Menjac odlican, komande lake i precizne, servo jako dobar...

Ja stvarno nisam verovao i jako sam se prijatno iznenadio.

S odgovornoscu tvrdim da Duster 4x4 u voznji kao da je nasledio krv od X-Traila koga sam vozio na duze staze.
[ Nocni @ 23.07.2010. 13:04 ] @
Imas akciju za punto evo sa 5 vrata za 8.999 €
Auto je odlican... ima onu start-stop funkciju i unutrasnjost mu je vrlo moderna...
[ etjen @ 23.07.2010. 13:20 ] @
^^ To je slika nekog u full opremi. Ali svejedno, to je dobra cena!
[ sasa022 @ 23.07.2010. 13:31 ] @
Da spomenemo i Renault Megane Generation 1.6 16V i Opel Astra Classic III 1.4/1.6



[ tdusko @ 23.07.2010. 13:35 ] @
Citat:
cozmo_im: ProCeed izbegavaj po svaku cenu. Pod plastom EURO 5 norma je smanjena snaga motora na 90ks, a istina je - smanjene troskova jer nisu imali zaradu.

Vozio sam novi ProCeed s tim novim motorom i osim upeglane krive obrtnog momenta za voznju po gradu, utisak o motoru je apsolutno porazavajuci. U realnim uslovima iznad 14s od 0-100, medjuubrzanja su jako losa, sa klimom i dve osobe unutra motor jednostavno nema ni gram snage za bilo kakvu zustriju operaciju.

Jedina pohvala sto su namestili obrtni momenat da mu vise prija voznja po gradu, do 60kmh u odnosu na motor od 109 konja.

Ja bih gledao I30.


Navodno mu je i spustena potrosnja na fabricki deklarisanih 7.nesto ali koliko sam citao iskustva sa foruma jos ga niko nije spustio ispod 9 u gradu. Pretezak je to auto za taj motor mada sobzirom na to sta je covek u uvodnom postu nabrojao to je otprilike prosek. Doduse, za vozikanje gradom i jednom godisnje na odmor to je sasvim dovoljno posebno sto se covek ne zali na snagu ovoga sto trenutno ima. Medjutim, ono sto nije na strani kie je odrzavanje koje je dosta skupo.

Bese neki ford focus na ekstra popustu ovih dana, trebalo bi i to ubaciti u razmatranje.

A ovo sto se tice dizela da ne pale zimi, to je plus kvam perfekat i to ne bi smelo da te odvrati od kupovine. Gorepomenuti duster pa i sandero ako je prvi prevelik su super ponude, ne bi ih trebalo odbacivati tako lako.
[ pjano @ 25.07.2010. 20:08 ] @
Hvala, Duster mi se cini prevelik za grad a Sandero nekako izdignut, ruzan zadnji deo, mozda kratka sedista, kvalitet mi ne izgleda bas sasvim OK. I30 mi deluje interesantno, ne znam sta mislite o Fiesti, je li neko vozio, kakva je ona po pitanju kvaliteta motora, servisa itd.

Grande Punto Evo, ima dobru cenu ali mi se cini da mu je motor slab (65 konja), i ne pominju klimu? Fiesta 1.25 ima 84 konja i slicnu cenu




[Ovu poruku je menjao pjano dana 25.07.2010. u 21:20 GMT+1]
[ Ka2 @ 25.07.2010. 21:31 ] @
Ja kao neko ko vozi i30 mogu da ti kazem da se neces pokajati (bez obzira sto si mozda video moju temu u kojoj se zalim na neki problemcic koji mozda i nije problem) posebno sto je sada u prodaji Face Lift za iste pare kao stari, ima u osnovnom nivou opreme koji je iovako bio vrh cak i bord kompjuter i maglenke a cena za kes (sto je njima svaki vid placanja) je 1000 evra snizena!!! Znaci... vrh brate! :)

[Ovu poruku je menjao Ka2 dana 26.07.2010. u 00:31 GMT+1]
[ pjano @ 02.08.2010. 08:44 ] @
Gledao sam pre neki dan ProCeed i izgleda fenomenalno u odnosu na i30 koji je nekako zatupljen spreda a odpozadi ima prevelika svetla. Steta sto su ga "osakatili" sa tih 90 KS. Kolike su realne razlike u tih 10-15KS sa i30. Ukoliko su isti motori a kazu da je na istoj osnovi ta razlika od 10-15 ks ne bi trebalo da bude velika. KIA daje 7 godina garancije ili 150.000km sto nije zanemarljivo. U odnosu na ostale automobile odrzavanje ? neko kaze preskupo. Mislim da je za sve nove automobile odrzavanje preskupo. Ispod 10.000 din nema zamene ulja :)


[Ovu poruku je menjao pjano dana 02.08.2010. u 09:59 GMT+1]
[ ivan.stankovic @ 02.08.2010. 08:58 ] @
Fiesta je najprodavaniji auto u Evropi. http://www.youtube.com/watch?v=6Zy78tFPQwQ i http://www.youtube.com/watch?v=sYIyCmcuQno&feature=related
[ cozmo_im @ 02.08.2010. 09:36 ] @
Proceed ima 90KS, I30 citavih 109KS.

Velika je razlika, jer sam vozio novi Proceed 90KS i vozio sam I30 1.4 109KS.

Motor od 90KS je podesen za grad, malo bolje vuce na nizim obrtajima, do recimo 80kmh. Preko toga ovaj sa 109KS ga naprosto oduva, odnosno bolji je na magistrali, autoputu i pri preticanju i medjuubrzanjima. Dok je 109KS malo tromiji po gradu jer trazi nizi stepen prenosa (vise obrtaja), a ovaj novi motor je malo podesen da ima ispeglaniji obrtni momenat na nizim obrtajima pa se cini da lepse ide u gradskoj voznji.

Neki rezultat koji smo postigli od 0-100 je 14 sekundi. I30 sa 109KS ide 2 sekunde brze.
[ jnk @ 02.08.2010. 14:00 ] @
To je stvar percepcije. Meni taj 1.4 od navodno 109 ks je takođe išao nikad sporije a s obzirom da čovek dolazi sa golf 2 1.6d ne verujem da će to baš mnogo gledati.

Od svih nabrojanih automobila u prvom postu jedino je hyundai(i kia) pripadnik veće klase tako da prvo treba da odlučiš da li hoćeš golf klasu malo spartanskije unutrašnjosti i slabijeg motora(hyundai i30 ili cee apostrof d) ili hoćeš neki manji gradski automobil koji će ići malo brže i imati simpatičniju unutrašnjost. Za 10k imaš solidan izbor tih malih automobila tako da je najbolje da sam odeš uživo i pogledaš i vidiš šta ti se sviđa, ovde će ti svako preporučiti svoju omiljenu marku.
[ pjano @ 02.08.2010. 23:57 ] @
Hvala na sugestijama. Danas sam seo u i30. Deluje jako privlacno. Ova restilizovana verzija je bas uspela. Prednji deo me malo podseca i na Focus, po obliku dela za vazduh.
Mada mi se ipak cini da KIA ima za isti novac malo bolju opremu. Ne vezano za cenu od oko 10.000 jer takve automobile gotovo da ne mozete ni naci u salonu :) Za 12.050 KIA ima alu felne, komande na volanu, kozni volan, i izmedju vozaca i suvozaca ono odmoriste za ruku sa 2-3 pregrade za sitnice i nekako mi se ucinilo da je unutrasnjost bogatija. i30 alu felne nudi tek sa 13.500e
[ ivan.stankovic @ 06.08.2010. 10:28 ] @


Po karakteristikama, pro ceed ima vece ubraznje od i30 ili je zanemarljiva razlika, a Fiesta dosta teza.

Venga je dobar porodicni auto jer ima ogroman gepek, ali je skuplji sto je malo cudno obzirom da je manji od ceed-a.
[ cozmo_im @ 06.08.2010. 10:49 ] @
Ovde je stari podatak o ubrzanju. U cenovniku imate nove podatke. 0-100 za Proceed je 13s a u realnim uslovima 14 do 14.5s (mereno na stazi).
[ Nebojsa Milanovic @ 06.08.2010. 12:51 ] @
Ključni podaci u ovoj tabeli su potpuno besmisleni i navode na suprotne zaključke od onoga šta je istina:

1. Motor u Ceed-u od 90 KS je znatno slabiji od onog u I30 i smešne su priče o "dobrim ubrzanjima u gradu" koje se o njemu mogu čuti. Njemu je jedino skraćen menjač, jer bi se sa originalnim menjačem od verzije sa 109 KS samo gušio (iz razloga što je od njega mnogo slabiji).

Zbog tog skraćenog menjača se i dobija utisak nešto veće elastičnosti po gradu, ali čim se izađe na put vidi se koliko je slab, pri čemu tada taj kratak menjač taj utisak i pojačava.

2. 0-100 mu je oko 3 sekunde slabije nego kod I30 od 109 KS.

3. Podatak o težini Fieste je smešan, jer je upravo Fiesta poznata kao jedan od najlakših auta i to u nižem, B segmentu, pa je besmisleno reći da 200+ kg teža od auta iz većeg, C segmenta (taj podatak o 1495 kg može biti o maksimalnoj ukupnoj težini, a to verovatno i jeste), i uopšte besmisleno je porediti aute B i C segmenta, jer je upravo između njih najveća razlika u klasama.

I30 sa 109 KS je najbolji auto u klasi 10-11k.
[ Ivan Dimkovic @ 06.08.2010. 12:59 ] @
Taj koji je navodio podatke o masi Fieste je nesto duvao...

Evo iz kataloga:



Kao sto Nebojsa rece, Fiesta vazi za jedan od najlaksih automobila u svojoj klasi.
[ ventura @ 06.08.2010. 14:12 ] @
Ne razumem se u ta kategorisanja automobila, konjske snage, obrtne momente, menjače, pizdarije... Ja to gledam sa neke laičke strane...

Ja auta delim na sledeće kategorije:

Kineski/shit automobili: Dačija, Kija, Hyndai, SsangYong, Zastava, Daihatsu... I sl.
Obični automobili: Fijat, Ford, VW, Volvo, Toyota, Renault...
Premium automobili: Mercedes, Audi, BMW, Porsche...
Supercars: Ferrari, Lambo, Aston Martin, Rolls Royce, Bentley...

E sada. Neko hoće da kupi auto iz Kineske kategorije... To mu sve dođe što bi se narodski reklo - isto sr*nje drugo pakovanje, te ove diskusije gde se upoređuju performanse (performanse = LOL) tih automobila, pa diskusije ovaj ima kratak menjač ovaj dugačak, ovaj po gradu bolje ubrzava ovaj je bolji za otvoreni put. Sorry ali to je debilno.

Hoćeš da kupiš novi automobil?
Kolko imaš para?
Ok, za tolko para može da se dobije to to to i to.
Koji ti se najviše sviđa?
Kupiš auto koji ti se najviše sviđa, ionako je isto sr*nje ko i svaki drugi sa kojim bi ga poredio.

End of story.
[ Nebojsa Milanovic @ 06.08.2010. 15:49 ] @
Ne vidim ništa smešno niti posprdno u tome da se diskutuje o performansama auta koji imaju 100+ KS.

Ako je karakteristika snage motora dobra, i ako auto nije mnogo težak, performanse takvog auta mogu biti sasvim solidne. Ta kategorija koju si ti pogrdno nazvao "kineska", nije ni kineska, a ni loša, naročito za prosečnog srpskog vozača koji sanja da kupi nov takav auto.

I samim tim kada skupi (ako skupi), tih 10-11-12k za kupovinu novog auta, sasvim je razumljivo da želi da to bude model sa najboljim performansama koje može da dobije.

I ja lično bih voleo kada bi C segment počinjao sa Oktavijom 1,8 TSI od (realnih) 180 KS, a B segment sa recimo Polom 1,2 TSI (od realnih 122 KS) - ali u stvarnosti nije tako, i ne treba vređati one koji su toga svesni.
[ deerbeer @ 06.08.2010. 16:03 ] @
Diskutujete o snazi motora i ubrzanjima a pokretac teme je naglasio na pocetku da ga to ne interesuje
Citat:

Auto bi bio porodicni, jednom godisnje letovanje i ostalo uglavnom grad.
Prvenstveno me interesuje kvalitetan auto sa sto manje odrzavanja. Brzina, startnost mi nisu mnogo bitne.


[ ventura @ 06.08.2010. 16:09 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic: Ne vidim ništa smešno niti posprdno u tome da se diskutuje o performansama auta koji imaju 100+ KS.

Pa apsurdno je diskutovati.

Među tim jeftinim autima performanse su manje više iste. Nije da za 10.000 evra ako odabereš X auto dobiješ 0-100kmh ubrzanje za 14.2 sec, a ako odabereš auto Y za 9.499 evra dobiješ ubrzanje za 6.8 sec, pa da ima nekog smisla diskutovati o tome.

Kad auta te klase ubzavaju do 100kmh kao zglobni autobus tu se ne može pričati niokakvih performansama... Osećaj vožnje je apsolutno isti šta god da odabereš...

[ peromalosutra @ 06.08.2010. 16:31 ] @
Citat:
Kad auta te klase ubzavaju do 100kmh kao zglobni autobus tu se ne može pričati niokakvih performansama... Osećaj vožnje je apsolutno isti šta god da odabereš...


Auto od 100+ (neka bude i tacno 100) KS ubrzava kao zglobni autobus? :) Mozda ako ne znas kako da ga vozis. Takvima ni sve konjske snage ovog svijeta ne mogu pomoci. :P

Neki ljudi ne zele da se trkaju izmedju semafora i igraju se ruleta prilikom preticanja pa da im svaka konjska snaga znaci. Takvima je 100-ak KS sasvim dovoljno, u uslovima gradske voznje ili voznje na otvorenom ako se postuju propisi gotovo da i nema razlike izmedju auta od 100KS i onog od 300+KS, jer te i jedan i drugi dovode na isto mjesto za isto vrijeme. :) Ovdje pricamo o putevima na podrucju ex yu, a ne o autobanovima naravno.

[ ASTRA RENT @ 06.08.2010. 16:36 ] @
Mozda nije los Chevrolet Cruise ili Cruze,base model,1,6,DOHC,113 ks za 12.875,00 e,mislim da je to sa pdv-om,pa na firmicu i onda dodje blizu onih 10.000,00 ,bez pdv-a.
Pozz.
[ etjen @ 06.08.2010. 16:42 ] @
Citat:
ventura: Pa apsurdno je diskutovati.


Kad auta te klase ubzavaju do 100kmh kao zglobni autobus tu se ne može pričati niokakvih performansama... Osećaj vožnje je apsolutno isti šta god da odabereš...


ti si stvarno jutros ustao na levu nogu
[ ventura @ 06.08.2010. 16:58 ] @
Citat:
peromalosutra: Auto od 100+ (neka bude i tacno 100) KS ubrzava kao zglobni autobus? :) Mozda ako ne znas kako da ga vozis. Takvima ni sve konjske snage ovog svijeta ne mogu pomoci. :P

Aj da bacimo pogled na ubrazanja iz tabele sa prethodne stranice:
12.8 sec
11.6 sec
11.7 sec
13.3 sec

Sorry, ali mislim da apsulutni apsurd smatrati da ima neke razlike u vožnji ako ti auto ubrzava 11.6 ili 13.3 sekunde. Ono kao jedan je sportski a drugi kanta? LOL

Citat:
etjen: ti si stvarno jutros ustao na levu nogu :)

Nisam nego o ovoj temi je toliko glupo raspravljati, kao da odeš na buvljak i raspravljaš da li je majica kvalitetnija na ovoj tezgi ili onoj tamo... Da nešto valja ne bi koštala 100 dinara i ne bi se prodavala na buvljaku, prema tome uzmi onu koja ti na oko izgleda najlepše i u kojoj se najbolje osećaš, a što se tiče kvaliteta nema brige sr*nje je i jedna i druga...
[ losmipfc @ 06.08.2010. 17:07 ] @
Vidim ne prica se mnogo o Fiesti, koju su mnogi nafalili, a i cena joj je odlicna...

http://www.ford.rs/cenovnici/FIESTA%202010.5.pdf

Za 13.120e moze se dobiti model sa 5 vrata, 1.4 96KS, sa opremom:

AMBIENTE PAKET: ABS sa MBA, AirBag za vozaca i suvozaca, servo volan podesiv po visini i dubini, trece stop svetlo, kodirani kljuc (imobilajzer), nivelacija farova, tonirana stakla, branici u boji karoserije, hladan start -25º, centralno zakljucavanje, ISOFIX nosaci decijih sedišta, celicni rezervni tocak standardnih dimenzija,krovni spojler u boji karoserije, elektro podesivi, grejani retrovizori crne boje, 14" celicne felne sa 175/65 R14 gumama, kvake na vratima crne boje, ICE Pack 2 - Radio/CD/MP3, 4 zvucnika, displej sa prikazom dve linije teksta, audio komande na volanu, dodatna MP3 uticnica

TREND PAKET: AMBIENTE PAKET + Daljinsko centralno zakljucavanje, dva daljinska preklopna kljuca, visinski podesivo vozacko sedište, elektro podizaci prednjih prozora, manuelni klima uredaj, putni kompjuter, kvake na vratima u boji vozila, elektro podesivi, grejani retrovizori u boji vozila sa integrisanim pokazivacima pravca, kožni volan.

Dok je model sa 5 vrata, 1.25 82KS - 11.290e, sa AMBIENTE paketom opreme.
[ peromalosutra @ 06.08.2010. 17:12 ] @
Slazem se sto se ubrzanja tice, zato sam i rekao da to u voznji ne znaci mnogo. Ipak, razlika izmedju auta od 90KS i onog o 110KS bi trebala biti primjetna. Recimo, da pokrije razliku u voznji sa upaljenom ili ugasenom klimom. Ako moze dobiti auto koji ce i sa upaljenom klimom biti priblizno zivahan ili cak i startniji od onog sa ugasenom klimom, a sve to za iste pare i bez gubitaka (a mislim da ponuda u takvom segmentu i dozvoljava ovakve varijacije), zasto da ne.

Takodje, ponuda opreme se prilicno razlikuje izmedju modela.
[ losmipfc @ 06.08.2010. 17:12 ] @
@ventura, ajde lepo sedi u svoj auto od 100.000$ i ostavi nas smrtnike da komentarisemo.

Slazem se jedino sa tim da je u ovom rangu besmisleno diskutovati o ubrzanjima automobila, jer pre svega, ljude koje interesuje ovaj cenovni rang, ubrzanja apsolutno neinteresuju. Kao sto je i navedeno u prvom postu, a ista situacija je i sa mnom.

Ali itekako se ima oko cega diskutovati, sto se tice ostalih stvari. Ne ponasa se svaki auto isto, na putu, kroz grad, manje trosi/vise trosi, odrzavanje, cena servisa... I svakako je jedan od presudnih faktora dodatna oprema koju mozete dobiti za svoje pare, i ako se covek odluci na kupovinu, dobro pregledati sta svaki od tih automobila nudi i izabrati onaj koji mu odgovara...
[ ventura @ 06.08.2010. 17:16 ] @
Citat:
losmipfc: Ne ponasa se svaki auto isto, na putu, kroz grad, manje trosi/vise trosi, odrzavanje, cena servisa...

Verujem da su razlike drastične...
[ pjano @ 07.08.2010. 00:10 ] @
Naravno svi bi mi voleli da za 10.000 dobijemo ferari :)

Kazem da mi ubrzanje nije toliko bitno jer vozeci Golfa 2 koji ima 40KW/55KS i koji ubrazva za nekih 13-16s do 100, mislim da ce bilo koji noviji auto biti bolji. Jeste da sada automobili imaju preko jedne tone a Golf 2 oko 850kg, ipak su danas savremeniji motori. Golfov dizel motor cini mi se da je prilicno elastican, vozio sam Grande Punto 1.4 i nesto se nisam odusevio ubrzanjima. Verovatno je bolji ali nisam imao utisak da je to toliko velika razlika. Predpostavljam da je to neko ubrzanje priblizno kod svih automobila u klasi. U svakom slucaju lepo je imati koji konjic vise kada zatreba u nekom preticanju.

KIA na primer za 11.550e nudi komande na volanu koje kod i30 i ne postoje kao opcija u toj klasi kao i "Centralna konzola sa dvostrukom pregradom, držačima za čaše i naslonom za ruku" sto fenomenalno izgleda, a alu felne i skoro sve nabrojano kod i30 za 12.050e http://www.kia.rs/userfiles/attachments/download.php?file_id=6430 sto ispada vise od 2000e jeftinije.

Kad sednem u Pro Ceed od 11.550e, iznutra mi izgleda dosta bogatije nego i30, mozda utisku doprinosi kozni volan + centralna konzola sa pregradama za sistnice.

Za 10.700 eura i30 daje verovatno najvise, jedino sto se ne mogu naruciti aluminijumske felne na primer, jer one idu tek u paketu sa onim od 14.490, http://i30.hyundai.co.rs/upload/document/05__cenovnik_07_i30.pdf, sto je preskupo, jeste da tu ide automatska klima i jos kojekakve gluposti. Navode kao jednu od opcija "Podešavanje jačine osvetljenja instrumenata", pa to je jos Golf 2 imao 1991 :)

Pocnes sa razmisljanjem da zamenis starudiju koja nema: abs,i klimu, elektricno podizanje prozora, zakljucavanje, komande na upravljacu ... za neki noviji auto koji ima bar klimu, a onda se izgubis u opcijama koje nude najnoviji automobili :) O komandama za radio nisam razmisljao ni u snu a sada mi smeta sto neki auto to nema za 10-ak hiljada eura :)
[ ventura @ 07.08.2010. 00:48 ] @
U tome je stvar... za taj novac ne možeš da dobiješ ništa spektakularno, i manje više je sve isto.. U pitanju su samo nijanse... Da se zezneš ne možeš, jer razlika između najboljeg i najgoreg je totalno nebitna...

Da biram auto u tom rangu odabrao bi Kiu Proceed jer mi je na oko najlepši auto od ponuđenih... I to je otprilike jedina vrsta izbora koja ima smisla...
[ ivan.stankovic @ 07.08.2010. 01:02 ] @


- Pro_ceed imas i jeftinije od i30 a i lepsi sportski izgled. Dizajnirao ga je valjda nemac.
- Ako je bitna oprema, onda KIA jer je jeftinija sa vise opreme, ako je bitnije ubrzanje, onda i30. i30 ima i 5-oro vrata sto je bolje za porodicu. Generalno, za 10700e izgleda da nema bolje.
- Treba voditi racuna i o ceni odrzavanja. KIA ima garanciju od 7 godina, i30 od 5.
- U servisu za Hyundai navode da odrzavanje nije tako skupo, prvi servis 5.000 din, da ima lanac umesto kaisa pa se menja kasnije, itd.
- Mozda neko ima vise iskustva sa odrzavanjem pomenutih automobila i cenom rezervnih delova. Realno, trebalo bi da su tu negde jer su im cene slicne a i radjeni su na slicnoj osnovi.
[ ivan.stankovic @ 07.08.2010. 01:18 ] @
Jos nesto ako nije bitna velicina, Fiesta daje najvise. Za 11.600 eura imas sve, 1.4 sa 96 konja,kozni volan, alu felne, zatamnjena stakla sa vecim zatamljenjem pozadi, kompjuter, komande na volanu, metalik boju koju posebno doplacujes i kod KIE i kod i30 i najprodavaniji evropski auto, sto ipak nesto govori, tradiciju Forda.

tu je i Skoda ako ti ne smeta njen izgled kockastog automobila
http://www.skodasamardzic.rs/products/?extra_dataID=125

################################################
CLACIS oprema
1,2 TSI 63kw/86ks 5G 9,924 eura
1,2 TSI 77kw/105ks 5G 10,502 eura

Citat:
CLASSIC
5 vrata, servo upravljač podesiv u dve ose, airbag za vozača, ABS, centralno zaključavanje, čelične felne 14’’, zadnja svetla za maglu, tonirana stakla, kodiran ključ – imobilizer, dnevno svetlo, branici u boji vozila, spoljašnji retrovizori u crnoj boji, retrovizori manuelno podesivi iz kabine, prednji farovi podesivi po visini, priprema za radio aparat sa 4 zvučnika i radio antenom, dva naslona za glavu pozadi, prednji nasloni za glavu podesivi ( napred-nazad ), prednji sigurnosni pojasevi podesivi po visini sa mehaničkim zatezačima, indikator upaljenih svetala.


################################################

AMBIENTE oprema
1,2 TSI 63kw/86ks 5G 11,163 eura
1,2 TSI 77kw/105ks 5G 11,753 eura

Novi TSI motori sa malom potrosnjom i mnogo konja.


Citat:

5 vrata, servo upravljač podesiv u dve ose, airbag za vozača, ABS, centralno zaključavanje, čelične felne 14’’, zadnja svetla za maglu, tonirana stakla, kodiran ključ – imobilizer, dnevno svetlo, branici u boji vozila, spoljašnji retrovizori u crnoj boji, retrovizori manuelno podesivi iz kabine, prednji farovi podesivi po visini, priprema za radio aparat sa 4 zvučnika i radio antenom, dva naslona za glavu pozadi, prednji nasloni za glavu podesivi ( napred-nazad ), prednji sigurnosni pojasevi podesivi po visini sa mehaničkim zatezačima, indikator upaljenih svetala. Poklon paket: Climatic – klima uređaj sa automatskom regulacijom, centralno zaključavanje sa daljinskom komandom, podesivo po visini vozačevo sedište, bočne zaštitne lajsne u crnoj boji.

Airbag za suvozača, climatic – klima uređaj sa automatskom regulacijom, el. podizači prednjih stakala, el. podesivi spoljašnji retrovizori sa grejačima, centralno zaključavanje sa daljinskom komandom, putni kompjuter, prednja svetla za maglu, bočne zaštitne lajsne u crnoj boji, podesivo po visini vozačevo sedište, deljiva zadnja klupa 1/3 : 2/3, kutija za odlaganje ispod suvozačevog sedišta.


################################################

A K C I J A Fabia Ambiente


Serijska oprema Fabia Ambiente:

5 vrata, servo upravljač podesiv u dve ose, airbag za vozača i suvozača, ABS, daljinsko centralno zaključavanje sa sklopivim i kodiranim ključem, čelične felne 14’’, climatic – klima uređaj, dnevno svetlo, el. podizači prednjih stakala, el. podesivi spoljašnji retrovizori sa grejačima, putni-board kompjuter, prednja i zadnja svetla za maglu, branici u boji vozila, spoljašnji retrovizori u boji vozila, tonirana stakla, retrovizori manuelno podesivi iz kabine, prednji farovi podesivi po visini, priprema za radio aparat sa 4 zvučnika i radio antenom, dva naslona za glavu pozadi, prednji nasloni za glavu podesivi ( napred-nazad ), prednji sigurnosnipojasevi podesivi po visini sa mehaničkim zatezačima, indikator upaljenih svetala, bočne zaštitne lajsne u crnoj boji, podesivo po visini vozačevo sedište, deljiva zadnja klupa 1/3 : 2/3, kutija za odlaganje ispod suvozačevog sedišta.

Metalik boja po izboru - GRATIS
Isporuka - ODMAH po uplati

CENA .......................... 9.300 €


###################################


NAJNOVIJE:
- sada je za Pro_ceed paketu CITY pospust sa 12.050 eura jos 300 eura sto izadje 11750 a kao poklon se dobijaju i parking senzori, metalik boja i jos neke stvari na poklon, ako sam dobro razumeo u vrednosti od 300 eura, sto ispadne stvarno povoljno.
- Za 11750 eura imate takoreci FULL opremu sto ne nudi ni jedan drugi auto. Auto sam pogledao uzivo i izgleda fenomenalno. Instrument tabla od meke plastike, komende lepo rasporedjene i krupne.
- U odnosu na najnoviju astru, koja je par hiljada skuplja i lepsa ali ima ocajne sitne komande na centralnoj konzoli KIA je stvarno dobro odradila posao. Ne primecuje se nikakva usteda u materijalu o kome se prica.
- Kod Fieste izmedju sedista se nalazi ona plasticna kutija za smestanje sitnica koja se klati pri dodiru i deluje jako jeftino.
- Ekran Fieste na kome komjuter ispisuje podatke o potrosnji je velicine 3x1.5cm sto izgleda smesno.

Dokle li ce se utrkivati sa obaranjem cena :)

[Ovu poruku je menjao ivan.stankovic dana 07.08.2010. u 17:21 GMT+1]
[ vjamovic @ 07.08.2010. 21:05 ] @
Šta cenjeni auditorijum misli o ovoj ponudi ?


Fusion ponovo za 9.990 evra

[07.08.2010.]


Budući da je za samo nekoliko dana, krajem maja i početkom juna, rasprodata specijalna serija Fordovog modela Fusion, sa posebnom, osetno nižom cenom, generalni uvoznik Grand Motors je u dogovoru s principalom odlučio da izađe u susret potencijalnim kupcima koji su pokazali interes, a nisu mogli da kupe taj automobil za 9.990 evra.

„Uspeli smo da obezbedimo ograničen broj Fusiona, koji se, kao i u majskoj akciji, nudi s istom opremom i po istoj ceni – 9.990 evra, sa svim dažbinama“, kaže rukovodilac prodaje Fordovih vozila u Grand Motorsu, Petar Spajić. „Po toj ceni nudimo univerzalno vozilo s benzinskim motorom od 1,4 litra (80 KS) s bogatom opremom koju, između ostalog, čine klima uređaj, radio sa CD plejerom, elektro paket (prednji prozori i grejani retrovizori), daljinsko centralno zaključavanje, airbagovi za vozača i suvozača, kožom presvučeno kolo upravljača, zatamnjena stakla iza B stuba, ABS u kočionom sistemu, svetla za maglu itd. Na vozilma koja se nude po posebnoj ceni branici, ručice vrata i prtljažnika i kućišta spoljnih ogledala su u istoj boji kao i karoserija.“

Grand Motors i mreža njegovih prodajno-servisnih partnera u ponudi trenutno imaju još dva Fordova modela po veoma povoljnim cenama - Fiestu za 8.990 i Focus za 10.990 evra, sa svim dažbinama
[ ivan.stankovic @ 07.08.2010. 23:46 ] @
Fiesta od 8990 je sa troje vrata, bez metalik farbe, bez kompjutera, sa celicnim felnama, vlan bez komandi na upravljacu, itd. Ako pozelite sa 5 najjeftinija varijanta je 10.990. Tu vec dolazimo do 11.750 koliko kosta KIA Pro Ceed koja je klasa iznad.

Onaj Fusion je za one kojima treba robusniji auto a kao da je iz proslog veka po dizajnu.

Fokus nema losu cenu ali je po opremi dosta slabiji od Pro Ceed-a koji ima 7 godina garancije za razliku od Forda koji ima samo 2.

Citat:
"Za 10.990 evra budući vlasnik dobija izuzetan automobil s petora vrata, benzinskim motorom od 1,4 litra (80 KS), s izuzetnom opremom. Recimo, tu su klima uređaj, vazdušni jastuci za vozača i suvozača, radio sa CD-om, elektro paket (električno pomeranje prednjih stakala), servo u upravljačkom a ABS u kočionom sistemu, branici u boji karoserije... Uz to, bez doplate je metalik boja, a Focus na popustu je jedan od retkih automobila koji se i uz sniženu cenu dobija sa elektronskim programom za kontrolu stabilnosti (ESP)"


- nema: kompjuter, alu felne, komande na volanu, svetla za maglu, 80KS, sto je 14.2 sek do 100 (najsporije u klasi) itd.

Ono sto KIA ima u paketu za 11.750e, ford focus nudi u Titanium paketu od preko 15.000. Dizajn i kvalitet KIE je odlican, Focus jeste lep iznutra ali deluje plasticnije od KIE. Dizajn Forda je takodje malo zastareo, kada izadje nova verzija 2011 odine, to ce biti nesto. Jeste Focus veci ali Fiesta je modernija, noviji motor (euro V, 1.2, 86 KS) itd.

Pitanje je samo koja je cena odrzavanja i rezervnih delova KIE i Forda uporedo. Da ne ispadne da je nesto jeftino kad kupis a da te posle razbiju sa cenama kad dodjes na servis.
[ AstralPro @ 08.08.2010. 15:33 ] @
Zasto ne novi VW Polo?
Ubedljivo najlepsi u klasi, provereno dobrih motora a cena pocinje od 9.990 evra.
+ najmanje ce izgubiti na vrednosti ako ga za recimo 5 god budes prodavao/menjao.
[ ivan.stankovic @ 08.08.2010. 22:56 ] @
Polo za 9000e ? Bez tockova verovatno :)

Citat:


Akcijski modeli.

1. Polo Trendline, benzin, 1.2 od 60 KS, oprema:
* "Climatic" poluautomatski klima-uređaj
* 4 vrata sa elektropodizačima stakala, napred i nazad
* Svetla za maglu, napred
* Čelični rezervni točak sa pneumatikom punih dimenzija
* "RCD 210" Radio CD sa MP3 sa 4 zvučnika, napred

Cena: 11.499, sa PDV-om


najsiromasniji je koliko KIA full, uz to je manji auto. Jeste mozda lepsi ali ni board kompjuter, ni alu felne, ni podizanje sedista po visini, ni metalik, ni ... a motor sa 3 cilindra ko traktor.
[ AstralPro @ 09.08.2010. 00:15 ] @
A sta ce mu podizanje sedista po visini i alu felne, covek je vozio golfa 2 godinama nije nove mercedese.
A to da je traktor ne stoji jer znam vozio sam se u novom polu i solidno ide, nije za trke al za grad jeste. Steta sto metalik boja nije u toj ceni.
Jeste malo sluplji ali neka je, postoji nesto sto se zove brend a u Srbiji i dalje VW spada medju najpozeljnije za razliku od KIA koja je ovde anonimus kod 80% vozaca + Polo je automobil godine u Evropi to valjda nesto znaci jer da je pro seed bolji njega bi izabrali.

Napucana oprema kod kie je uglavnom sminka, nema ni ona za te pare ne znam sta tipa panorama krov,xenoni i sl. ;)


[ ivan.stankovic @ 09.08.2010. 14:44 ] @
Licno mi se Polo bas dopada na izgled i mozda je jedan od najprivlacnijih auta sto se tice izgleda. Covek je vozio Golfa pa ce mu biti lak prelazak :)
Smatram da je ipak cena prenaduvana. Nesto kod KIE i i30 jeste sminka ali garancija od 7 godina na kompletno vozilo nije mala stvar.
Uostalom pogledaj sta sve imaju i KIA i i30 a uz to su veci automobili sto je za porodicni auto znacajno.

Opema uporedo:
http://img819.imageshack.us/img819/6349/53242692.jpg

Sve ovo sto je navedeno + parking senzori dobija se za 11.750 !!!

- putni racunar
- 6 vazdusna jastuka, vazdusne zavese pozadi
- upravljac oblozen kozom
- komande na upravljacu
- daljinsko centralno zakljucavanje sa 2 kodirana kljuca
- svetla za maglu
- 16" alu felne
- mishelin gume
- hladjena kaseta ispred suvozaca
- tonirana stakla
- usb prikljucak (meni se jako dopada ovo, Fiesta na primer nema ni u jednom paketu, cd mi ne treba ali mi ovo treba)
- metalik boja

Mislim da bi Polo sa slicnom opremom kostao 15.000 uz to je 60KS ipak premalo za dansnje uslove. Ne znam da li jos neko uvaljuje te trocilindricne motore u svoje automobile i zato i jeste na akciji taj Polo. Da dodas metalik i racunar ovom polu od 11.499 dolazis do cifre od = +351e + 204e + alu felne su 678e :) Samo volan oblozen kozom bez komandi je doplata 169e, itd.

Da je sve ovo u paketu sa motorom 1.4 vredelo bi razmisljati, ovako mislim da nema smisla. Ovako, 1.4 je 11.895e bez paketa balkan koji je 1100e a prtljaznik mu je 280l.

Sada je i u Tojoti neka akcija pa imaju Yarisa za 11500e sa motorom 1.33 dual VVT-i

Citat:
LUNA - serijska oprema
Sigurnost Unutrašnjost
ABS (Anti-lock Braking System) Ručni klima uređaj
sistem protiv blokiranja točkova Upravljač podesiv po visini
EBD (Electronic Brakeforce Distribution) Radio CD MP3 sa RDS-om i 4 zvučnika
elektronska distribucija sile kočenja Uzdužno pomična zadnja klupa
Benzinski motori VVT-i
Dizel motori D-4D
elektronska distribucija sile kočenja Uzdužno pomična zadnja klupa
BA (Brake Assistance) Naslon zadnje klupe deljiv u odnosu 60/40
pomoći pri naglom kočenju Preklopiva zadnja klupa
WIL (Whiplash Injury Lessening) Digitalni 3D brzinomer i obrtomer
sistem zaštite vrata od trzaja pri sudaru od pozadi Pregrada sa poklopcem ispred vozača
Vazdušni jastuci za vozača i suvozača Dve pregrade sa poklopcem ispred suvozača
Mogućnost isključivanja suvozačevog vazdušnog jastuka Središnja konzola u srebrnoj boji
Bočna ojačanja Vozačevo sedište podesivo po visini
Uvlačenje papučica pri sudaru Električni podizači prednjih stakala
Uvlačenje upravljača pri sudaru

Spoljašnjost
Pirotehnički zatezač sigurnosnih pojaseva napred
Pneumatici dimenzija 185/60-R15
Sigurnosni pojasevi učvršćeni u tri tačke napred
Prednja svetla podesiva po visini
Tri sigurnosna pojasa pozadi
Tonirana stakla
Graničnik zatezne sile sigurnosnih pojaseva Branici u boji vozila
Upozorenje za nevezivanje sigurnosnih pojaseva (vozača i suvozača)
Svetlo za maglu, zadnje
Prednje disk kočnice
Elektično podesivi spoljni retrovizori
Progresivni servo upravljač

Tehnika
Nasloni za glavu napred i pozadi podesivi po visini
Blokada pokretanja motora
Tri naslona za glavu pozadi
Merač spoljne temperature
ISOFIX sistem dečjeg sedišta pozadi
Putni računar
Blokada paljenja motorja
Centralno zaključavanje sa daljinskom komandom
6-stepeni ručni menjač




[Ovu poruku je menjao ivan.stankovic dana 09.08.2010. u 15:59 GMT+1]
[ AstralPro @ 09.08.2010. 21:36 ] @
Polu jeste cena prenaduvana to stoji ali zar nije sa svim VW vozilima u Srbiji.

Sumnjiva mi je garancije kod Kie od 7 godina, jesi siguran da je kako treba ili zakidaju?

Ako je tako onda se cini kao best buy za te pare za ljude koji gledaju da imaju sto vise opreme a ne trce za brendom.

Najbolje da se javi neko ko ima pro seed i kaze utiske posle 100.000 km da nebi sledeci potencijalni kupac posle kukao ;)

[ ivan.stankovic @ 10.08.2010. 01:12 ] @
Slazem se. Najbolje je da neko ko ima KIU 1.4 kaze svoje utiske, i one lose stvari koje mu smetaju.

Sada je izgleda tolika kriza da su svi poceli da spustaju cene Megan, koji je do juce bio 15.000 sada se moze kupiti za 11.990


AKTUELNE CENE AUTOMOBILA DO 12.000e:
*******************************

veci:

- KIA Pro Ceed 1.4 - 11.750 (LX City) (http://www.kia.rs/userfiles/attachments/download.php?file_id=6430)
- Hyundai i30, 1.4 (Inspire) - 10.790 (http://i30.hyundai.co.rs/upload/document/05__cenovnik_07_i30.pdf)
- Renault Megane (Generation) 1.6 - 11.990 (http://renault.rs/images/cars/...ricelist/megane_generation.pdf)

manji:

- Ford Festa 1.25 (Trend) 11.600 - popust (http://www.ford.rs/cenovnici/FIESTA%202010.5.pdf)
- Toyota Yaris (Luna) 1.33 - 11.500 (http://www.toyotaadria.com/rs/pdf/cenovnik_vozila/yaris_prev.pdf)
- Renault Clio (Expression) 1.2 - 10.490 (http://www.renault.rs/cars/noviclio/prices.html)
- Renault Clio (Expression) 100 TCE - 11.263 (http://www.renault.rs/cars/noviclio/prices.html)
- Skoda 1.2 TSI (Ambiente) - 11.763 (http://www.skodasamardzic.rs/products/?extra_dataID=127)


Pitanje je sada sta se najvise isplati, i koji je od ovih najjeftiniji za odrzavanje, ne samo redovno, nego i van garantnog roka. Da li su veci automobili skuplji za odzavanje i da li vazi da su Francuzi mnogo skuplji za odrzavanje od "Evropskih" automobila pa i Japanaca.
[ pjano @ 25.08.2010. 00:38 ] @

KIA je super i nju bih kupio sada kada bih imao tih 11-12.000.
Jedino je pitanje koliko ces izgubiti ako za koju godinu resis da je prodas.
Setimo se starijih KIA modela, ja ih se ne secam i nikad ih ne bi kupio :)

Kao i kod Hyindai-a, pojavio se Getz, super auto, ali posle par godina nesto me ne greje sunce da bi ga neko izabrao kao polovnjaka. Uvek se pitas gde ces za njih naci delove.

Mozda se situacija menja sa i30, i20 i Ceed/Pro Ceed.
[ Nebojsa Milanovic @ 25.08.2010. 00:49 ] @
Neverovatno mi je kako neko može da pomisli da će za par godina sa nekim drugim autom manje, ili čak značajno manje izgubiti nego recimo sa I30, (ili Ceed, ko voli), znači autima C segmenta sa potpunom opremom i iznadprosečno jakim motorom, a sa 5-7 godina garancije, a pri svemu tome kupljenim za 10 i nešto k.

Da neće možda manje izgubiti sa Renoom Clio, Pežoom 207 ili Opel Corsom? To je nemoguće i porediti.




[ Marko_L @ 25.08.2010. 02:35 ] @
Nov auto se ne kupuje da bi se prodavao i da bi se na njemu izvlačile pare. To je nemoguće, jer nov auto čim izvezeš sa parkinga vredi 30% manje, pa koji god da je auto u pitanju. Nov auto se kupuje da bi se uživalo u vožnji, bez potrebe da se čim ga kupiš voziš u servis da menjaš ovaj ili onaj deo za svaki slučaj i sa malom šansom da u naredne 2-3 godine dođe do nekog ozbiljnijeg kvara i slično. Ko hoće da izvlači pare na autu, kupiće nekoliko godina star Volkswagen, Audi ili Mercedes i kroz 2-3 godine moći će da ga proda za 1.000 evra manje, ako ne i za iste pare koje je dao. Nov auto za to vreme izgubi 50% od svoje vrednosti ma šta god mu radio i koliko ga održavao, s tim što ako ga ne održavaš, onda izgubi na ceni i više od tih 50%.
[ DrJekyll @ 25.08.2010. 10:57 ] @

Citat:
Da neće možda manje izgubiti sa Renoom Clio, Pežoom 207 ili Opel Corsom?



Manje ce izgubiti sa njima zato sto ce njih moci da proda, a polovnu kiu i hyundai ne zeli niko, dokaz za to je sto ih nema uopste na auto placevima (ne postoji potraznja za njima) a vec je proslo par godina.



[ Java Beograd @ 25.08.2010. 11:07 ] @
Jok, nema ih stvarno:

http://www.polovniautomobili.c..._218_to=0&selectedRegion=0

http://www.polovniautomobili.c..._218_to=0&selectedRegion=0

Cela ta priča da polovan japanac / korejanac ne može dobro da se proda datira sa početka osamdesetih !

Idi probaj da kupiš očuvan, udoban auto, novijeg godišta sa puno opreme za malo para. Objasni vlasniku placa da si eto došao iz samilosti da za 2.000,00 EUR platiš i odvezeš ono što neće niko !
[ DrJekyll @ 25.08.2010. 11:14 ] @
A sad pogledaj koliko ima 207, corsii i clia i bice ti sve jasno.

To sto oni stoje u oglasima ne znaci da ih i prodaju.

Stoji u oglasima i mercedes G400 pa sta? Mislis da ce ga prodati?

A japanci se prodaju odlicno, ovo vazi za korejance.
[ HoT_Steppa @ 25.08.2010. 11:25 ] @
Citat:
DrJekyll: Manje ce izgubiti sa njima zato sto ce njih moci da proda, a polovnu kiu i hyundai ne zeli niko, dokaz za to je sto ih nema uopste na auto placevima (ne postoji potraznja za njima) a vec je proslo par godina.


Gresis, ali silno gresis sinko.
Ako se prosetas do specijalizovanih auto foruma gde se vodi diskusija o japancima i korejancima videces da oni koji su dobro ocuvani se ili cak i ne pojave u oglasima jer ih prijatelji odmah razgrabe ili cim se pojave nestaju za dan-dva. Ono sto se vuce po oglasima su oni primerci koji nisu odrzavani redovno, a takvih ima medju svim markama i takvi se svi vuku po oglasima dok ne naleti neka budala i uopste da neke manje pare misleci da je nesto ucario.

Nasi preprodavci igraju na sigurnu kartu. Do pre 3 godine nisi mogao da vidis NIJEDNOG japanca na auto placevima, sad ima prvo Toyota koliko hoces a polako krecu i drugi. Da li si video mozda Suzuki Lianu? Kod nas se nije nova ni prodavala, a evo krenuli su neki dileri da uvoze polovnjake. Izuzetan auto, vozio sam ga.
Ko se razume kupice ga, ko je pun predrasuda kupice Stilo za iste pare. Nebo i zemlja.
[ DrJekyll @ 25.08.2010. 11:31 ] @

Citat:
i korejancima videces da oni koji su dobro ocuvani se ili cak i ne pojave u oglasima jer ih prijatelji odmah razgrabe ili cim se pojave nestaju za dan-dva.


Koliko se proda takvih automobila godisnje?

Pet?

I ne trpajte vise u isti kos japance i korejance. Japanci se jos odavno prodaju odlicno.
[ grozda @ 25.08.2010. 11:58 ] @
E stvarno ih ima. Po ovome su vrlo malo izgubili na ceni:
KIA polovna vozila

ovaj jos malo skuplji nego nov, za 2 godine cena pala manje od 1000e.
http://www.polovniautomobili.c...86984/kia_pro_ceed_14_lx_city/

@Pjano,
A dobar ti ovaj znak za KIA, jel to nesto novo? Onaj stari je bas ruzan.










[Ovu poruku je menjao grozda dana 25.08.2010. u 13:08 GMT+1]
[ DrJekyll @ 25.08.2010. 16:57 ] @
Citat:
E stvarno ih ima. Po ovome su vrlo malo izgubili na ceni:
KIA polovna vozila


Evo odlican primer onoga o cemu sam pricao, svi do jednog su kupljeni ovde nijedan nije iz uvoza sa auto placa zato sto

Citat:
Manje ce izgubiti sa njima zato sto ce njih moci da proda, a polovnu kiu i hyundai ne zeli niko, dokaz za to je sto ih nema uopste na auto placevima (ne postoji potraznja za njima) a vec je proslo par godina.


Ponavljam, postoji razlika izmedju automobila koji stoje u oglasima, i automobila koji stoje u oglasima a koji se zaista na kraju prodaju.
[ HoT_Steppa @ 25.08.2010. 17:09 ] @
Ja bih pre kupio auto koji je imao ovde prvu registraciju nego neki sto je uvezen. Koja je sansa da domaci vlasnik Kia ili Hyundai auta mulja sa kilometrazom? Skoro ravna nuli.
[ vaske2 @ 25.08.2010. 19:36 ] @
To je tacno ali...kilometrazu predjenu ovde treba pomnoziti bar sa 3 pa mu to onda dodje na isto(putevi,gorivo itd,itd)
[ HoT_Steppa @ 25.08.2010. 20:49 ] @
Ne mora da znaci. Mislim da previse idealizujemo puteve u Evropi. Ako je takav auto ovde redovno odrzavan onda su mu menjani i delovi vesanja ako je bilo potrebe za tim.
[ grozda @ 11.09.2010. 00:25 ] @
i30 FL sporty



Akcija važi od 10.09.2010.

1. 1.4 DOHC, 109KS
2. Klima
3. ABS
4. ALU felne
5. 6x Air bag
6. CD+MP3+USB
7. Putni računar
8. Daljinsko zaključavanje
9. Alarm
10. El. podizači stakala
11. Svetla za maglu
12. Aluminiumske sportke pedale

10.790 €
Svakom kupcu poklon vaučer u vrednosti od 400 € za kupovinu četiri kompletna točka (čelične felne sa radkapnama i zimskim gumama)

PONUDA SEPTEBMAR

5 godina garancije
5 godina 24/7 mobilne asistencije
5 godina besplatnih kontrolnih pregleda

[ grozda @ 01.10.2010. 16:39 ] @
Od ponedeljka, 12. jula u Suzuki salonima automobila je počela akcija-prodaja modela Swift po izuzetno povoljnim cenama, nižim i do 2.000 Evra. Ograničena količina modela Swift 1.3 sa GLX+ paketom opreme je sada po ceni od 9.190 Evra i tu nije kraj. Isti automobil sa najboljim paketom opreme, GS, košta samo 9.990 Evra! Potreban Vam je lep, pouzdan i kompaktan automobil? Požurite!

Sportsko oslanjanje i sofisticirani japanski motor od čak 92 KS oduševljavaju zavidnim performansama i malim zahtevima u potrošnji i održavanju. GLS oprema podrazumeva ABS, EBD, servo, klima uređaj, aluminijumske naplatke, farove za maglu, 8 vazdušnih jastuka, RCD MP3, pametni ključ, multifunkcionalni kožom presvučeni volan, elektro paket... SUZUKI SWIFT 1.3 GLS 9.490 EUR

[ etjen @ 01.10.2010. 20:27 ] @
napisah ja u drugoj temi al' evo i ovde.
C4 sa odličnim paketom opreme za 10880 Eura
Malo slabiji motor, ali odlična ponuda.
Količine su ograničene.
[ polke @ 05.10.2010. 13:32 ] @
Swift GLS za 10k evra??

Mislim da je tvojoj dilemi ovde kraj.
[ Zarko Silic @ 05.10.2010. 13:50 ] @
Ima vec prilican broj automobila do 10.000 eura, ali jos uvek ni jedan ne moze da konkurise Dusteru. Ni blizu.

Neshvatljivo je sta Dacia (Renault) nudi u ovom trenutku za manje od 10.ooo eura po redovnom cenovniku (ne po acijskom).

http://www.dacia.rs/modeli-dacia/duster/cenovnik.html
[ jnk @ 05.10.2010. 14:37 ] @
Meni je recimo neshvatljivo da neko može da bude impresioniran dumpsterom za tričavih 10k eur.
[ grozda @ 05.10.2010. 19:09 ] @
Ja sam sada na sajmu a i pre toga gledao Duster. Spolja je lep, verovatno da on ima solidan motor ali me auto uopste nije impresionirao. Jeftina plastika, nekako nedovsen na svakom koraku. Rucice nekako klimave od jeftine plastike ... Gepek na izgled ogroman ali duplo plici nego kod ostalih automobila jer su mu stavili gumu punih dimenzija. Cak i onaj model sa sajma kome su branici u boji vozila izgleda kao da je ta jednostavna i klimava plastika samo ofarbana. Nekako mi ceo auto ne odise kvalitetom. Kada pogledas instrument tablu u napr. mazdi 2 i one dugmice koji su prosto savrseni, shvatis zasto je Duster "jeftin". Podseca me na ove nove Kineze, koji su opremili solidno auto ali kad zagledas kasetu kod koje se plastika iskrivila i jos neke detalje shvatis da je bolje dodati jos 500e i uzeti na primer i30.

Duster samo za one kojima treba robustan auto za male pare, za grad nikako jer ne vidim neke prednosti.
[ Zarko Silic @ 06.10.2010. 23:46 ] @
Ko je imresioniran Dusterom?

Medjunarodna organizacija koja potvrdjuje svetske rekorde?

... ili?


Duster je nesumnjivo bestbaj u kategoriji kojoj pripada.

Tacno je da mu oprema nije na nivou konkurencije ali se odmah mora dodati da ni cena nije na nivou konkurencije (ni priblizno). Cilj je bio napraviti kvalitetno univerzalno, okretno ekonomicno i posve jeftino vozilo. To je i postignuto.

Osim toga cena ovog vozila je regularna za razliku od vecine akcijskih gde se nude po dva primerka.




[ jnk @ 06.10.2010. 23:49 ] @
Pa duster osim svojom robusnošću ne vidim čime bi još mogao da se pohvali? Ok mala mu je cena ali isto tako je i sam auto jeftin da ne može biti jeftiniji. Po meni je u tom cenovnom rangu hyundai i30 bolji. Samo što nije povišen.
[ Nebojsa Milanovic @ 06.10.2010. 23:55 ] @
Smešno je I30 ili bilo šta slično i porediti sa ovim povišenim Sanderom koji je:


- još sporiji

- još više troši

- još je bučniji

- još je nestabilniji

- još......od običnog Sandera koji po svim tim pitanjima koje u osnovi čine auto - je ionako već loš.

Taj Dunster je za one koji sanjaju o QASHQAI -u i sličnim stvarima, a ne mogu da ga kupe.

Nema to veze sa bilo kojim normalnim autom C segmenta.
[ Zarko Silic @ 07.10.2010. 00:02 ] @
Kada su u pitanji mogucnosti kretanja, avantura, izleti za sta je i namena jednog ovakvog vozila kao i neizostavno nasi glatki i ravni putevi "bez rupa", i30 sa svojim tockovima (u osnovnoj verziji) velicine italijanske vespe ne moze ni sekunde da se poredi sa Dusterom.

To su dva razlicita sveta.

http://www.streetfire.net/vide...-duster-v6-racerflv_723169.htm


Citat:
Nebojsa Milanovic: Smešno je I30 ili bilo šta slično i porediti sa ovim povišenim Sanderom


E ovo je za istoriju.



Poviseni Sandero sa medjuosovinskim rastojanjem od 267 cm

Opet si poceo da zasmejavas svojim poznavanjem automobila.

Da nisi mozda pomesao Dustera i Stepwaya?




a?

[ DrJekyll @ 07.10.2010. 00:05 ] @
Pa i i30 je za one sto sanjaju golfa al ne mogu da ga kupe, svaka roba ima svog kupca.
[ Nebojsa Milanovic @ 07.10.2010. 00:11 ] @
@ Žare

Samo ti zasmejavaš, ali drsko i prostački, što ne priliči tvojim godinama.

Nije povećani Sandero, jel? Ali nismo čuli šta je onda?

Ok, rekao sam ti već, verovatno je bolji od Lade Nive (ali zasigurno manje prohodan od nje), tako da za te izlete, tzv. "avanture", to i može da bude ok (btw i ja mislim da je odnos kvalitet-cena svih Dacia sasvim ok).

Ali nemojmo to porediti sa normalnim autima, takva poređenja su potpuno besmislena.
[ Zarko Silic @ 07.10.2010. 00:15 ] @
Ja prvi nisam ljubitelj Francuza, a pogorovo ne Rumuna, ali ovaj auto je svakako vredan paznje a tema nije C segment vec "tona lima" za 10 k.


P.S. Kako ja zasmejavam kada si ovo ti napisao?

"povišenim Sanderom"

To je poviseni Sandero koliko je i ix35 poviseni i20, ili Q5 poviseni Polo.


[ DrJekyll @ 07.10.2010. 00:28 ] @
I kako je to dacia bolja ako je lada prohodnija..
[ cozmo_im @ 07.10.2010. 07:37 ] @
Evo ovako:

Ja sam vozio Duster. 1.5 dci 109KS 4x4. Full. Onaj sto je vozen i na testu B92 recimo (bronzani), tj. taj primerak.

Auto ima osnovu, tj. ogibljenje i 4x4 sistem 100% preuzet od X-Trail-a. Tamo gde ide X-Trail ide i Duster. Tvrdoca u voznji je identicna, odnosno vozne karakteristike sto se tice udobnosti voznje, prelazaka preko neravnina i kretanje u krivinama je isto.

Kako znam? Vozio sam i X-Trail.

Po cemu je onda toliko jeftiniji? Pa, tu je enterijer sa tvrdom plastikom, losija zvucna izolacija od Nissana, dizajn, oprema, manji i slabiji motori... i zove se Dacia.

Neravnine i rupe po Beogradu su macji kasalj za njega. Tamo gde I30 odskace ko lud i lupa, Duster bez ikakvih zvukova prolazi kao od sale... eventualno ti se zatrese mobilni u dzepu. Ok, I30 ima bolju zvucnu izolaciju, kvalitetnije materijale unutra... sve je super do prvog prelaska preko tramvajskih sina ili penjanja na ove nase budzevine od trotoara, prelaska rupetina i slicno.

Kombinacija sa motorom 1.5 dci 109KS je pun pogodak. Jedino sto smeta po gradu je kratka prva koja je zamisljena kao reduktor... pa se odmah salta u drugu ili moze i iz druge da krene. Motor ubedljivo povlaci, nema ni trunke naznake nedostatka snage u bilo kom rezimu voznje. Bucniji je, dakako, nego dci u Renou ili Nissanu zbog slabije zvucne izolacije, ali nista preterano niti se bilo sta oseca od dizelke. Nikakve vibracije, na leru neosetan i necujan, samo kad ga poteras ume da se cuje. No, sve ima svoju cenu jel. Odlicno je upravljiv (nema veze nikakve sa Sanderom, vec ko je vozio X-Trail zna kako se Duster ponasa), stabilan, klizi, ne cuju se rupe, ima dosta prostora unutra. Bas dosta. Sedista su bolja nego u Sanderu, pogotovo zadnja klupa. Enterijer je skoro identican ima par detalja koji ga odvajaju od Sandera i malo je koza bolja, kao i neki delovi plastike. Inace je lagan za voznju po gradu. Ne laksi od I30 zbog dimenzija ali na otvorenom putu radije cu biti u Dusteru zbog osecaja voznje.

Mislim i da motor 1.6 daje dobre performanse u njemu. I sigurno je malo tisi od dizelke. Gepek dakako veci no u I30, medjuosovinsko rastojanje.

Takodje, kocnice su ubedljive. Zarko je ubo sustinu koriscenja ovog vozila.

[ polke @ 07.10.2010. 08:36 ] @
Ne razumem zasto zustro polemisete oko 2 razlicita tipa automobila. Razumeo bih da je rasprava izmedju ceed i i30, ali kako ubaciste dustera nije mi jasno. Covek hoce da zameni golfa 2, a duster je ipak neki crossover, doduse najjeftiniji pa verujem da mu je i kvalitet shodan tome, ali to je nebitno za ovu dilemu.

Kao neko ko je vozio i francuska i nemacka kola, a trenutno vozi Hondu, moj ti je savet Swift ako vec nemas para za Jazz.
[ vladd @ 07.10.2010. 09:07 ] @
DuNster je prisutan posto je rasprava o vozilu do 10k€, a ne o najboljoj kupovini do 20000 evra

Poz
[ cozmo_im @ 07.10.2010. 09:07 ] @
Swift je premalen auto da bude porodicni i osnovni motor mu je traljav (trom).

Duster je pomenut u kontekstu porodicnog automobila. Puno mesta, veliki gepek, dobri motori, dobra oprema, robusnost i odlicno izdrzavanje nasih uslova voznje - tj. ima da guta sve. A na otvorenom putu je bombonica (malo veca, al ajd).

Porodicni auto naravno moze biti i I30 i kao takav je odlican izbor, naravno, bolji od Swifta (zbog dimenzija i komfora).
[ cozmo_im @ 07.10.2010. 09:11 ] @
Citat:
vladd: DuNster je prisutan...


Kaze se Duster. Bez glupih naziva, molim, posto je Duster vozilo za rispekt u tom cenovnom rangu.

Uostalom, probajte pa cete se iznenaditi. I to pozitivno. Cak stavise, svidece vam se. Ne sudite po izgledu ili kuckanju plastike kad je lupkate prstom, nego pravac za volan i na malo duzu kombinovanu voznju sa doticnim vozilom.

Mislim, moj izbor bi bio I30 jer nemam veliku porodicu i taj bi mi auto bio potaman. Da imam jos jedno dete, bez razmisljanja bih, za te pare, uzeo Duster jer volim malo avanturizma.

Naravno kome to ne treba, ne razmislja o takvom vozilu te, opet, preporucujem I30.
[ vilil1 @ 07.10.2010. 09:37 ] @
Sto se tice tih "specijalnih" ponuda, akcija...

Zna li neko koliko su stari ti modeli na akcijama? Otprilike? Npr. ranije pomenuti C4 od 10.880e, koja je godina proizvodnje? Pretpostavljam da su im to modeli iz ranijih godina, koji se nisu prodali, pa im sada spustaju cenu!?
[ Stoj @ 14.10.2010. 19:08 ] @
Fiat Grande punto EVO 1,4 sa klimom.Odlican auto i za nijansu veci od Golfa 2.Kod nas je jeftin za odrzavanje jer takve motore Fiat ce u Kragujevcu ugradjivati u nove modele.
[ Stoj @ 14.10.2010. 19:20 ] @
Tako mi i treba kada ne gledam datume
[ grozda @ 07.02.2011. 22:30 ] @
Renault Clio 3 Expression 1,2 16v 5V = 9,990 €

Citat:
OPREMA:

+ Klima uređaj
+ El. podizači stakala napred
+ Svetla za maglu napred
+ Električno podesivi i grejani retrovizori
+ Putni računar
+ Radio CD MP3 4X20W sa komandama pri upravljaču
+ ABS
+ Vazdušni jastuci



ili sportska varijanta sa 3 vrata
Renault Dynamique TCE 100 3V = 11,237 € €