[ nesak @ 29.07.2010. 01:19 ] @
Pozdrav. Imam Golfa 2 1.3, 84.god i imam dosta problema. Evo o cemu se radi... Auto tesko pali (i na benzin i na plin), isparivac je los, ali sam karburator nedavno (pre 2-3 meseca) radio u jednom servisu na banjici. Auto je stucao, nije hteo da vuce, sacuvaj boze,a kad mu povucem sauh (rucni nije automatski) ide nekako. Sredim tamo karb ali i dalje isto. S obzirom da je golf za svajcarsko trziste imao je neke dodatne ventile (nepovratne ili sta vec, niko nije znao jasno da mi objasni kako funkcionisu) koji su regulisali grejanje (navodim ODLICNO grejanje, -5 napolju auto vreo za 5min mozda i manje). Majstori su mi preporucili da skinem te ventile koji su bili na kraju tih cevi i da to zapusim (princip KLASIKA JE NAJBOLJA). Ja sam to skinuo, ali auto opet stuca, trese nece da vuce,itd. Isto...

Ubrzo nakon toga crkne mi rikverc menjaca i oteram ja to kod majstora da sredi i kazem vidi sto nece da vuce... Sredi decko menjac i nadje da je dihtung na usisnoj grani vukao falsh vazduh. Sredi on taj dihtung i ja dobijem auto pre par dana. E sad napominjem auto bolje vuce u odnosu na prethodno (citaj: MOZE DA SE VOZI) ali i dalje imam problema s gasom. Radi se o tome da kako upalim auto on se ugasi. Provalio sam da kad mu stisnem jace gas dok je auto u mestu i upaljen, tj. isturiram ga malo, drzi ler, ne gasi se ali drasticno digne ler (oko 2000-2500) a vuce i dalje slabo. Naravno i dalje kada mu malo povucem sauh on ide dobro. Nemam predstavu sta moze da bude. Neki kazu da moze da bude paljenje, neki kazu da karb nije dobro uradjen, a neki kazu da vuce i dalje falsh vazduh na gumi ispod samog karba (ona nije menjana). Takodje postoji neka teorija o deformisanosti samih kanala unutar karburatora koji uticu na rad, ali ja u tu teoriju bas nesto i ne verujem. Na karbu postoji i neka elektricna dizna za ler, koja je menjana pri servisu karburatora jer se zalomila bila unutar samog karburatora (nemam pojma kako ali i to se desava) Pls pisite nesto, neke predloge sta da gledam, sta da proverim, da li ta guma ispod karba ili nesto drugo. Mozda je neko imao slican problem pa zeli da podeli svoje iskustvo o tome i kako je to resio. Hvala.
[ cozmo_im @ 29.07.2010. 07:55 ] @
Ako si iz Beograda, mogu da ti preporucim gde ces da odes da ti pregledaju ceo auto, i neces se pokajati, a i ne brini, niti je skupo niti ce ti neko izvuci pare iz dzepa:)

Tebi upravo treba jedno detaljno trkeljisanje auta, a to nemoj da radis sam, ima tu gomila stvari koje treba pretamburisati.

Ako treba kontakt, poslacu ti privatnu poruku....
[ nesak @ 31.07.2010. 20:14 ] @
E pa moglo bi ako ti nije problem pusti na pm kontakt. Anyway, probacu da stavim drugi "nadam se" ispravan karb (posto imam neku akciju koja me nece kostati) da probam da vidim da li je do njega, pa ako tu ne uspem moracu da teram auto kod nekoga ali ko se stvarno razume oko toga. Neki majstori tipuju i na motor (bregasta, ventili ili sta vec) ali sam poprilicno siguran da to nije resenje. Poenta je da ne znaju sta da mi kazu a bzvz im da kazu da ne znaju u cemu je problem. Sad sam ga samostalno nastelovao korektno na plin ali benzin je i dalje prilicno jadan.
[ supermario @ 16.02.2012. 20:27 ] @
MPze da bude svasta, ali meni je slicne probleme stvarao tzv. vakuumski regulator predpaljenja, lici na pastetu, neke je"mesingane" boje, provjerice ti majstor taj regulator ako vec nije.