[ vaske2 @ 06.08.2010. 18:39 ] @
Evo kako Opel pokusava da se izvuce iz krize...dozivotnom garancijom na svoje automobile,da li je moguce??? http://www.dw-world.de/dw/arti...er-Blic%20Online-2569-xml-mrss |
[ vaske2 @ 06.08.2010. 18:39 ] @
[ vladd @ 06.08.2010. 19:17 ] @
To je opaka odluka, vise dokaz da je kriza auto industrije dosla do grla.
Kompilacija ocajnickog poteza, narusavanja strukture auto industrije(nije proizvodjac jedini koji "zivi" od eksploatacije vozila), i posredan dokaz da su savremeni automobili obilato preplaceni i optereceni marzama i provizijama. Ovaj potez omogucava proizvodnju i funkcionisanje lanca servisa pod patronatom Opela, u sledecih pet godina, kada ce situacija vec biti toliko izmenjena na trzistu, da ce moci ili da bankrotiraju ili da nastave sa izmenjenim uslovima garancije. Osim ako ih ne zastiti neka birokratska mera, obaveze voznje auta mladjeg od 5 godina...kada mogu da sikaniraju sa laznom ekologijom i euro normama, mogu i sa novim, "povoljnim" automobilima Poz [ vjamovic @ 06.08.2010. 22:04 ] @
Običan marketinški trik
Garancija će biti neograničena ali da svakih 5,000 km ili 3 puta godišnje obavezno dovozis u ovlašćeni servis po ceni od 10% nabavne cene novog automobila gde će da zamene sve redom po dodatnoj ceni i tako za 3 godine platiš a i imaš skoro novi automobil, pa dok ti nedojadi Osim toga doživotna garancija ne znači da ćeš do kraja svog života imati ispravan automobil već kao i za sve slične proizvode da imaš garanciju do "trajanja života proizvoda" to jest dokle se bude proizvodio a proizvodjač može da menja proizvod i prekida proizvodnju svakih recimo 4 godine i onda pravi novi model time prestaje obaveza po "doživotnoj garanciji" [ Zarko Silic @ 06.08.2010. 23:04 ] @
Pored marketinskog poteza na koji su nesporno prisiljeni, statistikom je ustanovljeno (jos odavno) da se greske nastale u proizvodnji manifestuju u 1. godini eksploatacije, a da je frekvencija pojave fabricke greske za koju se daje garancija minimalna (gotovo da je nema) izmedju prve i pete godine eksploatacije (pod uslovom da se drasticno ne premasi predvidjeni broj predjenih kilometara).
Osim toga, pravo na garanciju gubi se u slucaju ostecenja vozila sto drasticno smanjuje obaveze proizvodjca koje nudi "dozivotnim" garantnim rokom dok su sistematske, serijske greske koje se javljaju na proizvodima i do sada bile tolerisane i njihova ispravka nije vezivana za garantni rok. Ako se sve ovo ima na umu, prizvuk "dozivotno" i ne zvuci previse pompezno. [ vladd @ 07.08.2010. 00:55 ] @
Ma naravno, vazan je pompezni prizvuk, a po statistikama, na svakih 28-30 000km se desava incident u saobracaju, i to sa relativno disciplinovanom voznjom.
U pet godina, ocekuje se bar dve takve popravke, koje ce pokriti eventualne troskove garantnog roka, a dodatno uslovljavanje servisima, obaveznim intervalima velikih i prevelikih servisa, ili detaljnih pregleda(na racun korisnika), mogu da ocekuju bar 10 godina eksploatacije, a tada vec krecu ekstremni porezi i takse... I jos trik sa preprodajom prava na garanciju, vise moze da izazove trosenje para korisnika vozila, nego sto ce fabrika biti na gubitku zbog nekog tezeg kvara u garantnom roku.. Poz [ codeNO @ 07.08.2010. 21:33 ] @
Cista buka bez ikakvog zakljucka. Prvo je Vauxhall to objavio i to samo vazi za prvog vlasnika koji ce da predje 100.000 milja ili ti 160.000km. nigde nisu dali uslove te garancije i tih 160.000 km moze da izdrzi auto nekih 5-8 god sto mu dodje kao ..bolje uzeti KIA modele kod kojih dobijes 7 god garancije i znas sve uslove...prevara
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|