[ brks @ 09.08.2010. 17:14 ] @
| nakon starta motora, uljna lampica BLICNE!!! uzasno me ta pojava nervira!!! moram da naglasim da je radjena generalna...zamenjen davac...uljna pumpa...ako neko zna sta je uzrok NEKA MI STO PRE ODGOVORI!!! unapred hvala. |
[ vladd @ 09.08.2010. 20:56 ] @
Za pocetak koji je motor u pitanju?
Trebalo bi skinuti davac i manometrom prveriti pritisak ulja. To je najsigurnija metoda.
Ima nekoliko razloga, retko ulje, losa pumpa za ulje, losi lezajevi na radilici, pogresan filter za ulje, limiter pritiska sa slabom oprugom...
Poz
[ brks @ 10.08.2010. 16:28 ] @
u pitanju je toyota corolla 1.3 1990. ukratko da ponovim: kad sam kupio auto, motor je bio u katastrofalnom stanju; klip puko na 2 mesta, cilindri sugavi, lezajevi radilice pojedeni, kuvala kod prethodnog vlasnika nekoliko puta (polomili smo karike kao da su cackalice), ventil ostavio otisak u klip ( verovatno pucao kais)... radjena kompletna generalna: KARIKE< LEZAJEVI<HILZNOVANJE<OBRADA RADILICE (prva specijala) GARNITURA DIHTUNGA<SET KLIPOVA<OBRADA GLAVE<ZAMENJENA ULJNA PUMPA<DAVAC<SPANER<ZUPCASTI<KLIZAC. nakon svega sto je uradjeno desava se vec pomenuti problem sa lampicom ulja (blicne nakon startovanja motora). zanimljivo je i to da ponekad lampica kasni 2-3 sekunde sa gasenjem i sve to prati karakteristican zvuk motora u vidu skrgutanja dok se lampica ne ugasi ( ne u toku voznje, sve pomenuto je nakon startovanja motora). jasno je u kakvoj sam situaciji i sta mi se mota po glavi nakon sto sam platio 1110e generalku.
[ cozmo_im @ 10.08.2010. 17:23 ] @
Promeni filter za ulje i ulje.
[ brks @ 10.08.2010. 18:51 ] @
mobil 15w40, jun mesec...presao s tim uljem 2000km, kad radi na leru pa dodam gas najpre se cuje hrrrr pa tek zvuk motora, strah me da nisu OPET lezajevi radilice ili neka slicna glupost...mada sve je novo ubaceno...
[ cozmo_im @ 10.08.2010. 19:40 ] @
Prvo izmeri onda pritisak ulja. Ako je dobar, sipaj 15W40 Optima sint turbo (polusintetika) i stavi novi filter (recicu ti gde da kupis).
[ brks @ 10.08.2010. 20:40 ] @
kolika je verovatnoca da generalna nije uspela (mozda previse pitam), sve kostalo 1110e... ne trosi ulje, potrosnja goriva sasvim pristojna (6,5-7l plina) na otvorenom, u gradu ne prelazi 8. mada plin nije preporucljiv, vec imam problem sa karburatorom
[ cozmo_im @ 10.08.2010. 21:04 ] @
Taj zvuk koji si naveo mogu da budu i podizaci. Jesu li menjani ili ne?
(Ili nesto nije dobro uradjeno).
Mislim da si i previse platio generalnu.
[ brks @ 10.08.2010. 21:37 ] @
podizaci nisu radjeni, sto se tice generalne radjeno je: KARIKE, LEZAJEVI (prva specijala), HILZNOVANJE, OBRADA RADILICE, GARNITURA DIHTUNGA, SET KLIPOVA NOVIH, PREBACIVANJE KLIPOVA, RAD GLAVE, DAVAC ULJA, SPANER, ZUPCASTI, KLIZAC, DIHT MASA, ULJE+FILTER. ovo sam upravo prepisao iz servisne knjizice bas kako su napisali NIDZA i VLADA. pa, to je to, kostalo koliko kostalo sad nema nazad, ja sam ti naveo sta je radjeno pa ako je mnogo a sta ja tu mogu? kazu da NIDZA i VLADA rade bez greske...tojota presla 8500 posle gen. nego, na sta konkretno sumnjas da nije dobro uradjeno? s obzirom na dosadasnje simptome blicanja lampice, karakteristicnog zvuka koji ponekad traje dok se lampica ne ugasi (2-3 sekunde nakon starta)
[ cozmo_im @ 10.08.2010. 21:45 ] @
Sumnjam na podizace. To je taj zvuk. Proveri prvo pritisak ulja i stavi neko bolje ulje i kupi filter neki tajvanski ili japanski pa da vidimo dalje.
[ brks @ 10.08.2010. 22:04 ] @
dalje, sto se tice volana, ima nazovimo luft, ali ne kada ga okrecem, nego kada ga pomeram levo-desno, ako razumes kako? gore-dole nema luft, samo levo-desno i tad se pomera bos brava, sto znaci da ceo sklop ima mogucnost pomeranja. ispravno ili ne?
[ cozmo_im @ 11.08.2010. 06:51 ] @
Ne sme nista da se mrda. Slobodan hod sme da bude maksimum 30mm (levo ili desno) ali nista drugo ne sme da se pomera s volanom.
[ brks @ 11.08.2010. 09:48 ] @
JASNO za toleranciju slobodnog hoda...slazem se da nista ne sme da se pomera pa ni bos brava... nego, mislim da me nisi razumeo, uhvatis volan s obe ruke i, NE ROTIRAS ga (ne pomeras okretanjem) da bi imao dozvoljen (SLOBODAN) HOD, VEC GURAS LEVO (ka levom retrovizoru) I DESNO (ka desnom retrovizoru), u tom slucaju ima HOD, pri cemu se pomera BOS BRAVA. takav hod nema ako ga guram GORE ( ka retrovizoru ) ili vucem NA DOLE ( ka patosu ) E, TO JE TO! valjda sa ovog puta bio jasan>
[ brks @ 12.08.2010. 10:59 ] @
ako su podizaci u pitanju, da li odmah preduzeti nesto ili moze da potraje? da li i koliko kao takvi mogu naskoditi necem unutar motora? kakav je postupak: mora zamene ili se mogu stelovati...( ne znam ama bas nista) a ne bih da mi "NEKO" uzima novac bez potrebe, a takvih je mnogo!!!!!!!
[ cozmo_im @ 12.08.2010. 11:39 ] @
Prvo ti proveri pritisak ulja, podizaci se cuju, ako su stari, ako ulje ne stigne odmah gore ili ga ima manje.
Recimo kad je ulje na minimumu, cuces podizace na 2-3 sekunde dok ne stigne pritisak gore do njih.
Kod starih motora, nekad je normalno da se podizaci cuju pri jutrarnjem paljenju ali samo JAKO kratko (2 do 3 sekunde i tako mozes da vozis auto normalno, to je normalna stvar ako si pun presao). Sve duze od toga ili da se cuju svaki put kad se auto pali - ne valja. Ili je slab pritisak ulja ili su skroz dotrajali.
Razumeo sam te za volan i lepo sam napisao da ne moze nikako da se mrda niti da ima bilo kakav luft osim lufta samog volana kad se okrece. Dakle, ne sme da se pomera, pogotovo zajedno sa bravom.
Znaci proveri pritisak ulja pa onda dalje trazi. Ako je pritisak dobar, sumnjam na podizace jer ako su menjali lezajeve, tesko da mogu odmah da crknu (osim ako ih nisu menjali uopste a naplatili).
[ brks @ 12.08.2010. 11:57 ] @
vidim da si voljan da pomognes i na tome ti hvala, moram jos da te pitam za menjac: kad vozim duze vreme pa stanem, cuje se CAK-CAK, kad pritisnem kvacilo zvuk prestaje...zamenjen set kvacila, ulje za menjac ( sipao 2 litra), mozda se cuju snopovi u menjacu? ulje koje mi preporucio prodavac nije sinteticko i moze ne samo za tojotu negi za micubisi, nesto univerzalno...za JAPANCE> ponekad tesko ide u rikverc, neznatno kaplje iz menjaca, DOSIPATI UVEK ISTO ULJE, ili...
[ brks @ 15.08.2010. 00:32 ] @
ne vredi, NIDZA i VLADA rade tek od septembra, pokusao sam na jos nekoliko mesta da izmerim pritisak ulja i uvek isti odgovor, kazu da nemaju odgovarajuci prikljucak na manometru ( za tojotu ), ne odgovara KORAK, valjda navoj koliko sam ja shvatio, moram iskljucivo da posetim tojotin servis tj da cekam septembar, tako da povremeno blicanje lampice ostaje zagonetka do daljnjeg, kao i ono CAKTANJE na leru koje prestaje kad pritisnem kvacilo. ( ako ti je nesto poznato u vezi ovog zvuka ukratko mi odgovori da se barem time ne opterecujem ) naravno pod uslovom da nije nista strasno...
[ vladd @ 15.08.2010. 00:36 ] @
Daj nekom strugaru da napravi adapter cauru, za par minuta, i prikaci neki manometar...
[ brks @ 15.08.2010. 00:53 ] @
ispod 3 bara ne sme da bude na leru, jesam upravu? nemam merac obrtaja, tako da ne znam koliko je ispod 1000 o ( a sigurno jeste kad se ukljuce svi potrosaci)
[ cozmo_im @ 15.08.2010. 07:28 ] @
Imas jos servisa za japance koji rade i leti i bolji su od Nidze i Vlade...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|