[ maxa @ 27.08.2010. 10:35 ] @
| Zdravo,
vec par dana gledam automobile po raznim domacim i stranim oglasima.
nesto se razmisljam za reno clio 2006 godiste ali bih uzeo bezninca a bela boja mi ne smeta.
Ono sto sam primetio u oglasima je ogromna ponuda dizelasa bele boje.
Ako zna neko da mi kaze zasto ima toliko dizelasa u prodaji a benzinaca skoro da nema? Da se nisu te godine prodavali samo dizelasi bele boje :)
Hvala,
Dragan |
[ etjen @ 27.08.2010. 10:42 ] @
zato što su ti automobili bili dostavni (vanovi). Firme kupuju uglavnom dizele zbog potrošnje a onda ih đuture prodaju na nekoj licitaciji nakon 3-4 godine.
[ maxa @ 27.08.2010. 11:06 ] @
Nisu van-ovi, imaju sva stakla,sva sedista,nemaju zicanu pregradu, jedan je tu kod mene ugradu, pogledo sam ga spolja i unutra exstra je ocuvan. jedino u gepeku vidi se da je tepih na sredini malo iztaban.
Cena mu je 4000,102k km, francuske registracije.
Nenam kolko vredi da se kupi takav auto mada predpostavljam da je iz neke firme.
[ Markoxxx @ 27.08.2010. 11:07 ] @
ti automobili prelaze od 50-150 kkm godisnje
[ maxa @ 27.08.2010. 11:18 ] @
Nebi se slozio sa time, jedino ako nemci, francuzi i nasi svi zajedno okrecu kilometrazu. Nemci ga vrate na 150 a nasi na 100k, hehe. Velika vecina tih automobila gledajuci po raznim sajtovima u francuskoj i nemackoj su presli od 90-140k km
[ vladd @ 27.08.2010. 11:30 ] @
Pa to i sluzi da se tako ubedis .
Nakon nepune 4 godine, sa 140kkm, 1.5DC,i takav u oglasu treba da kosta oko 8000€..
Poz
[ etjen @ 27.08.2010. 12:47 ] @
dostavna vozila ne moraju obavezno biti i teretna, stoga je lako moguće da izgledaju kao putnička. Dakle, pod tim terminom sam podrazumevao i komercijalna vozila(vozila raznoraznih komercijalista i menadžera i drugo)
Mada su kod nas na placevima dizeli bele boje uglavnom bili teretni samo što ih lepo prepakuju...
[ Reno4 @ 28.08.2010. 14:55 ] @
Za taj novac ne možeš da kupiš ništa bolje... Ako pričamo o francuskim autima koji su uvezeni baš iz Francuske, onda su to službena vozila, koja su registrovana kao teretna zbog manjih troškova, a nikad ništa nije tovareno u njih. Održavana su odlično a mogu da se nađu i primerci sa kilometražom oko 100000, što i nije mnogo. Najčešće imaju oko 150-170 000km, što je već kilometraža kad mogu da se jave i skuplji kvarovi (kvačilo, amortizeri itd itd).
Elem, ja ne bih bežao od takvih auta, naprotiv.
Koga zanima koliko koštaju u Francuskoj, može da pogleda na australe.fr.
[ Dr.sima @ 28.08.2010. 17:33 ] @
Beli clio 1.5 dci je 99% van. poznaje se po tome sto mu je enterijer prebacen sa drugog auta, u gepeku nema metalnu precku zasrafljenu za pod koja "drzi" sedista, najcesce nema tapacir u gepeku i kad se improvizacija tapacira podigne, najcesce je pod izgreban. Vanovi dolaze u beloj, crvenoj, zutoj i plavoj boji, najcesce nisu metalik boje i nemaju dodatnu opremu (digitalna klima, elektricni retrovizori, kozni volan i sl).
[ sasa022 @ 28.08.2010. 23:52 ] @
@Reno4
Da li su cene kao sto su na slikama
oko 1500€ za 2004 godiste
oko 2500€ za 2007 godiste ?
Da li na aukciji moze da ucestvuje "bilo ko" ili su stalni kupci "u velikoj prednosti" ?
[ Reno4 @ 29.08.2010. 19:50 ] @
U principu svi mogu da učestvuju, s tim što jači trgovci naravno imaju informacije koje ti kao običan kupac ne možeš. Naime, ti ne možeš da sedneš i probaš auto, čak iako odeš na licitaciju, a "insajder" iz aukcijske kuće preprodavcima kaže koji auto je kako očuvan itd itd. Mislim da je neisplativo da sam kupiš, transportuješ i ocariniš auto, ima suviše začkoljica. Ja sam samo stavio link na australe.fr da bi se videle početne cene automobila (ponekad ostanu kao konačne) po kojima se licitira, da se vidi da tu nema neke prevare.
[ sasa022 @ 30.08.2010. 01:24 ] @
Citat: Reno4: U principu svi mogu da učestvuju, s tim što jači trgovci naravno imaju informacije koje ti kao običan kupac ne možeš.......
Mislim da je neisplativo da sam kupiš, transportuješ i ocariniš auto, ima suviše začkoljica.
Cini mi se da sam negde procitao da je za pojedince strance ( fizicka lica ) cela procedura oko ucesca prilicno komplikovana u odnosu na "francuze" i strane firme - zbog toga je bilo pitanje da li moze bilo ko da ucestvuje.
Ostalo je manje - vise poznato.Veliki nakupci uzimaju najbolje,po povoljnijim uslovima i kad uzmu robu dalje sve ide uhodanim tokom.....
[ BB308 @ 04.09.2010. 16:57 ] @
Evo da kazem i ja koju za auta sa licitacija iz Fr, iz prve ruke.Nisam uzimao ni jedan ali sam prisustvovao na par licitacija.Jedan dan je razgledanje vozila, a dan posle prodaja.Auto mozes da licitiras cak i preko telefona.
Svako ko hoce, moze da pogleda auto, dodje neko ko radi tamo, da ti kljuc i startujes motor.Nema voznje auta.Bar tako je u dep. 37 Tours.Ove prikazane cene su pocetne.Ovaj drugi clio je zamenjen mu je kais na 115484, i ne radi mu akumulator.E sad zavisi ko se sve zakaci za auto da ga licitira toliko mu ide cena gore, zavisi od modela, km, stanja generalnog...ako je bolji auto vise njih ima kao i obicno...Znaci moras pogledati bar 3-4 auta da bi uzeo jedan, da ides do neke cene koju odredis.Imaju plus troskovi oko 80e za ova manja auta, a za skuplja i novija procenat 10 posto od prodaje.Pozdrav
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|