|
[ YU2DBC @ 02.09.2010. 22:55 ] @
| Zdravo svima
Imam Golfa II 1.8 GTI 86 i ogromnih problema sa sistemom za ubrizgavanje
Problem se manifestuje tako sto kada je hladan motor, kada treba da se zaustavim na semaforu, motor se ugasi ukoliko ne kocim levom nogom a desnom zadrzim gas.Kada se dobro zagreje onda se ne gasi ali svaki put kada se zaustavljam odnosno pritisnem kvacilo broj obrtaja ode na 500 pa se zatim vrati na 900-1000. Kao da ce se ugasiti ali se onda odjednom povrati???
Bio sam kod nekoliko majstora i to niko nezna da popravi! Ja izgleda imam mogucnost da ga prebacim na karburator ili prodam takvog kakav je....jer ovakav auto, bez obzira sto je u dobrom stanju sve ostalo, ja vise necu da vozim.
Da li postoji mogucnost da auto prebacim na karburator i da li se to uopste isplati raditi....
|
[ Igor88 @ 03.09.2010. 09:15 ] @
Kod mene je dvojka karbaš i opis tvog kvara na mom autu dešava se kada je začepljena vazdušna dizna.
E sad, pošto je kod tebe GTI (a nisi rekao ljudima ni koji ti je motor), naravno da nije to to, ali ipak mislim da je neko začepljenje u pitanju ako se dešava "samo" kada je auto hladan i kad stisneš kočnicu na semaforu. Isto tako moraš znati da "svaka" dvojka obara obrtaje kad pumpaš kočnicu zbog lošeg ventila na vakumu (veza servo-usisna), pa to dodatno davi auto na leru. Ne bih ja to prodavao ako je dobar golfać, već idi na čišćenje prvo, samo pazi kome ideš.
[ YU2DBC @ 03.09.2010. 09:47 ] @
Motor je 1.8 GTI 8V a u saobracajnoj pise EV pa onda broj motora.
Ja sam isao na neki pregled auta kada sam ga kupio i oni su mi rekli da su dizne dobre i da drugo nista nisu smeli da diraju. Takodje su mi rekli da je smesa dobra a potrosnja na putu je od 7.2 (slovenacki benzin) - 7.7 (srpski benzin) pri brzini od 120km/h.
Ako neko moze da mi kaze sta bih mogao da pogledam ili mi preporuci servis pomogao bi mi puno.
Ovde je slika motora ako sta pomaze
http://djakonovic.com/golf/images/Golf-II-GTI-86-32.jpg
[ vladd @ 03.09.2010. 10:13 ] @
Prelaz sa koja na magarca se svakako ne isplati, ni na kratke staze, a zasigurno ce uvecana potrosnja i problemi sa karbom ostaviti bolan trag u budzetu.
Prepravka je ozbiljna, a ako se uradi osljarski, tek da se uradi, vozilo je za bacanje, odnosno, postaje furda.
Za pocetak, svih pocetaka, malo operi motor, izmi krpicu i koficu i prebrisi svaki detalj u motorskom prostoru.
Pri tome, proveri vakuumska creva(los vakuum je inace proizvodjac navedenih problema), i ako su spojevi i creva u redu(sto je malo verovatno), ostaje potraga za pukotinama, i proveri rada regulatora pritiska goriva.
Kada malo upoznas svoj motor, bice mnogo lakse, iz za voznju i za posmatranje neregularnog rada.
Poz
[ YU2DBC @ 12.09.2010. 11:40 ] @
Toga sam se i najvise plasio, da cu morati sam da cackam. Pristalica sam one teze po kojoj svako treba da radi svoj posao a da za druge poslove placa. Problem je u tome sto ja jos nisam uspeo da nadjem majstora za to pa sam se latio krpice i sredstva za ciscenje motora.
Proverio sam creva (vizualno) i nisam nasao pukotine. Sto se tice tih vakum pumpi mislim da sam video dve, jedna stoji nedaleko od filtera za vazduh i crevo iz nje ide preko sredine motora u onaj metalni deo kroz koji prolazi vazduh i koji se dalje spusta na usisnu granu motora. Na par cm od mesta gde to crevo uzlazi, izlazi drugo koje isto tako izgleda i koje ulazi u nesto sto izgleda isto kao vakum pumpa i nalazi se na razvodniku paljenja.
Ono sto sam primetio jeste da kada dok je motor upaljen, kada skinem to malo crevno sa vakum pumpe koja je bliza filteru vazduha cuje se ne tako jak zvuk promene pritiska (vakum nestaje i vazduh ulazi u crevo). Kada vratim crevo i ubrzo ga ponovo skinem, ne cuje se nista....rekao bih da mi treba par minuta da napravi vakum kako bi promena pritiska mogla da se cuje prilikom skidanja creva.
Takodje sam primetio da su mi kablovi verovatno u ocajnom stanju. Uhvatio sam za jedan od kablova i vrlo lako ga iscupao iz onog dela koji prijanja iz svecicu, tako da mi je ostala samo zicica u ruci. Vratio sam je na mesto i motor je radio kao i pre. Predpostavljam da cu to morati prvo da resim pa onda da gledam dalje.
Ono sto mi je skrenulo paznju jeste ulje oko jedne od svecica. Pre izvesnog vremena sam menjao hidro podizace i dihtung dekla tako da je prostor iznad svecice bio suv. Kako je to ulje moglo da dospe tu? Mozda ga zbog nepristupacnosti za ciscenje mastor koji je menjao dihtung dekla nije ocistio. Dighung glave je koliko mogu da vidim suv i nalazi se ispod pa on nije mogao da uprlja taj deo.
Poslednjih par dana mi je ler pao na 500rpm i sve cesce se gasi kada kocim. Sutra ga vozim kod nekog vw cudotvorca ciji sam broj dobio preko preporuke pa cemo videti sta ce on reci. Bas bih voleo da to moze da se sredi jer je auto bas u dobrom stanju i ne bih ga tek tako prodavao.
[ YU2DBC @ 13.09.2010. 15:07 ] @
Evo da se javim nakon servisa
Problem je bio sledeci.
1. "Hladne svecice" koje sam vozio vise od godinu dana a nisam znao da nisu odgovarajuce. Zapravno nisam ni znao da ima razlicitih vrsta svecica, mislio sam da su sve iste. To je bila prva stvar koju je majstor uradio, promenio ih i stavio polovne originalne. Kablovi jesu stari ali nisu toliko losi, u svakom slucaju zamenicu i kablove i svecice
2. Paljenje je bilo pomereno. Ne znam kako. Sada vuce malo bolje ali mnogo tise! Paljenje je nastelovano "shac" metodom, odnosno na uvce, sto ne znam koliko je dobra metoda ali cinjenica je da je sada motor znatno tisi i da se ventili ne cuju na uzbrdici!
Eto rekao mi je da par dana vozim sa tim svecicama i kablovima i ako sve bude ok onda kupujem nove i menjam ih!
[ milojko.jankovic @ 27.09.2010. 11:41 ] @
Ja imam Golfa 2 benzinca karburatorski. Imam isti problem kao i ti, sve si opisao kao sto bih i ja opisao. Bio sam kod nekoliko majstora, ali problem nisam resio. Uglavnom su se majstori koncentrisali na to kakav mi je saug i da li on radi. Svaki od njih mi nasteluje ventile, paljenje, pogleda svecice i to onda radi dobro od 7 do 30-ak dana i onda opet pocne da zeza. Bas me interesuje da li ces ti resiti problem. Inace i ja se spremam da zamenim kablove za svecice. Da krenem sam od necega da menjam jer u majstore vise namam uzdanice.
Javi da li je uspelo.
[ YU2DBC @ 27.09.2010. 13:19 ] @
Kod mene su dva najveca problema bili svecice i kablovi. Majstor je prekontrolisao i dostelovao paljenje pa sada ide mnogo bolje.
Jos je ostalo da se pogleda nesto u razvodniku i to bi bilo to! 90% problema sam otklonio sa zamenom svecica, kablova i stelovanjem paljenja.
Ja ovih dana idem do majstora da mi zameni jedan homokineticki i duhtung na grani pa ce mi tada pogledati i razvodnik. Cim zavrsim i to, javicu se.
Ako nisi menjao svecice i kablove dugo obavezno ih zameni.
[ komosarz @ 28.09.2010. 00:45 ] @
Drago mi je da si rijesio problem!!!
Ali idemo iz pocetka,posto nisi dao dovoljno inf. recimo kad ti se kvar poceo manifestvovati,mozda nakon mijenjanja hidripodizaca...
Tvoj auto ima boschov ECU,El pumpu goriva(oko5bara je pritisak),par vakuma,razvodnik paljenja i direktno ubrizgavanje goriva.
Znaci ubrizgavanje ti regulise ECU.Paljenje se steluje stroboskom(zaboravio sam koliko stepeni),a kad se mijenjaju hidropodizaci skida se zupcasti remen i naknadno ako se ne vrati na pravo mjesto(neka me isprave "malo strucniji) dolazi do slabije vuce,gasenja u leru itd...To se kompenzuje stelovanja paljenja odokativno,ali po meni se ne rjesava dugorocno problem.Ako je auto u ispravnom stanju mozes da mu stavis hladnije svjecice(vece toplotne vrijednosti) i normalno ce da radi,ali ne smijes da mu stavis toplije svjecice jer moze doci do samopaljenja.Aj da sad ne tupim,ali majstor ti je prvo trebao pregledati da li je remen dobro uzubljen pa tek onda ostalo...Pozz
[ YU2DBC @ 28.09.2010. 08:24 ] @
To kako se kvar manifestovao je vrlo zanimljivo pitanje. Obzirom da sam imao jedan bro fiksnih odn stalnih problema i jedan broj promenljivih problema pomislio sam da su mi auto zaposeli duhovi:)
Kada sam kupio auto, pre vise od godinu dana, pohitao sam kod majstora da uradim jedan veliki servis. posto sam auto uzeo u dosta dobrom stanju i od starijeg coveka dogovor je dio da promenimo ama bas sve sto nije valjalo. Na spisku delova koje sam kupovao nije bilo svecica i kablova. Ko zna koliko su bili stari...
Tada je sve od mehanike popravljeno i prekontrolisano pa je jedini problem koji sam imao bio tada nesto visi ler gas i variranje broja obrtaja kada je motor hladan. Kada kazem variranje to se manifestovalo tako sto ja upalim motor, od digne na 1300 - 1500 obrtaja pa onda padne na nekih 400 - 500. To je izgledalo kao da neko upali motor, pa onda skine kontakt, pa ga ponovo ukljuci pre nego sto ce se ugasiti....i tako u krug dok se ne ugreje. Kako bih sprecio tu pojavu, ja sam odmah po paljenju drzao nogu na gasu malo dok se motor ne bi zagrejao.
Posle odradjenog drugog servisa u kome sam menjao hidropodizace, ulje, kais (ne i zupcasti), filtere itd, pomerilo se paljenje (culi su se ventili na uzbrdici), opao ler a kasnije je pocelo i gasenje motora. Desavalo se i da posle duzeg stajanja na semaforu motor "stucne" prilikom kretanja tj da odmah ne povuce dobro. Dovoljno je pre kretanja samo pipnuti gas i to se nece desiti. Inace na tom autu ler nikada nije bio "ravan" vec je uvek bilo malih, vrlo malih oscilacija. Jedina situacija kada bi sa motorom bilo sve u najboljem redu (stabilan ler) jeste nakon voznje autoputem.
Majstor koji je menjao hidropodizace kaze da nije skidao kais i bregastu jer se kod njega podizaci menjaju bez skidanja bregaste?
Majstor (drugi) koji mi je radio poslednji servis (svecice kablovi i stelovanje paljenja) kaze da su svecice bile hladne i lose. Malo sam se zacudio kada je paljenje stelovao odokativno,odnosno na uvo mada obizirom da kod nas nema strucnih i dobrih majstora, dobro sam i prosao. Sada mi je ler nesto veci oko 1000 (kaze da ce to srediti ove nedelje), nema variranja gasa prilikom paljenja ali nekada mi ler kada skinem nogu sa gasa i krenem da kocim, uglavnom na nizbrdici, padne na 500 - 600 obrtaja, sto se retko desava.
Sto se tice sistema ubrizgavanja kod mog auta, posto sam mislio da imam problem sa k glavom u nekom servisu su mi rekli da je u pitanju najstariji sistem ubrizgavanja te vrste kod golfa (koriscen je i na golfu I) i da elektronike ima jako malo. Posle je kod nesto kasnijih verzija golfova II koriscen moderniji sistem ubrizgavanja sa vise elektronike. Ne znam kako se zove taj sistem ubrizgavanja ali ako mozes vizuelno da ga prepoznas slike su ovde www.djakonovic.com/golf.
Vecina servisa mi je rekla da su to sitnice i da nista nije nenormalno posto je auto star 24godine...a mene bas sitnice jako nerviraju:)
[ komosarz @ 28.09.2010. 15:47 ] @
Code: Majstor koji je menjao hidropodizace kaze da nije skidao kais i bregastu jer se kod njega podizaci menjaju bez skidanja bregaste?
Ovo mi nije jasno.
Ka glava se rijetko kvari,tako da nevjerujem da je do nje.
Ipak mislim da treba pregledati da li je zupcasti remen dobro postavljen(ufazen).Pozz
[ milojko.jankovic @ 18.10.2010. 07:26 ] @
Evo i ja da se javim sa servisa.
Svecice nisam menjao jer ja njih menjam svake godine sa menjanjem ulja i filtera. Nakon promene kablova nije se dobilo nista. Zatim je majstor menjao razvodnu kapu, platine i kondenzator. Nakon toga situacija je bila bolja, ali jos uvek nezadovoljavajuce. Onda je nasao polovnu vakuum pumpu (valjda se tako zove) i kada je to zamenio, auto je proradio kako treba. Evo par dana ga vozim i stvarno nemam zamerke na rad.
Nisam strucnjak i ne znam cemu to sluzi, ali mozda nekom pomogne.
[ vladd @ 18.10.2010. 11:34 ] @
Niste strucnjaci, ne znate cemu sluzi a NE ZELITE ni da slusate .
Za vakuum je vec receno, ali nisam ocito imao kome. Lepse su vam price "majstora" koji su se samoproklamovali u tu titulu .
A posebno se odusevim strucnosti i velikim opravdanjima Citat: YU2DBC:
Vecina servisa mi je rekla da su to sitnice i da nista nije nenormalno posto je auto star 24godine...a mene bas sitnice jako nerviraju
A razlog je? Ne zele da uloze previse vremena rezervisanog za pivo. Valjda su i delovi koji se ugradjuju stari 24 godine.
Lakse je reci NARODNU poslovicu"ne moze od babe devojka", sto vise mislim da je majstorska izreka, a oni su vecinom nenarodni element .
Doticne majstore bih svakako izbrisao iz imenika, i povrh svega, bez obzira na eventualnu blizinu i konfor odvozenja vozila do njih, ne bi im prepustao ni zamenu ulja ili sijalice, zbog straha od namernog kvara.
Dobrim, strucnim i postenim, makar skupim, majstorima, svaka cast...
Poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|