[ Miladinovic @ 08.09.2010. 00:26 ] @
Da li ste ste problali novu gradsku železnicu koja je počela sa radom ovog meseca? |
[ Miladinovic @ 08.09.2010. 00:26 ] @
[ Vole Domu @ 08.09.2010. 00:40 ] @
nisam.
jel treba? [ Miladinovic @ 08.09.2010. 00:57 ] @
Ne mora, samo želim da vidim kakva su iskustva, ukoliko ih ima :D
Evo informacija za one koji ne znaju. Železnica saobraća na 15 minuta u špicevima i dobra je alternativa za one koji žive, a rade preko reke, naranvno ukoliko im tasa odgovara. Trenutno je vožnja potpuno besplatna, a kasnije će važiti GSP karta i markica. Vozovi ne kasne, ni minut, bar je tako bilo kada sam ja išao, pa ne znam možda sam bio srećnik da tako bude. Evo izneću moje iskustvo, dakle, stanica Novi Beograd - bolnica Dragiše Mišovića za 12min (kada sam izašao iz stanice Beograd Centar čekao me je minibus koji vozi do okretnice ispred Pinka). [ maliradojca @ 08.09.2010. 01:06 ] @
Kad ce da dodje Tadic da otvori to?
[ Miladinovic @ 08.09.2010. 01:11 ] @
Evo i malo sličica
Vukov spomenik Karađorđev park Stanica prokop Jedina moja zamerka je što je stanica Novi Beograd u jako lošem stanju, a takođe i GSP linije bi mogli malo bolje da organizuju! Prema njihovim rečima do nove godine trasa bi trebalo da se produži do Zemuna, a kasnije i do Batajnice i Krnjače, sa istim intervalom. [ marko37 @ 08.09.2010. 01:53 ] @
Hmmm, a šta je to tačno NOVO oko ovog voza? Mislim, pre jedno 10+ godina ja sam se kući vraćao sa predavanja istim ovim vozom od Vuka nazad na NBG.
[ Predrag Supurovic @ 08.09.2010. 06:38 ] @
I ja to htedoh da pitam. Prema slikama, izgleda da su okrečili.
[ smark @ 08.09.2010. 07:14 ] @
Po slikama izgleda da Beograd ima bolji sistem metroa od pola evrope :) Sta ti je marketing :)
[ jablan @ 08.09.2010. 07:33 ] @
Zato su tolike gužve.
[ anon115774 @ 08.09.2010. 08:01 ] @
Jel to otvoreno isto kao i ovaj novi most kod Sremske Race?
Oni ga otvorise pre nedelju dana a ja bio pre neki dan i taj novi deo zatvoren. Vozi se starim :) [ Java Beograd @ 08.09.2010. 08:08 ] @
Citat: marko37: Hmmm, a šta je to tačno NOVO oko ovog voza? Mislim, pre jedno 10+ godina ja sam se kući vraćao sa predavanja istim ovim vozom od Vuka nazad na NBG. "Novo" je sledeće: U međuvremenu, dakle, poosle onog vremena kad si se ti vraćao sa predavanja, Beovoz se srozao do najnižih grana. Čak i niže nego što se srozala "Železnica Srbije" (ako je to ikako moguće). Upropaštavanje Beovoz-a je počelo kašnjenjem polazaka, koje se vremenom pretvorilo u izbacivanje polazaka. Tako se, umesto dvadesetak polazaka došlo do cifre od oko dva polazaka dnevno, neredovno i uz kašnjenja. Takav Beovoz nikome ne može da služi kao redovni dnevni transport. Promenom zakonske regulative, "Železnice Srbije" više nemaju monopol nad železničkim transportom u Srbiji, pa je sadašnja Bgd vladajuća struktura je rešila da organizuje Beovoz na potpuno drugačijim osnovama. Kao posebnu firmu, koja koristi infrastrukuturu železnice a vozi za svoj groš. (Inače "Železnice Srbije" se deli na dva dela: infrastruktura i transport). Time su se stekli neophodni uslovi da Beovozom bar teoretski može da se upravlja van raspadujućeg i umirućeg sistema, dinosaurusa, "ŽS". Dakle, "Šta je NOVO". Pa ništa. Sve je isto. Iste linije. Za početak, zapravo samo jedna linija. Isti vozovi, malo oprani, remontovani. I - osigurani neophodni uslovi da može da potraje ovako: čisto, uredno, na vreme i bez kašnjenja. [ renne @ 08.09.2010. 08:13 ] @
Ja isprobao, i za sada je odlično, smao tako i da ostane. Veliki plus je i što će važiti karte i markice iz GSP-a, a do 1.10. je besplatno.
[ deerbeer @ 08.09.2010. 08:33 ] @
Vozovima nista ne fali , samo da su cisti ,uredni i da redovno idu ..
[ jablan @ 08.09.2010. 09:08 ] @
Citat: Java Beograd: Kao posebnu firmu, koja koristi infrastrukuturu železnice a vozi za svoj groš. Da li to znači da se usložnjava kontrola prolaska vozova, pošto se, jelte, ista pruga koristi i za međugradski saobraćaj? Mene ta činjenica nikako ne bi ohrabrila da sednem u te vozove. [ mmix @ 08.09.2010. 09:55 ] @
Ja koliko znam ceo taj deo pruge koji koristi bg voz je dvokolosecni tako da su koloseci jednosmerni i nema sacekivanja. Realno postoji opcija da to sljaka lepo, problem je bio iza tosinog bunara i iza pancevackog mosta zbog cega je beovoz funkcionisao ocajno.
[ MiloschK @ 08.09.2010. 10:26 ] @
Kao prvo sada su u Srpskoj izbori, pa hajde da se nesto otvori da se dobije neki pojen, a sto posle ne radi nema veze.
Kao drugo dzaba vama metro kada nema kulture, to ce sve za dva dana biti iskrabano i prljavo. Jos dok sam ziveo u BG sve mi je to bilo ok, ali preko jedne stvari nikako da predjem da vozaci autobusa prolaze kroz crveno, pa to jos nigde nisam video. [obirsan flame] [ Miladinovic @ 08.09.2010. 10:44 ] @
Novo je to što je grad sada uzeo pod svoje ruke. Detaljni remont 9 elektromotornih vozova je finansirao grad, za uzvrat ŽS je trebala da sanira prugu od Novog Beograda do Zemuna, za početak, međutim to nije urađeno, pa je u saobraćaj puštena linija samo do Novog Beograd i trenutno voze 4+1 grarnitura, dok ostatak radi u Beovozu. Zbog toga je ŽS potpisala ugovor sa gradom da BG:Voz ima najveći prioritet (viši i od međunarodnih vozova koji tuda prolaze) i da za svakih 2-3minuta zakašnjenja plaća ogromne penale gradu, pa trenutno su vozovi veoma tačni, što je retkost u Srbiji.
Beovoz nikada nije išao na 15min i nije prevashodno bio namenjen gradskom prevozu, već međugradskom, za razliku od BG:Voza koji treba da funkcioniše kao gradska železnica. Velika sredstva su uložena u projekat, videćemo da li će to biti opravdano, s obzirom da još uvek veliki broj građana ne zna da postoji ovakav vid prevoza. P.S. linija je otvorena 1. septembra bez prisustva državnih zvaničnika [Ovu poruku je menjao Miladinovic dana 08.09.2010. u 12:18 GMT+1] [ angelico2 @ 08.09.2010. 12:04 ] @
Ajde , nadam se da će da zaživi.
Bilo mi smešno... pričam sa kolegom sa faxa, inače rođeni beograđanin : e mogli bi malo da se provozamo? ... Na šta mi mrtav ladan odgovara : "Nemam sad 3-4 sata vremena da blejim i čekam voz...." Nadam se da mu izjava neće biti proročka :D, da mesec dana radi kako treba, a posle ihaj haj kuda koji mili moji. [ anon115774 @ 08.09.2010. 20:54 ] @
Citat: mmix: Ja koliko znam ceo taj deo pruge koji koristi bg voz je dvokolosecni tako da su koloseci jednosmerni i nema sacekivanja. Realno postoji opcija da to sljaka lepo, problem je bio iza tosinog bunara i iza pancevackog mosta zbog cega je beovoz funkcionisao ocajno. Ne znam zasto iza Tosinog Bunara kad je sve do Bataje pruga dvokolosecna (mozda i dalje)... [ Miladinovic @ 08.09.2010. 21:22 ] @
Jeste dvokolosečna, ali zbog stanja pruge, skretnica i ulivnica uvedene su lagane vožnje ispod 20km/h, pa je takt praktično neodrživ.
No, evo sada na Studio B javiše da je neko pokušao da zapali jedan voz paleći tapacir sedišta i da su neke garniture već ižvrljane grafitima . Ipak možda to nije za nas [ stonex @ 08.09.2010. 22:37 ] @
Citat: Miladinovic: No, evo sada na Studio B javiše da je neko pokušao da zapali jedan voz paleći tapacir sedišta i da su neke garniture već ižvrljane grafitima . Ipak možda to nije za nas :( Jeste to za nas ali se među dva miliona ljudi uvek nadje 100 ''pametnih'' koji će da pale ili žvrljaju ! Ali da ima na svakoj stanici policajca koji će da prati situaciju ne bi se takve stvari dešavale ! Za počinioca 12 meseci zatvora pa da vidiš da li će se opet praviti pametan . [ Miladinovic @ 08.09.2010. 23:08 ] @
Mislim da je efikasnije da se u salonima ugradi video nadzor! Na stanici Vukov Spomenik primetih da postoji policajka koja nadgleda, ali džaba to kada se niko ne kontroliše salone u toku vožnje. Spaljivanjem tapicira je mogao da zapali celu kompoziju i to dok se vozilo nalazi ispod zemlje i tako ugrozi živote velikog broja putnika. Inače, grafiteri koji žvrljaju po spoljašnjosti voza to rade preko noći, ilegalno ulazeći u depo i tamo žvrljaju po vozovima. Neki vozovi su premazani antigrafitnim slojem, ali ne svi, pošto je lak jako skup.
Evo teksta, mada apelom će slabo šta postići. Citat: Apel građanima da čuvaju kompozicije Bg voza Sreda, 08. septembar 2010. Iako je novi vid gradske železnice „Bg voz” počeo sa radom 1. septembra i besplatan je tokom ovog meseca, svedoci smo da se pojedini građani već nesavesno odnose prema gradskoj imovini, pišu grafite po vozovima, lome sedišta i na taj način onemogućavaju druge da kvalitetno koriste ovaj vid prevoza. Zato iz Direkcije za javni prevoz apeluju na građane da čuvaju i koriste elektromotorne vozove i na taj način omoguće da gradska železnica zaživi i u Beogradu, poput drugih metropola u kojima se ovaj vid prevoza već dugo koristi. – Vozovi idu na vreme i čisti su, a sve ankekte pokazuju da su Beograđani veoma zadovoljni ovom uslugom. Neko je, međutim, već zapalio jedno sedište, što je prilikom dnevnog pregleda voza u depou uočio mašinovođa. Tapacirung na njemu je zamenjen, ali je već narednog dana išarana polovina druge kompozicije. Kondukteri moraju da prođu kroz ceo voz dužine 100 metara i ne mogu da uoče sve što se dešava. Čišćenje jednog kvadratnog metra od grafita košta 1.000 dinara, a to nisu grafiti koji će ulepšati voz, već će naružiti nešto u šta smo uložili mnogo novca, energije i vremena – istakao je Stanko Kantar iz Direkcije za javni prevoz. Gordana Mijatović primetila je grafite na vozu u stanici „Novi Beograd”, odakle se danas vozila prema Karađorđevom parku. Višebojni sprej isprskan po spoljašnjosti vagona nije joj zasmetao; čak je primetila da su pojedine beogradske zgrade ulepšane „umetničkim” grafitima. Mišljenje je promenila kada je ušla u voz i iznad jedne stolice ugledala imena „autora” ispisana crnim sprejom. – Ovo je veoma ružno. Vozovi nove gradske železnice su besprekorno čisti i iz stanica polaze na vreme. Veoma je prijatno putovati Beogradom na ovaj način, a o udobnosti da i ne govorim – autobusom bih od Novog Beograda do Karađorđevog parka putovala 50 minuta. Ne razumem zašto neko ima potrebu da na ovaj način naruži i uništi nešto što je svima nama na korist – zapitala se Gordana Mijatović. Novosađanka Dušanka Đorđević pohvalila je gradonačelnika Beograda što je imao volje i upornosti da na ovaj način život Beograđana učini kvalitetnijim. Ona je vozom putovala od Karađorđevog spomenika do Novog Beograda i nazad. – Izuzetno mi prija da se vozim „Bg vozom”, a iako ne živim u Beogradu radujem se što on izgledom i tačnošću liči na vozove velikih evropskih gradova. Nažalost, i ovde su me neprijatno iznenadili grafiti, koji umnogome narušavaju prvi utisak putnika koji uđe u vagon. Ovako išarani zidovi čine da voz izgleda prljavo i zapušteno – rekla je Dušanka Đorđević. Dragan Stošić predlaže rigorozne kazne za one koji uništavaju i prljaju imovinu svih Beograđana. – Kada će grad već jednom biti očišćen od ovih huligana? Tome može lako da se stane na put – nekoliko njih treba da bude kažnjeno prinudnim radom, pa će i oni i svi koji bi to isto da rade najzad prestali da ruže Beograd – kazao je Stošić. Sa njim se složila i Stanka Branković, koja se svakodnevno vozi „Bg vozom”. – Samo oštre kazne mogu da opamete ove „umetnike”. Bilo bi bolje da se skupe i zajedno urade nešto za ovaj grad, a ne samo da uništavaju ono što Beograđani teškom mukom stiču u ovoj krizi. Neće ovaj voz dugo opstati ako ga sami ne sačuvamo – upozorila je Stanka Branković. Dejan Vasović, gradski arhitekta, kaže da je grad za osposobljavanje gradske železnice izdvojio preko deset miliona evra, od čega je za sada najviše novca uloženo u završetak petog i šestog koloseka na stanici Beograd centar i da je zato potrebno da građani koriste ali i čuvaju kompozicije „BG voza”. – Grad je izdvojio sredstva za remont devet elektromotornih šinskih garnitura koje prevoze Beograđane u razmaku od 15 minuta u špicu na trasama po glavnom gradu. Grad Beograd će zajedno sa „Železnicama Srbije” u tom probnom periodu istestirati sve nove sisteme koji su ugrađeni, garniture koje su remontovane, kao i nove koloseke. Pun i pravi obim saobraćaja od Batajnice do Pančevačkog mosta očekujemo od 1. januara iduće godine. Do tada bi trebalo još da se uradi i remont na pruzi, na šinama, što će u narednih nekoliko meseci uraditi „Železnice Srbije”, za šta je grad Beograd takođe izdvojio znatna sredstva. Početak funkcionisanja gradske železnice od izuzetnog je značaja za Beograd, naročito u periodu rekonstrukcije mosta „Gazela”, jer omogućava pouzdan i brz prelazak s jedne na drugu stranu reke, kazao je Dejan Vasović. Trasa prve linije je Novi Beograd – Pančevački most, a u narednom periodu planirano je produženje trase do Zemuna, tačnije Batajnice. Efikasan prevoz obezbeđuje šest generalno remontovanih elektromotornih vozova, kapaciteta 670 putnika, odnosno oko 2.700 putnika na sat. U cilju lakšeg prepoznavanja vozova koji se koriste na liniji od Novog Beograda do Pančevačkog mosta, vozovi su posebno označeni. Radno vreme linije je od 5.25 do 23 časa, sa intervalom od 15 minuta u špicu, od 6 do 9 i od 14 do 17 časova, a 30 minuta van špica. Od 1. septembra Direkcija za javni prevoz uvela je i novu liniju javnog gradskog prevoza 34L, kojom se ostvaruje veza stanice Prokop sa autobuskim i trolejbuskim linijama u Bulevaru kneza Aleksandra Karađorđevića. Trasa linije je sledeća: Železnička stanica „Beograd centar” – Gučevska (okretnica) – Interna saobraćajnica – Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića – bolnica „Dr Dragiša Mišović”. Na trasi od Novog Beograda do Pančevačkog mosta nalazi se sledećih pet železničkih stanica koje su opslužene linijama javnog gradskog prevoza: „Novi Beograd”, gde se ostvaruje veza sa JGS-om preko osam linija javnog gradskog prvoza (linije 67, 69, 89, 94, 95, 7, 9, 13); „Beograd /centar/”, Prokop – novom linijom javnog gradskog prevoza 34L se ostvaruje veza sa sedam linija javnog gradskog prvoza (linije 40, 41, 42, 49, 59, 78, 94); „Karađorđev park”, gde se ostvaruje veza sa JGS-om preko 16 linija javnog gradskog prvoza (linije 17, 18, 30, 31, 33, 39, 42, 46, 47, 48, 55, 59, 78, 9,10 i 14); „Vukov spomenik”, gde se ostvaruje veza sa JGS-om preko 14 linija javnog gradskog prvoza (linije 25, 25P, 26, 27, 27L, 32, 65, 74, 2, 5, 6, 7, 12, 14); „Pančevački most”, gde se ostvaruje veza sa JGS-om preko 11 linija javnog gradskog prvoza (linije 16, 23, 32E, 33, 35, 37, 43, 48, 58, 95, 96). Vreme putovanja na pojedinim deonicama je sledeće – od stanice Novi Beograd do Prokopa može se stići za šest minuta, od stanice Novi Beograd do Karađorđevog parka za devet, od stanice Novi Beograd do Vukovog spomenika za 13 minuta, od stanice Novi Beograd do Pančevačkog mosta za 16 minuta. http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1408953 [ Andrej013 @ 09.09.2010. 02:06 ] @
svuda je to reseno, ko sto kaze covek, kamerama U vozu.
ne znam koji je problem da se to uradi? kontam da ima verovatno neke birokratije i za to, pa izbor firme i sl, ali to dugorocno cuva GOMILU novca. dve kamere po vagonu i da vidis kako smo ustvari civilizovani i fini. [ mmix @ 09.09.2010. 06:36 ] @
I duje hooder kome se ne vidi faca i poprska kameru sprejom i onda zapali voz.
[ Izvoljski @ 09.09.2010. 07:33 ] @
mole se gradjani da ne unistavaju voz !
hahaha, o jbt [ jnk @ 09.09.2010. 07:59 ] @
Neko je to lepo zamislio još pre 50 godina ali nikad do kraja nije realizovano. Ideja je da ti iz resnika stigneš do nbgda za 15 minuta što je sasvim realno ali do sad ti vozovi nikad nisu funkcionisali kako treba iako im izgradiše čak i most na savi samo zbog njega. Podržavam akciju generalno ali znajući nazi o'đilasa to neće da izađe na dobro.
[ stil @ 09.09.2010. 07:59 ] @
Raspisati nagradu za one koji prijave i još bolje snime takve koji to rade. Pa da vidiš. Jednostavno nije moguće postaviti policajce na svaki ćošak kuda se taj voz kreće. Par majmuna za***avaju sve. Kad ga uhvatiš nateraš ga da očisti o svom trošku i gotovo. Stvarno sramota.
[ Miladinovic @ 30.09.2010. 15:13 ] @
BG:Voz besplatan do daljnjeg
http://www.blic.rs/Vesti/Beogr...1/Bg-voz-besplatan-do-daljnjeg [ pctel @ 05.10.2010. 18:40 ] @
Isprobao i prisustvovao sceni da medjunarodni stane i saceka da ode BG voz, pa tek onda nastavi za njim. Probem je nedostatak parkinga na krajnjim stanicama, ali ako postoji volja to moze lako biti reseno uklanjanjem privremenih objekata i prenamenom zelenih povrsina (citaj: blatnjavih braon povrsina).
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|