[ duck.md @ 13.09.2010. 23:47 ] @
Problema koji imam zbog neispostovanih uslova garancije!!!
Telefon marke Nokia N900 sam kupio 15.01.2010. , u prodavnici:
ComTrade Shop
Bulevar Oslobodjenja 102
TC Merkator
21000, Novi Sad.
U gotovini sam platio sumu od 24.000,00 din i obavezao se ugovorom prema Telekomu Srbije na rok od 24 meseca sa mesecnom pretplatom od 2.500,00 din.
Na poklopcu od baterije se odlepila plastika koja stiti socovo kamere , zbog cega se kamera pocela sama od sebe paliti na svakih par minuta.Zbog toga nisam bio u mogucnosti da koristim telefon jer mi je bilo koji postupak prekidan paljenjem kamere.
Aparat sam odneo da reklamiram 22.07.2010.Tom prilikom mi je receno da garantni rok za otklanjanje kvara iznosi 45 dana sto pise i na garantnom listu.
U tom periodu sam ih zvao sest puta da proverim da li je aparat popravljen i svaki put mi je receno da cu biti obavesten kad bude stigao u prodavnicu.
Telefon mi je bio neophodan pa sam morao da nabavim drugi.
U subotu 11.09.2010. sam otisao u prodavnicu da uzmem telefon sa popravke ali on jos nije stigao.Receno mi je da ce mi ga vratiti 14.09.2010.S obzirom da je garantni rok za popravku istekao zahtevao sam da mi se izda novi aparat na sta po garantnom listu imam pravo.
Moj zahtev je odbijen sa obazlozenjem da rok nije probijen iz razloga sto imaju 5 radnih dana da transportuju telefon do servisa i nazad u radnju.
Sto i pise u reversu koji su mi izdali,odnosno kako su je oni nazvali UPUTNICA U SERVIS DOBAVLJACA.
Na uputnici stoji:ZAKONSKI ROK OD 45 DANA ZA SERVISIRANJE UREDAJA POCINJE DANOM
PREDAJE UREDJAJA U OVLASCENI SERVIS DOBAVLJACA,DOK SE PRODAVAC OBAVEZUJE DA CE UREDJAJ TRANSPORTOVATI
DO SERVISA I NAZAD U ROKU OD 5 RADNIH DANA.
Sad ide ono zanimljivo,lepo pise tamo i nazad 5 radnih dana ali me oni uporno ubedjuju da je to 10 radnih dana!!!
Pa sta mislite o ovome,jel istekao rok ili nije posle vremeskog perioda od 54 dana od datuma predaje telefona u
prodavnicu???
[ 3way @ 14.09.2010. 00:07 ] @
Nazalost, ako se malo izderes, pa napravis scenu, pa spomenes inspekciju, onda se svi sete tvojih prava.
Kazem nazalost jer moras tako da se ponasas...
Ali u takvoj sredini zivimo pa moras.
Ja sam tako dobio novi frizider, nakon sto su mi isporucili neispravan.
[ duck.md @ 14.09.2010. 00:17 ] @
Veruj mi i drao sam se,i pretio Trzisnom inspekcijom,Poreskom jednostavno guraju svoju pricu i ne popustaju.
Ja sam naravno juce poslao na mail Trzisnoj inspekciji dopis a sad je na njima.
Kad sam trazio da mi napismeno obrazloze zasto nece da mi izadju novi aparat odbili su.
[ 3way @ 14.09.2010. 00:19 ] @
Verovatno misle da samo pretis u prazno...Ili to ili imaju drugare tamo gde treba (a nadam se da nemaju, imam neki kredit za opremu kod njih :):):) )
[ duck.md @ 14.09.2010. 00:28 ] @
A da bude veci crnjak,ja radim kao diler mts-a za 3 godine nisam imao ovakav problem.
Recimo kod mene u radnji je covek doneo 21.07.2010 Nokiu E52 na servis u garantnom roku.
Poslao sam ga na servis posto je proslo 48 dana, covek me je nazvao zahtevajuci nov telefon. Pozvao
servis Alpha Copy u BG objasnio o cemu se radi,oni su mi odgovorili nema problema poslacemo novi aparat.
I sad ComTrade sasvim druga prica.
[ Wi-Fi @ 14.09.2010. 00:38 ] @
Ako je proslo 45 dana (a u garanciji pise bas tako - 45 dana a ne npr. 45 radnih dana) - moraju da ti daju novi/vrate novac. Tih njihovih 5 dana ne postoji nigde, racuna se datum reklamacije (predaje u prodavnici), a da li ce oni isti dan ili za mesec dana transportovati do servisa - njihov problem. Procitaj zakon o zastiti potrosaca, o obligacionim odnosima i o uslovima za obavljanje prometa robe, vršenje usluga u prometu robe i inspekcijskom nadzoru.
[ burex @ 14.09.2010. 01:25 ] @
Ako je 45 dana rok, zašto baš uvek prodavci moraju da čekaju toliko? Ako se telefon može popraviti - neka ga poprave, ako ne, neka daju novi... ne verujem da za konstataciju kvara i eventualni popravak treba mesec dana.
[ Miroslav Cvejić @ 14.09.2010. 01:34 ] @
Prodavci ne popravljaju, oni prodaju. :)
Neke prodavnice imaju svoj servis, a neke samo proslede reklamacije onome od kog su robu dobili (veleprodaja ili uvoznik).

Dok sam ja radio u firmi koja je uvozila neke uređaje, dešavalo se da iz maloprodaje stigne reklamacija koja je neko vreme stajala kod njih neko vreme (od par sati do čak rekordnih mesec dana). Reklamacija se razreši čim pre (par sati do par sedmica ako se čeka nov deo od proizvođača) i pošalje nazad. Onda opet stoji neko vreme kod njih pa se smiluju da pozovu kupca. I posle krene pljuvanje po uvozniku kako ne razrešava reklamacije. :)
[ 3way @ 14.09.2010. 01:44 ] @
Citat:
burex: Ako je 45 dana rok, zašto baš uvek prodavci moraju da čekaju toliko? Ako se telefon može popraviti - neka ga poprave, ako ne, neka daju novi... ne verujem da za konstataciju kvara i eventualni popravak treba mesec dana.


Zato sto su jadni.
Ja sam imao super iskustvo sa jednim nasim prodavcem foto opreme. Rikno mi je objektiv, bio na servisu nedelju dana, kada su videli da ne mogu da ga poprave u garantnom roku, lepo su mi dali novi...njima svejedno, a ja super zadovoljan i opet cu ici u tu radnju da kupujem dalje...
Sa druge strane, necu ni da privirim kod onih jajara koje su me zaje*avale...
Pa sad...kako se kome isplati :)
[ duck.md @ 14.09.2010. 08:13 ] @
Ja bi razumeo da je telefon bio tako pokvaren da mora sad da se ceka neki specialni deo.Da moraju da ga testiraju pa za to objektivno treba vremena mozda 10 dana.
To je zadnja maska ili ti poklopac za bateriju koji se ne popravlja, vec se samo zameni ako nemas trenutno skines sa drugog fona i reseno.
A treba da se skine ni citav sekund.A oni to popravljaju 54 dana katastrofa!!!
Zalosno u kakvoj zemlji zivimo!!!!
[ ventura @ 14.09.2010. 08:36 ] @
Citat:
duck.md
To je zadnja maska ili ti poklopac za bateriju koji se ne popravlja, vec se samo zameni ako nemas trenutno skines sa drugog fona i reseno.

To se ne radi tako. Na šta bi ličilo da se delovi za servis skidaju sa ispravnih uređaja.

Prodavac ima obavezujući zakonski rok u kome treba da otkloni problem na tvom uređaju. Tih 45 dana je sasvim dovoljno da poruči bilo šta od dobavljača i to zameni. Ukoliko nije u stanju da obavi popravku u zakonski propisanom roku, uređaj treba da ti zameni sa novim. I to je to. To što su oni arbirtrarno odredili da imaju još 10 dana fore na osnovu nekakvih transporta, to mogu da okače mačku o rep.

Ako ti kažeš da je tvoj telefon kod njih 54 dana, a to možeš da dokažeš tako što imaš potvrdu sa datumom kad su ti primili telefon, to je onda posao za inspekciju. Dođu u lokal i provere da li je telefon popravljen. Ako firma nema potvrdu da si ti preuzeo telefon u roku kraćem od 45 dana oni popiju kaznu, a ti po ubrzanoj proceduri dobiješ ono što ti je i zakonski sledovano.
[ duck.md @ 14.09.2010. 09:38 ] @
To si upravu, sto se tice da se ne mogu skidati delovi sa novih uredjaja.
Smo sam vise odlepio,prokleta maska kosta 9 eura u nabavci!!!
Naravno da imam revers ili ti (uputnicu na servis) izdatu od strane ComTrade Shop-a sa datumom 22.07.2010.
Koji sam uredno skenirao i poslao Trzisnoj inspekciji sa uslovima garancije.
Sad sam pozvao trzisnu inspekciju da vidim da li su dobili moj mail, receno mi je da je slucaj predat Trzisnom inspektoru.