|
[ warriors @ 16.09.2010. 18:58 ] @
| Poštovanje i pozdrav svima...
Nov sam na forumu i voleo bih da dobijem što više saveta i informacija u vezi kupovine automobila..
Da vam predstavim suženi izbor: BMW520i, 1997god, prešao (valjda) 180.000km, treba da se zameni zadnji lonac i set kvačila (nije hitno ovo za kvačilo, malo se čuje druk lagerr na leru i to ponekad, ostalo je dobro) par sitnih ogrebotina sa parkinga i to je to.. Mogu da ga pazarim za nekih 4.100 evra kao cena koju sam izvukao na kraju...
Druga opcija je VW Passat 1.8 125ks, 1997god, ima ugrađen plin, stanje je prilično dobro, prešao oko 200.000km, treba da se odradi zadnji branik jer je pukao, a ostalo je u redu....može da se pazari za isti novac kao i bmw, znači oko 4.000evra.
E, sada, osim dileme oko samih modela, interessuje me na dalje u vezi održavanja tih automobila. Znam u startu da je bmw na lošijoj poziciji jer plin tek treba da ugrađujem, a predpostavljam i da je održavanjee skuplje, ali me zanima koliko skuplje? Od opreme oba automobila imaju jako dobru opremu, bmw je u prednnosti sa digitalnom klimom i kožom tj full oprema, a passat ima običnu klimu i malo slabiju opremu ali dovoljnu ipak...
Molim vas što pre za neke informacije i savete jer već u sredu moram da se odlučim to je dead line za oba automobila.
Hvala vam unapred na pomoći i savetima...
Veliki pozdrav... |
[ Miro Spiro @ 16.09.2010. 20:59 ] @
Kad bi ja uzimao imam "osjecaj" da bi se prije odlucio za Passata. Ipak na njemu koliko vidim ima manje rada nego na BMW-u.Sam branik bilo nov ili polovan jeftiniji je od istog takvog branika BMW-a..Sama zamjena kvacila je skupa kod BMW-a a dok se ne otvori ne zna se da li je potrebna "samo " zamjena lamele.O loncu da ne govorim to bi trebalo ili zavariti ili novo jer ja mislim da stavljanje starog polovnog nema smisla.Onda kakvi su sami drzaci lonca da nisu zapekli pa se i oni budu morali mijenjati.Pakne krajnice o tome ni ne govorim.
Klima i koza kad se prodaje auto boli potencijalnog kupca briga ima li on to ili nema njega interesuje samo motor i limarija (tako kaže a potajno se nada da ce jeftinije dobiti i klimu i dodatnu opremu).Sto se tice pređenog puta 200.000km nije mala stvar za jedan auto.Ne zna se kako je motor održavan ni da li su svi habajuci dijelovi mijenjani.BMW nije isto malo presao ali njegovi dijelovi su mnogo skuplji.Plin se mora ugrađivati.Kako če to djelovati na motor tog auta i da li ce funnckionisati.Na passatu je to vec napravljeno i funkcionise.Oba auta su ko macak u vreci nikada se ne zna koje su mu skrivene mane koje sam prodavac skriva ko macka g.....BMW je privlacniji za lopova nego passat.
To bi bilo moja razmisljanje
[ etjen @ 16.09.2010. 21:06 ] @
kod oba automobila imaćeš mnogo više ulaganja nego što to izgleda na prvi pogled. Oba su uslovno matori i verovatno su prešli mnogo više od toga što piše.
Ako već moraš da biraš od ta dva, kupi onaj koji ti se više sviđa i koji ti više prija za vožnju.
[ Nocni @ 16.09.2010. 22:08 ] @
Ne mogu da vjerujem... vi svi vozite na plin?
Kad bi me neko osudio da moram da vozim na plin - nebi uopste vozio auto...
Najsmjesnije mi je kad vidim plin u polu ili u puntu...
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 16.09.2010. u 23:35 GMT+1]
[ Miro Spiro @ 16.09.2010. 23:18 ] @
I ja bi isto isao pjeske kad bi morao da ugradim plin jedino je problem sto mi je auto diesel.
[ Nocni @ 16.09.2010. 23:31 ] @
Sto se tice teme... Trebalo bi ta auta detaljno pogledati i ispitati pa onda odluciti sta je bolje... ovo sto si naveo je premalo podataka...
Kod auta je najvaznije da nije bilo havarisano i da je limarijski besprekorno, ostalo se popravlja makar mu se promijenio i motor...
[ boban79 @ 17.09.2010. 07:42 ] @
Ja bih se uvek pre odlučio sa BMW-a. Što se tiče cene održavanja, tu su negde, možda je čak passat za nijansu skuplji. Takođe, passat je auto koje je daleko više privlačnije lopovima nego BMW. I sam osećaj u vožnji je neuporediv, po meni je BMW u tom aspektu nekoliko svetlosnih godina iznad passata. Ako imaš priliku sedi u obadva auta i probaj ih pa ćeš videti o čemu pričam. E sad, startna ulaganja u ovom tvom slučaju su druga stvar. Mada, ja bi opet pre uzeo ovog BMW-a.
Da ne zaboravim, vozio sam passata pre dve godine. Zadnjih godinu dana vozim BMW-a 523, 2000 god (to je taj E39 koji ti imaš u ponudi), tako da ti sve ovo pričam iz nekog mog iskustva.
Pozdrav!
[ warriors @ 17.09.2010. 09:21 ] @
Znam ja da je razlika u udobnosti i osećaju, pa može se reći, ne uporediva, ali mnogo mi je važnije održavanje automobila na dalje. Oba automobila su u godinama kada već polako sve počinje da se kvari i menja, pa mi je cena održavanja jedna od presudnijih stvari za kupovinu. Doobro, naravno i celokupno stanje vozila se uzima u obzir...
Interesantno je da su mišljenja uvek podeljena, prosto neverovatno?!?!? Jedni tvrde da je passat puno jeftiniji za održavanje, jedni tvrde da je cena održavanja skoro ista, a jedni da je bmw možda i jeftiniji?!?!? Da li je moguće da ne postoji jedno mišljenje doneto na osnovu iskustava....i to je to...
Vozila, inače, nisu havarisana, vodio sam majstora limara, mehaničara vodim sutra, a u sredu, Bože zdravlja, parkiram jedan ispred zgrade
Samo da se ne za....m pa se uvalim u ulaganja koja su enormna, da li su delovi za bmw tako skupi kao što se priča, mada sam i za passata čuo slično. Kaže mi jedan prijatelj da je radio kompletan trap pre nekih mesec dana na njegovom b6 passatu i da ga koštalo oko 600evra?! To bi mi bilo, najblaže rečenio, strašno, ako bih u stratu dao taj novac da sređujem auto ili da se dese par takvih stvari u recimo godinu dana ili dve godine, pa bolje da se ubijem odmah...gde da nađem još 1000-2000evra da to dovedem u pristojno stanje?!
[ Deep|Blue @ 17.09.2010. 11:50 ] @
Pa cena ovisi od toga sta ti crkne
Ipak, ne mozes da ocekujes da ne ulozis nista u auto, tj. da nemas nepredvidjenih stavki ...
auto odvezi kod mehanicara i kod limara u koje imas povrenja, ili u ovlasceni servis pa ces doci o realnije slike, ali nesto sto moras da racunas to jeste da na tu cenu dodas 10-15% na "zatezanje"
[ DrJekyll @ 17.09.2010. 12:05 ] @
BMW je skuplji za odrzavanje jer je premium brend a i 5ica je jedna klasa iznad Pasata (3ka i pasat su u "istoj" klasi)
Citat: To bi mi bilo, najblaže rečenio, strašno, ako bih u stratu dao taj novac da sređujem auto ili da se dese par takvih stvari u recimo godinu dana ili dve godine, pa bolje da se ubijem odmah...gde da nađem još 1000-2000evra da to dovedem u pristojno stanje?!
Onda bolje da odustanes od BMW-a jer to te ceka gotovo sigurno...zato su inace oni i toliko jeftini i kostaju kao neki punto koji je visestruko losiji auto ali i visetruko jeftinije odrzavanje.
[ boban79 @ 17.09.2010. 12:06 ] @
Pa pazi, održavanje bilo kog relativno novijeg auta za naše uslove (starog 10-ak godina) nije jeftino. Bio to passat, bmw ili neki treći. Ja sam pre godinu dana kupio BMW-a. Za to vreme uložio sam 80 evra za delove + mali servis. Znači imao sam sreće da naletim na dobar i očuvan primerak. Drugar je uzeo istog BMW-a pre nekih pola godine, i do sada je već uložio sigurno nekih 500-600 za raznorazne kvarove. Tako da sve zavisi od slučaja do slučaja.
Ako odlučiš da uzmeš bembaru, obavezno nadji nekog dobrog majstora za BMW da ga detaljno pregleda i da u startu znaš šta treba ili ne treba raditi. Takodje na BMW-u ne moraš raditi veliki servis jer ima lanac, dok mislim da na passatu moras. To ti je trošak od sigurno nekih bar 500 evra. (ja ga na passatu nisam radio tako da ne znam tačnu cenu).
E sad, za mali servis BMW-a ti treba nekih 150 evra (7 litara nekog kvalitetnijeg ulja, filteri klime, ulja, vazduha i benzina). Za passata se sad stvarno ne sećam. Za sve ostalo mislim da su cene tu negde.
U svakom slučaju srećno prilikom kupovine!!!
[ Zarko Silic @ 17.09.2010. 12:10 ] @
Citat: Nocni: Sto se tice teme... Trebalo bi ta auta detaljno pogledati i ispitati pa onda odluciti sta je bolje... ovo sto si naveo je premalo podataka...
Kod auta je najvaznije da nije bilo havarisano i da je limarijski besprekorno, ostalo se popravlja makar mu se promijenio i motor...
He he,
a kako se onda zove to kad vidis plin u A8 ili Phetonu? I to skoro novom.
[ Miro Spiro @ 17.09.2010. 12:44 ] @
Čovjek ekolog ne zeli da zagađuje okolinu sa A8 ili Phetonom
[ Markoxxx @ 21.09.2010. 22:59 ] @
Ima moj drug A8 4.2 quattro sa plinom, a jedan je vozio i S8 sa plinom ;)
Ja sam u principu za plin, narocito za nekoga kome je auto cisto prevozno sredstvo i ko prelazi vise kilometara, mada ljudi idu iz krajnosi u krajnost...
[ Miroslav Jeftić @ 23.09.2010. 15:13 ] @
Citat: warriors: To bi mi bilo, najblaže rečenio, strašno, ako bih u stratu dao taj novac da sređujem auto ili da se dese par takvih stvari u recimo godinu dana ili dve godine, pa bolje da se ubijem odmah...gde da nađem još 1000-2000evra da to dovedem u pristojno stanje?!
Ne znam koliko je onda uopšte pametno uzimati (skoro) 15 godina star auto iz više srednje klase i očekivati da će jedini trošak biti benzin i ulje...kao što je već pomenuto tu će sigurno biti još troškova. Bolje onda uzeti nešto dosta manje i dosta mlađe
[ StORM48 @ 23.09.2010. 16:48 ] @
Vožnja S8 na plin mi je otprilike pilićarenje slično onome kad mučenici kupe jahtu od 18-20 metara i onda NIKAD ne plove njome, jer da bi se motor uopšte upalio, potrebno je 500 litara goriva. Onda tako spuste jahtu u more, privežu je na bovu, čuvaju je tu i tamo puštajući muziku (da komšije čuju), nešto kao briskaju, pirkaju, a onda na kraju sezone izvuku van.
"Pruži se koliko ti je ćebe dugačko."
Pozdrav
[ warriors @ 25.09.2010. 17:20 ] @
Dobro sada...Nije da nisam svestan da je ulaganje u auto potrebno, neminovno....ali da auto star 12god iz srednje klase platim oko 5000eur, pa na to da ulozim jos 1000-2000 da bih bio, uslovno rečeno, miran, mi je zaista previse... Ok, sitne popravke do 500eur, pa u redu i ulaganje od 1000-2000 ali u nekim narednim godinama, ali u startu, je... ga, baš.
Samo da napravim jednu digresiju....
Postoji li mogućnost da audi a6 1.8T 1998god, bude sa euro 3 motorom, tj. da se carini?
Uverava me čovek da je stvarno euro 3 motor i da može, on je inače u Nemačkoj i dovezao bi ga ovde i prodao za oko 3000eura?! Pitao me da li hoću ja da kupim, ja se zaista ne razumem u to od kada su eur3 motori počeli da se proizvode, ali znam da je zvanično od 01.01.2002. i da ima nekih modela od malo ranije, ali 1998?!?! Citat: Miroslav Jeftić: Ne znam koliko je onda uopšte pametno uzimati (skoro) 15 godina star auto iz više srednje klase i očekivati da će jedini trošak biti benzin i ulje...kao što je već pomenuto tu će sigurno biti još troškova. :) Bolje onda uzeti nešto dosta manje i dosta mlađe :)
[ Ivan Dimkovic @ 25.09.2010. 17:28 ] @
Verovatno motor zadovoljava DIN D4 emisioni standard. Nemacki D4 emisioni standard je slican kasnijem Euro 3 standardu, ali moras proveriti sa carinom u Srbiji da li D4 priznaju kao ekvivalent Euro 3.
[ deki77 @ 25.09.2010. 19:28 ] @
@warriors
najednostavnije je da proveris
imas kompletnu listu skini na ovom blogu
[ swordfin @ 25.09.2010. 21:39 ] @
Citat: deki77: @warriors
najednostavnije je da proveris
imas kompletnu listu skini na ovom blogu
lista ima pass.
[ deki77 @ 26.09.2010. 06:43 ] @
pa pise ispod dole pass..
pozz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|