[ dcolic @ 17.09.2010. 16:49 ] @
Imam problem sa paljenjem.
Vozim Corollu XL 1.3, presla 190.000 km.
Pre 20-tak dana mi se ugasila na semaforu i mrtva (predhodnih dana je malkice teze palila).
Upalim ga na gurku (u leru mi se povremeno palila lampica za akumulator) i odem kod elektricara,
a on kaze alternator, crk'o stator (mehanicko ostecenje?). Odem na auto otpad i kupim nov alternator,
elektricar ga zameni i upali bez problema, ali lampica sada gori ne prestano. Proverio je, akumulator
OK, puni se dobro strujom, kablovi OK. Rekao mi je da mogu opusteno na put. Vozikao sam ga par
dana i sinoc ga parkirao najnormalnije. Jutros nece da krene - kresne bez problema (na hladno)
ali se momentalno ugasi. Ne pomaze pritiskanje papuce gasa, samo vergla. Moram da napomenem
da sam pre dve godine promenio komutator i od tada pa do ovoga sad nije imao apsolutno nikakvih
problema sa paljenjem. Da li ovo nepaljenje uopste ima veze sa onim predhodnim kvarom?
Zahvalan sam na bilo kakvoj ideji.
[ Philus @ 02.10.2010. 14:01 ] @
Nema veze sa starim kvarom.
Ako nisi bio,moraces kod majstora.
Ako motor ne pali,struja ili napajanje gorivom...
Prva provera,da li ima goriva.
Mnogi svasta urade,nece da pali,a ono auto nema corbe...

pozz
[ cozmo_im @ 02.10.2010. 19:34 ] @
Ako nije menjana bobina kad i komutator, moze da bude i ona + da je unistila novi komutator. Po obavezno se to menja u paru.

Prvo vidi gorivo, pa onda ovo.