[ Markoxxx @ 28.09.2010. 15:55 ] @
nemam airbag u levom sedistu, sve ostalo je ok, sta od tri zice treba da se preveze otpornikom da bi simuliralo ispravan airbag (braon, zelena i bela)? |
[ Markoxxx @ 28.09.2010. 15:55 ] @
[ Nocni @ 29.09.2010. 15:54 ] @
1. Nisi rekao koji je auto u pitanju... zato niko ne odgovara...
2. Vjerovatno treba 2.2 Ω izmedju zelene i bijele... 3. Bolje je da zamjenis airbag nego tu varalicu da stavljas jer moze nekome glavu da spasi... po svim pravilima bi takva prepravka trebala da bude tesko krivicno djelo... [ Markoxxx @ 30.09.2010. 12:20 ] @
VW Golf 4, ma ja vozim taj auto, a nervira me ovo sto sto sija, kad naletim na sediste istog dezena uzecu ;)
[ Nocni @ 30.09.2010. 23:49 ] @
Kad je golf u pitanju onda vazi ovo pod brojem 2. s tim sto svakako posle moras obrisati greske dijagnostikom...
[ enkkara @ 01.10.2010. 13:54 ] @
Prijatelj je kupio golf 5 s ispaljenim airbag-om suvozača, konzola je nespretno popravljena. Na tabli nema lampice upozorenja. Na koji način ispitati da li je postavljen novi airbag ili je samo stavljen otpornik?
[ Markoxxx @ 01.10.2010. 23:11 ] @
skinuti i pogledati
[ dejobl @ 19.10.2010. 02:53 ] @
Peugeot 307, airbag lijevog sjedista i volana? Isto izmedju bijele i zelene od 2.2 Ω?
I da li se poslije moze samo obrisati greska na centrali, ili je potrebno nekakvo repariranje centrale? Unapred hvala. [ Nocni @ 19.10.2010. 10:49 ] @
Posle udesa, po pravilu se mijenjaju airbagovi i centrala airbaga... To kako kazes "repariranje" centrale nije predvidjeno da se radi ali se kod nas na Balkanu radi a sastoji se u tome da se u procesor stare centrale, u kojem je podatak o sudaru, upise sadrzaj od iste takve nove i posle prijavi zamjena centrale odnosno obrisu greske planet diagnostikom... ovo se naplacuje, zavisno od auta, tipa centrale i tipa procesora oko 100€...
Umjesto airbaga se takodje nikako ne smije stavljati otpornik, cak ni u takozvanim airbag zavjesama koje su u krovu pa ni u tim koji su u sjedistima... moze se iskljuciti neki od airbaga kroz konfiguraciju dijagnostikom samo dok se ne nabavi novi, ovo se praktikuje samo dok je vozilo u radu posle udesa a kada se pocne koristiti mora, odnosno trebalo bi sve biti ispravno jer vec posle 10 minuta moze doci do novog sudara... Zbog finansijske situacije i vrlo skupe popravke posle udesa, ljudi pribjegavaju djelimicnoj popravci pa postavljaju varalice umjesto "manje bitnih" perifernih airbagova ali u svakom slucaju nikada niko nece postaviti otpornik u glavni vozacki airbag kao sto ovo ti hoces da uradis! [ Zarko Silic @ 19.10.2010. 10:53 ] @
Centrala se moze "reparirati" bez bojazi da ce zatajiti prilikom sledeceg udesa, ali se jastuci moraju staviti novi.
[ Nocni @ 19.10.2010. 11:02 ] @
Ja svaki dan reprogramiram po neku od tih centrala... ali ako govorimo o legalnosti tog posla... to se po pravilu ne smije raditi i kada bi osiguravajuca kuca eventualno saznala da je to radjeno mogla bi da ne isplati stetu izazvanu kasnije na takvom vozilu...
Vrlo je nezgodno i pitanje sta vam ko moze garantovati kad je takav jedan zahvat u pitanju... vrlo se tesko moze nekom objasniti da se i sa fabrickom novom centralom moze desiti da se jednostavno airbag ne otvori... imamo stotine takvih primjera... primjer koji svi znamo je u slucaju Toseta Proeskog... [ dejobl @ 19.10.2010. 15:43 ] @
Kupio sam auto koji je vec bio malo udaren, planiram ga srediti i ostaviti, zato pitam da li je moguce i kako.
A posledica sam svestan i sam. Hvala na odgovoru! [ inobradovic @ 28.04.2013. 13:32 ] @
stara teme isto pitanje, u pitanju je fokus 2005 nije ni jedan air bag ispaljen a kad se upali auto posle 5-10 sekundi se upali lampica za airbeg,
pogledao ispod vozacevog sedista sve zice stoje i izgledaju ok, i ima jedna kutijica i nju sam skinuo i ima 6 zica to jest 3 dzeka i sve izgleda ok, sta bi moglo biti u pitanju i da li bi se moglo srediti u kucnoj radinosti ? [ botr @ 28.04.2013. 13:34 ] @
Moze, samo bez dijagnostike nista. Ovako, kvar moze biti bilo gde, a sa dijagnostikom ces uspeti koliko toliko da lokalizujes kvar, npr. suvozacev airbag.
[ vladd @ 28.04.2013. 13:41 ] @
Er beg moze da prijavljuje gresku ako je neispravan mikroprekidac u kopci pojasa.
Pogotovo ako postoji tandem mikroprekidac, kome su dva kontakta normalno spojeni a druga dva normalno otvoreni. I kada racunar ocita identicno stanje na oba, prijavi gresku. Poz P.S. Kod golfa cetiri se postavlja otpornik 470 oma(ili oko 500, ako se vezuju redno-paralelno neke druge vrednosti), izmedju crvene i braon zice, ispod sedista. [ inobradovic @ 28.04.2013. 13:52 ] @
dobro da nadjem dijagnostiku i lokalizujem kvar sta onda dalje ?
pitao sam za fokusa golf me ne interesuje jer ga nemam . [ vladd @ 28.04.2013. 14:34 ] @
Pitao si za Fokusa u temi za Golfa. Pa posto nije koncizno i konkretno dat odgovor, u vise postova, ja sam ga uzgred napisao(ili dopisao..kako god)..
Prvo pitanje je da li blinka ili samo svetli. Kada procitas kodove, bice jasnije koja je zona i lokacija, da ne prekopavas i zartezace i mikroprekidace i konektore na obe strane. Ako blinka, mozes da ocita neku vrstu kodova Citat: For example, the light will flash once, pause and then flash twice == 12. 12=Low Battery Voltage 13=Air Bag Circuit Shorted to Ground 14=Primary Crash Sensor Circuit Shorted to Ground 21=Safing Sensor Not Mounted to Vehicle Properly 22=Safing Sensor Output Shorted to Battery Voltage 23=Safing Sensor Circuit Input Feed/Return Circuit Open 24=Safing Sensor Output Feed/Return Circuit Open 32=Driver Side Air Bag Circuit High Resistance or Open 33=Passenger Side Air Bag Circuit High Resistance or Open 34=Driver Side Air Bag Circuit Low Resistance or Shorted 35=Passenger Side Air Bag Circuit Low Resistance or Shorted 41=RH Primary Crash Sensor Feed/Return Circuit Open 42=LH Primary Crash Sensor Feed/Return Circuit Open 44=RH Primary Crash Sensor Not Mounted to Vehicle Properly 45=LH Primary Crash Sensor Not Mounted to Vehicle Properly 51=Air Bag Diagnostic Monitor Internal Thermal FuseFuse Blown Due to Intermittent Short to Ground 52=Backup Power SupplyVoltage Boost Fault 53=Primary Crash Sensor Circuits Resistance to Ground or Air Bag Diagnostic Fault Poz [ inobradovic @ 28.04.2013. 15:15 ] @
tema je AIRBAG i otpornik, a ne golf ili bmw,
lampica se posle 5-10sekundi posle startovanja motora upali i svetli (ne blinka). [ vladd @ 28.04.2013. 17:50 ] @
Mora onda dijagnostika da radi, da poblize odredi da li su senzori, kontakti ili sam modul er bega.
Poznat var je i "clockspring", kruzni kontakt erbega na volanu. http://www.youtube.com/watch?v=wJ58SF_Yc_k Poz [ Lavlja_Jazbina @ 28.04.2013. 18:01 ] @
Ja sam imao banalan kvar na pasatu,a mozda i ford ima slicno.
Posto po obicaju se nerviram,nista cudno,tresnem rukom po sireni JACE neko za sta je namenjena. Pokazala dijagnostika gresku ali drug nije strasno i skinu sa volana airbag.Spojile se neki kontakti,kako mi rece.Vratio radi. [ inobradovic @ 28.04.2013. 19:29 ] @
ovako uzeli smo obrisali gresku i nije svetlelo, vozili par km i sve ok i uzmemo da sredjujemo iznutra auto i kad smo zavrsili ciscenje opet se upalila lampica i izbacuje ovu gresku (B2774 a-b or a-c pillar curtain circuit open driver side) koliko sam uspeo da ukapiram to je zavesa iznad glave vozaca.
obrisemo ponovo ali se opet upali i tako smo probali 5-6 puta i opet isto. sta predlazete dalje ? [Ovu poruku je menjao inobradovic dana 28.04.2013. u 20:40 GMT+1] [Ovu poruku je menjao inobradovic dana 28.04.2013. u 20:43 GMT+1] [ botr @ 28.04.2013. 19:40 ] @
Otvoreno je strujno kolo za taj airbag, tj. negde postoji prekid u instalaciji, neki kontakt je popustio ili nesto slicno.
[ inobradovic @ 28.04.2013. 19:44 ] @
gde da trazim instalaciju gde se nalazi ima li neka sema na koja mesta obratiti paznju.
[ botr @ 28.04.2013. 19:45 ] @
Auto data, pa da se provere kriticna mesta (spojevi), ili da krenete od airbaga da kopate pa dok ne nadjete kvar
[ inobradovic @ 28.04.2013. 20:03 ] @
ima li neki link da se vidi sta se i kako rastura ?
[ dusanperic @ 28.04.2013. 20:21 ] @
Daewoo lanos 1.4 1999 gori sijalica airbaga pretpostavjam da je neispravan jastuk u volanu .
ima li ko iskustva gde je najlakse premostiti otpornikom? [ Lavlja_Jazbina @ 28.04.2013. 21:27 ] @
^^Ja nisam reko da treba udariti.Ne treba,jer sam napravio neki spoj koji se otklonio skidanjem tog unutrasnjeg dela
volana.To sa kontaktima je pipav posao.Treba propratiti instalaciju.Na stilu sam imao da posle usisivanje auta,ispod sedista su se kontakti pomerili i upalila mi se lampica za pojaseve. [ inobradovic @ 29.04.2013. 09:48 ] @
danas sam gledao kontakti sve ok sve spojeno ali i dalje svetli, sta dalje raditi ?
[ botr @ 29.04.2013. 11:58 ] @
Skini kleme sa akumulatora, ukoliko imas kod karticu/e, razdvoji ih, pregledaj, pa spoji, zatim spoji akumulator, obrisi gresku, pa vidi da li ce ponovo da se javi. Drugo ne znam sta da ti kazem.
[ Nocni @ 29.04.2013. 13:00 ] @
Dzabe skidas kleme i dalje ce da svijetli sve dok se ne otkloni kvar...
Jedino sto je vazno da znas je da ne spajas zice airbaga jednu sa drugom niti da mjeris otpore ili bilo sta na zicama od airbaga instrumentom jer od struje iz baterije od 9V moze doci do ispaljivanja airbaga... Drugo mozes da radis sta hoces a najjednostavnije je da popravi neko ko se razumije u to ili je to ranije radio... P.S. Instalacija do krovnih zavjesa ide iz zadnjeg stuba... prakticno iz gepeka... [ vladd @ 29.04.2013. 15:37 ] @
onda nisu kleme. I kada se otkrije i popravi kvar, mora se alatom obrisati greska.
Za svako ceprkanje oko vozila, a narocito erbegova, skidati bar minus(mada ne vidim zasto ne i plus, ali fabricke preporuke su minus), sacekati desetak minuta da se isprazne elektroliti po raznim blokovima, i tek onda ceprkati po instalaciji. Pzo [ inobradovic @ 29.04.2013. 15:55 ] @
ipak ce morati servis sledece nedelje, pa ce mo videti sta i kako.
[ vladd @ 29.04.2013. 15:58 ] @
U sustini najbolje da pokaze greske.
Nego a pitam, da nije neko naglo kocenje predhodilo, ili neki drugi "incident", pred paljenje lampice erbega. Posto i zatezaci kaisa mogu da proizvedu alarm, ili ustinut kabal... Poz [ botr @ 29.04.2013. 16:52 ] @
Citat: Nocni: Dzabe skidas kleme i dalje ce da svijetli sve dok se ne otkloni kvar... Jedino sto je vazno da znas je da ne spajas zice airbaga jednu sa drugom niti da mjeris otpore ili bilo sta na zicama od airbaga instrumentom jer od struje iz baterije od 9V moze doci do ispaljivanja airbaga... Drugo mozes da radis sta hoces a najjednostavnije je da popravi neko ko se razumije u to ili je to ranije radio... P.S. Instalacija do krovnih zavjesa ide iz zadnjeg stuba... prakticno iz gepeka... Mislio sam da skine kleme dok cacka po instalaciji da se jastuk ne bi otvorio. [ Lavlja_Jazbina @ 29.04.2013. 19:26 ] @
Citat: izbacuje ovu gresku (B2774 a-b or a-c pillar curtain circuit open driver side) koliko sam uspeo da ukapiram to je zavesa iznad glave vozaca. Kako sam se raspitao,slovne oznake su oznake stubova,A-B je recimo instalacija izmedju prvog i srednjeg stuba,C bi bio zadnji. Nikad nije cuo da se u normalnim uslovima greska vracala sem da je neko budzio instalaciju iz nekog razloga. Inace instalacija ide u krovnom delu karoserije iznad stubova. [ inobradovic @ 29.04.2013. 20:59 ] @
ja sam uzeo auto sa lampicom koja svetli, obrisali gresku vozili i opet se upalila, dali je neko nesto dirao pre ili nije nemam pojma, videcemo sledece nedelje sta ce biti.
[ Markoxxx @ 16.05.2013. 13:11 ] @
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
33-10 - Resistance too Low - Intermittent VW passat 5.5 Da li je ovde problem do airbag-a u volanu ili sedistu, trebalo da je do volana, posto mi sirena nije radila, nije bio jedan kontakt u redu na spulni, kada je to reseno, dat je kontakt bez tog jastuka i od tada ima greska i sija lampica. Sada kada obrisem gresku javlja se opet, pa pretpostavljam da je problem sada u kontaktu za jastuk? I sta bi ovo trebalo da znaci, posto klima ne radi: 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 35-10 - - - Intermittent Hvala unapred. [ vladd @ 16.05.2013. 16:28 ] @
Znaci da je elektronika koja kontrolise klimu i komunicira sa ECU-om mrtva, na neki nacin. Ili je crkla, ili je crkao osigurac(i) na napajanju..
Poz P.S. Mada, nije lose, u sistemu klime, proveriti konektore, elektricne spojeve i zvezdiste mase. [ Markoxxx @ 16.05.2013. 18:06 ] @
u svakom slucaju kod elektricara, nego nikako da se dogovorimo kad da mi radi...
A air-bag zna li se koji je iz ove greske... [ Nocni @ 03.06.2013. 12:38 ] @
Sa zakasnjenjem... radi se o airbagu u volanu...
Davali ste kontakt dok je volan bio skinut... samo treba obrisai gresku. [ vladd @ 03.06.2013. 16:40 ] @
Nikad nije kasno za dobar odgovor.
Desavace se to i drugima... Poz Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|