I rjesenje je nadjeno.I to vise.Zasto komplikovano kad moze jednostavno.
1.Otici u ovlasceni servis i kupiti odgovarajuci modul,a tu te puknu po dzepu da ti se pocne vrtiti u glavi
2.Otici na auto otpad i sretan si ako prodjes sa 25-30eur iako nije odgovarajuci za vas auto,ali radi(samo ga treba korektno spojiti auto elektricar)
3.Prikipcati(spojiti) na oborena svjetla poziciju od autoprikolice,a zmigavce i stop svjetla ostaviti kako jest jer ne dajes stalno zmigavce i ne stiskas stalno kocnicu
4.Rjesenje koje je najjeftinije i za mene najbolje.Sidjem u garazu nadjem neki stari Cajavcev relej i spojim ga na sljedeci nacin:
-na stopicu oznake 30 spojim stalni + napon sa akumulatora(obavezno staviti osigurac)
-na stopicu 86 spojim masu sa auta
-na stopicu 85 spojim dolazni kabal sa pozicije(stop ili zmigavce)
-na stopicu 87 spojim odlazni kabal koji ide na autoprikolicu(pozicija,stop ili zmigavci)
Da napomenem da za poziciju i stop ide po jedan relej,a za zmigavce 2 releja.
E sad da ne kazete kako sam ja "pametan" tu ima zasluge i komsija autoelektricar kojem sam iznio svoju ideju ,a on mi jepomogao sa svojim savjetima.
Dobro ima i ovo uticaja
Citat:
vladd: Verovatno strujni senzor detektuje povecanu struju i javlja gresku.
Treba dovesti poseban plus sa accu, sa dodatnim osigurcem, a signal sa sijalica koristiti za paljenje relea koji ukljucuju svetla na prikolici.
Poz
Pozz...