[ simeon @ 30.09.2010. 19:27 ] @
| Kolege, molim za savet. Pre jedno sedam meseci sam menjao krilo, haubu i branik kod ovlašćenog servisa posle nezgode. Auto je pod garancijom i kasko koje imam je platio sve troškove. Sve je bilo urađeno na oko super i uopšte se nije moglo poznati da je menjano sve ovo uključujući i nijansu farbe. Međutim, pre par meseci su se počeli pojavljivati sitni mehurići (~1mm u promeru) na delu krila kod šoferke i na delu haube takođe na sličnom mestu onako u grupi prečnika 10-ak cm pa sam reklamirao i odmah su prihvatili da saniraju, bez pogovora . Kažu da je verovatno voda-kondenzacija uzrok u kompresoru kojim je farbano iako imaju svu opremu za lakiranje uključujući i te neke filtere za kondenz. I tako, nedavno sam ostavio auto na par dana da to srede, farbali su ponovo celo krilo i haubu međutim po mojoj proceni promašili su nijansu i kada sam prigovorio, rekli su - ma nema šanse sve je po ton karti rađeno itd... Ja vidim razliku, oni se prave da je ne vide i sada smo tu gde jesmo, moja reč protiv njihove :( Kako da im to dokažem i šta da radim? Prvi put je bila identična nijansa, ali sada nije definitivno! Prilično me sve nervira jer stalno zagledam i upoređujem na prelazu prema fabričkoj boji, krilo-vrata i prema braniku koji su isti oni farbali prvi put.
Unapred hvala!
S. |
[ sasa022 @ 30.09.2010. 22:26 ] @
Ako uspes da nadjes trzisnog inspektora koji je voljan da se ozbiljno pozabavi tvojim problemom sve ce veoma brzo da se resi - u suprotnom samo gubis vreme i zivce
...
Koji auto vozis ?
Mozda ima svrhe obratiti se direktno proizvodjacu,ako je sve radjeno u ovlascenom servisu.
[ simeon @ 02.10.2010. 18:37 ] @
Nisam razmišljao o inspekciji, računam da su ugledna firma i da imaju profesionalan odnos prema klijentima, takođe verujem da je ovo do pojedinca u njihovoj službi kome ne ide u prilog da prihvati reklamaciju. Auto je Astra G. Idem u ponedeljak ponovo da vidim šta će da kažu... tražiću nekog menadžera, šta drugo preostaje. Raspitaću se i kod predstavnika proizvođača, pa da vidimo...
[ VARDILO @ 17.10.2010. 22:35 ] @
Ne znam dali si resijo problem ako jesi super ako ne mozes da se zalis (ako je servis ovlascen za opel) generalnom uvozniku oplela tj onom ko mu je dao licencu za rad Opelovih vozila. Prica o kartici je glupost a i tebe ne zanima treba da te interesuje samo gotov proizvid.
[ simeon @ 18.10.2010. 14:32 ] @
Zakazao sam farbanje za par dana. E sad, na čemu da insistiram i šta da tražim osim prave nijanse? Ako ovo čita neko ko je profesionalac za farbanje ili se razume dovoljno, molim ga da mi da par saveta? Na šta da obratim pažnju, šta da kažem/tražim i sl.
Unapred hvala!!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.