[ enkkara @ 13.10.2010. 08:20 ] @
| Na golfu 5 mi se bliži se servis na 75.000km. Šta je sve potrebno uraditi?prema servisnoj knjizi-možda se nisam dobro snašao-samo ulje i filter ulja (cca 70 eura), dok su mi u servisu, onako napamet-nije im se dalo tražiti auto u sistemu, rekli da je potrebno izmijenjati sve filtere-cca 150 eura. |
[ daywalkerzr @ 13.10.2010. 13:24 ] @
Jesi menjao set zupcastog,pk kais?Svake godine bi trebalo da zamenis ulje i filter ulja,filter klime,filter goriva,filter vazduha .
[ enkkara @ 13.10.2010. 13:47 ] @
zupčasti je na redu tek na 120.000km.. nisam siguran, nemam kod sebe knjigu..inace je redovno održavan u ovlaštenom servisu i rađeno je sve po knjizi!
[ Zarko Silic @ 13.10.2010. 19:01 ] @
150 eura je normalna cena za redovan godisnji servis u ovlascenom servisu. Rekao bih da je cak nesto niza obzirom na cene u drugim servisima drugih proizvodjaca za vozila iste kategorije.
[ tdusko @ 13.10.2010. 19:14 ] @
^Za ceed 1.6 crdi kolega platio okruglo 210 Eur pre par dana. Doduse, posle je cuo da u nekom drugom servisu ima za manje
[ bufalo bil @ 14.10.2010. 18:57 ] @
Ja sam u autokomercu prosle godine placao 150e-160e, a sad idem kod majstora za 140e buduci da sam stekao dobar utisak o njemu, a i pored svog automobila sam prisutan za svo vreme rada, sto kod pomenutih "akademika" nije bio slucaj. Sve to mozes i sam zameniti nije problem, mozda ces ustedeti crvenu, ali ipak majstor je majstor, a usteda i nije neka...
Nije mi jasno jedino sto su mi ovi prvi napisali da je servisni interval na 15.000km dok mi majstor tvrdi da je na 10.000km!?
I imaj u vidu da ti je veliki servis ako se ne varam na 90.000km i za njega spremi nekih 500e.
[ Zarko Silic @ 14.10.2010. 20:22 ] @
Nije navedeno o kom motoru je rec.
Ako je u pitanju TDI, onda je servisni interval na 15.000 km kod normalnog rezima, ili do 60.000 km u slucaju long life rezima.
U ovlascenom servisu kod nas (u Temerinu) redovni godisnji servis kosta 150 eura. Komlet sa materijalom i radnom uslugom.
Veliki servis: spaner, trkac, vodena pumpa, zupcasti kais plus stanardno (kao za redovan servis) kosta 550 eura.
U neovlascenom servisu redovni servis kosta 85 eura dok veliki kosta 320.
I na jednom i na drugom mestu se koriste originalni VW delovi kao i ulje Castrol 505.01
[ enkkara @ 14.10.2010. 23:01 ] @
motor je 1.9 tdi 105 ks..prethodni vlasnik je auto odrzavao u ovlastenom servisu gdje je i kupio auto! imam pouzdanog majstora kod kojeg sam odrzavao prethodni auto vw boru i bio sam izuzetno zadovoljan i vjerujem mu više nego ovlaštenom serviseru, medjutim, golfa bih htio odrzavati u servisu-barem redovne servise, zbog servisne knjige i eventualne prodaje za par godina..ne znam koliko se to isplati?za cijene sam se raspitao a imam i racune od prethodnih servisa-ako je promjena ulja u pitanju 70 eura, te me zanimalo da li je samo to potrebno ili treba još šta raditi..
[ kik01 @ 15.10.2010. 13:13 ] @
ja posedujem auto sa istim motorom.kada sam ga kupio bez obzira na servisnu knjigu odvezao sam se do majstora(ne u ovlascenom servisu)gde sam promijenio ulje, filter ulja,filter vazduha,filter klime,filter nafte.godinu dana kasnije(bez obzira na servisnu knjigu auta)promijenio sam kaiseve pumpu i spanere.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|