[ Count Zero @ 14.10.2010. 10:26 ] @
U poslednje vreme, posle desetak minuta vožnje, pri zaustaljanju, na leru i sl, broj obrtaja bude jako nizak - oko 500, katkad i manje, a ume i da se ugasi lako. Znači, u prvih 10-ak minuta, u leru bude oko 1000, ali kasnije taj broj opada.
Na benzinu se to ne dešava, a kada posle problema sa radom na plinu, prebacim na benzin, opet nikakav problem, drži na leru oko 900-1000.
Bio sam kod nekog lika i on je malo nešto odvrtao/zavrtao, ali očito nije rešen problem, tj. nije problem u samom ler-gasu, nego verovatno u plinu.
Postoji li kakav karakterističan kvar generalno ili neka smernica bar da li je to sigurno do plina ili je možda opštiji problem??
Hvala! :)
[ Markoxxx @ 14.10.2010. 21:42 ] @
kako auto vuce na plinu i kakva mu je potrosnja, da se nije menjala?
[ Count Zero @ 14.10.2010. 23:11 ] @
Pa vuče solidno - generalno i nije jak auto. Ovaj lik što je odvrtao/zavrtao kaže da je bilo podešeno da troši više nego što treba, pa je on malo korigovao to. Tada je sve radilo kako treba, ali - posle nekog vremena (znači, auto bude baš fino zagrejan), počne da pravi probleme - na semaforu i sl. Vrlo iritantno (za mene i ostale ;)).
U principu, poslednji put sam baš pratio potrošnju - 10-ak litara plina na 100 km. Vožnja mahom gradska.
Zeznuta stvar: pritisneš kvačilo, a on se zagasi, pa se isključi servo i moraš da motaš ko lud da bi se usmerio. :\
Preporučivali mi nekog majstora za plin iz Zablaća, a ovaj što sam kod njega bio je tu, blizu grada.
Nisam neki poznavalac auta, ali čini mi se da postoji neki filter, šta li, koji treba proveriti, a u vezi je sa dovodom plina?