[ carrera gt @ 14.10.2010. 23:28 ] @
Ajde da vidimo koji su najskuplji automobili u Srbiji i ko ih vozi.....
[ Nocni @ 15.10.2010. 14:34 ] @
Zašto te interesuje koliko je neko platio svoj auto?
Bolje je da ima što više tih skupih ekskluzivnih auta jer to znači da ima više bogatih ljudi a manje sirotinje...
[ sasa022 @ 16.10.2010. 05:39 ] @
Npr. Mercedes S600 Guard za potrebe predsednika Tadica je placen oko 600k €.

Citat:
Nocni:Bolje je da ima što više tih skupih ekskluzivnih auta jer to znači da ima više bogatih ljudi a manje sirotinje...


Odakle ti ovaj zakljucak ???
[ Ivan Dimkovic @ 16.10.2010. 09:24 ] @
Citat:
Nocni: Zašto te interesuje koliko je neko platio svoj auto?
Bolje je da ima što više tih skupih ekskluzivnih auta jer to znači da ima više bogatih ljudi a manje sirotinje...


Hmm... licno, nisam bas siguran u to...

Bar ne ako mislimo na ekskluzivu (>100K EUR) mislim da broj takvih automobila ima mnogo manje veze sa bogatstvom drustva nego broj automobila iz vise srednje klase (recimo, 20-70K EUR)...

Zasto tako mislim? Pa i u najgorim bedama sto se sirotinje tice imas klasu bogatih koji voze ekskluzivne automobile - videti Kavkaz recimo - dakle, imas Lade stare 20+ godina, i naravno onaj manji broj ljudi koji vozi skupe automobile - to nista ne znaci po pitanju kvaliteta zivota, jer bogatih ljudi koji mogu da priuste >100K auto imas svuda pa i u najvecoj bedi, a koliko god njih bilo, taj broj je zanemarljiv u odnosu na broj stanovnika.

Hajde da pretpotsavimo da u Srbiji ima, recimo, nekih 0.1-0.3% ljudi koji mogu da priuste auto skuplji od 100K EUR kao igracku (ne da se zaduze do guse kako bi vozili Ferari), dakle ekskluzivu... koliko je to ljudi prakticno? Pricamo o nekoliko hiljada max, i taj broj je prilicno statican - moze ih biti mozda koja stotina vise/manje, ali oni su bukvalno na margini statisticke greske.

[ Nocni @ 16.10.2010. 10:21 ] @
Naravno, u pravu ste, meni je zasmetalo pitanje jer ga ne interesuje tehnicka strana nekog ferarija ili oprema kod nekog majbaha, vec samo cijena i ko to vozi, sto bi trebalo da bude nevazno.
Siromastvo se moze procijeniti i statisticki kroz prosjecnu starost svih vozila koja je sigurno oko 15 godina...
[ vladd @ 16.10.2010. 10:54 ] @
S obzirom na situaciju i poreklo bogatstava doticne mikroelite, moze se slobodno zakljuciti da je broj luksuznih vozila merilo propasti drzave i vece bede.

Ako izuzmemo estradu i sport(koji i nemaju nesto elitne inteligencije i ukusa), a tu je znacajno manji broj superbogatih, ostali oportunisti su svoje bogatstvo uglavnom zasnovali na koriscenju drzavnog novca, kredita, fondova ili donacija.
"Ulicni" kriminal ne spominjem, drogu roblje, oruzje...

Vecina superbogatasa je prelilo sredstva namenjena razvoju zajednice, od zajma za Srbiju od pre 20 godina, pa sve do savremene tranzicije i transformacije drzavne imovine u privatnu.

Iako je trend pokazivanja luksuza najcesci medju kvazi privrednicima, politicari "pametno" ne iritiraju gradjanstvo, ne moze se pricati o nekoj paleti superluksuznih vozila, najcesce su to serijska (ili maloserijska) vozila par brendova.

Ozbiljnog luksuznog vozila gotovo i da nema, osim ako ne racunam predsednicki, sluzbeni automobil.

Mislim da je tema pomalo infantilna.

Poz
[ vilil1 @ 16.10.2010. 10:57 ] @
Citat:
Nocni: Naravno, u pravu ste, meni je zasmetalo pitanje jer ga ne interesuje tehnicka strana nekog ferarija ili oprema kod nekog majbaha, vec samo cijena i ko to vozi, sto bi trebalo da bude nevazno.

Mozda je cuo da se otvorio novi kanal ka Bliskom istoku ili Rusiji, pa ga zato to zanima. Lakse mu je da nadje te automobile. :D
[ HoT_Steppa @ 17.10.2010. 10:00 ] @
Nije ovo tema za ovu sobu, ovo je pre za mad zone.
[ carrera gt @ 19.10.2010. 00:12 ] @
Ja nisam nigde napisao da me interesuje koliko je neko platio svoj auto i koji nivo opreme ima.

Kada sam napisao ekskluzivni automobili mislio sam na automobile od recimo preko 100 000 e, mada neki jeftiniji automobili su sami po sebi ekskluziva bez obzira na cenu.

Da se vratim malo na temu, evo u Nisu ima jedan takav automobil, lamborghini gallardo, vozi ga jedan privrednik iz okoline grada.Naravno necemo da ulazimo u to kako je stekao novac za tako nesto, mada mislim da je legalno posto ima jaku firmu iz oblasti gradjevinarstva...