[ goran251 @ 16.10.2010. 10:07 ] @
| Kupio bih auto od oko 6000e šta mislite koji je najbolji izbor? Meni se sviđa 307 sw 1.6 HDI jer mi treba porodični auto. Registracija je dosta jeftinija nego 2.0. Čuo sam da je 1.6 HDI od 90 konja bolji nego jači model.
|
[ vladd @ 16.10.2010. 11:00 ] @
Ako ti se svidja onda kupuj.
Naravno, obrati paznju na poreklo i stanje vozila, kako je odrzavan i koji su moguci zahvati u blizoj buducnosti.
Poz
[ goran251 @ 16.10.2010. 11:08 ] @
U Sloveniji planiram da kupim
[ etjen @ 16.10.2010. 12:28 ] @
kupi Renault Modus 1.5dci, ima odličnih primeraka u Sloveniji
edit:
a sad videh da ti treba karavan, onda ništa... Mada, probaj da nađeš Grand Modus (iako mi se čini da ih nema za te pare, ali potraži... kao predlog)
[ zoka666 @ 16.10.2010. 20:53 ] @
[ Nocni @ 16.10.2010. 23:44 ] @
^^Ovaj kojeg su testirali je 2.0 hdi a on hoce 1.6 hdi... koliko god to izgledalo slicno, vrlo je razlicito...
1.6 je poceo tek od 2005g i mnogo je moderniji motor koji je zadrzan bez izmjena i u pezou 308...
[ goran251 @ 16.10.2010. 23:53 ] @
Čuo sam da je taj motor dobar, naročito od 90 ks
[ Nocni @ 17.10.2010. 00:53 ] @
^To je stvar ukusa... po meni je dosta bolji od 110... osim u 307 njega stavljaju i u 407 i 308 a zadrzan je i u novom 408
[ goran251 @ 27.10.2010. 13:54 ] @
A kakvi su reno DCI motori u odnosu na pežoove HDI. Konkretno 1.5 dci???
[ Nocni @ 27.10.2010. 17:32 ] @
^^ Pezoov 1.6 HDI je mnogo bolji motor od tog renoovog 1.5 dci
Kod tih 1,5 dci je bilo problema sa delphi pumpama visokog pritiska... to je kasnije otklonjeno ali tek od kad je poceo clio 3...
Dobra je kupovina pezo 207 1.6HDI... po meni je lijep i pouzdan ali za njega treba i prilicno vise para nego za clia ili megana 1.5 dci ako su isto godiste...
Kod kupovine auta treba gledati i izgled... emocije su bitne, ne zivi se 350 godina
[ etjen @ 27.10.2010. 20:15 ] @
nocni, od kada je tačno otkljonjen taj kvar na pumpama kod Renoa i kako se ispoljavao i na kojoj kilometraži.
Ovo pitam jer je moj Modus proizvodnje kraj 2004, a on je na platformi Clia III.
Pa rekoh da pitam da li ja imam sa tim veze ili ne?
[ Nocni @ 27.10.2010. 21:14 ] @
Problem se desava jer je tijelo same pumpe nekvalitetno i odvaljuje se sitna metalna prasina kojom se puni rail linija i cijevi sve do dizni... Sve pocinje nepravilnim radom na leru u nepravilnim razmacima jer ova prasina napada i regulator pritiska... Zamjena pumpe i veoma komplikovano ciscenje cijelog sistema uz i po neku ostecenu diznu koja se takodje mijenja je jedina moguca popravka sto je vrlo skupo... kroz povratno crijevo ova metalna prasina napada i rezervoar itd.
Za modusa ne znam tacno napamet ali morao bi mi dati broj motora ili broj sasije pa da se vidi je li u njemu ova problematicna pumpa... renoi se proizvode u mnogim zemljama i vrlo je komplikovano saznati gdje je sta ugradjeno... Proizvođači takve "problemčiće" kriju kao zmija noge...
[ etjen @ 27.10.2010. 21:29 ] @
a jel ima nekog pravila na kojoj km se to dešava?
Pitaću baš ove moje u servisu koju sam pupmu zapatio. Inače, ja sam prešao 106000 i za sada je sve OK.
[Ovu poruku je menjao etjen dana 27.10.2010. u 22:47 GMT+1]
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|