|
[ ctrl alt del @ 17.10.2010. 07:51 ] @
| Donji tekst i slika su prekopirani sa domaćeg aukcijskog sajta.
Jel neko čuo nešto o ovome i da li mislite da bi moglo da radi?
Ja nešto ovako nikad ne bih stavio u svoj auto, ne kažem da je prevara al ne verujem da je efikasnost blizu obećane. Aparatura iz oglasa je samovski poduhvat i košta oko 450€.
I najveći biser - prodavac tvrdi da atest nije potreban.
Hydrogenerator je sprava koja pomoću elektrolize stvara H2 (vodonik), koji se potom ubacuje u proces sagorevanja u motoru. Na ovaj način smanjuje se potrošnja goriva između 20 i 40%. Ugrađuje se u motorni prostor vozila i bez zamene elektrolita vožnja iznosi 30000km. Automobil i dalje koristi osnovno gorivo koje je i pre koristio (benzin, dizel), stim da kod motora sa karburatorom ne treba MAP/MAF kontroler odnosno EFIE, a kod onih sa direktnim ubrizgavanjem kojim upravlja računar treba.
Ideja je veoma prosta, smeši vazduha i goriva (odnosa 15:1) doda se još goriva tako da se ono iz rezervoara manje troši. Kako je ukupna goriva smeša sa većom potencijalnom energijom samim tim se i snaga motora povećava za oko 5%.
Ja ovo koristim na Opel Kadett 1.3i iz 1985. i sa 6.5 litara na 100km vožnje grad/otvoreni put smanjila mi se potrošnja na 4,8 litara na 100km. Jedina stvar koja se ovde menja na svakih 25000-30000km je elektrolit u ćeliji.
Proizvod izrađujem prema porudžbini tj. nemam na lageru.
Pitanja & Odgovori
25.09.2010. u 18:06
p. koliko košta elektrolit?
o. Elektrolit se menja u potpunosti posle predjenih 30000km i njegova zamena kosta 1500din. U medjuvremenu se samo dodaje voda kada nivo u rezervoaru opadne na minimum.
26.09.2010. u 09:54
Vodonik Generator
p. Da li se ovo moze ugraditi na vozilo Dacia Logan?
Benzinac. 2005. godiste
o. Može se ugraditi na svako vozilo iz putničkog ili komercijalnog programa koja imaju pogon na benzin odnosno dizel. Naravno interesantno je napomenuti da je ušteda različita u zavisnosti od vrste motora i da je kod motora veće zapremine veća i ušteda.
26.09.2010. u 18:36
HHO
p. Zanima me koja je proizvodnja gasa (L/Min) celije koju ugradjujes iz licitacije i koje je opterecenje struje ((A)-ampera) koju konzumira celija i dali si instalirao uredjaj u auto sa plinom i kako se pokazao (interesuje me snaga a ne potrosnja).
Unapred hvala!!!
o. U auto sa plinom nisam instalirao. Proizvodnja gasa je oko 1.8l/min. Nisam merio jačinu struje ali 20A osigurač nije izgoreo. Na snazi se takođe dobija izvestan efekat ali ne preko 5-7% (moja pretpostavka nisam merio).
27.09.2010. u 07:36
Hydrogenerator
p. A da li je uopste moguce koristiti ovaj sistem u varijanti sa auto gasom?
Odnosno da li se moze mesati gas i hidrogen?
o. Da moguće je zajedno koristiti i TNG i HHO ali se oni uvode u sistem odvojeno tj. TNG direktno u usisnu granu dok HHO kroz sistem za usis vazduha. Napominjem da nisam imao prilike da testiram efikasnost hidrogeneratora kod TNG motora. Mogu samo da prenesem iskustva drugih koja su podeljena. Naravno efekat povećanja snage je zastupljen nezavisno od vrste goriva i to je bonus. Uštede su u zavisnosti od kapaciteta (kubikaže) motora, tj. veća kubikaža veći efekat uštede. Čisti izduvni gasovi, miran i stabilan rad, niži nivo buke, uklonjene sve naslage ne sagorelog goriva na glavi klipa, smanjena potrošnja osnovnog goriva od 20% pa na više sve su to koristi koje nastaju upotrebom Hydrogeneratora.
10.10.2010. u 10:12
POZDRAV
p. Vozim OPEL OMEGU 2,5 dti 2002.godiste.Radim kao taksista tako da bi mi svako smanjenje potrosnje goriva dobro doslo.Dali na bilo koji nacin uredjaj moze da utice na radni vek motora?
o. Efekat rada uređaja se ogleda u više koristi. Osim smanjenja potrošnje goriva tu se javlja još i osetno čistiji izduvni gasovi stabilniji i mirniji rad motora, povećanje snage motora i čistiji prostor u cilindru gde se odvija sagorevanje. Naime, u postupku sagorevanja goriva nesagoreli delovi delimično se talloče na prostor glave klipa, podnožja ventila i zidova cilindra. Korišćenjem uređaja posle pređenih 2000km ove naslaga skoro da nestaju a već preko 5000km ih više i nema.
10.10.2010. u 20:44
Re: Re: POZDRAV
p. Dali za taj uredjaj mora da postoji atest kao i za plinski uredjaj?
o. Za ovaj urdjaj nije potreban atest kao za plinski uredjaj
|
[ HoT_Steppa @ 17.10.2010. 09:54 ] @
[ vladd @ 17.10.2010. 10:45 ] @
Pa s obzirom da sam pravio ovu spravu(ne ovu konkretno, sto sluzi za varanje kupaca), vec jednu cisto za probu...da napisem par reci..
Sve je (nacelno)tacno sto je receno, samo je mali problem sto nije receno sve. Tacno je da nesto vodonika umanjuje prisustvo goriva u doticnom trenutku, problem je sto se integralno povecava potrosnja goriva.
Ukratko, vodonik(u voznji) ne nadoknadjuje kolicinu goriva potrebnu da se proizvede vodonik. A produkt sagorevanja je voda, koja nije bas sjajan element i pozeljan u zoni ulja i izduvnih gasova, posto doprinosi uvecanom habanju(putem kavitacije- koja u prvom momentu "pere" naslage, a kasnije nastavlja kopanje po metalu.. ), i omogucava nekomletnim produktima sagorevanja da naprave dovoljno kiseline...
Jesu izduvi gasovi "cistiji", ali je svo djubre i kiseline ostalo u motoru, u ulju...
Ono sto se nigde ne spominje(tj, krije se kao zmija noge ) je kolicina struje koju treba obezbediti doticnoj spravi, i koja je srazmerna zeljenim kolicinama vodonika.
Struje se krecu od minimalnih 8-10 ampera, pa do zanimljivih 30-40A, pa kod zeljnih vodonika i vise, ali slede ogranicenja...
To su strujice koje ozbiljno opterecuju elektricni sistem, i sam akumulator.
Najcesce, sto se u praksi desavalo, je da su spravu zeleli oni sa mentalitetom voznje i odrzavanja za 0 dinara( da li to cujem eho..opel..opel. ), i sprava je edukativno posluzila da im pokaze da je vreme da remontuju alternator i zamene accu..koji su prosto becnuli kada se sprava prikacila za "besplatnu" voznju
Idealan proizvod za auto industriju, urnise stare automobile, prevasppitava vlasnike, uzima im novac, povecava potrebu za gorivom, delovima, odrzavanjem, kao kazna za pohlepne
Poz
[ veselinovic @ 17.10.2010. 13:00 ] @
Vladd,
Citat: vladd:
A produkt sagorevanja je voda, koja nije bas sjajan element i pozeljan u zoni ulja i izduvnih gasova, posto doprinosi uvecanom habanju(putem kavitacije- koja u prvom momentu "pere" naslage, a kasnije nastavlja kopanje po metalu..:)), i omogucava nekomletnim produktima sagorevanja da naprave dovoljno kiseline...
Jesu izduvi gasovi "cistiji", ali je svo djubre i kiseline ostalo u motoru, u ulju...
Zar voda i ugljen dioksid nije produkt sagorijevanja svakog ugljovodonika?
Ostali sastojci, prvenstvreno sumpor su nezeljene necistoce u gorivu.
Azot nastaje razlaganjem vazduha na visokim temperaturama.
Ili ja nisam pazio na casovima hemije?
[ Nocni @ 17.10.2010. 13:05 ] @
[ Zarko Silic @ 17.10.2010. 13:32 ] @
Povecanje snage motora je u direktnoj vezi sa efikasnoscu istog.
Ovu cinjenicu treba iskoristiti pri kupovini bilo kakvog "modifikatora"
Znaci ako nema povecanja snage, nema ni ustede niti niti bilo cega drugog korisnog.
Snagu je danas vrlo lako izmeriti, a sam postupak ne kosta previse.
Izmeri se pre i izmeri se posle intervencije. Ako nema promena, sve hvalospevne price o "modifikatoru" padaju u vodu.
Citat: vladd:
Struje se krecu od minimalnih 8-10 ampera, pa do zanimljivih 30-40A, pa kod zeljnih vodonika i vise, ali slede ogranicenja...:)
To su strujice koje ozbiljno opterecuju elektricni sistem, i sam akumulator.
A ovo je posebno zanimljivo. Pogotovo ako se tome doda permanentna upotreba dnevnih svetala!
[ vladd @ 17.10.2010. 14:35 ] @
Citat: veselinovic:
Zar voda i ugljen dioksid nije produkt sagorijevanja svakog ugljovodonika?
Ostali sastojci, prvenstvreno sumpor su nezeljene necistoce u gorivu.
Azot nastaje razlaganjem vazduha na visokim temperaturama.
Ili ja nisam pazio na casovima hemije?
Ne potpuno si u pravu, ali nije samo vodonik gorivo, sto se moze procitati iz "reklame" za madzikoramu.
Citat: ctrl alt del:
Hydrogenerator je sprava koja pomoću elektrolize stvara H2 (vodonik), koji se potom ubacuje u proces sagorevanja u motoru. Na ovaj način smanjuje se potrošnja goriva između 20 i 40%. Ugrađuje se u motorni prostor vozila i bez zamene elektrolita vožnja iznosi 30000km. Automobil i dalje koristi osnovno gorivo koje je i pre koristio (benzin, dizel)...
Znaci, vodonik ucestvuje umesto doticnog procenta goriva u tom trenutku, i to je istina..sakrivena u uskom vremenskom trenutku i izmedju "procenata"..
A miks sagorevanja klasicnog goriva i vodonika, podrazumeva i miks u izduvnim desavanjima, recimo opakog azot monoksida, kao pocetka pravljenja najagresivnije kiseline, u okruzenju visokog pritiska, temperature..mogu da zamislim efekat na povrsinu metala....
Cak i da ostane u motoru, ubljuzgan u ulje, zasigurno intenzivo narusava karakteristike ulja i dobija osobine "drnca"(ko je ribao puske u vojsci pre xx godina zna o cemu je rec )
Uzgred..UKUPNA potrosnja goriva se povecava, zbog prostog energetskog bilansa, ali ako se trenutno posmatra, zaista se nalazi 30% vodonika u smesi ali fluidizovanoj,, ne u rezervoaru ...
Samo je glavno, pitanje 30% od koje kolicine?
Bez magicne sprave, potrosnja je recimo 8 litara, a sa spravom je 10..ako krene "sibicarski obracun", recice se da je 30% od 10, usteda, posto "iznosi 7 litara", ali to nije racun klasican trik-obmana , posto je vec potrosnja 10litara, ...sto je 2 litra vise....
Potrosnja je uvecana, sa sve ucescem vodonika od 30%, ali u toj papirno-procentnoj muljacini se kriju "argumenti" nekakve ustede, bolje receno prevare..
Da sprava kosta 20-30 evra, kolika joj je i vrednost, moglo bi da se dozvoli (od strane vlasnika), jednokratno koriscenje, u smislu kondicioniranja motora, nesto nalik dobroj kapljici..koja svakodnevnim koriscenjem prerasta u nesto nezgodno..
Uzgred, prevara je dobra, i potrebno je dosta argumentacije i posmatranje procesa do kraja, neki motori zaista mirnije rade jer se kompenzuju neke greske ostarelog motora, i sve odaje utisak, pogodan za povrsno posmatranje, sto je odlika dobrih prevara, baziranih na pohlepi.
"Usteda" je imperativ koji blokira mozak, do nivoa da se ne vidi trosak 400 evra..sto je, vrlo cesto, gotovo vrednost celog vozila u koje se ugradjuje...
Poz
P.S.ova sprava, i recimo trola, bili bi u kompletu zaokruzeno resenje za ustedu goriva, ali kradjom struje(kao i svakom kradjom) se vec pravi nekakva "usteda"...dok te ne uhvate
[ vladd @ 17.10.2010. 14:49 ] @
Uzgred, ne bi bilo lose da napravimo temu o ustedi goriva, koju je moguce postici i bez magneta, magicnih kutija, i to u znacajnom procentu.
Odrzavanjem vozila, ponasanjem u saobracaju, ne ubrzavati preko optimalne brzine, smanjenjem broja dodira kocnice, smanjenjem turiranja vozila(ako neko zeli da stedi, ako zeli da kida auto, onda valjda ne razmislja o "potrosnji), prilagodjavanje uslovima voznje, prolagodjavanje voznje konkretnom motoru(voznja sa obrtajima najefikasnijeg rezima)...
Ubrzanje vozila je prosto postizanje odredjene kolicine kretanja, za sta je potrebna energija goriva, a kocenje zarad korekcije brzine je gubljenje viska kolicine kretanja, rasipanja u dodatnu toplotu, uz trosak za plocice...
A usteda nije mala, ni u procentima ni realno. Sa takvom voznjom, nekon sredjivanja vakuuma(sitne neispravnosti oko motora), smanjio sam potrosnju sa prosecnih 11-12L po gradu, na 9 litara na 100km..motor je VW, 2.0L/115ks, AQY...
Sto je 20% ustede, gratis..na samokontrolu..
Imao sam par perioda sa potrosnjom od 8,2, ali je verovatno neki ponovni sitan problem, ili neko losije gorivo.
Da, napomena, ne sipati gorivo neposredno nakon istovara cisterne, neka se slegne mulj u rezervoaru na pumpi...
Iziskuje jace pritiskanje pedale gasa, ponekad i nemiran rad...
Poz
[ Zarko Silic @ 17.10.2010. 16:42 ] @
Citat: vladd: Znaci, vodonik ucestvuje umesto doticnog procenta goriva u tom trenutku, i to je istina..
Bilo bi vrlo zanimljivo saslusati ili procitati studiju kako ovaj H2 utice na potrosnju u dizel agregatima.
Pretvotio bih se u uvo da ovo slusam .
[ Deep|Blue @ 18.10.2010. 10:07 ] @
simpaticna je i tvrdnja da nije potreban atest
jos su ljudi spreni da poveruju u to, a npr. atest je potreban za "uradi sam" folije ...
[ Java Beograd @ 18.10.2010. 10:24 ] @
Citat: ... Ja ovo koristim na Opel Kadett 1.3i iz 1985. i sa 6.5 litara na 100km vožnje grad/otvoreni put smanjila mi se potrošnja na 4,8 litara na 100km. ...
Što bi rek'o naš narod, čim zine - slaže !
Ali, dobro, kako je napisano u drugoj knjizi Marfijevih zakona "Moralno je nedopustivo dozvoliti naivčinama da zadrže svoj novac".
[ vladd @ 18.10.2010. 11:23 ] @
Upravo tako, sto se vidi iz ciljne grupe mentaliteta kojima je namenjen.
"Opel, usteda, mala potrosnja, jeftino odrzavanje, lako se prodaje". Toj grupi je vozilo mazga koju treba odvici od jedenja sena.
"Usteda" po ceni 400€, koliko vredi ceo doticni "kadet 1.3 iz 85-e"
Cista magija uzimanja viska novca
Poz
[ petardel @ 19.10.2010. 04:45 ] @
[ vladd @ 19.10.2010. 10:23 ] @
I sta znace ovi linkovi prema novinarskim patkama? Jos se covek predstavlja kao "izumitelj auta na vodu"???
A doticna HHO celija je napravljena dok se doticni igrao u pesku i odbacena zbog neefikasnosti..
Dokoni penzioner u proizvodnji magle, novinari u proizvodnji senzacije, a mozda se upeca neki saran i isporuci neku paricu "izumiteljskom" budzetu..
P.S.
Korektniji bi bio link
http://hhocarfuelcell.blogspot...ydrogen-injection-studies.html
od ovih smejurija...
[ Zarko Silic @ 19.10.2010. 11:00 ] @
Pa cekaj sad?
800 kuna (ili oko 110 eura) troskova kako navodi HRTL u poredjenju sa 400 i kusur eura sa Limundoa?
Sta to treba da znaci?
Da je ovaj srpski izum 4 puta bolji od rvatskog?
P.S. Previse mi ovo lici na Prokin auto.
[ vladd @ 19.10.2010. 13:29 ] @
Pa par zica, par cevcica, plasticna i metalna posuda, elektrode... imaju neku cenu . Ako se doda impulsni pretvarac(pokazao se efikasnijim za prezentaciju, proizvodi vise vodonika a na instrumentu prikazuje srednju struju, a ne impulsne pikove), koji moze da kosta 10-20 evra, svede se na nekih 30-50 evra troska.
Ostalo je nadoknada za pronalazastvo, snalazenje u marketingu...
Proizvod ima idealni marketinsku podlogu, ima nekoliko ciljnih delova za fokusiranje obmane("usteda", cisti izduvni gasovi, bolje sagorevanje, ciscenje motora od naslaga..), i samo treba zanemariti energiju koja je potrebna za elektrolizu, narocito u integralnom periodu(posto se nekakva usteda postize praznjenjem akumulatora i ispod nivoa mogucnosti punjenja alternatora, koji je limitiran reglerom), zaboraviti na povisene temperature u cilindru(sto je posebno zanimljivo za novije visokofrikcione motore koji rade vec na povisenim temperaturama), sakupljanje kiselina u ulju, i kavitaciona steta(uzgred, izbegava se istrazivanje termodinamike sagorevanja)...
Dobija se idealan proizvod za auto industriju, koji nudi trenutne(ne integralne) benefite oko goriva i izduvnih gasova, ali uz povecanje troskova posedovanja vozila, raubovanja motora, elektricne instalacije..
Sa 8 ampera(integralno merenje instrumentom) imamo bar 15A u piku, zavisno od ciklusa, imamo 1,5-2litra vodonika na skoro atmosferskom pritisku(sto je dovoljno da pokrece motor bez opterecenja nekoliko sekundi), a ostatak goriva(60-70%smese) se lepo koristi za objektivno iskoriscenu snagu za pokretanje vozila.
Posto valjda znamo da je za nekakvu laganu voznju dovoljno 20-30ks, od svih ostalih prisutnih, raspolozivih, "konja" u motoru.
Dobra, sjajna bajka za plitka razmisljanja..
Poz
[ inobradovic @ 20.05.2012. 18:37 ] @
ova tema opet aktuelna na odredjenim tv kanalima, sugurno su dosta napredovali za ovo vreme u tehnologiji,haha i cenu su smanjili na 200e
[ Mungos 7 @ 24.12.2012. 09:33 ] @
Moze li malo da se ponovno aktivira ova tema jer nejasno mi je ako se radi o prevari da Masinski fakultet iz Beograda daje uvjerenja da se radi o korisnim i bezbjednim uredjajima.
http://www.winsolco.com/hho/wp...ages/HS-VG%2060%20Uverenje.pdf
[ vladd @ 24.12.2012. 09:53 ] @
Uverenje tvrdi da uredjaj proizvodi doticnu smesu za DODATNO SAGOREVANJE pogonskog goriva(sto je nedvosmisleno dokazana i jasna cinjenica), i NE UGROZAVA postojece bezbednosno - tehnicke zahteve na motornom vozilu...
I nikakve vece ili slozenije zakljucke ne treba izvoditi...
A "bezbednost" je vrlo uslovljena TRENUTNOM tehnickom dokumentacijom i montazom...izmene dokumentacije(ili procedure montaze) moraju da budu dodatno sertifikovane...
Poz
[ Java Beograd @ 24.12.2012. 09:57 ] @
Svako može, veoma lako i jednostavno da napravi "uređaj koji proizvodi smešu gasova vodonika i kiseonika". Sve šta je potrebno je ubaciti dve elektrode u vodu.
Jedini "problem" je u tome što se za proizvodnju smeše gasova troši više energije nego što se dobija njihovim sagorevanjem.
[ Mungos 7 @ 24.12.2012. 12:00 ] @
Citat: vladd:
Uverenje tvrdi da uredjaj proizvodi doticnu smesu za DODATNO SAGOREVANJE pogonskog goriva(sto je nedvosmisleno dokazana i jasna cinjenica), i NE UGROZAVA postojece bezbednosno - tehnicke zahteve na motornom vozilu...
I nikakve vece ili slozenije zakljucke ne treba izvoditi...
A "bezbednost" je vrlo uslovljena TRENUTNOM tehnickom dokumentacijom i montazom...izmene dokumentacije(ili procedure montaze) moraju da budu dodatno sertifikovane...
Poz
Vidi, i ja sam skeptican prema ovom uredjaju i povoljnostima koje navodno nudi. Ono sto me posebno zainteresovalo jeste to da jedna naucna akademska institucija daje atest za uredjaj koji pravi vise stete nego koristi. Ili naprosto uredjaj nije ni da pravi vise stete nego koristi a nije ni da pravi vise koristi od stete. Logicno razmisljajuci valjda bi do sada fabrike uvele ovo u sistem funckionisanja motora da nesto zaista doprinosi.
Znam da postoje neki eksperimentalni motori koji potpuno rade na hidrogen , citao sam da Mazda ima neke motore tu al da to nikad nije konvencionalno uspjelo.
OK, fakultet je dao uvjerenje da sto se tice bezbjednosno-tehnickih zahtjeva je ok. Al sto se tacno misli na te bezbjednosno-tehnicke zahtjeve?
Ne vjerujem da bi fakultet izdao takav atest a da nisu uzeti u obzir i pouzdanost i uopste radni vijek motora.
Ja sam procitao tvoja pojasnjenja na ovom topiku al moram priznati da nisam bas najbolje razumio.Ono oko stvaranje vode i nekih stetnih kisjelina.
Jedna stvar koja mi je dosta dobro jasna jeste da ovaj uredjaj trosi dosta struje 10-15A sto nije mali potrosac i tu se vjerovatno postavlja pitanje koliko je sve ovo efikasno kad je u pitanju energija.
[ Java Beograd @ 24.12.2012. 12:21 ] @
Zanimljivo da onaj link više ne radi, ali nema veze.
Atest je dat, zašto da ne, jer pomenuti uređaj zaista proizvodi smešu gasova vodonika i kiseonika. Pomenuti uređaj zaista radi u kolima ! Dakle, osnovna namena, proizvodnja smeše gasova vodonika i kiseonika, je ispunjena.
Sasvim je drugo pitanje koliko je energije utrošeno na proizvodnju gasova ! U pomenutom atestu nema ni reči o količini energije potrebnoj za proizvodnju gasova, niti o tome koliko se energije dobije sagorevanjem.
[ vladd @ 24.12.2012. 12:35 ] @
Pa energetski bilans je u nekim trenucima i "pozitivan"..objasnicu malo kasnije.
Atest je dat povodom bezbednosnih zahvata, spojeva(i elektricnih i gasnih) i doticnog "bublera", odnosno ubacivanja HHO(o njemu je rec) iza vodenoh "zida" gde sprecava pojavu povratnog plamena ili samopaljenja. Takodje je prisutan i nepovratni ventil, sto je dovoljno bezbedno za smesu gasa bez znacajnog natpritiska.
Benefit je u brzini plamena, dodatno uvecanoj temperaturi sagorevanja(rec je o 2-5% zapreminskog ucesca HHO u ukupnoj smesi za sagorevanje) sto dovodi do potpunijeg SAGOREVANJA smese vazduha i dizela, i dodatno prociscavanje zona talozenja garezi i pepela.
I TO je glavni benefit, obezbedjuje dizelima "ciste" uslove za rad, bez umanjenja karakteristika motora naslagama katrana i garezi. Prakticno, motor je u dobro ociscen iznutra i moze da pruzi svoj maksimum, srazmerno pohabanosti delova.
HHO anulira lose efekte garezi i smanjenje performansi motora zatrpanog katranom.
Sto moze da rezultuje, kod posebno zapustenih motora i odredjeno povecanje snage i umanjenje pritiska na papucicu gasa, pa iz trenutno loseg stanja, moze da napravi i ustedu u gorivu, ali svakako ne moze da smanji potrosnju ispod minimuma doticnog motora.
Poz
[ Mungos 7 @ 24.12.2012. 12:55 ] @
Citat: Java Beograd:
Zanimljivo da onaj link više ne radi, ali nema veze.
Atest je dat, zašto da ne, jer pomenuti uređaj zaista proizvodi smešu gasova vodonika i kiseonika. Pomenuti uređaj zaista radi u kolima ! Dakle, osnovna namena, proizvodnja smeše gasova vodonika i kiseonika, je ispunjena.
Sasvim je drugo pitanje koliko je energije utrošeno na proizvodnju gasova ! U pomenutom atestu nema ni reči o količini energije potrebnoj za proizvodnju gasova, niti o tome koliko se energije dobije sagorevanjem.
Link radi al ga google blokira, navodno ima neki virus na sajtu ili je adware.
[ Mungos 7 @ 24.12.2012. 12:58 ] @
Citat: vladd:
Sto moze da rezultuje, kod posebno zapustenih motora i odredjeno povecanje snage i umanjenje pritiska na papucicu gasa, pa iz trenutno loseg stanja, moze da napravi i ustedu u gorivu, ali svakako ne moze da smanji potrosnju ispod minimuma doticnog motora.
Poz Kolko ja razumijem da sva moderna kola imaju kompjuter koji kontrolise ubrizgavaje kolicine goriva, ovaj uredjaj na leru ne bi mogao da smanji uopste potrosnju dizela?
Kako uopste funkcionise sistem potrosnje goriva, kako kompjuter zna koliku kolicinu goriva da propusta u slucaju recimo loseg ili dobrog goriva?
Da li, gorivo ako je dobro, izaziva jacu detonaciju, vecu silu a time i veci broj obrtaja?
[Ovu poruku je menjao Mungos 7 dana 24.12.2012. u 14:44 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 24.12.2012. 13:00 ] @
Gde pise da je rec o korisnim uredjajima?
[ Mungos 7 @ 24.12.2012. 13:35 ] @
Doista ne pise nigdje, to sam se ja tako izrazio.
Ali kad otvorite sajt ovog proizvodjaca koji na sva zvona hvali svoj proizvod i jos vidite uvjerenje od fakulteta u prvom momentu stvarno pomislite da se radi o nevjerovatno korisnoj stvari.
Mene licno samo zanima koliko je zaista ova stvar uistinu korisna?
[ vladd @ 24.12.2012. 13:48 ] @
Pa rekoh li ja nesto, za sta je "korisno" i u kojim slucajevima.
Nekakve velike finansijske koristi tesko da moze da bude traga, obicno finansijsku korist ostvare prodavci doticnog uredjaja..pa je eto, na jos neki nacin koristan.
A receno je da ne pravi stetu, u odredjenim uslovima(a i mala koncentracija u ukupnoj kolicini vazduha koji motor koristi), ali to ne treba da indukuje zakljucak da je obavezno, uvek ili bezuslovno korisno.
Ako neko zeli da plati nekoliko stotina evra za prociscavanje cilindara i zone zagrejanih gasova u dizelu, stvar je izbora, ali mu se nece dogoditi tolika usteda u gorivu da opravda veliki pocetni trosak.
Ne znam na koji jos nacin da razjasnim "filozofiju" doticne sprave..
Pogotovo sto ni proizvodjaci doticne sprave, nemaju blagog pojma o ponasanju poboljsanog sagorevanja pri razlicitim kolicinama ubrizganog dizela, i do koje kolicine ubrizganog dizela sprava uopste moze da ima neki "poboljsavajuci" efekat, pri unapred definisanoj, i tokom rada konstantnoj "produkciji" HHO...
Da ne kazem grubo "stelovanje" prema nacinu koriscenja(duzina "boravka" motora na odredjenim obrtajima) i velicini, odnosno zapremini motora..
Poz
[ Zlatni_bg @ 24.12.2012. 23:52 ] @
Da nesto od ovakvih stvari valja, odavno bi bilo patentirano od strane onoga ko je prvi nesto ovako napravio... i ne bi mogao svako to da napravi :)
S obzirom da nikad nisam cuo da neka firma "masovno" proizvodi HHO generatore, dalje nema potrebe pricati... :) Onda bi cela industrija TNG i CNG uredjaja bila uzdrmana, niko vise ne bi ugradjivao fabricki plin u svoja vozila, vec bi svi imali HHO generatore... :)
Nisam bas sjajan s hemijom, ali pretpostavljam da ovaj uredjaj rastavlja vodu na kiseonik i vodonik da bi ga kasnije ubacivao u usisnu granu... Bilo bi lepo da neko ko zna objasni koliko i kako gore vodonik, a kako benzin recimo.
Ono sto mene mnogo vise zanima od svega ovoga je da li ovaj uredjaj moze da izbacuje cist kiseonik, i koliko ga se dobije. Mislim da bi to mnogo vise doprinelo snazi vozila, cist kiseonik u usisnu granu, od vazduha u kom ga ima 20%. Ipak i kiseonik ima veoma bitnu stavku kod sagorevanja goriva. (na ovaj nacin se sigurno ne bi smanjila potrosnja ali bi se sigurno dobilo na snazi). Nesto kao NOS.
[ Zlatni_bg @ 25.12.2012. 00:23 ] @
Mali dodatak...
1 liter of HHO is actually equivalent to the energy content of 0.011 of a tablespoon of gasoline - an amount negligible from an energy point of view.
A uredjaji jedva proizvode litar u minuti... a akumulator se optereti do maksimuma... Dakle osetila bi se jedino razlika u potrosnji elektricne energije u automobilu :)
Hoce ljudi da prkose Njutnu... :)
[ Zarko Silic @ 25.12.2012. 01:36 ] @
Citat: Ima tu jedan mnogo dobar vic ...
Za vreme za vreme naftne krize 80-tih, Mujo dolazi na pumpu i kaze pumpadžiji "Sipaj pun rezervoar vode"
Posle kraće rasprave pumpadžija sipa vodu, mujo vadi tabletu iz džepa i ubacuje u rezervoar i odveze se dalje.
Posle 3-4 dana identična situacija i pumpadžija opet gleda začuđeno Muju kako se odvozi autom sa rezervoarom punim vode i tabletom.
Uglavnom posle 4-5 takva točenja pumpadžija navali na Muju da mu proda tih tableta i Mujo posle dužeg nećkanja proda pumpadžiji sve tablete što je imao kod sebe, nekih 150 komada za 5000 maraka.
Seda u auto i kreće, a uspaničeni haso ga pita "Pa dobro Mujo, što mu proda sve tablete? Pa kako ćemo se mi sada voziti?! "
Mujo ga pogleda i sa smeškom mu odgovori "Pa na plin, k'o i do sada."
http://www.elitemadzone.org/t445365-0#3047342
[ darko BMW @ 27.01.2013. 14:55 ] @
Imam BMW 750il e38 sa sekvent plinom.Zanima me da li moze da se ugradi vodonik.hvala
[ KrkaCiC @ 27.01.2013. 15:14 ] @
Citat: darko BMW: Imam BMW 750il e38 sa sekvent plinom.Zanima me da li moze da se ugradi vodonik.hvala
Valjda treba prvo procitati temu
HHO je glupost,valjda je to apsolvirano.
Mislim da je motor za 750 skupa stvar,i ne vredi se zezati sa tim. Vozi na plin i uzivaj.
A ako ti se ne svidja potrosnja promeni auto. 750 nije predvidjen za one koji bi da stede extra na potrosnji. Bez uvrede.
[ jnk @ 28.01.2013. 07:53 ] @
Bolje mu ugradi motor iz dizela 124orke.
[ darko BMW @ 01.02.2013. 15:15 ] @
Citat: KrkaCiC:
Citat: darko BMW: Imam BMW 750il e38 sa sekvent plinom.Zanima me da li moze da se ugradi vodonik.hvala
Valjda treba prvo procitati temu :)
HHO je glupost,valjda je to apsolvirano.
Mislim da je motor za 750 skupa stvar,i ne vredi se zezati sa tim. Vozi na plin i uzivaj.
A ako ti se ne svidja potrosnja promeni auto. 750 nije predvidjen za one koji bi da stede extra na potrosnji. Bez uvrede.
ma bzv sam pitao :) plin je dobar
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|