[ Duke Nukem @ 18.10.2010. 16:30 ] @
evo da pokrenemo i ovu temu ako administratori nemaju ništa protiv, svi oni koji na nekin trpe teror banke da se izjadaju

Evo ja predlažem moju Pro Kredit za koju sam na žalost vezan trogodišnjim ugovorom.
Najpre su ukinuli ekspozituru u mom mestu ali su zato instalirali neispravan bankomat.
Na svaku žalbu ili pribedbu operateri odgovaraju da nisu nadležni i daju drugi broj na nenadležnih da se javim. I na kraju poslednji u nizu operatera kaže da ništa ne može uraditi.
Zaista vam kažem bež'te od ovih.


/edit:Najgore banke:
statistika 18.10.2010.

Pro Credit 2
Societe Generale 4
alpha 1
Raiffeisen 1
EFG 1


[Ovu poruku je menjao pajaja dana 19.10.2010. u 19:11 GMT+1]
[ Horvat I @ 18.10.2010. 16:48 ] @
Francuska banka iliti “Sosijete ženeral" 2 X ti proknjiže platu izplate iznos za par dana te zovu da pod hitno vratiš pare!

Nas je to jutro bilo ~200 duša iz svih firmi. Pošto mi je suma bila sumnjiva pitao sam šalterušu dali je socijalno uplatilo bolovanje preko 3 meseca (povreda na radu) rekla je "da ima 2 uplate"
Kada su mi hteli naplatiti (priličnu sumu) za gašenje računa rekao sam da nema problema, ali ću ih strpati u sve moguće novine i tv otići u ostale "grešne" firme čije su radnike zeznuli da se vidi ko je nemaran.
Urzo sam pozvan da mi za DŽ zatvaraju račun.

[Ovu poruku je menjao pajaja dana 19.10.2010. u 14:45 GMT+1]
[ ki111er @ 18.10.2010. 17:29 ] @
Alpha bank ali samo ovde u Krusevcu, drugar mi kaze da su u BG-u OK ali ovde nesposobni, neuki i neljubazni. Proslog leta sam presao u Pireus bank i odem u Alph-u da izmirim sve i ugasim racun. Odrali mi kozu imao sam 10K dozvoljeni minus na njih su mi dodali gomilu nekih poreza, sto ne placenih odrzavanja racuna ITD mislim da me nesto manje od 15.000 din. I ove godine u martu da uzmem novac za obveznice mene nema nigde tamo. Jurio sam vise od mesec dana kada mi dzudze nisu ni ugasili racun u banci pa sam morao da im platim i odrzavanje racuna i gasenje. Tako da sam od onih 1700 dobio 600 din. Nije to nikakva para ali ne mogu nikom da je preporucim posle ove moje drame i peripetija koje sam preziveo za tih mesec dana.
[ deki77 @ 18.10.2010. 17:31 ] @
Moj glas ide isto za procredu
razlog:
Visoke naknade,Zaposleni su vecina preko zeve,pa je usluga nedajbozegospode,
(tipa: kredit je odobren...danas.Vec sutra je druga prica...Kaze kreditni savetnik "da ima toliko problema,sa seficom,i kod kuce sa zenom..i da ne moze da mi da kredit"..!!! jer je toboze promenjen kreditni uslov (preko noci).To mu je rekla sefica...da vise nikom neda.I da je u *ovnima do guse.A uredno je sve dostavljeno.I ozbiljna je prica!!
Da ne iznosim prljav ves...detaljnije
Cimao sam se sa njima 20dana
Ja sam se zgrozio...i naravno sutradan otisao da ugasim racun.Naravno pri tom platio 890din
Mada si trebao navesti kriteriume za glasanje..
[ burex @ 18.10.2010. 19:08 ] @
Glas za Societe Generale:
1 prijatelj - koristio je tu banku godinama, ali ga je jednom prilikom u 8h nazvala neka šalteruša iz banke i rekla da treba da plati 200din (!) kako bi mu se naplatio ne znam ni ja kakav trošak, a u tom trenutku je imao 0din na računu (kraj meseca), te da on to pod hitno treba da plati u kešu. Došao je, platio je 200din, i u istom trenutku vratio karticu i zatvorio račun. (da li je ovo bila neka interna greška, nemam blage veze, ali desilo se)
2 prijatelj - nije mogao da primi 200Eur preko wire transfera, jer je ova na šalteru uporno tražila pismeni dokaz da je on zaposlen kod ovih koji mu šalju dotični novac

A onaj njihov sistem sa interfonom je užasan...

Zato sam ja u UniCredit, bivša HVB, bivša Eksim, u Subotici i sasvim sam zadovoljan. Sve pohvale za ljubaznost, informativnost i energičnost. (+ pohvala za bankomat što se nalazi u zatvorenom prostoru)
[ danilo.s @ 18.10.2010. 19:47 ] @
Likovi u SG su vrh nesposobnosti, a mislim da ih moji glas prebacuje u vodstvo. ;)

U SG je sve beskrajno komplikonovano.

Nijednom mi se nije desilo da uđem i izađem za manje od 10 minuta, čak i kada sam bio jedini tamo. Šalteruša je uvek imala neki drugi posao da završi pre mene i uvek bi kucala i kliktala barem pet minuta pre štampanja nečega što zahteva moj potpis.

Ekstra sam se namučio da ovlastim kevu na račun.

Zezali su me kao majmuna za wire transfer iz inostranstva, pa sam morao da im šaljem razne skenove pasoša i izjave i gluposti. I, što je najgore, nisu mi rekli da se plaćaju neki ozbiljni penali ako te pare hoću da podignem za manje od mesec dana. Da ne pominjem da je kinti trebalo tipa 5 dana da legne. Pošto nisam mogao da čekam, uzeo sam pare i ugasio račun.

Malo kasnije, wire transfer sam probao preko Banke Inteze i nikad lakše. Sve podatke su mi odštampali i rekli tačno koliko će da košta i da nema dodatnih troškova ili ograničenja, a pare su bile dostupne za 24h.

Jedina kritika koju imam na račun BI je što je poslednji upgrade softvera mnoooogo usporio bankomate.
[ neca @ 18.10.2010. 21:42 ] @
EFG Eurobanka...:D preseli su mi...imao sam kredit kod njih i tamo me je je**o kako je ko stigao, racunali su neki njihov kurs eura, koji nije imao veze ni sa srednjim NBS i sa njihovim na sajtu, na svaka 2-3 meseca mi je stizalo obavestenje o promeni kamatne stope...te gore te dole i vecito sam ja njima bio neke pare kratak i plus kamata na sve to i svakog meseca sam morao po 200-300 dinara preko da uplacujem...jedva sam docekao da otplatim kredit i da se zahvalim na uslugama :)

Meni je rajfajzen zakon...mozda nisu najjeftiniji, ali kod njih sve moze, extra su brzi i e-banking im je super ;)
[ Mitrović Srđan @ 18.10.2010. 21:43 ] @
Najgora - raiffeisen
Najbolja - volksbank

odusevio sam se. Sve poslove zavrsim u rekordnom periodu, maksimalno su svi ljubazni maksimalno mi
objasne u detalje sta kako treba raditi. Naravno pricam o expozituri u Sapcu :)
[ vinovnik @ 18.10.2010. 21:47 ] @
I ja imam e-banking kod svoje banke, ali sam njenim uslugama i dalje totalno nezadovoljan, narocito ako se uzme u obzir "mesecno odrzavanje" koje u mojoj banci kosta 420 din!!! Ubedljivo najskuplje, a u pitanju su obicne Visa clasic i master card. Naravno, u pitanju je SG. Kada hoces da u toj banci pogasis racune traze ti ne bas mali iznos za tu "uslugu" - moj kolega je jednom otisao iznerviran da raskrsti sa bankom, tresnuo pare na salter, a sluzbenica mu je 'ladno rekla da joj je zao i da oni ne gase racune cetvrkom??!! Covek je otisao kuci i nakon sto se smirio i sabrao setio se da taj dan nije cetvtak!!!!
[ Duke Nukem @ 18.10.2010. 21:52 ] @
molim vas glasamo za klasične banke a ne samo usluege e bank. već zbirno posebno bodujemo ljubaznost i efikasnost zaposlenih (preko veze) kako bi budući eventualni klijenti znali sa kim imaju posla.

18.10.2010. tabela je ovakva


Pro Credit 2
social General 3
alpha 1

ps.
da pomenemo i menadžment a ne samo ljude na šalterima. Kakvi su to likovi kakve su škole završili i u kom svetu žive ?
evo napr. menadžment pro credit banke je doneo odluku da ukine ekspoziture u manjim mestima (da li je u pitanju bankrot ili kako oni kažu neko strateško njesra) uglavnom osoba koja je tamo radila a sad je bez posla mi je rekao da su željni para.
Drugo ukidati ekspozituru u industrijski najrazvijenijoj opštini je čista budalaština i dokaz gluposti menadžmenta.
Jedan radnik koji je u sličnom sosu kao ja mi je gnevno rekao da su to (osnivač silnih banaka) domaći zelenaši i hohštapleri udruženi sa belosvetskim lopovima. Mada je ovo malo preterano reagovanje ima tu i malo istine.

Da li je država zakonom (perio zadnjih 10 god) na bilo koji način pokušala da zaštiti građane srbije od (gramzi) banaka u smislu ograničenja visina kamata, ako ima neko pravno lice molim da odgovori .
[ Flo33 @ 18.10.2010. 23:30 ] @
Očigledno je svakom svoja najgora.

Korisnik sam Raifaissena, Intese i Aik banke.

Raifaissen, pa onako, poluuslužni, poluinformisani. Ok pokrivenost.

Intesa, ... Ne znam. Koliko su ti ljudi zaposleni tamo po nekim kvalitetima, koliko po rođačkim kvalitetima, zbog šalteruša u K. Mihajlovoj koja mi na usputno pitanje o procentima naplate usluge korišćenja Kartice u inostranstvu odgovara: ''Imate na internetu''???!! wtf? do šalteruše u Mihajla Pupina, koja je zaboravila da pošalje papir u glavnu ekspozituru, pa mene šalje da uzmem ??

Plus je definitivno najbolja pokrivenost, i zato sam ostavio samo jedan račun za dnevne potrebe.

Aik, nemam pojma, sem što se skupio konzilijum da ustanovi kolika je dobit na oročenu štednju na godišnjem nivou, i nekog računčića nemam kontakata.
[ vjamovic @ 18.10.2010. 23:58 ] @
Prvo svaka čast na otvaranju teme

Najgora EFG od kada su prešli na Indijski software nikako preko Interneta nisam mogao da vidim dugovanje na Master kartici a i sa logovanjem sam imao problema , u filijalama takodje nisu videli stanje na kartici nego me upićivali na call centar. O kamatama na kartice posebna priča . U filijali u Knez Mihalovoj bankomat nikad nije u funkciji a o šalteruše lenje u onolikoj hali.

Ipak hvalim to što su uveli u nekim filijalama automate za uplatu novca na račune .

Komercijalna banka je ok potpuno koreknta

ali posebno hvalim Fidomestik banku za sve kojima treba kredit ja sam za 2 sata dobio odobren kredit , bez cimanja , bez ziranata, bez obustave plate obaveznog kaska , premeštanja plate itd

Sve ostale banke su mi odgovorile dodji zakaži sastanak pa da pregovaramo uz razna uslovljavanja.U auto kući su mi otvoreno rekli osim kod Fidomestik banke proces će kod ostalih da potrajeee

Alo bre ima da me zovete i da molite da uzmem kredit nemam vremena da divanim sa vama
[ ArsenLupen @ 19.10.2010. 00:21 ] @
Citat:
barcode: Kao sto rekoh, imas banku u kojoj mozes da otvoris racun, primis platu i dignes pare. Bez naplate odrzavanja. Sasvim dovoljno za osnovne potrebe.


Bas to. Salteruse u Vojvodjanskoj sam video dvaputa - kad sam pravio racun, i kad sam uzimao karticu za podizanje na bankomatu. Na mejl mi salju mesecni obracun i to je to.
[ Adriatic-hr @ 19.10.2010. 08:32 ] @
Imam u RF, Intezi i Alpha banci racun. RF i Inteza su podnosljivi, mada je to daleko od nekog ozbiljnog kvaliteta.
U Societe sam bio pre 5 god, ali sam zatvorio racun jer su izuzetno iritantni.
[ ArsenLupen @ 19.10.2010. 12:54 ] @
U VB nista ne naplacuju za odrzavanje osnovnog racuna, a njihove i bankomate AIK banke kad koristis ne uzimaju proviziju. Mada i pored tako siromasnog druzenja sa bankarima, opet bih bio srecniji da ih nema i da kes primam na ruke bez posrednika. Svaki put se najezim kad vidim salter "bankarski proizvodi" :(
[ pajaja @ 19.10.2010. 13:52 ] @
Molim vas da se drzite teme i da ne diskutujete o potrebi banaka ili ebankinga, vec da podelite iskustva sa vasim bankama.
[ barakuda111 @ 19.10.2010. 14:48 ] @
Jedna kritika na Raiffaisen banku.
Naime njihov Online Banking moze da se obavlja samo i iskljucivo preko Internet Explorera. Meni licno IE nikako neodgovara, stalno baguje i jednostavno nezelim da ga koristim. Probao sam preko Firefox-a da pristupim instalirajuci onaj dodatak InternetExplorer tab(nesto kao simulacija IE u firefoxu) i posle nekog vremena takvog pristupanja su mi izbrisali Online account bez ikakvog upozorenja i vise nisam mogao pristupati preko interneta.
Nisam imao zivaca da ponovo idem kod njih i pravim nov, pa da cekam nedeljama da mi na postu dodje Password i broj za aktiviranje...
[ Horvat I @ 19.10.2010. 16:08 ] @
Pošto je mod prepravio moju 1. poruku da dodam što je bitno iz 2. poruke izostalo.
@Flo33 nisi u pravu, ovo je moja bivša.
Sada sam kod Pošte osoblje u Subotičkoj filijalu je odvratno, neljubazno muka mi je kad godišnje 1-2put moram otići ali poštanskih šaltera ima u svakoj MZ i koriste čekove.
@Duke Nukem mani ocenjivanje jer je subjektivno nije baš svaka šalteruša u lancu neke banke odvratna, i ne koristimo usluge svih banki da bi realno procenili.
[ ivanv100 @ 23.10.2010. 01:39 ] @
Procredit-ubedljivo najgora!
[ MOSLER @ 23.10.2010. 02:39 ] @
Citat:
Duke Nukem

Da li je država zakonom (perio zadnjih 10 god) na bilo koji način pokušala da zaštiti građane srbije od (gramzi) banaka u smislu ograničenja visina kamata, ako ima neko pravno lice molim da odgovori .

Drzava vec vise godina unazad pokusava da donese zakon kojim ce urediti nacin rada poslovnih banaka, ali iz nekog "neobjasnjivog" razloga to joj niko ne polazi za rukom. Upravo takva situacija i odgovara bankama koje imaju slobodu da rade sta hoce i kako hoce. One same odredjuju kurs stranih valuta, podizu i spustaju kamate na kredite, izmisljaju razne manipulativne troskove isl. sve vreme krijuci se iza internog dokumenta nazvanim "Poslovna politika banke" koji im sve ovo i dozvoljava.
Cak i po svom nahodjenju podizu kamate na fiksne kredite. U Hrvatskoj bi banka za npr. takvo ponasanje bila kaznjena sa vise hiljada evra uz dodatne konsekvence, dok kod nas, NBS moze da samo pateticno objavi na svom internet sajtu listu banaka koje to rade.
Zadnji pokusaj da se uvede malo reda u bankarski sektor, bile su odredbe o bankama u novom Zakonu o zastiti potrosaca, ali su iste malo pre usvajanja, bez ikvog objasnjenja uklonjene iz nacrta zakona (i koliko znam na tome se i zavrsilo). Kada je potom usledila vest da je drzava od poslovnih banaka pozajmila preko 200 milona evra, nije tesko zakljuciti zasto su banke u Srbiji i dalje ostale nedodirljive.

Inace, sto se naslova teme tice, ja sam imao iritirajuce iskustvo sa Meridian bankom. Prvo su izuzetno fini dok ne potpises sa njima ugovor i uzmes neki kredit, a tek posle krece zahebancija: skriveni troskovi, ukidanje dozvoljenog minusa kad im dune i to mimo ugovora, naplate pojedinih usluga za koje je na pocetku usmeno receno da su besplatne itd. Ako kod njih imas pored dinarskog i devizni racun i pokusas da iz inostrnastva podignes novac, oni ti prvo sa dinarskog racuna skidaju pare i konvertuju u inostranu valutu i to po njihovim ludackim kursevima, dok se na devizni prelazi tek kada vise na dinarskom ne bude sretstava. Kada pri tom dodamo i nesposobne radnike koji ne znaju da rade svoj posao i za svaku sitnicu trce kod sefa na konsultaciju, onda muci nikad kraja.
[ MagicMaster @ 23.10.2010. 12:42 ] @
Ja imam iskustva sa 4 banke, imam račune u te 4 banke, i poredjaću onda njih.
Od najgore ka najboljoj .....

1. ProCredit Banka
2. Čačanska (odnedavno, jer su uveli neke jako nepovoljne "novine", a bili su mi najpovoljniji)
3. Privredna Banka Beograd
4. Banca Intesa (neverovatno, nisam ni sam verovao, ali obrni-okreni, opet nekako kod njih mogu sve da završim, što se tiče mojih potreba)
[ AstralPro @ 26.10.2010. 12:44 ] @
OD 3 banke cije usluge sam koristio najgora je alpha banka jer su mi uzeli negde oko 3500 za nepostojece odrzavanje praznog racuna koji je koriscen jednom u recimo 2 godine.
Na salteru su mi govorili da se odrzavanje naplacuje samo kad ima promata i onda pri zadnjog uplati oderu me za 3500 navodno za retroaktivno zaduzenje za odrzavanje racuna! Lopovi!!
[ vinovnik @ 02.12.2010. 21:32 ] @
Najnovija izmisljotina SG je da se naplacuje provera stanja na racunu i to na sopstvenim bankomatima!!! (15din). Uskoro ce se verovatno setiti da naplacuju ulaznice ljudima koji dolaze u filijale na saltere, 50 din. ako hoces da udjes - 100 din. ako hoces da izadjes :)
[ tdjokic @ 02.12.2010. 22:38 ] @
Citat:
Informer:  Ovako svi pisu da je najgora ona sa kojom posluju a niko ne zna kako je kod ostalih.
Ja znam kako je kod "ostalih" jer se vec neko vreme raspitujem za odredjenu uslugu, pa mogu da iznesem privremeni rezultat, ali jedan od njih odskace u svakom slucaju i tesko je izbeci ocenu "najgori".

Potreban mi je devizni racun da primam penziju. To moram da izvedem uz pomoc ovlascenog lica, jer sam fizicki nesposoban da idem u banku a ne vredi ni da me neko tamo nosi / vozi / pridrzava, ne radi se samo o nogama, nego i jos nekim neobjasnjivim pojavama, recimo opsta slabost, nije bitno.

Penziju dobijam vec pet godina. Ovlasceno lice u Ljubljani dobija penziju na kucnu adresu, zatim salje u Beograd, na racun drugog fizickog lica (moja majka) i na kraju trece fizicko lice, ovlascena osoba moje majke, podize novac i daje ga meni. Za svih tih 5 godina Raiffeisenbank je mirno vrsila transakciju i isplacivala novac ovlascenom licu, bez ikakve provere.

Sada su stvorene zakonske mogucnosti da mi se penzija iz Slovenije uplacuje direktno na moj racun u Beogradu, ALI JE OVA ISTA BANKA rekla da ce biti potrebno da ovlasceno lice donese svakih 6 meseci Potvrdu o zivotu za mene. Obrazlozenje - da se sprece eventualne zloupotrebe ino penzije. Ponavljam: ista banka, isti novac (kako po iznosu, tako i po izvoru), isto krajnje ovlasceno lice a oni sad iznenada menjaju uslove isplacivanja, samo zato sto su culi da se radi o penziji.

Sta oni ima da sprecavaju "zloupotebu" kad mi slovenacki FPIO trazi Potvrdu o zivotu jednom godisnje i to smatra dovoljnom zastitom? U redu, ne kazem da je davanje potvrde 2 puta godisnje nesto strasno, ali me zanima zasto? Raiffeisenbank je u tome najumerenija ali su neke druge banke govorile i o vecem broju provera godisnje, kad ih je posetio moj nezvanicni staratelj i buduca ovlascena osoba, odredjeni I.M., pa sam odlucio da nekoliko banaka detaljnije pitam o cemu se radi koristeci e-mail i njihove kontakt adrese.

Najvise sam pritiskao na Banca Intesa, jer oni ZAHTEVAJU APSOLUTNO ZA SVAKO PODIZANJE NOVCA POTVRDU O ZIVOTU, ne stariju od 2 - 3 dana. Teziste mojih pitanja je bilo da mi kazu na osnovu cega to rade, nekog dogovora sa Slovencima, nekog zakona o deviznom poslovanju, bilo sta, i jedino sto sam dobio od njih je bilo da je to neophodno po njihovoj poslovnoj politici i gotovo.

Ja nagadjam da se banke tako prevetnivno stite od mogucih sporova sa naslednicima, ako bi deo penzije zavrsio u dzepu ovlascenog lica i hoce mirno da spavaju, sto je njihovo pravo, ali zasto to ne kazu jasno i glasno, pa ko voli, neka izvoli. Cak i tako, ovo sto trazi Intesa je apsolutno neprihvatljivo i pravo mucenje za penzionera i ovlasceno lice, jer bi opet to ovlasceno lice moralo svaki put da ide par puta u opstinu po tu potvrdu o zivotu, nije to tek tako.

Upoznavsi vise banaka, stekao sam utisak da im je poslovanje vrlo raznoliko, jer masu stvari rade razlicito i prava je muka da se u svemu tome odlucis. Svi zajedno imaju sve, ali kod jednoga je jedna stvar dobra, druga losa i tako redom. Neke stvari se mogu raditi odvojeno, u dve banke, ali neke ne mogu*.

Kako bih sada ja rekao da je Banca Intesa 'najgora' kad kod nje imam Internet karticu, koja mi veoma odgovara, i nigde nisam video neku koja bi funkcionisala kao ova Intesina? Kod Intese imam slobodan pristup preko racunara a opet neka treca banka* je koriscenje web bankarstva uslovljavala OBAVEZNIM otvaranjem dinarskog tekuceg racuna, koji meni apsolutno ne treba.

Tesko ih je rangirati uopsteno. A sa druge strane, broj usluga i sve njihove varijante je skoro beskonacan, tako da ni tako nije moguce. Na kraju ce opet ispasti da je "najbolja" ona banka koja na kraju godine ima najbolji poslovni rezultat a mi stranke smo tu kao slucajno, ko nas sisa ...
[ Horvat I @ 03.12.2010. 06:33 ] @
Kratkospoj muke! Nepravi nikakva ovlašćenja neka to pomoćno lice karticim sa bankomata podiže. PIN kod = lično prisustvo i potpis. Tako sam i ja sa (sad već pokojnim) roditeljima radio.
U slučaju smrti lekar i matičar po službenoj dužnosti izveštavaju "zainteresovane"
[ tdjokic @ 03.12.2010. 11:23 ] @
Citat:
Horvat I: neka to pomoćno lice karticim sa bankomata podiže
I to smo uzeli u obzir ali ne znamo da li sluzbenica maticne filijale, one u kojoj sam otvorio racun, vodi evidenciju o tim potvrdama o zivotu ili se toga seti samo kad vidi ovlasceno lice na salteru.

Moj prethodni post je bio prilicno dugacak i ne bas sasvim u okviru teme, jer sam hteo da dam i argumente, bas da bih izbegao ono sto je Informer rekao - svako kritikuje svoju banku. Izvinjavam se zbog duzine ali se nadam da je neko saznao nesto novo o bankama.

Evo jos par detalja. Odes u filijalu, pitas sta te muci, oni tamo nadrndani, svasta ti kazu.

U mom konkretnom slucaju jedna banka je rekla "Jos nemamo sporazum sa Slovencima" a Slovenac lepo napisao "Otvori racun u bilo kojoj banci, posalji SWIFT i IBAN i gotovo" - da sa nekim bankama imaju sporazum a sa nekim nemaju, oni bi to sigurno naglasili.

U drugoj banci: "Preporucujemo gospodinu da malo saceka, dok se stvar ne razjasni, nekih 5 - 6 meseci..." Njima je u 21.veku "malo" 5 - 6 meseci? Sacuvaj boze!

U trecoj opet: "Znate, gospodin bi trebalo da dodje do nas... pa ZASTO ne dodje!" a lepo covek otisao kod njih jer "gospodin" ne izlazi iz kuce.

Obratis se njihovim kontaktima oni ti odgovore relativno OK, a onda sledi hladan tus "Preporucujemo da se za eventualno nejasne stvari obratite najblizoj filijali" kao da to vec nismo obratili. Ja sam se obratio kontakt sluzbi jer nisam mogao da verujem da izricito zahtevaju porvrdu o zivotu za svako podizanje novca a oni me opet vracaju u filijale itd.

Hoces pristup elektronskom bankarstvu a oni opet kazu "ali moras obavezno da imas i dinarski racun, trenutno nemamo drugu mogucnost" To jeste nekakvo objasnjenje ali se covek zapita - kako to "nemaju drugu mogucnost", kako ostale banke imaju tu mogucnost?

Jednostavno, nema najboljih i najgorih banaka, osim ako kriterijum za izbor svedes na neko vrlo usko podrucje, gde mozes numericki da ih poredis.
[ Java Beograd @ 03.12.2010. 11:59 ] @
Što se tiče tvojih postova Đokiću, a i drugh problema - teškoća vezanih za bankarstvo u Srbiji radi se o sledećem:

Banke u Srbiji rade sa toliko visokim procentom zarade da mogu sebi da dozvole luksuz nezainteresovanosti za veliki broj usluga koje bi mogle da pružaju i zarađuju - a to ne rade. I baš ih broga, zarađuju na drugoj strani. Takođe, veliki broj direktora (filijale, ekspoziture, sektora ...) radi po principu "veži konja gde ti gazda kaže" ili " ... nahrani prasići i ne diraj dugmići ..."

U tvom slučaju jasno je da banka "niti je" i "niti će ikad" da potpiše ma kakav sporazum "sa Slovencima". Sva šta se od banke očekuje je da prosledi uplatu na njen konto a za račun klijenta. Pa gde bi nas to odvelo kad bi za svaku uplatu iz inostranstva od bilo koje firme bilo kom građaninu trebao nekakav "sporazum" !? A ovde je PIO Slovenije firma koja tebi uplaćuje pare. Banka ima samo da prosledi - i to je to. PIO Slovenije ima pravo da traži (a to i radi) potvrdu o životu. Ne i banke.

Problem je u tome što "gazda nije rekao gde konj da se veže" i onda lokalna Alfa-kokoška u ekspozituri "neće da rizikuje" pa da nedajbože otvori devizni račun za, zamislite, penziju iz Slovenije ! Wow ! Deset klijenata manje ? Šta se to nje tiče ? Bitno je da ne uradi nešto pogrešno, a kad nema direktive - ne raditi ništa, tj. " ... nahrani prasići i ne diraj dugmići ..."

Sličnih primera je desetine i desetine iz svih oblasti bankarskog poslovanja.

Da sam na tvom mestu, ja bih uradio šta je Slovenac rekao: otvoriš devizni račun i pošalješ mu Swift i Iban. SLužbenik u banci nema prava da te pita šta će ti račun. Kad on uplati - pare moraju da budu na tvom računu, nemaju gde drugo da odu. Kartica + bankomat i "ćao đaci".
[ Lesli Eldridz @ 03.03.2011. 12:44 ] @
Kako i da li moze da se na osnovu broja tekuceg racuna sazna u kojoj je banci taj racun? Ovo je pogodno kad treba uplatititi X uplatnica pa da se ne placa provizija za svaku, jer banke obicno za uplate na racun svojih klijeneta ne naplacuju proviziju.
[ djoka_l @ 03.03.2011. 13:05 ] @
Prve tri cifre broja tekućeg računa označavaju banku. Evo šifarnika:
http://www.nbs.rs/export/inter...jivanje_jedinstvenih_id_br.pdf
[ Lesli Eldridz @ 03.03.2011. 13:15 ] @
OK, hvala.
[ Lesli Eldridz @ 03.03.2011. 13:33 ] @
A jel ima negde da se uplacuje bez provizije u budzet republike, recimo kad se uzimaju dokumenta ili slicno, ili su to oni organozovali tako da jedni drugima cesaju ledja, pa nigde ne moze bez provizije? To i za EPS vazi, jer tekuci racun EPS-a je u stvari samo partija na TR drzave.
[ Java Beograd @ 03.03.2011. 13:57 ] @
Struju možeš bez provizije da uplatiš u lokalnoj elektrodistribuciji, što važi i za sve ostale komunalne delatnosti. Ali što se tiče uplate u budžet - jok Mile, deru kožu sa leđa.
Uzgred, PTT je ovih dana podigla cenu poštarine kod uplata pa je minimalni iznos provizije čak 30 din. Stoka, samo takva. dok nam crno ispod nokta ne uzmu - neće da se smire.
[ bg_79 @ 03.03.2011. 14:27 ] @
Ne bih da ih nesto reklamiram ali struja se bez ikakve provizije moze platiti u banci Inteza
[ Horvat @ 03.03.2011. 14:30 ] @
pa i u posti jos uvek,ne?

ali zato kad placas taksu na taksu za taksu za izdavanje isprava/izvoda/overu/potpis/sta god, za to i u posti naplate proviziju
[ Lesli Eldridz @ 03.03.2011. 14:32 ] @
Citat:
bg_79: Ne bih da ih nesto reklamiram ali struja se bez ikakve provizije moze platiti u banci Inteza
Je li? Bas cu da probam. Ali onda bi trebalo i uplate na TR budzeta da idu kod njih bez provizije jer to je u stvari isti TR kao za struju tj racun EPSa je u stvari racun drzave. I to cu da probam. A mozda su nekako izmuckali da samo struja ide bez provizije, ko zna.

Znam ovo za saltere i da je tamo bez provizije, ali ja ne volim da idem na takva mesta pa sve komunalije placam na TR. A nisam znao da su u posti poskupeli na 30 din. Mislim da je najjeftinije u KBC banci - 20 dinara minimalna provizija. Ili je bar tako bilo do pre neki dan. Sad sam video iz ove tabele da je Telekomov racun u stvari u Inteza banci tako da telefon tamo moze da se plati bez provizije, tako bi trebalo da bude.
[ fanfon @ 03.03.2011. 14:40 ] @
Citat:
Lesli Eldridz: A jel ima negde da se uplacuje bez provizije u budzet republike, recimo kad se uzimaju dokumenta ili slicno, ili su to oni organozovali tako da jedni drugima cesaju ledja, pa nigde ne moze bez provizije? To i za EPS vazi, jer tekuci racun EPS-a je u stvari samo partija na TR drzave.

U trezoru ti nece uzeti proviziju. Hoce neku mizernu od 0.1%
[ Reno4 @ 12.09.2011. 14:59 ] @
Da kažem i ja ponešto o Alpha banci.
Iskustva sa njima su najblaže rečeno katastrofalna!!!
Navešću samo dva primera: stiglo je obaveštenje poštom da su NJIHOVOM greškom ZABORAVILI da proknjiže neka plaćanja sa debitne visa kartice, i da imamo rok od čitavih 13 dana (do kraja meseca) da izvršimo uplatu tih sredstava, ili će nam zaračunati kamatu kao za nedozvoljeni minus. Srećna okolnost što uglavnom podižemo novac sa bankomata, pa nije bilo previše (nekih 15-16000din). Bez reči izvinjenja ili bilo čega sličnog...
Onda stiže peresko rešenje gde debili iz opštine nisu proknjižili uplatu poreza za stan. Moja supruga odlazi u banku po kopiju izvoda, jer je plaćano elektronskim putem i oni mrtvi ladni kažu NEMAMO promenili smo softver... Naravno morali smo da platimo porez ponovo.
I sada su me stvarno iznervirali: na poslednjem izvodu koji je stigao poštom, postoji osam stavki po 150 din, i samo piše naknada. Otišli smo u banku i objasnili su da su rešili da naplaćuju izvod koji šalju poštom i to retroaktivno od nove godine! "Pa to je samo 150 din, zašto se nervirate gospodine, ako je to problem možete da tražite da nam ne šaljemo izvod".
Elem, njih potpuno zabole za prosečnog korisnika kao što smo moja supruga i ja. Promeniću banku već sledećeg meseca, mada se plašim da su svi manje više isto smeće.
O neljubaznosti i nestručnosti ljudi koji rade u expozituri neću da trošim tastaturu...
[ Bik Koji Sedi @ 12.09.2011. 15:56 ] @
Ha, Alfa banka!

Ono što se u običnoj banci završi za pola sata, kod njih traje celo popodne. Ono što drugde traje sat do dva (npr. prebacivanje stare devizne štednje na naslednika, svi papiri uredni itd. itd), kod njih ladno traje mesec dana, plus što im je pravna služba verovatno pozavršavala fakultet u Kragujevcu (wink wink!), sudeći po pitanjima i zahtevima koje su imali.
[ anon115774 @ 12.09.2011. 19:09 ] @
Citat:
Reno4: Naravno morali smo da platimo porez ponovo.


Niste.

Code:
Član 44. 
Banka je dužna da klijentu, na njegov zahtev, obezbedi
informacije o stanju njegovog kredita, odnosno depozitnog računa, kao i druge
informacije iz poslovnog odnosa klijenta i banke.


Ne mogu sada da se setim gde je tacno navedeno (neki poseban propis nbs) koliko dugo je banka duzna da cuva podatke... ali siguran sam da je vise od dve godine.
[ Nabukodonosor @ 12.09.2011. 21:13 ] @
Citat:
pa i u posti jos uvek,ne?


Ne moze.
[ bakara @ 12.09.2011. 21:45 ] @
Da napisem i ja nesto o Piraeus banci...
Hteo sam da podignem 4 ceka, na racunu imao 20 i neku hiljadu, i dobijam odgovor ne moze...!

Pitam sta nije u redu, i dobijam odgovor da sam u zadnjih tri meseca bio jedno u minusu preko 1000 din... (ja zapanjen) kazem da je naplacena kamata na to i da sada ima sasvim dovoljno para...

Ali jok, kaze naredna tri meseca ne mozete da dobijete ni jedan cek, takva je politika banke!

Ja pitam da li je banka vaspitna ustanova da mene kaznjava i da li to znaci da treba da menjam banku...ona ucuta, ja izadjoh bez reci...nije bila frka za cekove, ali racun cu svakako zatvoriti.
[ anon115774 @ 13.09.2011. 09:05 ] @
Citat:
bakara: takva je politika banke!


Tacno, banka izmedju ostalog zivi od kreditiranja a to podrazumeva rizik. Obzirom da banka zivi od rizikovanja potpuno je logicno da postoji poslovna politika koja definise da li ce se i sa kim i pod kojim uslovima ulaziti u rizicne poslove.

Clan 41. stav 3. Zakona o bankama:
Code:
Banka slobodno odlučuje o izboru klijenta.


Citat:
da li to znaci da treba da menjam banku


Oduvek su me odusevljavale ovakve rasprave sa salterskim sluzbenicima. Da li si ti svestan koliko se ona potresla sto ti njoj pretis odlaskom iz banke? Mislim da zena nije mogla da spava nakon toga :)

Citat:
racun cu svakako zatvoriti.


I gde ces onda da primas platu? Kod druge banke? Mislis da postoji neka banka koja ce da te kreditira bez da postavlja pitanja? Razmisli jos jednom.

Kapiram da si ljut jer ti nisu dali cekove ali sedi malo pa razmisli pre nego odlucis da zatvoris racun samo zato sto si ljut. Samo ces izgubiti vreme oko cele price a ako te je Pireus banka prijavila KB-u za taj nedozvoljeni minus onda ti ni druga banka nece dati cekove.
[ 3MAJ86 @ 13.09.2011. 09:14 ] @
Imam jedno blago negativno iskustvo sa Raiffeisen bankom.

Nije ništa drastično, mada iritira. Zivkaju me na telefon i šalju SMS gde nude svoje proizvode, posebne promocije (x meseci bez kamate bla bla bla).
I u jednom od takvih poziva kažem devojci koja me je zvala da ne želim više da me zovu i da mi šalju SMS, i ona kaže da će rešiti problem, i evo juče oni opet (SMS ovog puta).

Poslao sam mail, i odgovorili su relativno brzo da su zaveli reklamaciju. Da li će to biti dovoljno da se reši problem - videćemo.
Što se ostalih stvari tiče, nisam imao problema sa njima zaista. U banku odem jednom u 2 godine da obnovim karticu ili tako nešto, sve ostalo elektronski.
[ Srdjan Marinkov @ 13.09.2011. 09:55 ] @
Alpha banka... minimalna provizija za uplatu 150 din. Izbegnite plaćanje bilo kakvih računa kod njih!
[ bakara @ 13.09.2011. 11:16 ] @
Citat:
InformerOduvek su me odusevljavale ovakve rasprave sa salterskim sluzbenicima. Da li si ti svestan koliko se ona potresla sto ti njoj pretis odlaskom iz banke? Mislim da zena nije mogla da spava nakon toga

Ona radi svoj posao, a ja svoj...

A uspeo si i da zanemaris cinjenicu da je banka naplatila kamatu na to sto sam jedan dan bio u minusu hiljadu i neki dinar...znaci vec me je banka na neki nacin "kaznila".

A kad smo vec kod toga, tamo sam vec zatvorio jedan racun pa da ispricam i to:

Jedan mesec mi nije stigao izvod na kucnu adresu, i ja sam otisao u piraeus banku da trazim izvod.

-Da li mogu da dobijem kopiju izvoda, posto nisam dobio postom?
-Naravno, (nesto otkuca) dobicete na kucnu adresu, i bice vam naplaceno 60din.
-Ne, molim vas treba mi hitno izvod nesto da proverim i ne zelim da placam nesto sto sam platio.
-Na zalost ne mogu da vam odstampam izvod, moze samo postom uz naplatu izvoda.
-OK, sta treba da se zatvori racun?

I zatvorim racun zbog 60 din i zamolim je da to stavi kao razlog zatvaranja racuna.

Meni je najlakse da promenim banku i bas me briga sto se nece oni potresti zbog toga, ali zato znam sigurno da im se nece svideti sto cu se truditi da ovo zna sto vise ljudi
[ anon115774 @ 13.09.2011. 11:35 ] @
Ne radi se o tome sto ces ti da zatvoris racun i odes u drugu banku i da o tome pricas okolo. Poenta je u tome sto ti ni druga banka nece dati tek tako cekove ako si bio u nedozvoljenom minusu i slicno. Naravno da nemaju sve banke potpuno istu poslovnu politiku kada su takve stvari u pitanju su vrlo slicne.

Citat:
bakara: Ona radi svoj posao, a ja svoj...


U ovom slucaju ona ce za svoj posao da dobije platu a tvoj posao je potpuno uzaludan (mislim na pretnju zatvaranjem racuna salterskom sluzbeniku).

Citat:
A uspeo si i da zanemaris cinjenicu da je banka naplatila kamatu


Nisam zanemario nego sam mislio da ti je jasno da to sto je banka naplatila kamatu nema nikakve veze sa tim sto si ti tamo negde kategorisan kao rizican klijent jer si kasnio sa uplatom ili si podigao vise novca nego sto si smeo (ili na koji si vec nacin dospeo u nedozvoljeni minus). Kamata ama bas nikakve veze nema sa kasnjenjem.
[ Java Beograd @ 13.09.2011. 11:47 ] @
U principu, sve su banke slična vnago, ali nikako ne treba tolerisati i trpeti gluposti sa obrazloženjem da i ako odem drugde - biće isto.
Bankarsko tržište je i dalje i velikom rastu, njihove zarade su enormne, i još uvek se ne potresaju previše kad im klijent ode. Ali polako, doći će i to na red.
[ bakara @ 13.09.2011. 12:03 ] @
Citat:
Informer: Ne radi se o tome sto ces ti da zatvoris racun i odes u drugu banku i da o tome pricas okolo. Poenta je u tome sto ti ni druga banka nece dati tek tako cekove ako si bio u nedozvoljenom minusu i slicno. Naravno da nemaju sve banke potpuno istu poslovnu politiku kada su takve stvari u pitanju su vrlo slicne.

Meni pricas o bankama...

Ne shvatam samo politiku banke da klijent koji ima sasvim dovoljno na deviznom racunu iste banke ne moze da dobije 4 ceka zbog 1000 din...ja to zovem pogresnom procenom.

Devizni racun je onaj koji sam napisao u prethodnom postu, vec zatvoren.

Znam ja vrlo dobro da su sve banke slicne...ali evo dobro pitanje da li bi recimo ovako postupila i recimo banka intesa?
[ djoka_l @ 13.09.2011. 12:16 ] @
Problem je to kako se tretira ček u srbiji. On je de facto kod nas mehanizam kreditiranja, jer se svaki ček se naplaćuje od banke, bez obzira da li na računu klijenta postoji pokriće ili ne. U takvoj situaciji je normalno da banke ograniče broj čekova koji su na raspolaganju klijentu, na osnovu sopstvene (možda pogrešne) procene.

Kada (ako?) svako bude krivično odgovoran za izdavanje čeka bez pokrića, situacija će biti potpuno drugačija...
[ DrJekyll @ 13.09.2011. 13:22 ] @
Citat:
Znam ja vrlo dobro da su sve banke slicne...ali evo dobro pitanje da li bi recimo ovako postupila i recimo banka intesa?



Ni inteza nije sjajna...placao sam neke racune gde je zaokruzivala za po 1 dinar vise nego sto treba (to je radila i gospodji pre mene koja se vratila)

Kad nam je vracala taj kusur preko one stvari u fazonu 'ko da vam je 1 dinar bitan' rekoh joj

'pa dobro, onda zaokruzite po 1 dinar manje svim ostalim ljudima sto cekaju, ako je taj 1 dinar vec nebitan.'
[ Java Beograd @ 13.09.2011. 13:58 ] @
Citat:
DrJekyll: Kad nam je vracala taj kusur preko one stvari u fazonu 'ko da vam je 1 dinar bitan' rekoh joj 'pa dobro, onda zaokruzite po 1 dinar manje svim ostalim ljudima sto cekaju, ako je taj 1 dinar vec nebitan.'

Pazi, mogu da razumem da u lokalnoj bakalnici nema da mi vrati dinar. Pa bude ono "... ako nije problem komšija, da ostanem dužna ..." Ma nema frke, naravno. Ali kad mi to kažu u banci - u momentu poludim !

Meni je jednom blagajnik u Folks banci rekao nešto kao "... ostaću Vam dužan pet dinara ... " na šta sam ga glasno upitaio "Jesi li TI normalan ?!". Našao je sitninu u roku od odmah ! Ali obratite pažnju, u Rajfajzen banci UVEK imaju džakčić sa sitninom, i ni slučajno se ne može desiti da "ostanu dužni dinar".
[ DrJekyll @ 13.09.2011. 14:02 ] @
^

Isto, u lokalnoj radnji nije problem ni 7 dinara, ali u banci...zao mi je, ne moze.

[ deltarj @ 27.03.2022. 11:53 ] @
Moje iskustvo u banci Postanska stedionica je sledece:
zbog zarade koja je valjda 95k+ dobio sam VIP status (manje mesecno odrzavanje), i to je to sto se pozitivnih strana tice! Salim se, siguran sam da ima i lepih stvari...

1. Web-baking (posted.co.rs) je primitivan i ima neverovatnih nelogicnosti. Prilikom uplata pored gomile polja koja se mora popuniti, podatke uplatioca i primaoca su izdelili na tri polja koja su ogranicena po broju karaktera, ne prihvata cirilicu i sve prebacuje u velika slova, a vrhunac svega je datum koji mora rucno da se popuni svaki put (kao da nisu mogli da stave danasnji kao podrazumevani!?!). Lepo je sto se korisnicko ime i lozinka definisu prilikom registracije i ne moraju biti genericki (kao kod KomBank webbankinga gde vam banka definise user name i nema sanse promeniti ga). Po otvaranju racuna dobije se nekoliko racuna koje je nemoguce imenovati niti urediti na bilo koji nacin pa se mora nauciti koji je koji, a tu je osnovni tekuci, pa neki racun za uplatu novca od akcija, pa devizni, pa namenski dinarski (ako kao ja zelite da se veze za internet karticu).. mogli su da ponude opciju alias-a za svaki x-to cifreni broj racuna bzvz..
Al definitivni vrhunac je kad zelite da proverite stanje na kartici! Sistem ce vas pitati za BROJ KARTICE!?!?! Da, 4x4 cifre je neophodno uneti, kao da imam stotine kartica pa je to jedini nacin, a ne iz neke drop-down liste ili bre obican spisak mojih kartica! Prvi put sam bio ubedjen da cu samo tad morati da upisem, da ce ako nista vise browser upamtiti taj podatak... al sipak! Njet! Mora broj kartice - svaki put.. i od tada vise ne posavam da proverim stanje interent kartice, vec sam naucio napamet brojeve racuna (UZAS!) pa proveravam stanje racuna. Provizije su nize nego u KomBank web-banking-u, ali nisam siguran da li je to vezano za status mog naloga ili je uopsteno. Krecu se od 15 dinara, sto je sasvim korektno za sitne Limundo uplate, dopune ili vracanja sitnih pozajmica..

→1.1 Elektronsko placanje: suluda cinjenica je da web-banking ne deli kreirane "moje naloge" sa mobil-bankingom, pa ono sto kreirate u web-bankingu necete mocu da koristite preko telefona i obratno. A kada se uplata konacno realizuje (nakon sto ste morali da unesete sve podatke i rucno unesete datum) i kada vam sistem bude prihvatio OSMOCIFRENI OTP kod koji je stigo na mobilni telefon putem sms-a (kao da nije dovoljno 4 cifre!?) onda cete na ekranu imati sturu informaciju da je uplata realizovana ali iznad "virtuelne uplatnice" u tzv. web-bank liniji, pa je nemoguce slikati, stampati, izolovati nekako informaciju koja bi posluzila kao dokaz o uplati. isto tako i kad se ode u listu realizovanih naloga.. (kao da nisu mogli da jednostavno na sam viruelni nalog stave dole polje pored datuma koje ce reci "konacno realizovano:" sa datumom i ID-jem..

2. Mobil-banking (MobiBankPS) aplikacija koristi PIN za autentikaciju sto je opet suvisno, jer mogli su da iskoriste kredencijale iz web-banking sistema, da ne moram da pamtim jos jedan podatak.. Sama aplikacija je ocajna i primitivna (mada to sto se grafickih elemenata i animacija, tj odsustva istih moze da se smatra i pozitivnom stranom, jer najefikasniji ne mora biti i najlepsi interfejs - kao kad je kombank presao na najnoviju verziju i kada su ubacili one krugove i napunili strane raznim borderima, izgelili skrin i zagusili nepotrebnim skrol komandama te levo te desno... ). Nepregledno je, sistem menija je netransparentan i uopste baratanje novcem izmedju racuna i podracuna je - da ti pripadne muka. Prilikom listanja transakcija (za poslenjih 10 dana na primer) dobije se spisak koji sadrzi SAMO DATUME I IZNOSE, a za opis je potreban jos jedan klik na neku od transakcija gde cete dobiti detalje u kojima je glavni podatak (I JEDNINI PODATAK ) - dakle OPIS okrnjen jer ogranicili su ga na svega OSAM karatkera!?!? tako da za vecinu mojih transakcija mogu videti nesto kao "UPLATA Z" ... dakle ocaj. A kazem jedini podatak, jer nije moguce videti racun, primaoca niti bilo sta drugo vezano za tu transakciju!

3. Platne kartice: dizajn - nevazan...ali ocajan! I sto je najgore: razlike izmedju devizne, debitne ili internet VISA kartice (koje morate traziti dodatno!!) prakticno nema, tako da cete morati crvenim markerom da obelezite kartice... A da ne pominjem da se kao podrazumevana dobije ona bezvezna DINA koju morate provuci fizicki kroz citac kartica svaki put, i za koju morate unositi PIN za SVAKU transakciju!?! ocaj. E, da... ima jos! PIN!!! PIN je nemoguce promeniti, i taman kad konacno zapamtite neki - ta kartica vam istekne, osteti se ili sta vec i - stize novi PIN! (pet crveni marker!) Jad i beda!

4. Prilikom samog otvaranja osnovnog racuna spremite ruku za besomucno potpisivanje i upisivanje podataka, jer cete u ovoj savremenoj eri "bezpapirnog poslovanja" dobiti pa makar stotinak papira gde je neophodno ostaviti ime, prezime, adresu, broj LK, ...(hvala Bogu i najljubaznijoj sefici jedne od ekspozitura pa su mene postedeli svega sem potpisa - sto mi je kao takvo vec bilo naporno).

Eto, nadam se da ce neko da nadje nesto korisno u ovome... Srecno!

5. Podrska: pozivom na broj 011 20 20 292 dobicete govorni automat koji uz malo strpljenja i vestine mozete izbeci upucivanjem na operatera - ali samo u radno vreme, 8-20 radnim danom i suborom do 13:30h. Ali par puta - ruku na srce - nisam cekao predugo za razgovor sa operaterom.. mada sam umeo da doskocim KomBank podrsi tako sto izaberem podrsku na engleskom, pa se posle izvinem "na gresci " i nastavim na srpskom.. hihihii

6. spisak filijala i radno vreme je sasvim korektan, dosta ekspozitura radi do 20h sto je fantasticno, i za divno cudo, uvece nema ZIVE DUSE! (pod uslovom da nisu penzije, dodaci i AV pomoc nekog tipa...
[ kamicak @ 28.03.2022. 07:45 ] @
Da li je VIP održavanje računa 100 din mesečno?
[ miki069 @ 30.03.2022. 09:52 ] @
Banka Poštanska štedionica:

Ako šalju mesečni izveštaj na e-mail onda je mesečno održavanje 110 dinara.
Ako šalju odštampani izveštaj na adresu, onda je mesečno 140 ili 150 dinara.
Za penzionere je nešta jeftinije.

Ne znam da postoji nekakav VIP status.

Limit sigurno nije 95.000 dinara, jer ja više od toga imam već 10 godina, a nisu mi nudili nikakv VIP status.