[ Zeleni zub @ 19.10.2010. 00:04 ] @
Ako neke stvari 'legnu na svoje mesto', mozda se ponovim nekim autom.
Budzet bi bio oko 4200 eura. Trazim auto sa klimom, karavan, porodican, jeftin za odrzavanje i registraciju. Godisnje prelazim oko 10000 km.
Nekako sam izbor suzio na Opel Astru, oko 2001-2002 godista.
Problem je oko izbora motora/goriva: da li benzinca ili dizela ?
Ako je benzinac, da li 1.4 ili 1.6 ?
Da li ugraditi plin u njega ?
Ako je dizel, koji od modela uzeti ?
Koji od svih pomenutih ima neku 'urodjenu' manu ? Cuo sam recimo da anlaseri na dizelima crkavaju k'o od sale. Bas pred mojim dvoristem prosle nedelje prijatelju otkazao anlaser bez ikakvih naznaka da ce se to desiti, neki 1.7 dizel.
Meni nekako odgovara 1.4 benzin, moze i bez plina, jedan prijatelj me ubedjuje da su dizeli bolji, treci se kune u plin, nemam pojma vise

Svaki savet vlasnika, majstora, posmatraca je dobrodosao, makar i savet da se odlucim za neki drugi karavan u tim cenovnim granicama

PS
Pre tri i po godine sam ovde pitao da li uzeti audi jaje ili opel vektru. Forumasi pobedili u glasovima za audi jaje, 1.8 benzin, zbog plina sa karburatorom da bude, zbog starosti da nema ni servo, ni abs, ni elektro podizace, ni K glavu, ja poslusao i nijednog trenutka se nisam pokajao. Daj boze da opet upali taktika
[ deki77 @ 19.10.2010. 09:37 ] @
Vec je bilo tema ali..
Ja sam mom caletu nabavio astru 2001 god. karavan 2.0dti(cena na autoplacu(u EU) je bila nesto vise od 2000eur)
sa klimom.Ok mu sluzi i sasvim je zadovoljan.Mada ja vise volim varijantu VW.
Plin nemoj da stavljas ako toliko malo prelazis.Neisplati se a i cena plina polako raste.Sada je 61din.Tj cena raste sa rastom eura.Samo sto kod nas ljudi rade za dinare..pa ???

[ inobradovic @ 19.10.2010. 09:38 ] @
ja sam uvek za jaci motor ovde u tvom slucaju 1,6.
vozio sam astru 2,0 benz. i nije me odusevila sa bukom koju pravi pri vecim brzinama.
kod nas je astra dosta popularna svi majstori znaju da popravljaju delova ima i to je to.
sa dizelima nemam iskustva jer ih iskreno ne volim a po km koju si napisao tebi nije ni potreban.
[ gennius @ 22.10.2010. 14:20 ] @
Moja preporuka ti je Opel Astra 1.7DTI isuzu.Mali potrosac a ide lepo s obzirom na 75 konja.
Ti motori mnogo prelaze i po mom misljenju su daleko kvalitetniji od 2.0DTI opelovih motora.
Naravno treba naci u dobrom stanju i videces bices prezadovoljan.Moj ti je savet da povedes i majstora sa sobom da pregleda motor i uradi dijagnostiku na motoru,abs-u air bagu i td jer danas ima prevaranata na svakom cosku.Moj prijatelj ima takav model i prezadovoljan je a presao je 80.000 km.
Redovnim odrzavanjem mozes puno da predjes sa tim motorom bez vecih ulaganja.
Pozdrav
[ Zeleni zub @ 25.10.2010. 00:18 ] @
Hvala svim ucesnicima u temi, razmisljanje i dalje traje, javljacu novosti
[ I_L_I_J_A @ 25.10.2010. 14:20 ] @
Evo iskustva:, vozni park:
Astra G 2001 1.8 16v - moj
Astra G 2001 2.0 DTI - caletov
Astra G 2001 1.7 DTI - devojkin
imamo ih oko 2-3 godine

Pa da krenemo
Astra G 2001 1.8 16v (Z18XE - Euro4) - topla preporuka, odlican motor 125KS, novije generacije od 2.0 benzinca. Nikakva zamerka sem malo vece potrosnje, ide sportski menjac uz nju ako ne gresim, vrlo je utegnut. Max brzina je konstantnih 205km/h. Potrosnja u gradskoj guzvi oko 10l
Servisi - samo zupcasti zamenjen (ocekuje te lambda sonda u nekom trenutku sto nije skupo). Auto ide kao zmaj + ODLICAN motor za plin (na listi preporuka za plin, sto kada sam gledao zadnji put 1.6 nije)

Astra G 2001 2.0 DTI 16v (Y20DTH - H=jaci 101ks, L=slabiji (manja turbina, bez intercoolera 82ks, oba Euro3) - topla preporuka (za jaci)
za razliku od raznih lupetanja motor 2.0 DTI Opelov je neunistiv i bolji od Isuzu motora (1.7), 101KS - cipuje se na oko 130KS (nisam radio). Malo je lenj do 1700 obrtaja posle odlicno povuce. VAZNO je ocistiti usisnu granu bez toga dobro vuce do 3000 obrtaja, a kada se ocisti usisna grana od raznih naslaga (leptiri umesto 2mm budu 7-8mm debeli i smanje protok vazduha na vecem broju obrtaja) odlicno ide sve do 4200 obrtaja (5000 je crveno). Motor pokrece lanac pa velikog servisa nema. Potrosnja u gradskoj guzvi oko 7.5l
Servisi nista posebno (ocekuje te turbopunjac i bosch pumpa u nekom trenutku sto nije malo ali nije ni previse). Generalno prelaze 400 000 - 500 000 bez problema uz remont turbopunjaca (300e?) i bosch pumpe (400-500e?) kad dodje vreme za to (tacno toliko bi potrosio na zamene kaisa).
Preporuka kao i za svakog dizena ne dirati zadnju 1/4 goriva, ne voziti na rezervi

Astra G 2001 1.7 DTI (Y17DTH Euro3) - topla preporuka
primetno tisi (ali pokrece ga kais => ima velikih servisa) od 2.0DTI , skoro da je benzinac po tisini, zato i slabiji (75KS), odlicno odmeren menjac i motor, turbo punjac je manji ali zato skoro da nema turbo rupe, odlicno se odaziva - za grad savrseno. Potrosnja je izuzetno mala, ko nije za plin a zeli malu potrosnju savrseno. Odrzavanje je oko 2x skuplje od 2.0 DTI (Servisi: nemoj se iznenaditi da imas ulja u odeljku za hladjenje (NE vode u ulju) - resava se ne previse tesko u pitanju su neke gumice (caure?) ispod poklopca motora koje posle 7-8g pocnu da popustaju - zameni ih i uzivaj. Pokrece ga kais, pa imas velike servise. Potrosnja u gradsakoj guzvi oko 7l.
Preporuka kao i za svakog dizena ne dirati zadnju 1/4 goriva, ne voziti na rezervi


Sve u svemu, Astre su galvanizovane i imaju 12g garancije na koroziju. Imaju 4 od 5 zvezdica na Euroncap testu. 1.6 16v (100ks) ti ne bih preporucio jer hoce da pocne da trosi ulje bez pravog razloga, u granicama dozvoljenog ali to je 0,7l/1000km. 1.4 je preslab.

Sta god da uzmes klima obavezno :)
Kod klime ako krene da gubi freon obrati paznju na hladnjak (kondenzator - onaj veliki napred kod branika) zadnjih 5 redova mogu da pocnu u nekom trenutka da korodiraju (zbog dodira aluminijumskog hladjaka sa djubretom koje se skuplja ispod ventilatora) NEMOJ da kupujes novi hladnjak pogotovu ne kineski jer ce ti trajati 3 godine. Samo skini zadnjih 5 redova i zavari (5-10% hladnjaka kod nas neme veze jer isti hladnjak se koristi i u Egiptu gde je mnogo toplije - odnosno predimenzioniran je za nase uslove a samo tih zadnjih 5 redova mogu da prave problem posle 8-10godina)


[Ovu poruku je menjao I_L_I_J_A dana 25.10.2010. u 20:21 GMT+1]
[ Nocni @ 25.10.2010. 16:08 ] @
Posle ovoliko toplih preporuka ja bih ti savjetovao da uopste ne kupujes opela...
Uzmi nesto Japansko... kod toyote je svaki motor dobar...
[ Laki024 @ 25.10.2010. 17:39 ] @
Delimicno se slazem sa prethodnim postom da posle toliko toplih preporuka kupis nekog dobrog japanca i da te ne boli glava.
Mada, uzmi i ostale marke u obzir, pogledaj cene novih automobila, i polovnih, videces da su astre kao i golfovi, i genaralno VW vozila, precenjeni, tako da za te pare nedobijas najvise cak sto vise mozda i najmanje.
Svakako uzimaj beznin-gas, eventualno dizel, zbog cene na pumpama
[ vaske2 @ 25.10.2010. 19:02 ] @
Citat:
Nocni: Posle ovoliko toplih preporuka ja bih ti savjetovao da uopste ne kupujes opela...
Uzmi nesto Japansko... kod toyote je svaki motor dobar...

Alo...covek je suzio izbor na Opel Astru i postavio konkretno pitanje,dakle ako se ne zna nista o pomenutoj ne bacajte ga u rebus nametajuci mu svoje misljenje kako je bolje da uzme nesto drugo.
Dakle ovako...imao sam i 2,0 i 1,7dti i prema mom iskustvu i jedan i drugi su odlicni sto se samih motora tice ali neke klasicne bolesti ne zaobilaze ni ova 2 motora.Kod 2,0 mozes imati problema sa pumpom(sigurno),turbinom(malo redje),gumicama dizni,egr ventilom pa i protokomerom i sve to negde od 200000 km pa navise.Lanac se nece menjati pre 500000km a sam motor...nisam cuo da je neko radio do sada.Potrosnja zimi ide i do 7,5l euro dizela dok se na otvorenom putu moze spustiti i na 5,5l.Ako vise vozis po gradu i kratke relacije moja preporuka bi ipak bio 1,7 dti Isuzu(gle cuda Japanac).Jeste da se kod njega moraju menjati kaisevi sto je u startu trosak ako je auto iz uvoza sa neispitanom kilometrazom ali ni to danas nije neki preveliki trosak(oko 200e u neovlascenom ali korektnom servisu sa originalnim setom kaiseva)ali ti se to kasnije vraca uz manju registraciju i manju potrosnju.Crkavaju pumpe i kod njih ali dosta redje nego kod 2,0,a sam motor je veoma elastican i zivahan uzimajuci u obzir njegovu snagu od 75ks dok se sa uradjenom optimizacijom moze pretvoriti u pravu zvercicu sa oko 103 ks i oko 220nm obrtnog momenta.
[ Nocni @ 25.10.2010. 19:37 ] @
Citat:
vaske2: Alo...covek je suzio izbor na Opel Astru i postavio konkretno pitanje,dakle ako se ne zna nista o pomenutoj ne bacajte ga u rebus nametajuci mu svoje misljenje kako je bolje da uzme nesto drugo.


On je pitao sta mislimo o astri... Ja o astri mislim da je g*ovno i ne znam sta tu ima cudno i nejasno... dakle, nije za preporuku i dobro mu je to reci jer jos nije kupio nista... Ovo sto kazes "ako se ne zna nista o pomenutoj"... Stalno ih radim, tako da znam skoro sve o njima... posebno oko kvarova elektronike pumpi, problema sa abs-om i ostalom elektronikom, jednim od najgorih automatskih menjaca pa i to cipovanje koje pominjes itd... Ne znam treba li da se obrazlaze, ali astre dizeli su drndave, nekultivisane, lose za voznju, nestabine, kvarljive itd ako vec mora astra mozda je najbolja ta 1.8 16V ali ima toliko boljih auta koja su sa njom u klasi i samo mu je to sugerisano... nema nikakve potrebe da se ti bunis zbog toga.
Inace covjek je u prvom postu napisao i ovo:
"Svaki savet vlasnika, majstora, posmatraca je dobrodosao, makar i savet da se odlucim za neki drugi karavan u tim cenovnim granicama"


[Ovu poruku je menjao Nocni dana 25.10.2010. u 20:48 GMT+1]
[ vaske2 @ 25.10.2010. 19:58 ] @
Ali su takodje i naj rasprostranjenije na ovim nasim drumovima,imaju veliki broj servisa,delova ima na svakom cosku i kasnija prodaja ide vrlo lako sa cime se malo koji auto moze pohvaliti,pogotovo Japanski.
[ milovanmaric @ 25.10.2010. 20:34 ] @
Ja znam za dve ASTRE, 1.7 DTI, jedan drugar je kupio novu 2002god iz salona, i prosao katastrofa lose (sta je moglo crkavalo je, od elektronike motora i mehanike na njemu, auto je u garanciji vise puta lezao u servisu nego sto je bio ispravan), motor je zamenio pre oko cca 10 meseci, i tek je sad progledao.

Druga, isto 1.7DTI 2002god, uzeo drugi drugar, ali polovnu sa placa u BG., i ( sa placa vecinom je auto macka u dzaku ), morao je da radi generalku motora posle nekih 7 meseci. Ali dobro, njegova greska, nije vodio majstora za auto, kad je birao, moglo je se to izbeci verovatno da je majstor bio sa njim, trosio je vodu, ali on to nije primecivao u startu, svremena na vreme je dolivao, dok odjednom nije trosio 1 litar vode na 10 km.

Nekazem da je los auto, ali ja znam za ove primere od meni dobro znanih ljudi. Ali sve zavisi od prethodnog vlasnika vozila i odrzavanja vozila.
[ I_L_I_J_A @ 25.10.2010. 20:35 ] @
Bas tako, ja sam Astrom prezadovoljan

kada je kupis za par godina mozes da je prodas za 200e manje i to je to, delovi na svakom cosku, majstori takodje, dijagnostiku mozes da kupis sam za 60Eura i povezes na laptop, troskovi eksplatacije nista posebno. Popularan model tako da bilo koji problem lako i brzo se dijagnostikuje.

Astru F karavan imali 5 godina za sve to vreme na servise potroseno 500e od toga najvise za alternator i lambda sondu, ostalo filteri, ulje, disk plocice
Astra G 1.8 za 3 godine samo zupcasti kais posto je iz uvoza i prednji desni lezaj tocka
Astra G 2.0 za 3 godine nista posebno (ulje, filteri, kraj spone)
Astra G 1.7 za 2 godine zupcasti kais, zamenjene gumice/caure (nisu u pitanju delovi kod ventila vec samo vezano za sistem hladjenja) da ne ubacuje ulje u vodu (ne desava se obrnuto - voda u ulju bi bila problem, dok ulje u vodi nije i resava se ovom zamenom na 8-10godina), hladnjak klime sredjen i ulje/filteri

U sustini preporuka uzmi auto za koji znas majstora po mogucstvu da ti je prijatelj da te ne voza i nemas problem

[Ovu poruku je menjao I_L_I_J_A dana 25.10.2010. u 21:58 GMT+1]
[ I_L_I_J_A @ 25.10.2010. 20:37 ] @
Citat:
Ali dobro, njegova greska, nije vodio majstora za auto, kad je birao, moglo je se to izbeci verovatno da je majstor bio sa njim, trosio je vodu, ali on to nije primecivao u startu, svremena na vreme je dolivao

Za 1.7 motor je jako bitno da se ne pregreje. Jednom se pregreje i problem inace je veoma zahvalan
Za novi auto imas pricu na cannonball forumu decka koji je kupio novu Toyotu Avensis D4D kod nas kod zvanicnog zastupnika - svaki drugi mesec u servisu 300-400e ode, dok je bila u garanciji jos nekako - sve zivo je promenio
[ Zarko Silic @ 25.10.2010. 20:39 ] @
Apropoo diskusije na relaciji Japan-Evropa.


Ispricacu jedan dogadaj koji moze da posluzi u odluci o kupovini ako se ugao posmatranja malo dislocira od klasicnog stereotipa: ne kvari se, prelazi ko zna koliko, nije drndav i slicno.

Dogadaj je istinit i desio se jednom mom poznaniku 2008. godine.

Naime, u Deltinoj akciji (2007/08) je kupio (po nekakvom sistemu staro za novo) novog Acorda. Dao je starog Golfa 4 TDI (mislim da je 2000g) koga su mu vrlo povoljno racunali tako da je za novu Hondu doplatio nekih 9000 eura sto je u tom trenutku delovalo kao dobra kupovina.
Nesretnim slucajem prve godine tj. prve zime, svojom nepaznjom, kod prve poledice sleti sa puta tako da zakaci ostru bankinu i polomi odredjene delove na donjem postroju, ali na karoseriji nije bilo bitnih ostecenja jer nije udario ni u kakvu prepreku vec je samo „odklizio“ (naravno bez tockova :D).

Pazljivo je sacinio specifikaciju i po predracunskoj vrednosti steta na Acordu je iznosila 12.500 eura (nije greska: 12.500 eura).

Nije ga mrzelo pa je slicnu specifikaciju napravio za novog Passata u ovlascenom servisu gde je ze ekvivalentne delove dobio predracun od 2.990 eura.

Obzirom da se radi o netipicnim delovima koji ne otkazuju kao posledica trosenja u eksploataciji logika nalaze da se mogu upotrebiti i polovni pa je, takodje ne mrzeci ga, nazvao poznanika koji trguje delovima za VW iz Sapca i dobio ovakav odgovor:
„ Dodji prijatelju i zavrsicemo posao za 500 eura“

Godinu ipo dana nakon udesa Acord je jos camio nepopravljen.



Tek toliko da se zna.
[ Zeleni zub @ 25.10.2010. 20:47 ] @
Uh kakva aktivnost na temi, HVALA SVIMA !!!
Procitacu kasnije kad zaspi familija natenane, za sada da kazem da mi prija i svaki drugi savet, nije astra svetinja.
Vozio sam (i jos malo vozim) Audi jaje, pa kad vec nemam pare za A4, onda moze i Francuz i Italijan... A mozda i Japanac
[ I_L_I_J_A @ 25.10.2010. 20:47 ] @
Citat:
Apropoo diskusije na relaciji Japan-Evropa.


Ispricacu jedan dogadaj koji moze da posluzi u odluci o kupovini ako se ugao posmatranja malo dislocira od klasicnog stereotipa: ne kvari se, prelazi ko zna koliko, nije drndav i slicno.

Dogadaj je istinit i desio se jednom mom poznaniku 2008. godine.

Naime, u Deltinoj akciji (2007/08) je kupio (po nekakvom sistemu staro za novo) novog Acorda. Dao je starog Golfa 4 TDI (mislim da je 2000g) koga su mu vrlo povoljno racunali tako da je za novu Hondu doplatio nekih 9000 eura sto je u tom trenutku delovalo kao dobra kupovina.
Nesretnim slucajem prve godine tj. prve zime, svojom nepaznjom, kod prve poledice sleti sa puta tako da zakaci ostru bankinu i polomi odredjene delove na donjem postroju, ali na karoseriji nije bilo bitnih ostecenja jer nije udario ni u kakvu prepreku vec je samo „odklizio“ (naravno bez tockova :D).

Pazljivo je sacinio specifikaciju i po predracunskoj vrednosti steta na Acordu je iznosila 12.500 eura (nije greska: 12.500 eura).

Nije ga mrzelo pa je slicnu specifikaciju napravio za novog Passata u ovlascenom servisu gde je ze ekvivalentne delove dobio predracun od 2.990 eura.

Obzirom da se radi o netipicnim delovima koji ne otkazuju kao posledica trosenja u eksploataciji logika nalaze da se mogu upotrebiti i polovni pa je, takodje ne mrzeci ga, nazvao poznanika koji trguje delovima za VW iz Sapca i dobio ovakav odgovor:
„ Dodji prijatelju i zavrsicemo posao za 500 eura“

Godinu ipo dana nakon udesa Acord je jos camio nepopravljen.



Tek toliko da se zna.


@zarsilic
Usput kad si se javio hteo sam da te pitam oko cipovanja Astre 2001 2.0DTI 16V (Y20DTH), sta predlazes i koliko se konja dobija (mislim do oko 130KS), presao je oko 120000km turbina je dobra i bosch pumpa. Ona bese moze preko servisnog porta da se cipuje? Ako mozes par detalja i predloga moze i cena na pm, koja je potrosnja sa cipovanjem da li ce da dimi i sl (sada apsolutno nema traga dima iz auspuha koliko god pritisao gas) Da li kvacilo i menjac auta trpi vise konja (nisam nezan na gasu :) ) sport je oprema ako nesto znaci

[Ovu poruku je menjao I_L_I_J_A dana 25.10.2010. u 22:04 GMT+1]
[ inobradovic @ 25.10.2010. 23:42 ] @
reno senik
[ boban79 @ 26.10.2010. 07:46 ] @
Nekih godinu dana sam vozio Astru G 1.6, 16V, i jednostavno taj auto nikome ne bi preporučio. Sve što je moglo da "ode" za tih godinu dana, "otišlo" je. Pukao sam ogromne pare za raznorazne kvarove, tako da sam je na kraju dao za neke smešne pare samo da se oslobodim bede!
[ Zeleni zub @ 26.10.2010. 14:32 ] @
Rece mi jedan poznavalac vozila i majstor na dobrom glasu da razmotrim Citroen Xsara karavan, ali da obratim paznju da bude 2.0 HDi ako je dizel ili 1.6 ako je benzinac (kaze, najbolji motori u njihovoj klasi benzinaca i dizela)... Kaze da nije prevelika cena za odrzavanje, kao sto neko rece u "neovlascenom ali dobrom servisu". Da iskoristim da pitam i to ovde, kad se vec razvila diskusija
[ Zeleni zub @ 20.11.2010. 00:20 ] @
Deo para za realizaciju ideje je spreman, drugi deo ce biti kad se ovo realizuje...
www.milicevic.biz/audi/

Vecanje, razmisljanje, neprospavane noci, telefonski razgovori, cetovanje, forumi... suzen je krug na Astru ili Megana 1.6 benzin, a onako u podsvesti mozda Xsara ili Focus...

PS
Cena nije fiksna, i predvidjena je za 'jos malo dole'...
[ Zarko Silic @ 20.11.2010. 08:19 ] @
Citat:
Auto je NEUDARAN !


Bilo bi zanimljivo, prvo cuti da li je bio karamboliran pa zatim, i da li ga je nacela korozija, obzirom da je rec o automobilu starom 23 godine, pa ga po tom pitanju uporediti sa "konkurenciom" iste starosti i mozda melo, nevezano za temu, prokomentarisati.

Moze da bude od koristi nekom ko namerava kupiti polovnjaka; i ne samo polovnjaka.

[ etjen @ 20.11.2010. 12:16 ] @
zeleni, stvarno bih voleo da prodaš Audia za tražene pare, ali nije mi jasno da će neko da da preko 2K Eura za 23 godine starog Audia 80.

Ako ti neko ponudi neke pare, i ako ti se učini malo, dobro razmisli jer je svaka ponuda u stvari dobra.
[ Zeleni zub @ 20.11.2010. 13:01 ] @
Otislo jutros na auto pijaci u Jagodini, za 2200. Sticajem okolnosti coveku koji poznaje i mene i auto.
Sad dakle idemo na telefoniranje
[ etjen @ 20.11.2010. 19:28 ] @
svaka čast
[ inobradovic @ 20.11.2010. 21:02 ] @
pomenuo si citroen razmisli i o pikasu lep konforan udoban auto,masina proverena, a uklapa se u tvoju cenu.
[ Zeleni zub @ 20.11.2010. 21:46 ] @
Pre par dana prodata ona crvena Astra o kojoj smo pricali, dzabe kad do danas nisam imao sve 'uslove'
Radimo dalje...
[ BokasaTzar @ 20.11.2010. 22:36 ] @
Vozio sam neko vreme Astru (onu iz Poljske) 1.4 i u sećanju mi je ostao jezivo neprecizan menjač.

Možda je to odlika konkretnog auta (rentakar vozilo), ali menjač je bio baš loš, nabadao sam brzine 1 i 3 kao da igram loto !

Što se tiče snage - pa dovoljna je za svakodnevnicu i povremena preticanja.

Što se tiče preglednosti kroz zadnje staklo, jako jako slabo, a sa druge strane,
imam naviku da unazad vozim na retrovizore .

Auto je malo i nije teško da se manevriše.

Gepek je u klasičnoj verziji sasvim solidan, karavan mora da je tu još bolji (i zadnje staklo verovatno da je kod karavana bolje jer je skoro vertikalno)
[ bora61 @ 22.11.2010. 07:47 ] @
Imam sluzbenu Astru 2004 1.6 benzinac. Do sada je presla oko 125.000Km i sem servisa nije nista bilo ekstra za trosak.
Posle 80.000Km pocela je da trosi nesto vise ulja, bez razloga, ali uz redovan pogled na sipku, stvari idu svojim tokom.
Meni smeta relativno kratko sediste, pa posle duze voznje hoce butine da sevaju.
Potrosnja u gradu sa nasim benzinom je oko 9.5 l, a na otvorenom na oko 90km/h je nesto ispod 7l.
Klima radi bas kako treba, nemam zamerki.
[ Zeleni zub @ 22.11.2010. 16:25 ] @
Uzeo sam Astru 1.7 dti.
Trazio sam benzinca, ali ova je izletela po nizoj ceni, registrovana, ima nesto malo ulaganja, ali ce se uklopiti u budzet.
Hvala svim diskutantima !
I da - da okvasimo
[ BokasaTzar @ 22.11.2010. 19:43 ] @
Nek je sa srećom

Dobaci nam par detalja: poreklo, cena, km, opšti utisak, prezime šefa smene koji je bio odgovoran za proizvodnju i sl....
[ Zeleni zub @ 23.11.2010. 15:18 ] @
Auto je udaran napred, farban je prednji deo ali nije promenjena geometrija, niti su kosevi dotaknuti. Ofarban, ispravan, u voznom stanju.
Enterijer odlican (nebo, sedista, tepisi), samo su oba airbaga izletela pa trazim polovnu tablu da sve to bude utegnuto i lepo na oko.
Cena je u skladu sa intervencijama koje treba izvrsiti.
Domace tablice, registrovan jos nekoliko meseci, u trag se lako moze uci bar dvojici bivsih vlasnika u Srbiji :)
Motor na oko lep, veruje se da je presao 143000 km, lepo vuce, udoban i slicno.
Cena je bila 3300 posle pristojnog cenkanja. (Vodio sam prijatelja koji trguje stokom xexe)

PS
Na PP ako neko ima polovnu tablu ili zna gde moze da se nadje, a trazim i par celicnih felni 15" za letnje gume da pripremim (mozda ima nekog blizu, nek se javi na PP).
[ brankos @ 25.11.2010. 21:59 ] @
I meni trebaju 4X čelične felne sa 4 šrafa za astru G, doduše za zimske gume. Ne bih da idem kod vulkanizera po svakoj susnežici.