|
[ karagac @ 19.10.2010. 01:12 ] @
| Citao sam u nekim ranijim postovima od pre par godina o ovom auticu, a posto mi nude jedan molio bih vas da mi ako neko zan kaze nesto o ovom modelu, ...potrosnja,,delovi(dostupnost i cena ) i naravno koja je okvirna cena za model 93 godiste sa plinom reg jos pola godine |
[ sasa022 @ 19.10.2010. 02:07 ] @
Potrosnja 6-7l.Delova ima i cena im je skoro kao i za Yuga.
Cena - oko 1000€.
[ Java Beograd @ 19.10.2010. 07:24 ] @
Šta bi sa onom škodom ? Nisi pazario ?
Uzgred, nemoj da se raspituješ za cenu ovako na forumu. Dobićeš mnogo pogrešnih odgovora. Najbolji pokazatelji cene su najpopularniji sajt za polovne automobile i sajt najpopularnijeg oglasnika u Srbiji.
Fijat UNO je zapravo osnova našeg Yuga. Dakle, YUGO 45 je Uno sa malo drugačijom karoserijom.
[ etjen @ 19.10.2010. 09:01 ] @
Citat: Java Beograd:
Fijat UNO je zapravo osnova našeg Yuga. Dakle, YUGO 45 je Uno sa malo drugačijom karoserijom.
a šta ako je FIRE motor u njemu. Kakve to veze onda ima sa Yugom?
[ Java Beograd @ 19.10.2010. 09:12 ] @
Citat: etjen: a šta ako je FIRE motor u njemu. Onda nije isti kao Yugo
[ komosarz @ 19.10.2010. 15:24 ] @
Nisi napisao koji je motor u njemu...Ako je 1000 ili 1108 mali su potrosaci,a ako je 1,4 ili 1,5 ekstra idu ,ali malo vise trose(sta te briga jer ima plin).Treba da gledas limariju jer im je slaba tacka,a motori mogu da predju izuzetno mnogo.Najbolja solucija je 1108ccm motor od 60ks koji nije zahtjevan za odrzavanje,malo trosi,a dobro vuce,jer je lagan.
[ Markoxxx @ 19.10.2010. 17:43 ] @
fin mali autic, uglavnom nije preterano zahtevan za odrzavanje,
cene vidis sam idu od 800 do 1500, ako je u dobrom stanju trebalo bi da vredi 1000 mozda cak i 1100e.
[ karagac @ 19.10.2010. 23:55 ] @
Skodu nisam pazario , odustao sam a i prodao ju je , nije hteo da spusti cenu na 1000 e nego ju je prodao za 1200e.
U Unu je fire motor od 1000 tj 998 ne znam koliko konja, tek u cetvrtak mogu da ga pogledam ne mogu pre zbog posla, pa sam hteo malo da se pripremim,
nisam ga jos video ali ga ceni 1200 ali dace ga i jeftinije ali ne mnogo.
citao sam po netu da je taj fire motor super .....
Hvala svima
[ inobradovic @ 20.10.2010. 10:34 ] @
po meni to je isti krs ko i jugo. napisao sam u onom postu gde si pitao za skodu da ti je najbolje po meni da kupis kadeta na mono diznu.
[ etjen @ 20.10.2010. 10:42 ] @
taj Uno Fire, ako je u OK stanju, je zakon za bilo kog Kadeta. Kadet je toliko prevaziđen auto da nije vredan pomena (po meni isto kao pominjana Škoda)
Kod Una obrati pažnju posebno na prednje a i na zadnje koševe. Na prednjim koševima truli za primer svima (pa čak i Opelima :)).
Ako je limarijski OK, sve ostalo nije strašno. Obrati još pažnju i na elektroniku (kako na unutrašnju, podizači i sl. ako ima, tako i signalizaciju-da li negde gubi masu i slično)
Inače, kad je dobar, taj autić je jako ugodan za vožnju, ima solidno mesta u gepeku i za grad je jako fini. Motor od 1000 ccm je u principu slab ali opet živahniji od konkurencije tog i sličnog godišta.
U principu super auto ako je stanje dobro.
[ karagac @ 20.10.2010. 11:49 ] @
kako da vidim gubi li masu??? i kada kazes kosevi mislis na rubove oko tockova.... totalni sam laik toliko da me je sramota ali jbg....
kadete sam gledao ali su u ocajnom stanju i ljudi su nerazumni pa traze previse para.
sad jurim nekog ko se razume u limariju da podje samnom da pogleda auto... videcemo sta ce da bude suttra.
[ etjen @ 20.10.2010. 12:56 ] @
upališ svetla, stisneš kočnicu i naizmenično daješ levi i desni migavac i gledaš da li se sve normalno pali, tj. da li vidno slabi intenzitet pozicije ili stopa dok rade migavci...
Mislim na koševe, ne na rubove. Koševi napred su ti onaj deo, gde kad otvoriš haubu, stoji zašrafljen amortizer pa taj luk oko točka. Dakle, gledaš kad otvoriš haubu i deo gde se greda spaja sa točkom, koš sa krilom (inače, tu je i broj šasije njemu, na levom košu, pa gledaj DOBRO tu celu oblast)
Isto to i za zadnje koševe, mada oni nisu toliko bitni jer ne utiču toliko na ponašanje vozila tokom vožnje.
Ako su koševi napred truli ili loše urađeni, ceo trap je onda u autu-auto je nestabilan i uvek vuče na neku stranu. Nekad znaju toliko da propadnu da ne mogu da se vrate u normalno stanje.
Najbolje da pođe neko ko se iole razume u limariju.
Što se tiče motora, sačekaj da se ugreje pa izvadi šipku od ulja, ako ne duva na šipci, motor je ok - i naravno, ako radi mirno i fino vuče.
Napominjem da taj motor treba solidno da vuče do jedno 40-tak na sat. Dakle, mnogo bolje nego bilo koji Jugo...
Ovo ti je baš onako uopšteno...
[ hobbista @ 20.10.2010. 14:56 ] @
Pre nešto više od godinu dana prodao sam Una 1.0ie fire god. 98 za 900€ - jedva. Imao je 140.000km, i bio je očešan sa svih strana. Dakle, prva farba, ali je na oko izgledao ružno.
Uz to, sva vrata su sa donje strane prilično požutela - bila su na korak od otvaranja rupa. I bio je registrovan još skoro godinu dana.
Taj Uno, koji ti je ponuđen, teško da će biti prodat za toliko para. Prelistaj malo oglase, i pogledaj koliko dugo se pojavljuju isti automobili u oglasu. Ja sam moj prodavao skoro 5 meseci!
Inače, fire motor je odličan - daleko živahniji od Y-45 (sa čega ti skoro ništa ne pasuje od delova), i izuzetno mali potrošač - sa prilično oštrom vožnjom potroši nešto preko 7 litara po gradu. Kada sam ga vozio normalno, uglavnom je bilo malo ispod 6lit.
Problem sa strujom pravi kutija sa osiguračima, i to im je uobičajen problem.
Generalno, to je auto kojim sam bio jako zadovoljan!
[ karagac @ 20.10.2010. 23:07 ] @
Citat: etjen: upališ svetla, stisneš kočnicu i naizmenično daješ levi i desni migavac i gledaš da li se sve normalno pali, tj. da li vidno slabi intenzitet pozicije ili stopa dok rade migavci...
kada kazez slabi intezitet mislis li na lampice na instrument tabli ili napolju svetala i pozicije i dali malo duze drzim zmigavce ili ih seckam Citat: etjen:
Mislim na koševe, ne na rubove. Koševi napred su ti onaj deo, gde kad otvoriš haubu, stoji zašrafljen amortizer pa taj luk oko točka. Dakle, gledaš kad otvoriš haubu i deo gde se greda spaja sa točkom, koš sa krilom (inače, tu je i broj šasije njemu, na levom košu, pa gledaj DOBRO tu celu oblast)
Isto to i za zadnje koševe, mada oni nisu toliko bitni jer ne utiču toliko na ponašanje vozila tokom vožnje.
Ako su koševi napred truli ili loše urađeni, ceo trap je onda u autu-auto je nestabilan i uvek vuče na neku stranu. Nekad znaju toliko da propadnu da ne mogu da se vrate u normalno stanje.
Najbolje da pođe neko ko se iole razume u limariju.
za limariju sam dogovorio majstora da je pogleda otici cu kod njega u radionicu pa ce on tamo da je pogleda ali cu ja prvi da odem da vidim vredi li da se uopste zaludjujem sa njom,
Citat: etjen:
Što se tiče motora, sačekaj da se ugreje pa izvadi šipku od ulja, ako ne duva na šipci, motor je ok - i naravno, ako radi mirno i fino vuče.
Napominjem da taj motor treba solidno da vuče do jedno 40-tak na sat. Dakle, mnogo bolje nego bilo koji Jugo...
misli da kada skinem sipku i stavim prst i ako duva onda je ok ili ako ne dimi?
Hvala puno
A sto se tice oglasa gledao sam sve oglase i to je ta cena i isao n apar mest niko ne spusta ispod 1000 e, ne znam sto to su ipak stari autici ali... videcemo sutra
[ etjen @ 20.10.2010. 23:35 ] @
mislim na pozicije ili štop svetla. Kada daš migavac i istovremeno stisneš kočnicu i upali se štop, u trenucima kada se pali migavac, štop svetlo gubi intenzitet ili pobrljavi cela štopaljka nazad.
Normalno je da malo, jedva primetno gubi intenzitet, ali ako je to vidno gubi masu negde, što ne mora biti strašno samo po sebi, ali može praviti u budućnosti razne problemčiće.
Kada je motor zagrejan, izvučeš šipku od ulja i vidiš da li izlazi dim na mestu odakle si izvukao šipku. Ako ima dima, onda motor nije baš u sjajnom stanju.
Ipak, moguče je da bude nešto pare, ako je hladno napolju. Ali ako bude preko 12, 13 stepeni, ne bi trebalo da vidiš nikakav dim.
To za prst ne znam. Nikad nisam tako proveravao ništa.
I naravno vodi računa kako motor radi na leru, da li trza ili radi ravnomerno, kako vuče i slično.
Nema na čemu, nadam se da sam ti makar malo pomogao šta da gledaš na Unu.
I da... Ako je malo zamašćen motor, nije strašno. Uvek neki semering kod njega pušta...Ili dihtung poklopca glave motora. To može tako koliko hoćeš i ne primeti sse na potršnji ulja. To su desetine grama u pitanju, to nije strašno.
I dodao bih, jako je nezahvalno ovako davati nekom savete. Jedno je to videti na licu mesta a drugo je ovako prenositi neka iskustva. Najbolje je zaista ići sa nekim ko se razume.
Srećno sa kupovinom :)
[ karagac @ 20.10.2010. 23:43 ] @
Da ne zna neko kako da prepoznam fire motor tj kako da ga razlikujem od ostalih jer ovaj sto su njegova kola moze svastra da mi naprica ...
Etjen hvala puno ooooooo
[ etjen @ 20.10.2010. 23:51 ] @
otprilike ovako
http://www.google.com/imgres?i...9,r:0,s:0&tx=151&ty=68
bez tog tupavog filtera za vazduh naravno.
Onaj drugi izgleda kao motor na Yugu 45
[ karagac @ 21.10.2010. 23:11 ] @
video sam danas una
I onako spolja je ok izgledao.
otvorim ti ja haubu i ono perfektno kosevi u super stanju i inace ceo motorski prostor super , motor malo zamascen ali nista strasno.
unutra enterijer u dobrom stanju malo je vozacevo sediste losije ali nist astrasno sve u svemu 4/5 i dodje na red gepek , zadnji kosevi su krpljeni i to oba onako iz parcica, i na spoju jednog sa sasijom rupa takodje i pod je maolo truo i vozaceva vrata
motor radi mirno i ne dimi , drugar od vlasnika kola mi kao pokazivao i auspuh kako nije zamascen i kako je beo a nije crn...
kada sam video zadnji deo struju mu nisam ni proveravao
....
sta mislite dali da bezim sto dalje od ovog una ili......
[ Java Beograd @ 22.10.2010. 08:57 ] @
Pošto pratim podforum autozone, tako vidim i tvoje postove, karagac. Koliko sam shvatio, kinta kojom raspolažeš je relativno mala. Zato, ne treba da se rukovodiš principom: potpuno ispravan auto, sa odličnom limarijom, jer se onda, bogami nećeš skoro provozati. Ono čime treba da se rukovodiš dok tražiš auto za sebe je: najbolje moguće za moje pare.
Dakle, gledaj više automobila (što više - to bolje) u cenovnom rangu koji ti odgovara. Nesumnjivo će svaki imati neke nedostatke. Tebi samo ostaje da vidiš koji ima najmanje nedostataka i da njega uzmeš.
Jedna principijelna smernica: kod starijih automobila je limarija presudna. Motor ili neki mehanički deo uvek može da se dobro i trajno popravi. Limarija, kad počne da propada, ne može da se trajno sredi. Svakih par godina moraćeš da plaćaš limara i lakirera. Stoga, ako je rupa na spoju jednog koša sa šasijom, ako je pod truo kao i vozačeva vrata, ili odmah spremi 200 EUR (odokativno) ili očekuj malo veći iznos dogodine.
[ etjen @ 22.10.2010. 12:11 ] @
slažem se sa Javom.
I dodao bih da je ovako jako teško da ti neko da koristan savet. Mislim, niko od nas nije video taj auto pa da može da ti kaže kupuj ili ne.
[ karagac @ 23.10.2010. 01:24 ] @
OK Hvala momci na trudu zanm da sam triper i da mnogo zapitkujemali....
KAKO IDE ONA IZREKA BOLJE PITATI NEGO SKITATI...HIHIHIH, SALU NA STRANU HVALA VAM NA SAVETIMA
[ Laki024 @ 23.10.2010. 10:18 ] @
Upravu si.
Slazem sa vecinom postova.
Uglavnom Uno ti je mnogo bolji izbor u odnosu na skodu, cena je realnija, motori ne trose puno, a i ako nista drugo dosta je trazen polovan auto, pogotovo verzija sa 4 vrata.
Srecno
[ MatezYU @ 28.10.2010. 14:31 ] @
Ajd i ja da se ukljucim posto sam bio ponosni vlasnik una 3 godine :)
Najvise obrati paznju na limariju. Prednji i zadnji kosevi najbrze stradaju.
Sto se tice kutije sa osiguracima i mene je zezala. Naduvao sam je sa WD40 i posle toga je sve bilo ok.
Motor je odlican, menjao sam redovno ulje - selenia gold i NGK svecice i nikad nisam imao problem sa motorom (presao oko 60 hilj za 3 god). U pitanju je 1.0 fire motor sa plinom (lovato).
Inace auto je jako udoban za voznju i prostran. Svaka preporuka
[ inobradovic @ 28.10.2010. 16:40 ] @
Citat: MatezYU: Ajd i ja da se ukljucim posto sam bio ponosni vlasnik una 3 godine :)
Inace auto je jako udoban za voznju i prostran. Svaka preporuka
ako je uno udoban za voznju i prostan ti si onda imao neka druga kola sa znackom una.
[ MatezYU @ 28.10.2010. 17:36 ] @
Citat: inobradovic: ako je uno udoban za voznju i prostan ti si onda imao neka druga kola sa znackom una.
U toj klasi vozila, garantujem da je jedan od udobnijih... A sto se tice znacke, nisam skidao :)
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|