[ urosbr @ 30.10.2010. 15:24 ] @
Auto je pezo 307 2.0 HDi, 2004. Problem je u sledecem, posto je zadnje staklo bilo prljavo hteo sam da ga sperem sa tecnoscu iz prskalice, i izbacilo je tecnost za pranje stakala a brisac je samo odjednom zakucao na pola stakla i ne mrda...ja sam mislio da se to desilo zato sto se upalio economy mode, al sam onda upalio auto da proverim dal nije zbog toga i opet nece, sad ja mislim da je osigurac crkao, al ipak bih hteo da cujem strucno misljenje,znaci tecnost izbacuje al brisac ne radi...


Hvala unapred.
[ codeNO @ 30.10.2010. 16:58 ] @
Strucno misljenje mozes da dobijes samo u servisu, ovde mozes dobiti pomoc i ideju kako da resis sam kvar a da ne ides u ovlasceni servis po "strucnu" pomoc. Pa sam si rekao osigurac, prvo to proveri. Da li ti se cuje motor od zadnjeg brisaca da radi ili ne? Ako se cuje proveri sraf od ruke brisaca da se nije olabavio (to je sa spoljne strane), ako opet nije to onda moras da otvaras iznutra i pogledas da nisu od samog motora one sajle se pokidale il tockic prezupcio....to tek mozes znati kad otvoris iznutra. Ako se ne cuje motor a osigurac ti je ispravan, proveri ampermetrom dal imas struje u dolaznim zicama, ako ima znaci motor otisao, ako nema trazi dal ima struje do osiguraca i posle osiguraca da lokalizujes gde je prekid.......
[ urosbr @ 02.11.2010. 20:46 ] @
Hvala na misljenju probacu da za koji dan da proverim sve to..pa cu javiti sta sam uradio, sva sreca pa je sad lepo vreme pa i ne trebaju brisaci.
[ Zarko Silic @ 03.11.2010. 07:57 ] @
Citat:
codeNO: Strucno misljenje mozes da dobijes samo u servisu,


Strucnu podrsku mozes dobiti i na ESu. (Narano, ne od bilo koga )

Ne samo kod 307, problem prestanka rada brisaca na zadnjim vratima dogadja se i kod svih drugih modela; kod svih proizvodjaca na vozilima sa 3/5 vrata.

Uzrocnik je vrtlog koji stvara hecbek automobil za vreme "slanih zimskih dana". Naime, za vreme padavina i vlaznog puta, zadnji kraj vozila biva izlozen intezivnom slanom prskanju sa puta pa se vremenom dogodi da zapekne spoj izmedju caure (aluminijumske legure) i pokretnog dela (gvozdja ili mesinga) samog mehanizma. Ova pojava prouzrokuje vecu silu potrebnu za pomeranje metlice brisaca, gde u najboljem slucaju strada osigurac, a u najgorem motor brisaca ili celokupan sklop.

Ako je samo rec o osiguracu resenje je sledece:

1. Skine se brisac (ceo sklop) i rastavi.
2. Finom smirglom se ociste korodirane povrsine.
3. Sve se podmaze i vrati nazad kako je bilo.


Vlasnici koji drze do svog vozila ovo treba da rade svake godine, ili tacnije, treba samo da skinu nosace metlica i da podmazu pokretne delove odgovarajucim sprejom (moze i WD).

[ urosbr @ 05.11.2010. 18:51 ] @
E proradio je,bas kao sto si rekao,nahvatalo se korozije i ja malo naprskam WD spreja i malo ga sa kljucem razmrdao posto sraf uopste nece da se odvrne da ga bas skroz ocistim od korozije,al to cu u svakom slucaju opet probati sutra kad malo popusti...

Hvala puno na korisnim savetima.
[ codeNO @ 05.11.2010. 19:02 ] @
Zaboravio si da kazes, "Hvala puno na korisnim i strucnim savetima"
[ urosbr @ 05.11.2010. 19:36 ] @
Hvala puno na korisnim i STRUCNIM savetima...

Zadovoljan?