[ digitalbiro @ 02.11.2010. 00:30 ] @
imam zastavu 101 skala55 2005god. koja mi od pre nedelju dana na otvorenom putu dize temperaturu (ventilator ne ukljucuje a donje crevo na hladnjaku hladno) i pritom gubim grejanje u kabini a po najvecoj guzvi u grdu radi sasvim normalno (pali ventilator i crevo je vruce) i imam grejanje,zamenio sam i termostat i termodavac ali se nista nije popravilo,majstori kod kojih sam isao ne znaju u cemu je problem,molim za pomoc!!!
[ vladd @ 03.11.2010. 10:32 ] @
Pumpa za vodu.

Poz
[ wilco @ 09.11.2010. 19:37 ] @
Citat:
digitalbiro: imam zastavu 101 skala55 2005god. koja mi od pre nedelju dana na otvorenom putu dize temperaturu (ventilator ne ukljucuje a donje crevo na hladnjaku hladno) i pritom gubim grejanje u kabini a po najvecoj guzvi u grdu radi sasvim normalno (pali ventilator i crevo je vruce) i imam grejanje,zamenio sam i termostat i termodavac ali se nista nije popravilo,majstori kod kojih sam isao ne znaju u cemu je problem,molim za pomoc!!!


Nisam siguran da li si dobro objasnio, ne uklapa se bas ... proveri opet ...
Ako se auto pregrejava na pravom putu a donje crevo hladno- onda ne valja termostat tj. ne otvara protok.
U slucaju da je i donje crevo vruce onda je termostat ok ali ne valja termoprekidac tj. ne pali ventilator.
Postoji i slucaj kad je termostat ispravan, termoprekidac ispravan a auto se pregrejava na pravom putu ... nego ti vidi prvo pa napisi tacno sta se desava.
[ vladd @ 10.11.2010. 12:34 ] @
Verovatno nije ta prica.

Desava se da pri malim obrtajima(gradska voznja) pumpa radi, i u maloj, dovoljnoj meri hladi motor, a na vecim obrtajima proklizava osovina na propeleru i protok je neodgovarajuci kolicini toplote.

Tada posmatranje creva samo zbunjuje, ne otkriva nista, a vadjenje termostata(najcesca prva reakcija) ne popravlja situaciju.

Poz