[ VectraGTS @ 03.11.2010. 18:56 ] @
| Zdravo imam samo jedno pitanje ako je ko imo slučajno isti problem košto ga ja imam kod svoje vectre c 2.2dti znači tako 4 i 5ta prestava avto neče da mi fino vuče kod 2000 obrataja a baš tada i morao da fino povuče kad se turbina upali a i ponekad me na 2500obrataja izbace u rezervni program bio sam na opelu našli su grešku PRITISAK a i izklopi mi turbinu kad avto ugasim i ponovo upalim ondak normalno radi opet a avto mi niti mi šta dimi niti mi pije ulja sve do treće fino vuče a ponekad i vuče fino i u 4 i 5oj sad stvarno više nisam pametan :S ako ko zna molim neka mi pomogne da to čim pre popravim |
[ Zarko Silic @ 03.11.2010. 19:06 ] @
Gorane,
koju su ocenu imao iz srpskog jezika u osnovnoj skoli?
Da bi se problem pravilno obrazlozio moras savladati tacku i zarer jer je u protivnom nemoguce objasniti o kakvom problemu je rec.
[ VectraGTS @ 03.11.2010. 19:23 ] @
Izvinite ali sam iz slo pa mi ide malo teže ;) samo imam pitanje šta bih moglo biti zašto neče da mi fino vuče u 4oj i 5oj prestavi?
[ Zarko Silic @ 03.11.2010. 19:50 ] @
Najverovatnije imas problem sa elektronikom Bosch pumpe. Ovo je najcesci kvar kod vozila koje posedujes.
Bar na na osnovu opisa.
[ igor vectra c @ 17.11.2010. 11:04 ] @
imam isti problem i ne mogu ga resiti,potpuno isto mi se desava iskljuci turbinu i neprima gas do kraja ,ugasim ga upalim i opet radi normalno neko vreme,isto sam zamenio sve zivo do sada 10 bio na dijagnostici i samo nagadjaju kvarove,zamenio sam protokomer,baro senzor,elektomagnetne ventile turbine i uzalud sada mi spenuli da nije mozda egr ventil koji kosta 600 eur. pa ako nije ni to onda je elektronika na samoj bosh pumpi,u slucaju da si resio problem pisi... pozz
[ Zarko Silic @ 17.11.2010. 11:49 ] @
A zasto bi to radio ako je zamena elektonike na Bosch pumpi jeftinija (nazovi Zeravicu i pitaj), a neuporedivo je veca verovatnoca da je ona problematicna?
[ igor vectra c @ 17.11.2010. 13:54 ] @
da li imate neki kontakt tel. ?
[ igor vectra c @ 23.11.2010. 23:25 ] @
evo opet mene kontaktirao sam navedeni bosh servis,pitali su me da li moja bosh pumpa ima na elektronici dva dzeka ili jedan,pogledao sam i ova pumpa je sa dva dzeka ,rekli su mi da nju ne remontuju vec se menja cela pumpa sa sve kompjuterom,da li je to moguce da niko ne radi elektroniku na ovaj model pumpe?
[ Zarko Silic @ 24.11.2010. 00:37 ] @
Ako tvoja pumpa ima 2 zdeka onda ti nema pomoci. Cena popravke (zamene) je velika upravo zato sto se mora promeniti i nesto sto realno nije otkazalo: rec je o motornom komputeru.
Postoji mogucnost da se ovakav kvar sanira, ali je to po principu: drzi vodu dok majstori odu pa se ozbiljni servisi ne zele upustati u takvu rabotu.
Vectru C dti napadaju 2 kvara. Jedan je ovaj o kome pricamo a drugi je onaj vezan za lenk modul ispod volana (oba su skupa ko zlo) i ne postoji ni jedna Vektra C dti koju nece sustici oba ova kvara. Pitenje je samo dana.
[ igor vectra c @ 24.11.2010. 01:59 ] @
znaci nadrljao sam ga,hvala puno u svakom slucaju,vidim da se razumete oko ovih stvari,svaka cast,a i bas malopre kada sam pisao za moj problem je svratio jedan drug koji je video vasu sliku na rorumu i rekao da saradjuje sa vama oko chipovanja automobila....pozz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|