[ pangalaktickigrgoljblaste @ 04.11.2010. 13:04 ] @
Danas sam na bankomatu banke Intese pokusala da dignem 10000 sa racuna na kome imam visestruko vise sredstava i transakcija mi je odbijena. Nakon toga sam pokusala transakciju od 4000 misleci da je mozda bankomat ispraznjen i uspela sam da podignem, a raspolozivo stanje mi je bilo 4000. Nisam mogla da verujem jer nisam imala nikakve transakcije od trenutka kada mi je stigla plata i tog jutra sam proverila online koje mi je stanje. Na salteru su mi ljubazno rekli da na racunu imam para onoliko koliko bi i trebalo da imam, ali da bankomat izbacuje pogresno raspolozvio stanje vec vise dana !?! Kada sam im skrenula paznju da bi mogli da iskljuce bankomat ili da stave neko obavestenje bledo su me pogledali. Za zalbe su me uputile na njihov sajt. Ne mogu da verujem da jedan ozbiljan informacioni sistem i jedna tako "renomirana" banka mogu sebi da dopuste takvo nonsalantno ponasanje i da kada im se skrene paznja na gresku to ignorisu. Po profesiji sam programer i zaista ne mogu da zamislim kako moze da se provuce jedna takva velika greska u ozbiljnom sistemu. Prvom prilikom cu zatvoriti racun kod njih! I da napomenem proverila sam jos jednom na online nalogu i na njemu jos uvek imam predvidjeno stanje.
[ gajo2 @ 04.11.2010. 14:02 ] @
Pa hmm sta si ocekivao da ce taj na salteru da uradi, da ode do bankomata i iscupa ga iz struje?
[ JankoNIS @ 04.11.2010. 14:59 ] @
Očekivala...

Nemoj da te čudi, to i liči na njih. Ovo je još dobro, moglo je da se desi da ti i na online računu bude neko drugo stanje.
[ tdjokic @ 04.11.2010. 16:39 ] @
Citat:
gajo2: Pa hmm sta si ocekivao da ce taj na salteru da uradi, da ode do bankomata i iscupa ga iz struje?
Jel se ti ovo salis ili nesto drugo? Vidi sta su rekli: "Na salteru su mi ljubazno rekli da na racunu imam para onoliko koliko bi i trebalo da imam, ali da bankomat izbacuje pogresno raspolozvio stanje vec vise dana !?!" tj. vise dana se tako ponasao a niko nije otisao da ga iscupa iz struje! Nece ovaj sa saltera, ali ako se zna da se to dogadja vec vise dana onda je odmah drugog dana tamo trebalo da ode onaj ko je zaduzen za to i da ga iscupa iz struje ili sta god. (U Americi bi ga verovatno neko upucao, automat, ne sluzbenicu na salteru )
[ dejanet @ 04.11.2010. 16:48 ] @
Pexim is not dead!
[ Srđan Pavlović @ 04.11.2010. 17:00 ] @
OK Pexim, ali ljudi nekada imaju potrebu i da dignu novac u gradu karticom, sa bankomata.

Ovo jeste vrlo neprofesionalno - ako se zna da aparat ne prikazuje isrpavno stanje,
onda se on momentalno stavi van funkcije, a ne dopustiti da radi neispravan i to vise dana.
[ Count Zero @ 04.11.2010. 17:07 ] @
E, a što je na bankomatu neki spooor softver, strašno. Pre je bio brz, a sad ... :\
[ sasa022 @ 04.11.2010. 18:36 ] @
Takve situacije se ne rešavaju sa "šalterušom".....
Odma sa vrata dignes frku i trazis šefove.
[ DR83 @ 04.11.2010. 18:48 ] @
Citat:
Count Zero: E, a što je na bankomatu neki spooor softver, strašno. Pre je bio brz, a sad ... :\


Zasu, a sto im bankomati "otkazuju" pred skoro svaki vikend, a posebno 1. i 15. u mesecu (kada su plate) kao i za Novu godinu i za Bozic.

Nauk -> uvek imati nesto kesa na gajbi.
[ Wi-Fi @ 04.11.2010. 20:16 ] @
Valjda je jednostavnije otici do drugog ATM-a nego se raspravljati sa salterusama/pucati u ATM...
[ a1200 @ 04.11.2010. 20:26 ] @
Ranije sam citao za metodu koju su koristili nezadovoljni klienti... naime, uzmu onaj sir za tople sendvice, sto je vec isecen u kvadrate, stave ga na deblji papir i iseku u formi kartice... onda to ubace u automat i odu. Vremenom se sir rastopi i iskaplje unutra, pa bankama pravi neverovatan problem oko ciscenja, a automat neko vreme mora da se stavi van upotrebe... :) To je valjda bilo popularno u USA, pa su onda morali da modifikuju uredjaje da budu laksi za ciscenje :)

[ 3way @ 04.11.2010. 20:49 ] @
Bas dobra metoda.
Pitam se ko tu vise gubi, banka koja uzima procenta na sitnu lovu koja se dize iz bankomata ili neko kome pare hitno trebaju...
Tako da...nisu to nikakvi klijenti...
[ fanfon @ 04.11.2010. 21:04 ] @
Da se i ja nadovezem na kritike: e-banking aplikacija im je katastrofalno spora u odnosu ne prethodnu i nepreglednija, a bankomat u banci kod mene u gradu je u rangu neke kornjace sto se tice brzine. Sramota!
[ jnk @ 04.11.2010. 22:57 ] @
I da dodam oko bankomata. Imaju krajnje cionističke fore recimo da nemaš opciju "potvrdi" kada biraš koju ćeš sumu podići pa ako se zaiebeš za više i recimo uletiš u minus njima lepo, zatim prvo ti isplati novac pa onda karticu što ostavlja mogućnost da zaboraviš karticu u bankomatu i posle da plaćaš vađenje nove. Kod drugih bakomata ti prvo da karticu pa onda možeš uzeti novac, i moraš potvrditi koju sumu hoćeš da podigneš.

Da ne bude da su sve kritike. Inteza ima najveći broj bankomata i filijala u gradu, ne naplaćuje se provizija za korišćenje kreditnih kartica u inostranstvu(neki naplaćuju), intesa hit je meni skroz dobar fazon jer ne plaćaš dodatno master karticu, imaš mogućnost u dosta radnji da plaćaš masterom na rate bez kamate itd.
[ fade @ 05.11.2010. 11:56 ] @
I ja sam koristio njih, dali su mi onu maestro karticu koja navodno mora da se uzme.
nikad je nisam koristio, placao sam oko 200 dinara mesecno za nju.
Pred odlazak iz Srbije hteo sam da zatvorim racun, ali su mi rekli da bi bilo bolje da ostavim jer treba da dobijem jos jednu uplatu iz stare firme, i novac mogu podici u inostranstvu uz proviziju od 5%.
Ajd ja da ih poslusam, posle par meseci hteo sam da dignem sve sa racuna. Posaljem telefonom poruku da proverim stanje jer nisam imao e-banking na toj kartici.
Prvi put sam pogresno ukucao podatke, drugi put ispravno, ali mi se greska opet javljala.
Kartica nije radila, ali su me ubedjivali da je greska do mene, dok se nisam ponudio da im posaljem skeniranu karticu.
Odgovor je bio da je nazalost kartica neispravna i da ce mi dati novu.
Veoma uzasna usluga, a onih 200 dinara mesecno sto sam placao svaki mesec nisu spominjali.
Ja sam trazio novac nazad za tu karticu, na kraju je sve to stiglo do direktorke te filijale u kojoj sam i otvorio racun i receno mi je licno njoj da se javim za novu karticu( cak i posle par mail-ova u kojima sam rekao da zatvaram racun oni su uporno gurali to sa novom karticom).
Kada sam konacno dosao u Srbiju, zatvorio racun i podigao sve, posle 2 nedelje mi stize poruka da dodjem da podignem novu karticu.
A i vratili su mi pola novca od one sume koju sam placao svaki mesec.

Uzasni su kada se tice odnosa sa klijentima, ali ako pocnu da ignorise, cim se zatrazi menadzer, odma se peglaju stvari, problema nema, sve fino.
[ maliradojca @ 05.11.2010. 14:36 ] @
http://www.personalmag.rs/soft...predenje-it-sistema-agrobanke/
Citat:
Agrobanka a.d. Beograd i Asseco SEE zaključili su ugovore o unapređenju, modernizaciji i implementaciji integralnog informacionog sistema Agrobanke, početkom aprila 2010.g. Ovim Ugovorom su obuhvaćena sledeća nova projektna rešenja:
„Expirience branch” i „Customer insight”
„ASEBA Tezauri Enterprise banking Business Intelligence – Basel II / BI”
„Document Management System” Unapređenje postojećih modula
„Core Banking Back Office sistema” – PUB2000
Agrobanka je izvršila nabavku najsavremenije računarske i komunikacione opreme (IBM, EMC, Cisco) radi unapređenja i modernizacije postojeće infrastrukture informacionog sistema banke. U realizaciju je uključen projekat virtuelizacije serverske platforme kako na primarnoj, tako i na sekundarnoj lokaciji, kao i implementaciju IP telefonije i kontakt centra.
Realizacija ugovorenih aktivnosti se odvija po planu a ovih dana je realizovana prva faza implementacije koja obuhvata:
Instalaciju novog storidža
virtuelizacija serverske platforme
instalaciju serverske i komunikacione infrastrukture
migracija Baze podataka na novu platformu SQL-a
Takođe izvršena je migracija postojećeg projektnog rešenja PUB2000 na novu platformu SQL i Windows. U centrali Banke su implementirani i stavljeni u funkciju IP telefoni. U toku su intezivne aktivnosti na realizaciji preostalih ugovorenih aktivnosti na projektima, kao i aktivnosti na unapređenje komunikacione infrastrukture – WAN mreže.
„Efekti koje Agrobanka očekuje implementacijom ugovorenih aktivnosti su unapređenje tehnologije bankarskog poslovanja, efikasniji servis klijenata Banke i smanjenje operativnih troškova. Možemo konstatovati da je samo realizacijom prve faze projekta PUB i implementacijom dela računarske i komunikacione infrastrukture u Data centru postignuta značajna efikasnost u procesiranju i izveštavanju. Obrade koje su trajale i po nekoliko sati sada se izvršavaju za nekoliko minuta. Pun efekat banka će postići realizacijom svih planiranih aktivnosti, a što je po planu predviđeno za prvu polovinu 2011.godine”. Rekao je Mihajlo Radić, Izvršni Direktor Sektora Informacionih Tehnologija
U realizaciji navedenih aktivnosti učestvuju intezivno timovi Asseco SEE i Agrobanke a.d. i angažovano je povremeno ili stalno preko 100 saradnika Agrobanke na svim projektima.


Da posaljemo ovo na ofis mejl Inteze?
[ gajo2 @ 06.11.2010. 10:28 ] @
Expirience branch”? Što nisu odmah napisali Ekspiriens brenč kad su toliko "moderni"?
[ Au197/79 @ 06.11.2010. 22:19 ] @
Mislim da se Agrobanka neće usrećiti sa Peximizacijom poslovanja.
[ predragi @ 07.11.2010. 20:34 ] @
Agrobanka je i do sad koristila Pexim,verovatno je ovo neka nova šminka.Najveći problem u funkcionisanju bankomata su spore i preopterećene komunikacione veze.Slučaj sa neisplaćivanjem novca na bankomatima je čest u sredinama sa lošom komunikacionom infrastrukturom,gde sistem izvrši rezervaciju sredstava na tekućem računu ali ne i isplatu.Zbog toga dolazi do neslaganja stanja na bankomatu i šalteru.Iz ličnog iskustva znam da može proći i do sedam dana do storniranja ovakve rezervacije ali se najveći broj stornira za 24 časa.
[ Cunami @ 08.11.2010. 21:19 ] @
Citat:
Da ne bude da su sve kritike. Inteza ima najveći broj bankomata i filijala u gradu, ne naplaćuje se provizija za korišćenje kreditnih kartica u inostranstvu(neki naplaćuju), intesa hit je meni skroz dobar fazon jer ne plaćaš dodatno master karticu, imaš mogućnost u dosta radnji da plaćaš masterom na rate bez kamate itd.


Meni su uz Hit racun uredno skidali 200 din kao godisnju clanarinu za Master. Proslog meseca sam se vratio na obican tekuci racun jer nista mi ne treba od tih pogodnosti koje su isle uz taj Hit racun.

Da li ste preko Intese nekad uplacivali novac u inostranstvo?
Da ispricam svoj slucaj.
Trebao sam da uplatim 120 EUR kao rezervaciju za letovanje. Uzmem pare i odem u banku. Salterusa me vrati jer sam kasno dosao ( 15.40 ).
Dodjem sutradan, stanem u red i dodjem kod one iste salteruse od juce. Ona me posalje kod koleginice koja radi kredite jer ona to ne zna da uradi. Dosla je i ona da gleda kako se to radi! U pola posla ova mi trazi 150 EUR. Ja kazem da uplacujem 120 a onda mi ona objasni da moram da ostavim 30 EUR kao depozit za posrednicku banku. Tu popi*dim, odem kuci po jos 30 EUR i na stolu joj ostavim licnu kartu, kartice i kazem da zavrsi sve sto treba dok se ne vratim. Na srecu zivim relativno blizu. Kad sam se vratio ona je vec primila drugog "pacijenta". Verovatno je po mom izrazu lica zakljucila da nije pametno da me drzi na cekanju pa je pozvala direktora filijale i on je zavrsio posao.
Posle 10 dana posrednicka banka je skinula 6 EUR od onog depozita kao svoju uslugu i ostatak novca je razblokiran i prebacio sam ga na Master.

E sad tacka na i!!! 28 dana po uplati me zovu iz banke i kazu da treba da uplatim jos 3 EUR jer su mi greskom ranije odblokirali depozit!!!!!!!!!!
E tek tu sam popi*deo. Otisao sam u banku i sluzbenici rekao da necu da platim ta 3 EUR i da slobodno mogu da me tuze. Od tada se nisu javljali.

[ anon115774 @ 09.11.2010. 08:41 ] @
Citat:
Cunami: Meni su uz Hit racun uredno skidali 200 din kao godisnju clanarinu za Master. Proslog meseca sam se vratio na obican tekuci racun jer nista mi ne treba od tih pogodnosti koje su isle uz taj Hit racun.


Nisi imao karticu koja ide uz TR nego karticu mimo TR za koju se placa clanarina ali na koju ti se racuna manja kamata nego na onu uz Hit racun i uz koju dobijas medjunarodno putno osiguranje. Mogao si da trazis da ti je zamene za onu uz Hit racun ali onda bi placao vecu kamatu i ne bi imao osiguranje i bila bi ti besplatna.

Citat:
E sad tacka na i!!! 28 dana po uplati me zovu iz banke i kazu da treba da uplatim jos 3 EUR jer su mi greskom ranije odblokirali depozit!!!!!!!!!!
E tek tu sam popi*deo. Otisao sam u banku i sluzbenici rekao da necu da platim ta 3 EUR i da slobodno mogu da me tuze. Od tada se nisu javljali.


Ko ne plati na mostu platice na cupriji. Jesi cuo nekad za kreditni biro? :)
[ Cunami @ 09.11.2010. 15:46 ] @
Tacno je da sam Master dobio mimo tekuceg racuna. Znaci u tome je kvaka.
Sad sam pogledao sta je kreditni biro ali ne kontam kakve on veze ima sa mnom. Niti sam nekad uzimao kredit niti planiram uskoro.
[ anon115774 @ 09.11.2010. 16:45 ] @
Citat:
Cunami: Tacno je da sam Master dobio mimo tekuceg racuna. Znaci u tome je kvaka.



Nije to kvaka nego jednostavno nekome vise odgovara da placa 200 dinara mesecno i da ima manju kamatu i da uz to jos ima medjunarodno putno osiguranje koje mu vazi 365 dana u godini. Drugim klijentima pak odgovara vise druga varijanta.

Citat:
Sad sam pogledao sta je kreditni biro ali ne kontam kakve on veze ima sa mnom. Niti sam nekad uzimao kredit niti planiram uskoro.


Da pojasnim:

To sto si se ti zainatio pa neces banci da platis 3 EUR na racun troskova nece banku da dotice ni jedan promil onoga koliko tebe moze da dotakne ako banka prosledi kreditnom birou informaciju da dugujes 3 EUR. Pa onda ide kamata. Pa se tih 3 EUR pretvori u 5 EUR. Pa u 10 EUR. Pa sve tako. I onda za par godina hoces da uzmes stambeni kredit... i onda nastaju problemi. Imas neregulisano dugovanje.

A da te tuzi neko za 3 EUR... mislim da nece. Kreditni biro je efikasniji.
[ Cunami @ 09.11.2010. 17:28 ] @
Hvala ti za informaciju o kreditnom birou.
Da li ja mogu da proverim da li tamo imam neko zaduzenje?
[ anon115774 @ 09.11.2010. 20:57 ] @
Naravno. Odes u bilo koju banku i trazis "licni izvestaj kreditnog biroa". To ce ti naplatiti hmm... 200-300 dinara. Ne secam se. Mozes da dobijes na email ili da ti stampaju odmah. U svakom slucaju tu dobijes bukvalno sve sto KB ima o tebi.

Naravno to ne mora da znaci da ce banka 3EUR da prosledi KB-u ali kada taj dug sa kamatom naraste na 15-20EUR moze i to da se desi.

Igrom slucaja se malo razumem u tu problematiku tako da ja licno ne bih sebi dozvolio da za 3EUR rizikujem da ko zna kad imam neke probleme zbog toga. Pogotovo ako zaista dugujem taj novac. Sta bi bilo da oni tebi dodju 3EUR i da nece da ti vrate? :)
[ Cunami @ 09.11.2010. 21:07 ] @
Da li si procitao ono sto sam napisao?
Posrednicka banka je naplatila svoju uslugu kad je izvrsena transakcija i odblokiran mi je depozit a onda su se ovi iz BI setili posle MESEC dana da mi zbog necega uzmu jos 3 EUR. Nije problem u *ebena 3 EUR-a nego je problem u njihovom nastupu, (ne)poslovnosti i sto su me izmaltretirali oko te uplate.


Danas sam online pregledao moj devizni racun koji odavno nisam gledao jer na njemu nema nista. Nasao sam jednu zanimljivu stvar. U avgustu imam uplatu na racun u iznosu od 5 EUR a 20 dana kasnije su mi skinuta 3 EUR kao "troskovi ino banke". Ja nisam upaltio tih 5 EUR a ne mogu da nadjem da mi je to skinuto sa tekuceg racuna ili Master-a.

[Ovu poruku je menjao Cunami dana 10.11.2010. u 15:08 GMT+1]