[ T-Jay @ 18.11.2010. 16:00 ] @
| Pozdrav ljudi!
imam passata '86 godište, motor je pristojan, troši oko 6-7L , možda 2 deca ulja na 1000km, ne dimi (čak prođe ekotest :) ) , al u zadnje vrijeme teško pali, treba dosta verglati i dat gasa da bi upalio i to ne samo kad je hladan nego i na toplo. međutim, na guranje odma upali, bez ikakvih problema. promjenio sam ulje, filter ulja i goriva. jel ima neko ideju u čemu bi mogo bit problem? |
[ sasa022 @ 18.11.2010. 17:06 ] @
Vozi auto kod majstora i proverite da li anlaser dovoljno jako i konstantno zalece zamajac pri paljenju.
[ T-Jay @ 18.11.2010. 17:08 ] @
mjenjao sam anlaser i kupio novu varta bateriju, 75Ah. mislim da nije u tome problem
[ tamindus @ 18.11.2010. 17:27 ] @
Proveri automat paljenja.
[ T-Jay @ 18.11.2010. 17:54 ] @
šta bi to bilo? inače.. grijači mi se ne gase,dok verglam jer bi im trebalo oko 1.30min da se sami od sebe ugase
[ tamindus @ 18.11.2010. 18:23 ] @
Kako da ti objasnim, mala crna kutija, znaće električar košta 10-15 evra.Mene je isto zezalo paljenje 1.6TD,znači vergla dugo i kada je zagrijan motor.Promenio automat i od tada par godina ko mina.
[ Grajic @ 18.11.2010. 19:00 ] @
Moj savet je da izmeris kompresiju ,ako je ona losa dalje ne moras traziti uzrok loseg paljenja.Predpostavljam da si grejace i osigurac grejaca proverio ako nisi onda prvo to uradi.
[ T-Jay @ 18.11.2010. 19:01 ] @
jel mi možeš malo bolje objasnit šta bi to bilo, gdje se nalazi? vjerovatno mi to samo drukčije zovemo. jel misliš na onaj crni valjkasti relej na anlaseru il šta?
[ Grajic @ 18.11.2010. 19:20 ] @
Osigurac grejaca se nalazi iznad motora na pregradnom limu mala kutijica.Uradi ovako nabavi probnu lampicu jedan kraj zakaci za zicu sto ide na grejac ,prisloni lampicu na masu i daj kontakt mora dasvetli lampica a ako ne svetli proveri osigurac, ako svetli moras proveriti kompresiju.
[ T-Jay @ 18.11.2010. 20:37 ] @
osigurač je dobar, sva 4 grijača rade.to mi je sve počelo prije 4mj, na početku sam mislio da je do filtera goriva jer kad bi ga promjenio onda bi mjesec dana palio normalno.al sad više ni s novim filterom ne pali normalno. kad je topao, treba mu oko 10s verglanja da bi upalio. misliš da može bit do kompresije iako ne troši ulje. zar ne bi trebalo bit dosta bijelog dima kad bi ga upalio onda?
[ Grajic @ 18.11.2010. 21:22 ] @
dizelmotorima treba kompresija da bi upalili ne mora da trosi ulje i da dimi kad upali i kad je losa kompresija .Znaci da bi bio siguran da je kompresija uredu izmeri je da to eliminises pa cemo videti sta dalje.
[ pudar @ 19.11.2010. 23:50 ] @
Treba izmeriti kompresiju,moguce je. VW pali i sa losijim motorom,pogotovo kad je vruc(a i problem je poceo kad je bilo toplo!). Imao sam slican slucaj sa Audi 100-tkom 5-ak dizel - dobra kompresija, na kljuc verglanje po 15-20 sekundi,a na guranje pali na pola metra i u ovom slucaju je bio problem sa bos pumpom. E sad ovo mi se bas ne svidja sto ti dugo drzi relej grejaca! To znaci da verglas "pod grejacima"?
[ T-Jay @ 20.11.2010. 08:48 ] @
da..verglam sa grijačima.. imam auto više od godinu dana i prije to nije bio problem. kompresiju ću gledat da izmjerim što prije
[ vladd @ 20.11.2010. 10:52 ] @
Veliko je to opterecenje za instalaciju. Proveri mase motora, proveri kontakt kabla sa - kleme na karoseriji.
Nakon provere kompresije, postace izolovan problem, ako se nastavi, na sistem goriva, bos pumpu injektore..
Poz
[ T-Jay @ 02.12.2010. 15:11 ] @
sve kleme su u redu, znam da je opterećenje za instalacije, al i prije je bez problema palio tako. uglavnom.. kompresiju nisam izmjerio jer nemam para trenutno, al sam provjerio mrežicu u rezervaru i kopresorom propuhao cijeli dovod goriva .. i šta je zanimljivo.. kad je povuko gorivo, palio je bez ikakvih problema, radio mirnije nego ikad, i tako nekih sat vremena, poslje opet ista priča. poslje sam zamjenio crijevo od filtera do boš pumpe i stavio nove šelne jer sam mislio da ima možda neka sitna rupica gdje vuče zrak, i opet par puta fino upali i onda opet neće ??
šta bi to moglo biti?
[ NenadSM @ 03.12.2010. 23:36 ] @
Jesi li proverio da li vraca gorivo u rezervoar?
Kad ga ugasis, mozda negde pusta vazduh pa vrati gorivo i onda kad palis treba mu vremena da ga uvuce u Bos pumpu.
To mozes proveriti pomocu obicnog plasticnog filtera za dizel gorivo - 100 din.
Montiraj ga na cevovod pre Bos pumpe, provozaj i ostavi da odstoji. Ako se taj filter isprazni, onda znaci da negde vrati gorivo.
Idi kod majstora za Bos pumpe da ti izmeri kompresiju.Kod mene u SM je to oko 10 EUR. On ce ti osim kompresije, proveriti i grejace i dizne.
Mene zeza kad je hladan motor, malo duze vergla. To sam resio - zasad tako sto dvaput odradim grejanje i on upali maltene odmah.Kad je vruc pali ko mina.Inace meni je izmerio kompresiju i na tri cilindra bila od 21 do 23 a na jednom 17. Majstor za pumpu mi je rekao da je mozda do nekog podizaca ventila jer kad upali hladan posle minut dva lupa ko benzinac na 3 cilindra ali samo na ler gasu - cim dodas malko jaci gas radi bolje i tako jedno 2 do 3 minuta( dok se zagreje) i onda radi ko cager.
Dali ti radi saug - to jest ona rucica koja zakrece bos pumpu i pomaze kod paljenja na hladno?
[ NenadSM @ 03.12.2010. 23:37 ] @
Jesi li proverio da li vraca gorivo u rezervoar?
Kad ga ugasis, mozda negde pusta vazduh pa vrati gorivo i onda kad palis treba mu vremena da ga uvuce u Bos pumpu.
To mozes proveriti pomocu obicnog plasticnog filtera za dizel gorivo - 100 din.
Montiraj ga na cevovod pre Bos pumpe, provozaj i ostavi da odstoji. Ako se taj filter isprazni, onda znaci da negde vrati gorivo.
Idi kod majstora za Bos pumpe da ti izmeri kompresiju.Kod mene u SM je to oko 10 EUR. On ce ti osim kompresije, proveriti i grejace i dizne.
Mene zeza kad je hladan motor, malo duze vergla. To sam resio - zasad tako sto dvaput odradim grejanje i on upali maltene odmah.Kad je vruc pali ko mina.Inace meni je izmerio kompresiju i na tri cilindra bila od 21 do 23 a na jednom 17. Majstor za pumpu mi je rekao da je mozda do nekog podizaca ventila jer kad upali hladan posle minut dva lupa ko benzinac na 3 cilindra ali samo na ler gasu - cim dodas malko jaci gas radi bolje i tako jedno 2 do 3 minuta( dok se zagreje) i onda radi ko cager.
Dali ti radi saug - to jest ona rucica koja zakrece bos pumpu i pomaze kod paljenja na hladno?
[ borkostar @ 04.12.2010. 07:31 ] @
Da je do nafte nebi upalio ni na guranje
[ ilicdarko @ 09.12.2010. 20:13 ] @
Kod golfa dizela mnogi ljudi grese jer neproveravaju grejace na ispravan nacin. Grejace na golfu jedino se mogu proveriti tako sto se skinu sa vozila i jedan po jedan probaju, dok na Mercedesu moze da se proveri i bez demontaze. Posto ti dugo gori lampica od grejaca moguc je problem sa relejem grejaca motora ali prvo proveri grejace. Grejac mora da se greje od vrha ravnomrno na dole, a ako grejaci rade dobro proveri dizne i izmeri kompresiju. Nadam se da su samo grejaci.
Pozdrav od Doktora.
[ T-Jay @ 15.12.2010. 00:34 ] @
evo, problem je rješen, zamjenio sam relej grijača, i grijače ( iako su svi bili ispravni ), dobro propuhao dovod goriva do bosch pumpe sa kompresorom i dodao kabel od motora do šasije jer ga nije bilo. sad ga i brže vrti i uvjek pali.
hvala svima na savjetima!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|