[ SOKSIM @ 20.11.2010. 00:32 ] @
imam audija 80s 1800ccm 90g sa (k-glavom) auto pali na benzin i onda automatcki posle prvog turiranja preko 2000 obrtaja prebacuje na plin,kada pocne da radi na plinu trokira i ne moze da uspostavi rad,pri naglom dodavanju gasa pocinje jace da trokira da se gusi a zatim se i gasi,ako pri kretanju gas nebude preko 2500 obrtaja auto ce da se ugasi jer gubi snagu i cuje se neko pucanje iz auspuha,dok na benzinu radi savrseno!!!!!!!!
moze li neko da mi da neki savet sta bi mogao da bude problem ili je imao slisnu situaciju unapred HVALA !!!!!!!!!!!!!!!!
[ eloiza @ 20.11.2010. 02:21 ] @
I meni se to isto desilo pre nekoliko meseci.

Ne možeš ništa sam uraditi u vezi toga nego kolima sa pogonom na benzin pravac ka OVLAŠĆENOM serviseru za LPG opremu.

U mom slučaju je bio u pitanju zaprljanost LPG i zapušenost gasne instalacije.
[ SOKSIM @ 21.11.2010. 00:14 ] @
trenutno vozim na benzinu ali moracu da odem u ovlasceni servis,bio sam kod raznorazneh majstora svi nesto cackaju ali niko nema pravo resenje,desavalo se da auto proradi na plinu ali to je veoma kratak period i kasnije opet ista stvar?? HVALA
[ eloiza @ 21.11.2010. 07:46 ] @
Obrati dobro pažnju kod koga kupuješ LPG, jer ako ponovo budeš imao problema sa trokiranjem motora izbegavaj ga u širokom luku, pa probaj da kupiš LPG na drugom mestu.
[ ZeljkoQ @ 22.11.2010. 15:47 ] @
Druže, imam isti auto, isto godište, isti motor, a imao sam i istih problema.

Znači HITNO kod proverenog majstora koji ZNA da ušteluje plin za K-GLAVU !!!
Najgore što možeš da uradiš (a ja sam baš to uradio, jer nije imao ko da me posavetuje) je da se vucaraš od "majstora" do "majstora", koji će nešto kao da ti šteluju plin i onda će odjednom da ti se desi explozija koja će da pokrivi osetljivu k-glavu... E onda si ga ugasio... Ovo ti pričam iz ličnog iskustva.

Ako ti na benzinu radi dobro, a na plinu neće, treba proveriti struju (kablovi, svećice, razvodnik ...) jer ako je to počelo da crkava, na benzinu još malo može da "radi", ali ne i na plinu. Plin je baš osetljiv na "struju".
Naravno, uzrok tvog problema može biti i nešto drugo, uglavnom NE ČAČKAJ I NE DAJ DRUGAMA DA ČAČKAJU, nego pravac kod pravog majstora za gas.

Javi šta si uradio.