[ ivanelf @ 25.11.2010. 12:14 ] @
Pozdrav,

Trenutno koristim polusinteticko opel gm genuine 10w-40 ali nisam bas nesto zadovoljan. Dosao je red da se zameni ulje. Razmisljam se da sipam MOBIL super 2000 10w-40 ili CASTROL magnatec 10w-40 a cuo sam da se dosta hvali i motul-ovo ulje. Ako neko ima neko iskustvo ili savet, bio bih mu zahvalan.

Hvala unapred.
[ Java Beograd @ 25.11.2010. 12:38 ] @
1. Definiši to "nisam zadovoljan". Zašto nisi ? Šta se to dešava s kolima ? Loše vuče ? Mnogo troši ? ....
2. Šta bi trebalo da se desi kad sipaš drugo ulje ? Koja su tvoje očekivanja ?
[ ivanelf @ 25.11.2010. 12:43 ] @
Trosi ulje vise nego sto treba a motor je dobar (merio sam kompresiju), cini mi se da slabije vuce i da mi se povecala potrosnja u odnosu na pre.
[ ivanelf @ 25.11.2010. 12:44 ] @
Ocekivanja: manja potrosnja ulja ali i goriva, mirniji rad motora.
[ vladd @ 25.11.2010. 13:03 ] @
Moras da konstatujes gde trosi, ocito nije na karikama, ali ima jos zgodnih mesta za rasipanje ulja. Pa tek onda da se krene u diskusiju.

Ja cu uvek predloziti sintetiku za mirniji rad, medjutim, ona moze da napravi ozbiljan trosak ako motor rasipa ulje, na ventlima, na semerinzima ili lezajevima...

Prvo konstatuj sta je sa motorom, prebrzo si nezadovoljan sa uljem a motor je valjda ikona

Poz
[ ivanelf @ 25.11.2010. 13:11 ] @
OK, hvala na odgovoru, ali kako je doslo vreme da se menja ulje nesto bih svakako morao da sipam, da li mislis da je ovo opel gm genuine 10w-40 ok izbor ili da naspem nesto drugo, a nakon toga cu proveriti sta je sa motorom, ili ako i vidim da treba zameniti neki dihtung ili semering i to odradim, opet dolazimo do toga koje ulje sipati?

Hvala. Pozdrav
[ cozmo_im @ 25.11.2010. 13:11 ] @
Modrica, Mobil, Elf - originali gotovo uvek.

Verovatno i taj Motul.

Ostali falseva kolko oces i kolko neces. Pogotovo to Opelovo.

U taj motor ide ulje SC ili SF kvaliteta od pre hrista, svako koje sad sipas je i previse dobro za taj motor, bilo mineralno, polusinteticko ili sinteticko. Samo da nije fals.

Moze da trosi na gumicama ventila ili uljnim karikama (ovo zadnje je manje moguce ako potrosnja nije veca od litar na 1000km).