[ urosbr @ 27.11.2010. 13:21 ] @
Auto je peugeot 307, 2004 god. ,2.0 HDI...Menjanje brzina ide lako kada prebacujem iz manje u vecu,ali kada vracam posebno iz 3 u 2 to je katastrofa, kao da mu nesto ne da da uleti tamo gde treba i ja moram da primenim malo vise sile da bi legao kako treba...
Sad me interesuje sta bi to moglo da bude?
Kvacilo je malo tvrdje al mi to ne predstavlja problem.
[ vladd @ 27.11.2010. 14:50 ] @
Obicno se tako ponasa naispravan sihhron druge brzine. Probaj da dodas malo gasa pri prebacivanju iz trece u drugu brzinu, i ako postoji olaksanje, problem je sihron.
Ako se problem nastavi, moguca je greska u biracu brzina, kriva viljuska ili pohaban mehanizam.

Poz
[ urosbr @ 27.11.2010. 15:00 ] @
Ako je taj sinhron u pitanju,koliko on kosta otprilike ako znas?
Jel moze da se pokvari nesto drugo,ako u skorije vreme ne zamenim taj sinhron ili onih delova koje si ti nabrojao?
[ Nocni @ 27.11.2010. 15:51 ] @
Tu treba promijeniti set kvacila sa plivajucim zamajcem... obicno je takav scenario... prvo kvacilo postane tvrdo i prilicno lose za voznju sa nepravilnim odvajanjem i raznim vibracijama a onda pocinju razni problemi kao kod tebe...
[ urosbr @ 27.11.2010. 16:17 ] @
Kad si vec pomenuo te vibracije,zaboravio sam da kazem da kada je motor hladan i ja krenem odmah i kako krenem da prebacim u drugu,tacnije kako pritisnem kvacilo da prebacim u drugu auto se zatrese...Da nisu to te vibracije mozda i pravi razlog da treba da se menja set kvacila?
Moracu ja u skorije vreme da posetim servis,al sad mi se ne ide u ovlasceni tamo hoce skoro 30 evra samo da urade dijagnostiku, nisam smeo ni da pitam za dalje ako je nesto crklo...
[ Nocni @ 27.11.2010. 18:05 ] @
Da da, to sto trese kako si naveo je iz istog razloga... vjerovatno trese i prilikom gasenja kao da su crkle stope motora... to je to sto sam vec rekao... kad dobije jos lufta onda ce ti otkinuti senzor broja obrtaja iznutra i neces vise moci da vozis... ako ti je skupo to 30€, onda ce ti biti veliki problem jer je set sa plivajucim zamajcem prilicno skup... Moze se tu staviti i obican zamajac uz kojeg ide i lamela sa federima ali ti nebi preporucio to da radis jer onda od ugladjene voznje vise nece biti nista...
Ne moras u ovlasceni servis... u Sapcu ima dosta dobrih majstora... da ih ne reklamiramo sad... a ima i djelova, tako da mozda ubacis i neki menjac sa 6 brzina u kompletu umjestoda popravljas svoj...
[ vladd @ 27.11.2010. 18:08 ] @
Moras se obratiti servisu, a kako ces se dovijati, nabavljati delove jeftinije, pa od majstora traziti zamenu, ili se prepustiti ovlascenom servisu za masne pare, tvoj izbor u okviru mogucnosti.

Set kvacila ocigledno zahteva zamenu, ili detaljan pregled, a kada se to radi, zamena je samo korak dalje.

Zavisi i sta zelis sa tim vozilom, nadalje, ovaj zahvat nije jeftina stavka, a mora se kvalitetno uraditi.

Poz
[ urosbr @ 28.11.2010. 17:15 ] @
Hvala svima na savetima,oteracu auto u toku ove nedelje na dijagnostiku,pa sta bude bude...

Pozz
[ coder75 @ 05.12.2010. 20:45 ] @
i ja imam slican problem, sad sam kupio peugeot 307 sw 110ks, 2.0hdi 2002g. i meni se trese auto u prvoj i drugoj brzini i kvacilo moram pritiskati skroz do kraja kao nenormalan ...
bas mi se svidja auto i zadovoljan sam sa njim, ali citam na forumima da je set kvacila i plivajuci zamajac dosta skupo.
Ja planiram da taksiram sa autom, pa mi kazite sta preporucujete, dali da stavim plivajuci ili obican zamajac, dali treba da se menja sve u kompletu ili je dovoljno samo zamajac ili pak mora i set kvacila ?
Ili mozda samo set kvacila ? Dajte ako neko ima i neki kontakt nekog servisa ili radnje gde mogu da narucim ove stvari ili bar da pitam za cene pa da kupim kad skupim pare ...
Zna li neko cca koliko mi kosta ovo zadovoljstvo da mi auto bude fin u voznji i da ne trese ?
Hvala unapred.
[ vladd @ 05.12.2010. 21:31 ] @
Plivajuci zamajac sluzi da umiri motor, da prepolovi oscilacije nastale od pojedinacnih eksplozija i impulsnih udara klipova pri radu.
Zamenom plivajuceg za obican zamajac nastaje dosta vibracija.

Poz
[ coder75 @ 05.12.2010. 21:48 ] @
znaci najbolja varijanta je plvajuci zamajac, a to je nekih 500€ ?
e, pa fino ...
meni trese motor i kada ga palim .... prilikom ugasenja ne bi rekao da je jako tresanje.
hvala za odgovor vladd, cekam jos neke komentare ako ih ima
[ Nocni @ 05.12.2010. 23:32 ] @
Kao sto sam vec rekao najbolje je zamijeniti set kvacila sa plivajucim zamajcem... U zadnje vrijeme pezo ni ne proizvodi vise taj set vec samo obican sa obicnom lamelom a ovaj plivajuci se i dalje moze naci ali preko citroena (C5 ima sa istim) ili preko neke druge prodavnice... Nije dobra ideja mijenjati parcijalno, treba zamijeniti sve...
Sa obicnim setom nema vise ugladjene voznje vec su, kao sto vladd kaze, razne vibracije stalno prisutne, iako u pezo servisu ugradjuju obican set i kazu da je u pitanju lamela koja ublazava vibracije... radi se u stvari o obicnoj lameli koja je samo prosjecnog kvaliteta... set sa plivajucim je kvalitetnije izrade barem sto se originalnih djelova tice...
[ fortress @ 14.02.2011. 12:51 ] @
Pozz, nadam se da neko ima resenje za moj problem. Vozim Peugeota 307 1,4hdi 2003 god. Imam veliki problem sa menjacem. Kada stojim u mestu maltene je nemoguce ubaciti u rikverc nego moram da ubacim u 5 ili u 3 i onda kao da jedva udje u rikverc. Onda prilikim voznje kada zelim da promenim iz 1 u 2 kao i iz 3 u 4 maltene je nemoguce i onda moram da preskacem brzine. Menjac se ponasa kao da nema mesta da udje u 2 ili 4 brzinu ili sam ispada iz lezista. Onda moram sa dosta snage da ubacim u brzinu ili da ga jeda uglavljujem u leziste.

Da li neko moze da pomogne?!
[ Milojkovic @ 14.02.2011. 13:46 ] @
Remont menjaca resava taj problem.
[ fortress @ 14.02.2011. 14:37 ] @
Znam ja da to resava problem ali ne znam sta je problem i koliko to kosta.
[ vladd @ 14.02.2011. 16:20 ] @
Dva problema mogu da budu, birac brzina ili sistem od rucice do menjaca.

Mora se odvesti na pregled, tada se konstatuje i kvar i cena.

Poz
[ fortress @ 14.02.2011. 21:06 ] @
Je li moram na dijagnostiku da idem ili to moze i neki solidan majstor da resi?