[ KONTO @ 02.12.2010. 19:49 ] @
ima li neko service manual za reno clio III 1.2 16v motor tce.
Pošto servisi "ubijaju" cijenama ponešto bih mogao sam da uradim uz uputstvo.
[ Nocni @ 02.12.2010. 22:55 ] @
Prosla su vremena kada se na autu moglo cackati nesto nedjeljom popodne... Bez odgovarajuce opreme i alata samo nesto mozes da pokvaris... makar se radilo i o zamjeni sijalice...

Pozdrav
[ sasa022 @ 03.12.2010. 09:01 ] @
http://www.club-renault.ru/forum/CLIO-III-t493.html
http://www.club-renault.ru/upl...Clio-3%20man/Clio_3_manual.pdf

Sta nameravas da radis ?
Nemoj mnogo da cackas,ako nemas iskustva,jer moze skupo da kosta...
[ vladd @ 03.12.2010. 10:08 ] @
Ne diraj nista sto zahteva specijalne alate i pribore.

Krpica, poneki sprej, eventualna zamena nekog creva ili akumulatora, dolivanje tecnosti..to je otprilike "vikend akcija" u motorskom prostoru.

Poz
[ pisac @ 03.12.2010. 22:14 ] @
Eto zašto ovaj forum ubija želju da se učestvuje na njemu. Čovek pita za pomoć, i dobija odmah odgovore: Nemoj, Ni slučajno, Nikako, Nema šanse. Pretpostavljam da čovek zna šta hoće i kako će to da uradi, čim traži servisno uputstvo, i da mu ne trebaju tutori.
[ sasa022 @ 03.12.2010. 23:59 ] @
@pisac

Za neke stvari nisu dovoljna uputstva - treba imati iskustvo.
[ pisac @ 04.12.2010. 04:47 ] @
Neki ljudi brzo uče, pa čak bolje rade bez iskustva nego neki drugi sa iskustvom.
Da ne ulazim u dalju diskusiju, to je moje iskustvo sa ovim forumom. Previše (suvišnih) odgovora tipa nemoj, ne možeš, nećeš uspeti...
[ KONTO @ 04.12.2010. 09:00 ] @
Hvala "pisac" na podršci, inače sam dipl.ing.maš. tako da imam veliko iskustvo u radu sa raznim mašinama. Kako se danas lako mijenja posao posle obavezne svađe sa kvazi direktorima (obično bivšim propalicama) privatnih firmi koji ne umiju i neće da plate znanje visokoškolaca prinuđeni smo da radimo sve i svašta. Jedina dobra stvar svega toga je bogato iskustvo.
E baš to iskustvo mi daje za pravo da ne dozvolim takvima da me deru cijenama i obično nestručnim radom. Još ni jednom nijesam posao završio u servisu a da nijesam morao ponovo dolaziti i ukazivati na mane obavljenog posla. Jedino kad pokažeš zube shvate te ozbiljno i potrude se da posao obave pošteno a ne preko kur.. da oprostite na izrazu.
To je razlog što tražim service manual kako bih bar jednostavnije intervencije obavio sam i sa sigurnošću da su dobro urađene.
Šta kažete na to da sam posle prvog servisa (10.000 km) shvatio da nijesu zamjenili filter ulja?????
Odgovor njihov: mi to radimo svaki drugi servis??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Šta reći posle ovoga, čak misle da su mi učinjeli uslugu jer sam uštedio naki euro na filteru ulja???????????????
Mislim da sam dovoljno rekao

Pozdarv
[ KONTO @ 04.12.2010. 09:06 ] @
Zaboravio sam da kažem,
želim da promijenim antifriz i isperem sistem za hlađenje.
[ vladd @ 04.12.2010. 11:06 ] @
http://www.uas-bg.com/meganii/eng/3175A.pdf

Poz
[ Nocni @ 04.12.2010. 13:30 ] @
Citat:
pisac: Eto zašto ovaj forum ubija želju da se učestvuje na njemu. Čovek pita za pomoć, i dobija odmah odgovore: Nemoj, Ni slučajno, Nikako, Nema šanse. Pretpostavljam da čovek zna šta hoće i kako će to da uradi, čim traži servisno uputstvo, i da mu ne trebaju tutori.


pisac, vrlo si bezobrazan a od ranije smo znali i da si nevaspitan...
Od 2.000 postova koje sam napisao za 9 godina na ovom i na forumu auto elektronika, u 1.997 postova sam pomogao nekome (pa i tebi licno vise puta) a u 3 posta sam trazio pomoc za sebe...

Ako sam napisao da nebi trebalo sam da cacka oko reno turbo motora najnovije generacije, onda sam tako i mislio, tu nije bilo nista ruzno i to je bilo prije nego sto je @KONTO rekao da je ing masinstva... Tek je kasnije napisao da hoce da ispusti rashladnu tecnost...
U startu, niti je rekao sta ce da radi na tom autu, niti smo mu dali neki pogresan savjet kao sto to ti vrlo cesto znas da uradis...
Tvoj komentar je suvisan, ako ti neko "ubija volju da ucestvujes u forumu" ti ga onda nemoj ni posjecivati...
btw, jesi li izasao iz limp home moda sa svojim fordom?


[ etjen @ 04.12.2010. 13:56 ] @
KONTO koje je godište tvoj Reno i od kada ga imaš? Koliko je auto prešao?
Naime, zanima me kako se pokazao 1.2 TCE motor? Zanima me iz prve ruke da čujem od nekoga iskustva.

Vrlo mi je zanimljiv TCE kao varijanta za neku buduću kupovinu, pa me stoga interesuje koliko si zadovoljan.
[ KONTO @ 04.12.2010. 13:58 ] @
Alo ljudi,
postavio sam jednostavno pitanje ima li neko service manual za reno clio III, nijesam mislio da će te se osjećati ODGOVORNIM za nešto što ja imam namjeru da uradim na SVOM vozilu. Hvala svim dušebrižnicima ali kad budem trežio savjet to ću jasno napisati da svi razumiju.
Sad mi treba samo service manual i ništa više od toga, i buću zahvalan ako mi neko pomogne po tom pitanju.
[ KONTO @ 04.12.2010. 14:12 ] @
Sve u svemu sam zadovoljan.
Za malog clia motor od 100ks je sasvim dovoljno snažan za sve potrebe.
Potrošnja relativno mala s obzirom na snagu i varira u zavisnosti od godišnjeg doba. Tako ljeti u režimu gradska/otvoreni put 80/20% potrošnja je oko 6.2 (bez uključivanja često klime) a zimi 7.2 l/100km. Naravno ovo zavisi dosta i od stila vožnje.
U početku sam imao nekih problema kod startovanja vrućeg motora. To se dešavalo periodično bez pravila i po svemu sudeći po mom mišljenju je u pitanju preosjetljivost na kvalitet goriva.
Motor je veoma elastičan ali mi se čini da je prenosni odnosi mjenajača kod druge brzine malo veći te ne obezbjeđuje po mom mišljenju dovoljnu vučnu silu.
Max. obrtni moment se postiže pri relativno manjem broju obrtaja oko 3000 o/min te se uglavnom tokom vožnje možeš nalaziti u raponu obrtaja pri max. snazi motora.
To je ukratko osnovna zapažanja.
Clia imam evo treća godina i za sada nemam većih problema. Ukoliko te interesuje nešto konkretno samo pitaj.
Pozdrav
[ etjen @ 04.12.2010. 14:18 ] @
Hvala na odgovorima.

Imao bih par pitanja:

Interesuje me koliko si prešao do sada i da li je bilo nekih nepredviđenih kvarova vezanih za motor (bilo šta)
Kako si rešio problem sa paljenjem? Jel su nešto intervenisali na kolima ili je prošlo samo od sebe?
I da li primetiš da je nešto slabiji sa uključenom klimom ili je ne oseti?
Zanima me takođe koliko mirno radi u leru (to pitam prevashodno zbog kvaliteta goriva)

Da li bi opet kupio TCE?
[ KONTO @ 04.12.2010. 14:37 ] @
Pređeno 40000, kupljen nov januara 2007.
Do sada nikakvih kvarova osim već opisanog koji je nestao sam od sebe.
Kad se uključi klima naravno da se osjeti pad snage (meni nje nikad dosta) ali ništa značajno osim ako ne voziš četvoro stokilaša pa ti je svaki vat a ne kilovat značajan.
Ja sa njim usponom od Podgorice do Cetinja bez problema vozim 5-tom a da broj obrtaja zadržim na 2600. Ako ne znaš CG ovaj uspon je baš velik.
Što se tiče lera, uglavnom je dosta miran i tih.

Trenutno, da sad ponovo biram opet bih ga kupio. Naravno ne znam kako će se pokazati turbina i koliki joj je vijek trajanja.
[ KONTO @ 04.12.2010. 14:39 ] @
Izvini na grešci, kupljen januara 2008
[ etjen @ 04.12.2010. 16:07 ] @
hvala ti na odgovorima, i neka te i na dalje služi bez problema!

I mene zanima koliki je vek turbine (do prvih problema)...