[ rajkosladja @ 05.12.2010. 15:27 ] @
| Dragi forumasi imam jedno pitanje za vas. Na svojoj astri g 2.0 dtl 16v obradjivao sam glavu motora i zamenio dihtung,majstor je stavio neki metalni od 50eura,i auto sad radi odlicno ali je poceo da trosi dosta ulja,odprilike 3l na 10 000km. Zanima me dali se ovaj problem moze resiti i kako? Dali vredi kupiti drugu glavu,novu ili polovnu? Hvala svima unapred. P.S. Nadam se da postoji resenje:-( |
[ tdusko @ 05.12.2010. 18:08 ] @
Zasto je radjena glava i menjan dihtung? Takodje, da li si nastavio da trosis isto ulje kao pre ili si promenio? Ukoliko se sipa original GM ulje 10-40 polusintetika taj motor obicno ne potrosi vise od litar na 10000 Km mada ni ovih 3 l nije bas toliko tragicno.
[ ghost2k3 @ 06.12.2010. 12:33 ] @
Imao sam astru sa tim motorom. Taj motor mi deluje neunistiv!
Doduse ja sam imao varijantu y20dth, ali mislim da je jedina razlika u turbini.
Meni do 10,000km nije trosio ulje, odnosno trosio je, ali u granicama onim na shipci, znaci nisam nikad morao da dolivam. Tek ako predjem vise od 10,000km, recimo 12,000 sam jednom presao i morao sam da dolivam, tada vec ulje izgubi viskoznost i pocne mnogo brze da se trosi.
Taj auto o kome pricam je dosta presao >300,000km. Nisam siguran da ta potrosnja ulja ima veze sa diranjem glave, mozda je jos nesto otislo. Proveri u svakom slucaju.
[ rajkosladja @ 06.12.2010. 14:32 ] @
Citat:
tdusko: Zasto je radjena glava i menjan dihtung? Takodje, da li si nastavio da trosis isto ulje kao pre ili si promenio? Ukoliko se sipa original GM ulje 10-40 polusintetika taj motor obicno ne potrosi vise od litar na 10000 Km mada ni ovih 3 l nije bas toliko tragicno.
Glava je radjena jer je bila pregrejana,ne mojojm greskom,i nastavio sam da sipam GM polusintetiku 10-40. Ni meni pre ovoga astra nije trosila ulje,mada mi je majstor naglasio da ce posle obrade glave poceti da trosi ali ne ovoliko. Hvala u svakom slucaju.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.