[ kraljrtg @ 10.12.2010. 07:54 ] @
|
Od skorije mi se desava sledeci problem sa menjacem,kada vracam brzinu iz 4 u 3 cuje mi se krcanje iz menjacai to svaki put.Mislio sam da je nesto dobro neradim,posto mi se slicno desavalo kad sam kupio ova j auto i ubacivao iz 2 brzine u 3 ali sam se do sad navikao i to mi se desava bas retko.Zna li neko sta bi moglo da bude problem.Meni pada na pamet sinhron ili mozda je nesto drugo??? |
[ bakara @ 10.12.2010. 19:51 ] @
Citat: kraljrtg: Meni pada na pamet sinhron ili mozda je nesto drugo???
A meni da je cilindar kvacila...
[ kraljrtg @ 11.12.2010. 07:37 ] @
Znaci da proverim kvacilo??
[ vladd @ 11.12.2010. 13:30 ] @
Cilindar kvacila, da li korektno radi, da nema vazduha, da nisu ostecene gumice...
Poz
[ kristina990 @ 11.12.2010. 17:15 ] @
Može biti zbog neodgovarajućeg ili premalo ulja,ja sam imao sličan problem na golfu 3 prilikom prebacivanja u drugu brzinu, gde je promenom ulja krčanje prestalo.Ja sam tad stavio OMV gear oil SLY 75W90 full sintetiku koja zadovoljava VW G50 standard, pa isto tebi preporučujem pošto savršeno odgovara i preporuka je za tvoj polo..Simptomi su se gotovo trenutno smanjili i za koji mesec nestali,plus što sam dobio perfektno i mnogo lakše šaltanje na niskim temperaturama nego ranije.Tebi za polo je potrbno 3 l da kupiš,ostaće ti 3,4 deci što možeš iskoristiti za dolivanje ako bude potrebe prilikom godišnje kontrole.
Inače cena je prihvatljiva(bila oko 7,5 evra) i vredi probati.
Možda ća malo glupo zvučati,zato se unapred izvinjavam,ali ima nas raznih,primakni malo sedište da možeš prilikom zamene brzina do kraja pritisnuti kvačilo.
[ kraljrtg @ 12.12.2010. 12:53 ] @
Nije problem sa sedistem posto sam dosta visok tako da mogu uvek da pritisnem pedalu kvacila :) Moracu da potrazim majstora,posto je kod mene u Vrscu ovlasceni vw servis promenio firmu sad su ovlasceni za ford,sto je po meni malo glupo u srbiji ima vise vw vozila nego fordova!!
[ vladd @ 12.12.2010. 13:30 ] @
Neke serija Pola su imale problem sa "pedal box"-om, pa ne bi bilo lose da se krene odatle, ..pa redom ...
Poz
[ Nocni @ 12.12.2010. 14:40 ] @
Kao prvo, taj polo ima samostelujucu sajlu...
Kao drugo, vjerovatno je to sto se desava radi piksne druk lezaja...
Treba promijeniti set kvacila...
[ kristina990 @ 12.12.2010. 14:42 ] @
...to što se čuje su sinhroni,najjeftinija opcija ti je da promeniš ulje,ako to ne pomogne merkaj neki polovan menjač,ako daš u ruke majstorima nadavaćeš se para samo tako, ako nemaš nekog svog i pouzdanog...
[ codeNO @ 12.12.2010. 14:58 ] @
Moj drug ima isti Polo 16V i pre tri meseca je radio menjac (ne znam tacnu dijagnozu) i platio je 13.000. Posto je isti auto isto godiste itd sumljam na istu gresku, ako hoces pitacu ga za detalje koji su njega strefili pa cu ti prenesem
[ kristina990 @ 16.01.2011. 11:26 ] @
ima li kakvog poboljšanja nakon koje hiljade km sa novim uljem?
[ Reno4 @ 16.01.2011. 21:32 ] @
Citat: kraljrtg: Nije problem sa sedistem posto sam dosta visok tako da mogu uvek da pritisnem pedalu kvacila :) Moracu da potrazim majstora,posto je kod mene u Vrscu ovlasceni vw servis promenio firmu sad su ovlasceni za ford,sto je po meni malo glupo u srbiji ima vise vw vozila nego fordova!!
He he misliš da su to oni hteli? Ispali su iz VW mreže jer je slabo išla prodaja...
[ kraljrtg @ 24.01.2011. 18:02 ] @
Promenjeno ulje ali evo nakom 1k kilometara stanje je isto..i dalje krci
[ komosarz @ 24.01.2011. 23:03 ] @
Ako odvaja prilikom pritiska na pedalu,a i dalje krci vjerovatno su sihroni,a ako ne odvaja ili lose odvaja onda je istrosena lamela ili je pukla(napukla) korpa.U oba slucaja ne gine ti skidanje mjenjaca.
[ codeNO @ 25.01.2011. 00:25 ] @
13.000 din
[ kristina990 @ 25.01.2011. 07:53 ] @
toliko i nije strašno...
[ kraljrtg @ 25.01.2011. 13:48 ] @
codeNO Sta ovololiko kosta??
[ codeNO @ 26.01.2011. 13:13 ] @
Pitao sam druga sta mu je bilo sa menjacem i sta je radio....i evo odgovora
".......pa bio sam kod majstora on ga otvorio i popravio, ali to je zeznuto, najbolje da na nekom otpadu nadje ispravan menjac.
Jer se meni posle popravke opet pokvario pa sam ga opet popravljao i trazio neke lezajeve po otpadima, bolje da sam ga samo zamenio manje bime kostalo....."
Znaci dao je 2x13.000. Iste simptome je imao kao i ti isti auto isti motor....isti menjac
[ komosarz @ 26.01.2011. 16:54 ] @
Kao prvo skini mjenjac i utvrdi u kakvom stanju je korpa,lamela i druk lezaj.Ako je sve u redu onda je kvar mjenjaca,sto znaci da u oba slucaja popravak kosta.Jedino ako budes imao srece pa ti je korpa napukla,a lamela i druk lezaj izuzetno dobri mozes kupiti na otpadu polovnu.Inace nisam pristalica stavljanja polovnih tako vitalnih dijelova,ali recimo da moj otac(automehanicar) koji je u penziji vec 20g,nikad nije stavio novu,vec je uglavnom sam reparirao svoju lamelu na bezbroj auta i nikad nije imao problema.Njegova prica je uvijek ista,prva fabricka ugradnja je bolja od nove kineske,turske...Jednom prilikom dok je kod nas bjesnio rat,a nije bilo kupiti ni polovnih ni novih djelova,meni je na jugu riknula korpa.U prvu sam mogao kako tako ubaciti ali u rikverc nema sanse.Skinuli smo lamelu i utvrdili da je korpa napukla.Sta sad,ja se ushodao.Stari dohvati korpu izbusi 2-3 rupice i uveza je jakom celicnom zicom.To je bilo 93g.,a 96g. sam ga prodao...Pozz
[ kristina990 @ 26.01.2011. 20:13 ] @
vozi dok radi i skupljaj pare za dobar polovan menjač,popravljati se ne isplati...
[ kraljrtg @ 27.01.2011. 07:15 ] @
To mi je i majstor rekao vozi dok radi i skupljaj za dobar polovan menjac,e sad tu nastaje problem kako ja da znam koji je polovan "dobar"menjac ??
[ kristina990 @ 28.01.2011. 15:47 ] @
gledaj da ga skineš na otpadu sa nekog sveže razbijenog,gde možeš videti i km koju je auto prešao,ne sa police već skinut...
[ vaske2 @ 28.01.2011. 16:19 ] @
Citat: kraljrtg: To mi je i majstor rekao vozi dok radi i skupljaj za dobar polovan menjac,e sad tu nastaje problem kako ja da znam koji je polovan "dobar"menjac ??
Nemozes nikako znati da li je dobar ili nije,zahtevaj na otpadu da postoji mogucnost vracanja ukoliko se posle montiranja ustanovi da menjac nije dobar,a imas sada i veliki broj otpada koji rade ugradnju delova koji se kupe od njih.U tom slucaju izbegavas placanje ugradnje ukoliko menjac nije dobar.
Ovo sa kupovinom menjaca sa lupanog auta sa poznatom kolometrazom je malo teze izvodljivo u drzavi Srbiji gde retko koji auto ima pravu kilometrazu na km satu.
[ kraljrtg @ 28.01.2011. 22:32 ] @
Ima neki lik ovde kod mene u gradu koji prodaje polovne delove i lupane automobile videcu kod njega da li ima menjac za moj auto...
[ codeNO @ 30.01.2011. 20:26 ] @
Tvoj problem me naveo da razmisljam o ovome. Da li se ovo moze staviti pod Fabricku gresku ovog modela ili je u pitanju ko ga je i kako vozio? Cudi me u restilizovanom Polu bude ovakav kvar, a nisam do sad nikad cuo da modeli 94-99 imali ovakve probleme. ili se dobro cutalo.
[ vladd @ 31.01.2011. 10:46 ] @
Nije "problem" u menjacu, recall se odnosio na pedal box, problem je u majstoima, koji bi da naplate jedan na jedan, koliko delovi toliko ruke, a par zupcanika moze da kosta i 200 evra za VW menjac.
Problem je naci dobrog majstora, koji bi konstatovao kvar u menjacu i tada je trenutak za odluku sta dalje.
A najveci problem je naci polovan menjac, dobar i po prihvatljivoj ceni.
To resenje uzima u obzir i pretragu tog tipa menjaca po netu, nekada je lakse i jeftinije naci menjac u inostranstvu i uvesti ga.
Poz
[ kraljrtg @ 31.01.2011. 19:09 ] @
A koliko bi mogao da kosta nov menjac???
[ codeNO @ 31.01.2011. 21:38 ] @
[ kraljrtg @ 06.02.2011. 21:07 ] @
Eto ja se uputio na put sa takvim menjacem i ostavi me auto na 200km od kuce Blokirao mi se menjac ostao u brzini nista nisam mogao da uradim sem da odslepam kola nazad..
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|