|
[ CandyMan @ 10.12.2010. 22:44 ] @
| Hteo bih da zamenim auto početkom sledeće godine i za to sam namerio da potrošim €5000 (+-500). Prelazim ispod 15k kilometara godišnje, uglavnom po gradu. Pogledao sam oglase i za te novce može da se kupi Stilo u hiljadu varijanti, 2004.-2005. godište, i svi imaju od 90 do 120 hiljada na satu :). Nemam željenog proizvođača niti model, promenio sam dva automobila do sada i nisam do sada imao dizel. Stilo hečbek npr. bi odgovarao po veličini kao i Golf, Focus, Astra, Megan. Oprema nije preterano bitna, većina ima ono što bih hteo. Četiri godine vozim Koreanca (Lanos 1.6 1999.) sa kojim sam imao određene probleme, ali sam jako zadovoljan kako me služi. Izbegao bih nešto starije, veće i udobnije automobile sa većim motorima zbog troškova registracije i održavanja. Molio bih iskusnije za mišljenje ili savet u kom pravcu tražiti. Unapred zahvalan. |
[ HoT_Steppa @ 11.12.2010. 07:40 ] @
Nadji dobrog Yarisa. Idealan za grad.
[ sasa022 @ 11.12.2010. 07:41 ] @
Na kilometrazu koju vidis na instrument tabli u startu zaboravi - u vecini slucajeva je vracana.
Ako vec hoces Fiata dizela uzmi Fiat Punto 1.3MJ ( 5v,klima... ).
[ CandyMan @ 11.12.2010. 20:56 ] @
Hvala na odgovorima.
Yaris mi se jako sviđa, ali bih povremeno da spakujem porodicu bez da moram mnogo da ekonomišem sa prostorom (ima nas troje). Ista priča važi i za Punto. Obaška, i ja sam malo krakat, pa mi ne leže jako mali automobili. Video sam u oglasima neki Megan karavan 1.6 benzinac kao i mnoštvo Megana 1.5dci, svi sa "slatkim" kilometražama (2004-2005 god.). Ima li nekih iskustava sa Meganima sa 1.4 i 1.6 benzinskim motorima? Isto pitanje za Stilo sa 1.6 motorom. Hvala!
[ Ka2 @ 12.12.2010. 11:09 ] @
Megan 1,4 benzin EXTREME ti nikako ne bih preporucio. Postoji neka fabricka greska u kvacilu, najverovatnije je u pitanju druk lager i mnogi koji su kupili nov auto muku muce. Moj prijatelj, na primer, 2 puta je vec menjao set kvacila u ovlascenom servisu i crko mu je i treci put. U servisu menjaju ali se radi o tome da to sa fabrickim delovima ne moze da se popravi, evo na drugom forumu na kome sam aktivan mnogo njih ima isti problem, jedan je cak doplatio za Megana 3...
[ bora61 @ 12.12.2010. 15:57 ] @
Pa sa kojim delovima je menjaju ?
Znaci. U ovoj pravnoj zemlji ne vredi kupovati polovan auto.
[ Ka2 @ 12.12.2010. 18:53 ] @
Stavljaju to neko tursko kvacilo odnosno druk, jedan clan tog foruma je bas onako lepo, vidi se da se covek razume, objasnio sta je problem, ja ti to sada ne umem preneti ali u svakom slucaju SVAKO kvacilo koje oni stave iz proizvodnje je isto. Verujem da se problem moze resiti kupovinom kvacila koje nije iz Reno proizvodnje u turskoj jer nasi ugradjuju turske delove, ali zbog garancije ljudi nece to da rade.
Evo tema sa drugog foruma pa ko hoce neka procita, znaci ne mozete da verujete sta Reno radi, to je za zatvor!! Tema je ogromna.
http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=1&t=17058
[ Zarko Silic @ 12.12.2010. 21:33 ] @
Citat: Ka2: Stavljaju to neko tursko kvacilo odnosno druk, jedan clan tog foruma je bas onako lepo, vidi se da se covek razume, objasnio sta je problem, ja ti to sada ne umem preneti ali u svakom slucaju SVAKO kvacilo koje oni stave iz proizvodnje je isto. Verujem da se problem moze resiti kupovinom kvacila koje nije iz Reno proizvodnje u turskoj jer nasi ugradjuju turske delove, ali zbog garancije ljudi nece to da rade.
Evo tema sa drugog foruma pa ko hoce neka procita, znaci ne mozete da verujete sta Reno radi, to je za zatvor!! Tema je ogromna.
http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=1&t=17058
Kao rezime sage o Renaultu moglo bi se izdvijiti na primer ovo :
Citat: Tamo su me umirili da polako i ljubazno odem do salona (neee...ne tog salona) i izaberem novi.
Ali ja se tome ne radujem, da se smestim opet u tu marku wannabee. Trabant mi se cini vrh vrhova ako bi me neko pitao za poredjenje u plastificiranju i ostalo.
Sada cekam...sledecu nedelju. Receno mi je da uzmem megan 3 dci 1.5. Neki se i na taj zale...
Ali trauma je trauma. Sva ta lepa kola tamo meni su - h-m. Kobajagi auto. Auto, al prepodne. I oni iskrivljeni coveculjci u kravatama
Elem...na sve sam stavila tacku kad sam provalila da je otisla letva volana.
E bar da je tu zaista stavljena tacka.
Ali, vise nema otvaranja naloga,za mene i taj wannabee-auto.
[ sasa022 @ 12.12.2010. 22:59 ] @
@CandyMan
I Fiat i Reno 1.6 prilicno trose u gradskoj voznji....
[ CandyMan @ 13.12.2010. 00:32 ] @
Auuu al ga okrpiste... pretpostavljam da su zaslužili.
Vidim ja da ću čekati još malo pa kupiti neki nov ili manje star auto, tipa Sandero ili nešto slično. Hteo sam da pitam ima li kakvih komentara ili utisaka o Ford Fusion 1.4 16v benzin i 1.4 dizel? Mislim da je u oglasu greška, znam da imaju neki 1.5tdci motor, ispravite me ako grešim. Tih auta nema mnogo u ponudi i nisu nešto popularni, ako je to uopšte pozitivno. Hvala još jednom na odgovorima.
[ grozda @ 13.12.2010. 12:00 ] @
Ford Fusion ide i sa benzinskim motorima.
Spolja nije nesto ali je jako praktican auto.
Puno pregrada za sistnice, naslon postaje stocic, cak ima pregrade za ostavljanje kartica za putarinu ...
Citat: Ford Fiesta Diesel 1.4. Radi se o solidnom autu s dobrim dizelašem, kod kojeg je važno na 50.000 km skinuti karter ulja i očistiti sito ispod pumpe ulja. Koristite isključivo potpuno sintetično ulje za dizelske motore 5W 40 i mijenjajte ga, zajedno s filtrom, na 10.000 km. Ako do sada nisu izmijenjeni ulje u mjenjaču i tekućina za kočnice, izmijenite ih. Provjerite stanje zupčastog remena i ako je u dobrom stasnju (ako nema ni najmanju pukotinu), izmijenite ga za dvije godine, sa servisnim kitom (španerima, klizačima…).
dr. Željko Marušić
[ Java Beograd @ 13.12.2010. 12:39 ] @
Šurak, tast i ja smo letos svi kupili "nove" polovnjake.
- Šurak kupio Fusion-a. Benzin 1,4. 2004. 6.000 EUR Bombonica od automobila ! Doduše, standardno Fordovski tvrd. Izuzetno praktičan.
- Tast uzeo Pežoa 307 1,8 benzin. 2003. 5.400 EUR Prezadovoljan je. Utegnut ali udoban.
- Ja sam ih obojicu bacio u bedak: Lanća Libra 1.9 JTD 2004. 5.000 EUR. Tamno siv metalik, karavan. Limuzina par exelans, za male pare.
U svakom slučaju 1.9 JTD je zakon. U bilo kom automobilu.
[ vaske2 @ 13.12.2010. 12:58 ] @
Citat: Java Beograd: Šurak, tast i ja smo letos svi kupili "nove" polovnjake.
- Šurak kupio Fusion-a. Benzin 1,4. 2004. 6.000 EUR Bombonica od automobila ! Doduše, standardno Fordovski tvrd. Izuzetno praktičan.
- Tast uzeo Pežoa 307 1,8 benzin. 2003. 5.400 EUR Prezadovoljan je. Utegnut ali udoban.
- Ja sam ih obojicu bacio u bedak: Lanća Libra 1.9 JTD 2004. 5.000 EUR. Tamno siv metalik, karavan. Limuzina par exelans, za male pare.
U svakom slučaju 1.9 JTD je zakon. U bilo kom automobilu.
Ma ok su sva tri s tim sto je po meni Libra posle Stila karavan ubedljivo naj ruzniji auto ali o ukusima ne vredi raspravljati, i ja bih mozda razmisljao ovako kada bih auto vozio ono do kraja sto se kaze kad vise za njega ne mogu da uzmem nikakve pare,a ako auto planiras da vozis 2-3 godine i opet za njega uzmes 4000e onda uzmi Golfa 4(2000-2001god)ili Astru(2002-2003god)koji se mogu naci u solidnom stanju za te pare,vozis 2-3 god pa dodas malo i opet uzmes nesto mladje,dok sa pomenutim trojcem moras dati maltene sve pare iznova jer dosta gube na ceni,a prodaja ide tek kad je cena niza od realne bar 1000e.Ovo je moje licno iskustvo sa kojim se neko mozda nece sloziti ali posle xxx promenjenih auta....veruj mi 100% sam u pravu.
[ Java Beograd @ 13.12.2010. 13:33 ] @
Tu si u pravu. Kod preprodaje, najmanje se gubi na VW, a posle njega na Opelu.
Mada ja nisam taj tip. Ja kad kupim polovnjaka, u narednih godinu dana zamenim sve potrošne delove, sredim vešanje, izduv, kočnice, zamenim kaiševe i španere, kupim nove gume i tako znam šta vozim. I bez straha krenem sa sitnom decom do Turske. Da prodam posle 2 god ?! Nema šanse.
[ LakiKG @ 13.12.2010. 16:14 ] @
Citat: Java Beograd: Tu si u pravu. Kod preprodaje, najmanje se gubi na VW, a posle njega na Opelu.
Mada ja nisam taj tip. Ja kad kupim polovnjaka, u narednih godinu dana zamenim sve potrošne delove, sredim vešanje, izduv, kočnice, zamenim kaiševe i španere, kupim nove gume i tako znam šta vozim. I bez straha krenem sa sitnom decom do Turske. Da prodam posle 2 god ?! Nema šanse.
E tako se to radi. Da znam sta vozim i da budem siguran u auto. To je na prvom mestu.
[ vaske2 @ 13.12.2010. 17:42 ] @
Tako se to nekad radilo kad je na autima bilo vise mehanike nego elektronike,a sada....i pored svega toga sto si zamenio nikada ne mozes biti 100% siguran u auto.Evo sta kaze " tdusko" u jednoj temi na ovom forumu:
"Interesantna je stvar da smo kod mene u firmi dvojica kolega i ja u istoj godini kupili 3 turbo dizel polovnjaka. Ja astru G 2.0 dti, drugi alfu 147 1.9 JTD i treci astru G 1.7 Dti. Sva trojica smo u prvih 20 000 koriscenja zamenili po senzor radilice, neki ventil turbine, protokomer, termostat i remenicu na radilici. Svoj trojici motori ne trose ni gram ulja, normalno pale, rade, vuku, odrzavaju se redovno po propisu i preci ce jos ohoho svaki. Medjutim, svaki od nas se svakodnevno pita sta je sledece? Ovom jednom senzor radilice crko u Budimpesti i nije hteo da upali uopste, a meni u Grckoj na moru letos samo sto sam uspeo nekako da se dovucem kuci u havarijskom rezimu".
[ CandyMan @ 13.12.2010. 17:43 ] @
Citat: Java Beograd: Tu si u pravu. Kod preprodaje, najmanje se gubi na VW, a posle njega na Opelu.
Mada ja nisam taj tip. Ja kad kupim polovnjaka, u narednih godinu dana zamenim sve potrošne delove, sredim vešanje, izduv, kočnice, zamenim kaiševe i španere, kupim nove gume i tako znam šta vozim. I bez straha krenem sa sitnom decom do Turske. Da prodam posle 2 god ?! Nema šanse.
Meni da je bitna preprodaja, ne bih vozio Volvo pa Daewoo, nego mi je to nekako najviše odgovaralo tog momenta. Pozdravljam ovaj rezon, jer i ja volim da sredim auto pa da ne mislim... I vozim dok ne rešim da uzmem nešto drugo. Pogledao sam temu nekog momka koji se pita da li da uzme Alfu 156 1.9JTD i nekako mi se sviđa ova ideja o nekoj Lanči ili Alfi za €5.000. Moj najveći "strah" je da ne preteram sa velikim autom pa da mi zamuka bude kada treba da ga servisiram, a ne volim da zakidam na servisu... Konkretno - znam dosta ljudi koji su se ponovili lepim Pasatom ili Audijem koji su počeli ubrzo da se žale kada je trebalo kupiti set zimskih guma ili uraditi veliki servis.
BTW, letos sam nekoliko puta vozio službenu Alfu 156 2.0 i to je bilo uživanje. Takođe, na žalost, moram da kažem da se o toj nesretnoj Alfi neko jako loše brinuo pre nego je dospela nama smrtnicima na korišćenje - šteta.
[ Java Beograd @ 13.12.2010. 19:04 ] @
Citat: vaske2: "Interesantna je stvar da smo kod mene u firmi dvojica kolega i ja u istoj godini kupili 3 turbo dizel polovnjaka. Ja astru G 2.0 dti, drugi alfu 147 1.9 JTD i treci astru G 1.7 Dti. Sva trojica smo u prvih 20 000 koriscenja zamenili po senzor radilice, neki ventil turbine, protokomer, termostat i remenicu na radilici. Svoj trojici motori ne trose ni gram ulja, normalno pale, rade, vuku, odrzavaju se redovno po propisu i preci ce jos ohoho svaki. Medjutim, svaki od nas se svakodnevno pita sta je sledece? Ovom jednom senzor radilice crko u Budimpesti i nije hteo da upali uopste, a meni u Grckoj na moru letos samo sto sam uspeo nekako da se dovucem kuci u havarijskom rezimu".
OK verujem tdušku, nemam razloga da sumnjam, ali, kakve to veze ima sa polovnjacima ? Opisani problemi mogu da se dese (i dešavaju se) i novim automobilima.
[ vaske2 @ 13.12.2010. 19:26 ] @
Malo teze da se ovoliki spisak kvarova moze desiti na novom autu,ovakvi kvarovi u vecini slucajeva krecu od 150- 200hkm pa nadalje,a sustina je u tome da ma koliko bio revnosan i ma koliko toga izmenjao moze te zeznuti jedan obican senzor radilice i ostaviti negde na putu daleko od kuce(daleko bilo).
[ Java Beograd @ 14.12.2010. 08:13 ] @
Citat: vaske2: Malo teze da se ovoliki spisak kvarova moze desiti na novom autu,ovakvi kvarovi u vecini slucajeva krecu od 150- 200hkm pa nadalje,a sustina je u tome da ma koliko bio revnosan i ma koliko toga izmenjao moze te zeznuti jedan obican senzor radilice i ostaviti negde na putu daleko od kuce(daleko bilo).
Ko se čuva i Bog ga čuva. Ali ne očekuj da Bog uradi nešto, ako ti nisi odradio svoj deo posla. Dakle, teoretska mogućnost da rikne nešto od vitalne elektronike nikako ne može da obesmisli moj trud da sredim kočnice, očistim usis, sredim trap, zamenim potrošne delove, kaiševe, kupim nove gume i tako redom.
[ CandyMan @ 18.04.2011. 11:46 ] @
Još uvek nisam kupio auto, a nisam se ni odlučio.
U prilici sam da kupim Passat B5 TDI 1999 (crveno DI) od poznatog, prvog vlasnika sa regularnih ~180 000 na satu, redovno održavan. Podaci nisu pod znakom pitanja.
Koliko i kakve troškove mogu da očekujem od ovakvog auta (osim velikog servisa)? Da li mislite da je ovaj auto dobra kupovina do 5000€ (svi prateći troškovi i servis da uđu u ovu cifru)?
Na sajtovima za polovnjake ima ih od 4.500 do 5.500€. Unapred hvala na odgovorima.
[ AstralPro @ 18.04.2011. 12:31 ] @
Star je 12 godina i pored te relativno male kilometraze moze se desiti da dodju na red za zamenu delovi trapa, pumpa za servo i gorivo, set korpa lamela i sl,
remont turbine ili njenih delova. Gume, kaisi, dopuna klime to se podrazumeva.
Ako ga kupis racunaj da ce ti se dopasti i neces ga menjati duze vreme jer auto vredi svaki E dat za njega.
Najbolje oteraj tog pasata pre kupovine u ovlasceni servis i nek naprave spisak sta je za zamenu, uracunaj to u cenu i videces gde si.
Moj predlog za auto od 5000e je astra 1.7 dti 2004 ili mladja ako ima. Tj njena cena je ispod 5000 ali ostaje ti para za eventualni servis.
Auto je jako ekonomican, udobnost mu nije nesto jer je tipicno nemacki tvrd sa dosta tvrdim sedistima ali ispunjava potrebe prosecnog vozaca kod nas a jeftino odrzavanje.
Elem, golf 4 je isto tako dobra kupovina ako nadjes proveren primerak sa servisnom knjigom. TDI motor naravno.
Pozdrav
[ jnk @ 18.04.2011. 13:19 ] @
To je verovatno ono prvi vlasnik u Srbiji.
[ sasa022 @ 18.04.2011. 13:28 ] @
@CandyMan
Proveri auto u servisu i ako se sa svim servisnim zahvatima uklapas u cenu do 5000€ to je dobra kupovina.
Taj auto bi bez vecih problema trebao da predje bar jos 180.000km
[ CandyMan @ 02.02.2013. 22:04 ] @
Kupio Astru H 1.7 hatchback 2004.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|