[ Genij @ 12.12.2010. 18:08 ] @
| E sad ovako.Imam Auto Audi 80 dizel 86 godiste.RAdi se o golf 2 dizel motor.4 god go imam taj auto i do sad ni sam imao nikakav problem so njega.Od pred eden mjesec dana desava se ova:KAd je hladno napolju posebno kako sad u minus pri prvom paljenja ujutro:auto pali super ali kad malo dodam gas motor pocinje da kloca t.e radi kako na 3 klipa.Kad pokusam da trgnem trokira,isto i dalje radi kako na 3 klipa i naravno togas ima velike vibracije motora.Dodeka radi taka nazad izbacuje beli dim iz auspuha.Ovaj proces traje oko 4 do 5 min dodeka se motor ne zagrije malo,potoa radi super.Inace motor je veoma dobar kad sam ga kupio bio je praven generalen remont na nju,ne dimi nazad vuce ko zmaj ne trosi ulje.Kompresija u cilindri mu je 30 bara.Dali se radi o bosch pumpa ili neka dizna mozda?A,i da napomenem dodeka radi taka menja se zvukot na motorot t.e cuka povise od normalno.Dali je u pitanje BOSH pumpa ili mozda neka dizna? |
[ vladd @ 12.12.2010. 20:40 ] @
Grejac na nekom cilindru je oslabio, ili ne radi. Proveri ozicenje za grejace.
Poz
[ borkostar @ 12.12.2010. 21:08 ] @
Citat: Ovaj proces traje oko 4 do 5 min dodeka se motor ne zagrije
Neverujem da grejac ima neke veze posle 5 minuta rada
[ Genij @ 12.12.2010. 22:57 ] @
Grejacu su ispravne so sigurnost tvrdim.Kad sam ga kupio 2 grejaci ni su radili,palio je samo na dva.Istina je da malo povise verglase ali od kad zapali nemase problema,a i grejaci su provereni so sigurnost.Elektronicar sam po zanimanje ali se razumem dosta u mehaniku,znam da nastelujem palenje,i neki dr raboti posto moj.Kad sam kupio bio sam bio sam kod majstora da mi promene filtri za naftu,ulje i vazduh,rebrasti kais(ne da ne mogu i ja to da uradim)ali togas nisam imao vreme,bio sam zafaten so dr stvari.Od kad su mi mastori smenili site filtri auto ne mi idese kako treba.Slabo vucese nemase snage.Togas sam ja otvorio haubi i ustanovio sam da mi majstori na filtru za nafte ni su mi stavili gumici pa od tamu primao je vazduh.Od togas pa do den denes sam si menjam filtri i rebrasti kais kako sto sam radio i na moji prvi auto koji je bio benzinec
[ vladd @ 12.12.2010. 23:46 ] @
Bos pumpa moze da povuce vazduh, ali se drugacije ponasa. Dizne mozes da proveris, za svakki slucaj, ali neispravna dizna se tesko sama "popravlja" kada se motor zagreje.
te dizne otavaraju na pritisak, i treba da imaju odredjen oblik mlaza. Za to treba nesto pribora, za proveru, ili odlazak kod majstora koji se bavi diznama.
Sam mozes da ih ocistis mesinganom cetkom, kada ih skines.
Meni deluje da je problem sa grejacem, sto je lako proveriti, meri se ukupna strua svih grejaca, i vidi da li neki ne radi. To je najlakse za pocetak.
Kada se motor zagreje samopaljenje je lakse.
Poz
[ Genij @ 13.12.2010. 00:22 ] @
Grejacu su provereni tako sto izvadeni su jedan po jedan i probao sam na akumulator,tako mi je posigurno,inace proveravao sam i so unimerom so merenje na otporom sta ga ima svaki grejac, site grijat.A moguce li je da grejac oslabi,t.e da grije,a da ne grije dovoljno?
[ goat @ 13.12.2010. 20:23 ] @
za početak promeni filtere za gorivo... koje gorivo koristiš?
[ vladd @ 13.12.2010. 21:48 ] @
Grejaci zavisno od tipa, vuku odredjenu struju, pa se lako i izracunava koliko ih radi, od 4, prema ukupnoj struji koju vuku.
Moguce da imas vazduha u pumpi, i da proveris brizgaljke, ili samo skines, ocistis i vratis.
Poz
[ glackop @ 13.12.2010. 22:34 ] @
Jedna dizna je losa,dok bude tako lose radio odvijaj cevcice redom na svakoj dizni dok ne utvrdis na kojoj najmanje menja rad i samo nju zameni,ako se i nakon zamene dizne slucajno ponovo javlja isti problem onda menjaj nepovratni ventil na bos pumpi a nalazi se na cevi koji vodi ka dizni.
[ Genij @ 14.12.2010. 12:30 ] @
Da Glackop i ja isto sumljam u neka dizna,ovih dana ke uradim to pa da vidim kako bi se ponasao motor.Inace filter za gorivo nije zato sto je menjan pred mesec dana.Inace sipam isklucivo eurodizel
[ djricky @ 14.12.2010. 13:24 ] @
Citat: Genij: Inace sipam isklucivo eurodizel
nisam strucnjak, ali mi se cini da tadasnji motor i danasnji eurodizel nisu bas najbolja kombinacija...
[ vladd @ 14.12.2010. 14:07 ] @
Eurodizel je svakako cistije gorivo, sa manje parafina, istina i manje sumpora, koji je po legendama nesto "podmazivao" u starim dizelima.
Mislim da bi biodizel napravio propoblem, bez prilagodjenja motora.
Ponasanje hladnog motora ukazuje na lose paljenje, moguce i rasipanje goriva, po efektima iz auspuha.
Jedan cilindar ocigledno ne radi korektno dok se motor ne zagreje. Zapekla dizna, los pritisak, slab dotok goriva u pumpu mogu da budu razlog, ali i grejaci ili nesto trece.
Sve ono sto se "popravi" zagrevanjem, ukljucujuci razne pukotine, zaprljanost dizni ili velike zazore.
Bez jasnih provera, ne moze se eliminisati deo po deo, recimo da smo eliminisali grejace, ali ostalo je vise funkcionalno na "poverenje".
Poz
[ glackop @ 15.12.2010. 00:13 ] @
Jeste da jedan neispravan grejac daje skoro iste simptome ali oni iscezavaju za oko deset sekundi,a uz to i kompresija mu je vrlo dobra da bi se to vreme moglo produziti na vise.Vrlo je moguce da je nesto trece-cetvrto/i kasno paljenje zna praviti slican problem/ ali posto se sam odlucuje da resi problem od necega mora krenuti.Ubuduce sipaj dizel nikako euro.
[ smeshko @ 15.12.2010. 12:46 ] @
Hm...a jel na svim cilindrima kompresija 30? Kad je neranvomerna kompresija tj na nekim cilindrima osetno manja desava se upravo to sto si opisao...
[ Genij @ 16.12.2010. 12:22 ] @
Kompresija je 30,30,29,29 bara,od kad je poceo da radi tako prvo sam i ja na to mislio,odnesio sam kaj majstor koji je pravio remont da opet meri kompresiju i on izmeri ta kompresija sto sam ja napisao.Nego da vi kazem uste nesto.Ujutro sam zapalio auto,nije bilo palen pre 3,4 dana.Auto zapali od prva,radio je oko 1 min i ugasio se,opet sam zapalio radio je 20 sek i opet ugasioposle toga opet ugasio.Nakon po 5 puta gasnenja,upalio sam uste ednas u auto upali.Ne se ugasni,ali radio je bukvalno ko traktor,od auspuh uzbacivao je beli dim,i taka je radio ok 3 min.ponekad kako da sakao da se ugasni,secna dva puti.e posle toga auto je pocnalo da radi sosem normalno,i beli dim iz auspuha nestaje.Po ovim simptoma ja sumljam da gorivo mi se vraka u rezervoauru,t.e da Bosh pumpa dozvoljava da se vraka gorivo u rezervoaru.Po vasim mislenja dal je moguce da je to.Ono sto napisao Glackop da menjam nepovratni ventil u bosh pumpi?
[ Genij @ 18.01.2011. 20:01 ] @
Evo da javljam posle duzeg vremena sta je bio problem sa Golfom.Zapusile se svi hidraulicni podizace ventila Zamenjeni i sad radi ko sat.E sad imam uste jedno pitanje.Dali sa onaj plombirani straf na poklopac bosch pumpi,sa negovo odvijanje se obogacuje ili osiromasuje kolicine goriva?
[ borkostar @ 18.01.2011. 20:07 ] @
Samo je pitanje dal bi imao uopste kompresiju od 30 da su bili zapuseni hidro podizaci
Ja mislim da nebi
[ glackop @ 18.01.2011. 21:17 ] @
Da na tom srafu se odredjuje kolicina ubrizgavanja,samo sto proces ide obrnuto-Odvijanjem osiromasujes smesu a zatezanjem obogacujes,naravno to se da i iz prakse primetiti jer osiromasavanjem se i ler gas smanjuje tako da se ne moze pogresiti.
[ Genij @ 18.01.2011. 22:46 ] @
Hvala na brzi odgovor Glackop,a sto se odnosi na kompresiju mozda majstor je pogresno izmerio ili mu ne valja instrument?Uglavnom za sad radi dobro,a hidro podizaci se zapusile zbog ulja koji sam ja sipao od kada sam kupio auto.Sipao sam Valvoline 20w50,mineralno ,a prethodni vlasnik sipao je 10w40 elf polusinteticko.E pa sad da vam pitam po vasim mislenja koje ulje sipati u tom auta buduce Za sad sam sipao Areca 15w40,po preporuka majstorima koji kazu da 20w50 e premnogu deblije ulje za taj motor i je smrt za hidro podizaci.Sta vi preporucujete?
[ vladd @ 18.01.2011. 22:59 ] @
Sipaj 10W40 sinteticko(ili polusinteticko), ali za dizele. Zamena ulja ce morati cesce, nego sto preporucuje taj motor, iz prostog razloga sto je evidentna prisutnost cadji i katrana.
Predhodni vlasnik je imao dobar izbor, nema potrebe za tezinom 50, ne vozis vazdusnjaka po Africi(mada je klima solidno topla u makedoniji). Uzgred, i pumpa za ulje moze da ima problema sa postizanjem pritiska, u hladnimdanima(mada joj nije lako ni leti, dok se motor ne zagreje)
Bitnije je da se hladan motor dobro podmazuje, posto su kod dizela veca naprezanja, i pojavice se vruce tacke, koje ce spaljivati svako ulje.
Mineralna ulja su principijelno drugacija od sintetike, i sklonija su "razbjanju", i sagorevanju, odnosno gubljenju viskoznosti i podmazljivosti.
Korisno je da postoji bar malo sintetike u ulju.
Poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|