[ tdusko @ 16.12.2010. 20:58 ] @
Sobzirom da ovde najcesce diskutujemo o losim stvarima u Beogradu i Srbiji evo ja cu da pokrenem ovu temu i da izrazim odusevljenje svoje i mojih prijatelja o novootvorenom prelazu preko Careve Cuprije. Svi se verovatno secaju jadnog pruznog prelaza koji je bio zatvoren vise nego otvoren u toku jednog dana. Danas su tu dva nadvoznjaka za po svaki smer. Moje impresije su da izgleda vrlo lepo i korisno. Ova prva dva dana retko ko koristi ali vremenom dok se procuje postace popularnije.

Jeste li probali? Kako se vama svidja?
[ Azzrael @ 17.12.2010. 08:20 ] @
Nisam imao priliku da se provozam tuda nakon rekonstrukcije, ali sam iz pouzdanih izvora čuo da je OK i da je kružni tok zasađen cvećem još dok je na saobraćajnici bio samo tampon. Inače cveće je žuto plave boje (valjda je ta boja otporna na sve, pa i na ovaj mraz).
[ etjen @ 17.12.2010. 08:50 ] @
cveće nisam vid'o al' ćupriju jesam.

Zadovoljan sam, lepo je odrađeno. Najlepše je kad skreneš ka sajmu a pogled ti direktno udara na pilon novog mosta.

Samo mi nikako nije jasno zašto nisu uradili i smer od sajma ka brdu? Valjda će skoro...
[ Tyler Durden @ 17.12.2010. 08:54 ] @
Nisam još imao priliku da idem tuda (kuliram auto u zadnje vrijeme), ali ovo će mi biti spas do posla ujutro.
Al ni meni nije jasno što nisu pustili od sajma nazad...
[ mmix @ 17.12.2010. 10:55 ] @
Dajte neku sliku dok se ne updatuje google maps
[ Java Beograd @ 17.12.2010. 11:18 ] @
Za ovaj infrastruktuni projekat, kao i za druge u Beogradu, toplo preporučujem http://www.beobuild.rs/
[ mmix @ 17.12.2010. 11:42 ] @
A ipak nisu gradili tunel kroz brdo
[ CakNoris @ 17.12.2010. 11:50 ] @
Lepo izgleda nadvoznjak, prijatno sam se iznenadio.
Deo nadvoznjaka od sajma ka hipodromu ce biti izgradjen sledece godine.

Jedino mi nije jasno kada su vec gradili od pocetka celu tu petlju, zasto nisu stavili da je za jednu traku siri prilaz petlji.
Naime sirina od oko 3 metra je dovoljna za prolaza svih vozila, a sta ako se desi sudar, nekome stane auto ili nesto slicno, bice zastoj.

[ Devanagari @ 17.12.2010. 12:17 ] @
Obavezno posetite BeoBuild i na forumu nađite Projekte u izgradnji i u okviru njih ovaj magistralni (polu)prsten, čiji su delovi i most na Adi i pristupne saobraćajnice. Tu ćete videti različite analize, koliko je šta koštalo i neke prognoze kako će to sve da radi kada se pusti punim kapacitetom.
[ 101010 @ 17.12.2010. 12:47 ] @
Ja sam jutros polubunovan prosao po prvi put novom petljom. Srecom jos je ljudi ne koriste, pa je cela trasa bila prazna...

Subjektivno:
Careva cuprija mi sada ruzno izgleda, kao da su mi oteli deo secanja sa novomontiranim betonskim gmazom.
Nisam mnogo obracao paznju na konstrukciju i plan saobracajnice, zurba, ali su me neke stvari podsetile na petlju "Orlovaca" neka suzenja i prelazi...sitne ustede koje dovode do velikih prakticnih gubitaka. I kapiram da ce ostatak saobracajnica tek prilagodjavati petlji...
Fuserski uradjeni spojevi, odnosno asfaltiranje na cesalj spojevima kolovoza. Da ne vozim relativno niskoprofine gume, ne bi smetalo...

Objektivno:
Svaki put kad bi mi se rampa spustila ispred nosa, prokomentarisao bih napravite #$^%* nadvoznjak. Zelja ispunjena :).