|
[ nikolickv @ 19.12.2010. 11:24 ] @
| dobar dan.valjda mi je prvi post na elitemad.ajd da postavim temu ovde a ne elitesec.
imam vektru A,90to godište.1,7 td isuzu motor.mislim da mi se ovako nešto prvi put dešava.sasvim normalno sam je vozio u sredu recimo.u petak sam hteo da odem do grada,inače sam iz kv-a,kad oko 10h pre podne neće da upali.akumulator nov od prošle god punjen u novembru,goriva ima,jedno 20l,pomislih nafta zaledila.i neće da ukreše.vergla,vergla i kao posle nekoliko pokušaja kao da uhvati ali opet stane.ćale mi je elektroinžinjer pa smo ispitali:termostat na filteru ispravan(kad kažem ispravno mislim nije crklo i prima struju),takodje i grejač na filteru.sva četri grejača ispravna,boš pumpa dobija struju.ja odvrnuo filter,u subotu, misleći da je voda u filteru zaledila,jok nema ništa,čak sam odvio filter i nafta teče sa donje strane.i sipao aditiv.i ista situacija uvek,šta god da se uradi,vergla,vergla posle nekolko pokušaja kao uhvati i cap neće da nastavi da radi.automeh mi reče,hm pa da dodjem da vidim.pošto je elektrika u redu.ja dok ga čekam do sutra da postavim pitanje.kolko kapiram jedno boš pumpa da li druka gorivo ako dobija struju,i eventualno filter ali je menjan pre recimo 3g....
|
[ vladd @ 19.12.2010. 11:52 ] @
Grejace niste gledali?
poz
[ nikolickv @ 19.12.2010. 11:53 ] @
rekoh,sva četiri smo proverili,u redu su,nisu crkli,omski provereno i dobijaju struju
[ Zarko Silic @ 19.12.2010. 16:36 ] @
Isuzu pali i bez grejaca.
Najcesci problem je u kontakt bravi, ali ti najverovatnije imas vodu u sistemu gde aditiv ne pomaze, ako kazes da povremeno "sastavi".
Ako nije voda, problem je negde na Denso pumpi. (Ovaj automobil nema Bosch vec Denso pumpu). Mada, ako je 90. godiste tesko da je unutra Isuzu, osim ako ga neko naknadno nije ugradio.
[ nikolickv @ 19.12.2010. 17:05 ] @
[ Zarko Silic @ 19.12.2010. 17:14 ] @
Prvo odvrnes jednu od cevi visokog pritiska koji ide na jedan od cilindara da vidis da li baca naftu (ili vodu ).
Ako nista ne baca, problem trazi na pumpi.
Moras biti spreman i na malo prskanja .
[ Nocni @ 19.12.2010. 17:20 ] @
Nema '90g sa isuzu motorom... naknadno je ubacen... vjerovatno ti je problem sa elektronikom pumpe ali moze se bez problema popraviti...
Inace, ako nisi siguran je li isuzu ili bosch a ne razumijes se mnogo... kad pogledas motor kod isuzua je pumpa sa zadnje strane motora, znaci prema pozarnom zidu i sofersajbni a kod boscha je sa prednje strane motora prema hladnjaku...
[ nikolickv @ 19.12.2010. 17:22 ] @
u da mu mamu njegovu,pa kolko bi to trebalo da ima vode,ja ga dva dana startujem.ok spremio sam se da podacima pa ću sutra sa majstorom kad dodje da porazgovaram da mu nabacim teme.jes mi komšija al samo sam ga na blic video,a i nedeljom ne radi :)
[ nikolickv @ 19.12.2010. 17:30 ] @
onda je denso,pošto je ka požarnom zidu,nije ka hladnjaku
već desetak godina je vozim nikad ovakav problem nisam imao.osim recimo da nije hteo da se ugasi pa smo mu razvezali jack koji vodi na boš tj denso pumpu.kako je posle radio normalno ne sećam se
[ nikolickv @ 19.12.2010. 17:41 ] @
a šta mislite o prelivnom crevu i filteru...
[ Nocni @ 19.12.2010. 18:00 ] @
[ nikolickv @ 19.12.2010. 18:09 ] @
zahvaljujem,samo ili da ga odguram do mehaničara ili da me šlepne,ako nije filter ostalo će morati da zalegne,a ima opet da bude ladno....
[ Grajic @ 19.12.2010. 21:09 ] @
Ja bih jos predlozio da pogledas filter u rezeorvaru i ako ima membransku pumpu na nosacu filtera, hoce da se zaglavi prljavstina ispod ventilica pa vrati gorivo u rezeorvar.
[ nikolickv @ 20.12.2010. 13:11 ] @
e pa drugari....nafta ,čista ruska nafturina!!!zamenih filter i dospem 4l nafte u rezervoar.stavio sam fradov.i?!nećezovnem majstora,kaže ajd da ga odguramo,50m od mene.ja u radionicu,kaže kreši da ga čujem!!!ja,cap,zu,zu i ukresa!!! kaže ovo je nafta,eve ga još jedan golf čeka,isto,kad mu je ispraznio rezervoar,upali!!!nafta i ništa drugo,isuzu je stegnut,nigde ne vuče niti curi,samo nafta
[ vladd @ 20.12.2010. 17:53 ] @
Ni po jada da je ruska, nego najgora ..sirijska, ali je najjeftinija
Poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|