[ Filipenko666 @ 26.12.2010. 01:59 ] @
Kako biste vi ocenili i sa kojim ekvi-modelom biste ga uporedili kod drugih firmi (Ford, PSA, Opel, VW, Renault)

Fiat Grande Punto 1.3 MJET diesel 75KS, 2007.god, 75.000Km, 4 vrata, zimski Yokohama W-drive pneumatici na obe osovine, Clarion muzika, 6x AirBag, ABS, ASR, AC klima, city servo, elektro prozori i retrovizori, grejaci retrovizora i zadnjeg stakla, maglenke, centralna brava, kod kljuc, blokada motora. Kao nov (nigde izgreban), Torino-Italy. Koliko moze ovo da vredi na ime kupca+reg, okvirno?

HVALA

[Ovu poruku je menjao Filipenko666 dana 26.12.2010. u 13:48 GMT+1]
[ sasa022 @ 26.12.2010. 03:50 ] @
Pogledaj oglase u Italiji - pogledaj oglase kod nas...

Zapitaj se zasto bi neko prodavao mlad,ekstra ocuvan auto sa full opremom i malom kilometrazom za malo para.
[ ilicdarko @ 26.12.2010. 09:32 ] @
Grande punto je super autic, mala potrosnja ,lepo ide, puno opreme ali generalno kad dolazi auto iz Italije treba ga dobro gledati. Italijani su poznati kao zustri vozaci i nemare puno za auto oni to voze kao bez duse, i prelaze veliku kilometrazu za veoma kratko vreme. Moras da znas da auto koji je doteran iz Italije i isti takav auto doteran iz Svajcarske recimo izgledaju drugacije jer Svajcarci posvecuju puno vremena kolima i cuvaju ih. Nemoj pogresno da me razumes ima mnogo dobrih automobila koji su doterani iz Italije i u super su stanju ali kada se auto odande kupuje gledaj pet puta.
Pozdrav od Doktora.
[ Filipenko666 @ 26.12.2010. 10:50 ] @
U nezavisnom Abarth servisu mi kazu da senzori nisu dirani, da kompjuter ocitava sve kako treba i da je to to. Na sajtu interpola EU nije na poternici a ePER daje iste podatke koji su navedeni za taj broj sasije. Cena je 6000e. E sad jos se samo pitam kakva je izdrzljivost limarije, elektronike i mehanike ako bih ga poredio sa nekom srednjom (B, C) klasom kao Peugeot 307 1.4-1.6 HDI ili Reanault Megane II 1.5 dCi? Znam da su na papiru malo visa klasa, tacnije pola klase iznad. Kapiram da je ipak bolji od VW Polo 1.4 TDI, Ford Fiesta 1.4 TDCI ili Opel Corsa 1.4 CDTI jer je veci a svakako lepsi i ekonomicniji
[ vladd @ 26.12.2010. 15:11 ] @
Tu nijansu "boljitka" ces vise i platiti.

Ovo je upola cene novog punta 1.3Mjet, a samo 3 godine "starosti", i solidno malo predjenih km.

Gotovo idealna ponuda..

Poz
[ komosarz @ 26.12.2010. 23:30 ] @
Kod nas grande punta sa predjenih 150000 iz 2007.mozes da kupis za oko 5500eur sa carinom i pdv-om.Vani mu je otprilike ta cijena sto si i naveo i vrijedi ako nije vracana kilometraza sto cisto sumnjam...Da li je bolji i kvalitetniji od auta sto si naveo ,za mene je bolji i od cak favorizovanog ww.Jedina mana mu je pad cijene sto je osobina sve jednog fiata...
[ glackop @ 27.12.2010. 00:09 ] @
Nedavno mi pricao prijatelj koji inace drzi servis i odrzava vozila jednoj privatnoj firmi koja je pre par godina kupila punto 1.3 MJet sa pribliznih 500.000,a sada ima na satu preko 720.000 i tek je poceo trositi ulje pa mi u cudu kaze da ni sam ne zna pretpostaviti jos koliko ce morati da ceka na generalku.
[ Zarko Silic @ 27.12.2010. 00:14 ] @
To je previse za taj motor. Najverovatnije je sat neispravan. Realni radni vek ovog motora je oko 200.000 km nakon cega je potrebno uraditi generalku (nije preskupo). Pojedini primerci prelaze 300k, ali su retki.
[ glackop @ 27.12.2010. 00:28 ] @
Da sam to isto procitao ni ja nebi verovao,ali poznajem coveka koji sigurno nije imao razloga lagati...Citiracu ga:Odrzavam im ceo vozni park od kamiona do viljuskara ali jedan punto sto svi voze na kom se menjaju po trojica dnevno nikako da crkne motor da bih ih odrao za generalku:Ali dobro ipak uznite sa rezervom.
[ Filipenko666 @ 27.12.2010. 01:29 ] @
I ja sam sa jos jedne strane cuo da je neko presao ~700.000 samo sa menjanjem lanca na tom MJET 1254 i taj isti mi je rekao da je to bio najbolji motor 2006 u kategoriji 1-1.4l a da kad se ubace nove ECU mape u voznji se bukvalno ponasa kao da ima 1.6-1.8 sa 90+ konja jer je bio pionir u sada vec zahuktaloj downsizing revoluciji smanjenja litraze motora a povecanju KW. Nova Astra karavan ima turbo benzinac od 1.4l sa enormnih 140KS sa samo 8l potrosnje. Ali hajde da proverim i ovde ko se razume jer je i meni bilo cudno, ali izgleda da nije :)

[Ovu poruku je menjao Filipenko666 dana 27.12.2010. u 16:44 GMT+1]
[ MatezYU @ 27.12.2010. 09:51 ] @
Citat:
zarsilic: To je previse za taj motor. Najverovatnije je sat neispravan. Realni radni vek ovog motora je oko 200.000 km nakon cega je potrebno uraditi generalku (nije preskupo). Pojedini primerci prelaze 300k, ali su retki.


Zar jtd motori imaju duzi radni vek od multijet motora?
[ vaske2 @ 27.12.2010. 11:08 ] @
Licno video primerak koji gazi 420000km u Korsi c 1,3 cdti van,za lanac ne znam kad joj je menjan ali na ovoj kilometrazi su joj otisle dizne...prvi put.
[ Zarko Silic @ 27.12.2010. 15:24 ] @
Citat:
MatezYU: Zar jtd motori imaju duzi radni vek od multijet motora?


Nije stvar u tome da li je multijet ili JTD. Ne postoji JTD sa tako malom zapreminom. Osim toga, poznavajuci ovu problematiku, nisam bas siguran da je multijet u odnosu na "obicni JET" bas toliko tehnoloski razlicit koliko to marketing istice.


Podatak, koji sam ja izneo odnosi se na prosecan radni vek ovog motora.
Inace, lepo je cuti da ovi malisani mogu preci ovoliku kilometrazu.

Svojevremeno sam pratio jednu firmu koja je kupila 10 komada Puntoa (ne Grande) sa ovom motorom i do 100.000 km ni na jednom nije bilo nikakve intervencije mada su dobili solidan ciptuning.
Kasnije su prodati pa im se trag gubi.
[ Filipenko666 @ 27.12.2010. 17:03 ] @
Znaci i po vasem misljenju navedeni Fiat GP nije nista losiji od francuske srednje C klase (307, Megane2)?!
[ MatezYU @ 27.12.2010. 18:54 ] @
Citat:
zarsilic: Nije stvar u tome da li je multijet ili JTD. Ne postoji JTD sa tako malom zapreminom.


Mislio sam na klasicne 1.9 JTD motore. O njima se prica da prelaze po 500.000km bez problema.
[ HoT_Steppa @ 27.12.2010. 19:09 ] @
Citat:
Filipenko666: Znaci i po vasem misljenju navedeni Fiat GP nije nista losiji od francuske srednje C klase (307, Megane2)?!


Grande Punto je B segment, a ne C.
[ Filipenko666 @ 27.12.2010. 20:58 ] @
Ne, on je tacno izmedju B i C po svim karakteristikama. Zato ga mnogi uporedjuju sa C segmentom nekih firmi obzirom na istu cenu. Naravno ne moze da se poredi sa Golfom i Focusom (2007) koji su ipak osetno bolji od francuskog C segmenta u vidu 307 i Megane 2. Neki poznavaoci mi rekli da je bolje uzeti GP 1.3 MJET nego 307 1.4-1.6 HDI i Megane2 1.5 dCi, koji su samo malo udobniji/veci, dok je sve ostalo losije.
[ Nocni @ 27.12.2010. 23:14 ] @
Pod uslovom da su isto godiste, mnogo bolje je uzeti pezoa 307 1.6 HDI nego punta 1.3 MJET...
Mozda i ne treba nabrajati zasto jer je punto poceo da se proizvodi 2005 pa se onda to poredi sa restilizovanim, novim tipom pezoa... Pezo je veci i veca je klasa, udobniji je, bolji je za voznju, brzi je, ima bolji motor itd... mislim da je i 207 1.6 HDI bolji od punta a kamoli taj restajling 307 koji je odlican...
[ Zarko Silic @ 28.12.2010. 00:43 ] @
Uh, uh,

ne bih se slozio. Pezo moze biti samo veci, udobniji i slicno, ali istovremeno i mnogo problematicniji. Posebno mu je zanimljiv onaj zvucni info kad u toku voznje zapisti a ne stignes na displeju da vidis u cemu je problem. Ja ne znam da li logiku kod tog auta rade uopste normalni ljudi?

A ne bih se slozio da je bolji za voznju od Grande Punta. Posebno mi nikako nisu jasni ljudi koji kupe 207 sa 14 HDI motorom od 68 ks. O 307 u koji se ugradjuje isti ovaj motor ne bih ni da diskutujem.

MJTD mnogo bolje ide i mnogo lepse radi i,...

(i nista ne pucketa kad ubrzava )
[ Filipenko666 @ 28.12.2010. 00:55 ] @
Da, to sam i ja cuo sto kaze zarsilic. Inace 307 uprkos rasprostranjenosti je proglasen kako sam sada video kao jedan od najvecih failova:

http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_307

Reliability

According to some sources the 307 suffers from below average build quality and reliability, it was placed 158th out of 159 cars in United Kingdom tested in the Top Gear Survey of 2005[1], It also ranked No.99 out of 113 2-3 year old cars tested by TÜV (German Technical Inspection Association) in 2007[2], and it featured at the bottom of the German Automobile Club breakdown statistics for 3 - 5 year old small family cars three years later.[3] [4]

Megane isto, pola delova spolja je plastika, cak i krila. 307 jeste lep autic za razliku od Megane2 koji je uzas ruzan i nepregledan. 307 mi je super da nije infoa sa strane da se kvari ko Kinez a osetno skuplji za odrzavanje. Udobnost, dizajn, eneterijer sve to stoji da je bolje, ali kvalitet elektronike i motora uzas
[ Nocni @ 28.12.2010. 01:26 ] @
^ Ovo sto pisete je iz 2005 godine i nema veze sa autom o kojem pricamo... razgovarali smo o pezou 307 1.6 HDI novom tipu, restilizovanom posle 2005g koji je vrlo pouzdan, ne kvari se i ogromna je razlika izmedju njega i onog starijeg... Ima 110 konja a punto sa kojim ga poredite ima 75 ili onaj jaci sa 90...
Znaci, problematican nije ni malo, duplo se bolje vozi od punta, to je ukupno mnogo bolji auto od punta...
Ovo sto kazes da ima problematicnu elektroniku nije tacno a pogotovo kvalitet motora sto kazes da je "uzas" to nije tacno...
Taj 1.6 HDI koji nosi oznaku 9HZ se bez ijedne razlike tehnicki sa istom elektronikom ugradjuje danas u pezoa 308 i vrlo je moderan i tehnicki nepredan motor... Samo cu navesti podatak da mu se zupcasti kais mijenja na 250.000 km...
Vjerovatno restilizovanog 307 1.6 hdi nisi ni vozio kad ovakve stvari pises napamet...
Uostalom, taj auto je sa istom kilometrazom i isto godiste skuplji od punta par hiljada svakako...
Evo pezo: http://www.polovniautomobili.c...34351/peugeot_307_16hdi_110ks/
Evo punto: http://www.polovniautomobili.c...fiat_grande_punto_13_multijet/

Ovo samo da se orjentaciono utvrdi razlika... ona moze biti manja ili veca ali pezo je duplo bolji auto svakako...
[ Filipenko666 @ 28.12.2010. 01:40 ] @
Da, probao sam taj sa vecim znakom, godiste 2006. Ti si ovde na oglasima odabrao jeftiniji GP i skuplji 307, inace su cene vrlo bliske ako su slicno poresli i slicnog godista, ako GP nije u proseku cak i skuplji. 307 stari ili restilizovnai slicni su i rade se 10god dok je GP moderniji, bar 5god. mladji model. Znam jer sam jurio ovo vreme i jedan i drugi. S tim sto je 307 uglavnom za tu cenu van sa 2 vrata pa ubacena zadnja klupa. Lepsi je od starog 1.4HDI i ima nekih 90KS koje i GP izvlaci sa turbinom varijabilne geometrije. Ipak je 307 veci i udobniji, motor je taj noviji i ipak jaci zbog litraze, ali da je duplo bolji nije sigurno. Mozda za nijansu. Ne sporim luksuzniji enterijer i udobnost a malo je i veci. To sve stoji. Ostalo ne.
[ Nocni @ 28.12.2010. 01:43 ] @
Nisam odabrao najjeftiniji punto... opet nisi pogledao nego opet kucas napamet... ima punta i ispod 5.000: http://www.polovniautomobili.c...180/fiat_grande_punto_13_mjtd/

Grijesis u vezi pezoa... mada, ne znam zasto se uopste ubjedjujem sa tobom... kupi sta god hoces... ja ta auta svaki dan popravljam... pogledaj naslov teme...
[ Filipenko666 @ 28.12.2010. 01:50 ] @
Prvo to nije ispod 5K, drugo sad si odabrao GP sa 2 vrata, koji je jeftiniji nekih 600e. Onda ja mogu ovaj da postujem:

http://www.polovniautomobili.com/oglas263490/peugeot_307/


Ja ti kazem jurim oba i kazem ti da su iste cene za iste uslove (ocuvanost, kilometraza, gosite) ali ti neobjektivno pricas. 307: udobnost, velicina, enterijer - bolji. Sve ostalo losije: mehanika, elektronika, motor, potrosnja, servis!
[ Nocni @ 28.12.2010. 02:00 ] @
Sta da ti kazem... nisam ja odabrao ni najskupljeg pezoa... ovaj kojeg si ti odabrao je teretni a jos je i udaran... on nema nikakve veze sa ovim autom recimo:
http://www.polovniautomobili.com/oglas735135/peugeot_307_16hdi/\

Ostalo, nisi u pravu, ovo sto kazes: Sve ostalo losije: mehanika, elektronika, motor, potrosnja, servis jednostavno nije tacno, ali bas nijedno...

Ako si trazio "nase cenjeno misljenje" onda prihvati svacije misljenje bez prepucavanja...

Oces li mi reci molim te sta se to kvari na pezou 2006 ili 2007g. 1.6 hdi i sa kojim si to pezoovim servisom bio nezadovoljan?
Koliko taj auto trosi i sta mu je sporno sa mehanikom, motorom i elektronikom?
[ Filipenko666 @ 28.12.2010. 02:02 ] @
:D

Gde vidis da je teretni i gde vidis da je udaren? Isti argumenti kao i za GP :D isto to mogu onda reci i za onaj GP od 5K. No nebitno. Onako kako sam ja doziveo i cuo, kad sve uzmem u obzir GP ili 307 iz 2007god, nema neke razlike ni kvalitetu ni u ceni, zato su mi oba bili u uzem izboru.
[ Nocni @ 28.12.2010. 02:12 ] @
Opet ne citas sta pise... napisao sam udaran a ne udaren... ali nisi mi odgovorio na ovo sto sam te pitao... mozda zato sto ne znas odgovore?
E da, za onog punta sto kazes da nije ispod 5.000 pogledaj tamo pise "fiksna cena: NE"...
Namjerno ga nisam stavio jer je i on teretni i los je... ne mogu ti sad objasnjavati na osnovu kojih sitnica znam je li neki auto ranije udaran ili na osnovu nekih detalja kao sto je npr tip tocka se moze vidjeti koje je auto bilo van itd... ne moras mi ni odgovarati na ona pitanja... ali vjeruj da mnogo grijesis u vezi pezoa...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 28.12.2010. u 03:30 GMT+1]
[ Filipenko666 @ 28.12.2010. 02:32 ] @
Na osnovu tako malih slika male rezolucije ja se ne bih usudio da kazem da je nekda bio udaren, deluje sve uklopljeno. Niti da je teretni, ako pise coupe. Sto se fixne cene tice, to pise i na onom 307 koji kostaju 5X00e pa opet isto :D

Sto se tice motora, elekronike...ja sam samo naveo statisticke podatke koje sam skupio u toku traganja za BestBuy kolima za 6000e. U toku toga sam na vise strana od servisera cuo da je 307 1.6 HDI neisplativiji i kvarljiviji od GP, zato sam i pitao za jos misljenja. Dakle, imam ponudu za 6000e sa sve prenosom i registracijom za Grande Punto (novi crveni a ne plavi FIAT logo) 1.3MJET od 66KW izasao sa linije nov.2007, 76.000, full oprema, 4 vrata, nikad nigde cuknut, original enterijer. Navedi mi za te pare (6K) koji drugi 307 moze biti bolji izbor?!
[ Nocni @ 28.12.2010. 02:51 ] @
E pa to oko para je vec sasvim drugi problem o kojem do sada nismo razgovarali... za te pare se ne moze uzeti 2007 godiste pezo 307 1.6 hdi... da bi bio u odlicnom stanju treba dodati onu hiljadu ili dvije koje sam prije pominjao... a za toliko je tacno i bolji... Ovo sto si cuo na vise strana od servisera da je kvarljiviji nije tacno... u stvari, ako cemo precizno ja ne znam sta ti znaci ovo sto kazes kad je jedan auto "neisplativiji" od drugog...
Obrati paznju na to da ja ni u jednom postu nisam rekao da je punto losa kupovina... mislim da je to skoro kupljeno kad ga toliko hvalis
[ Filipenko666 @ 28.12.2010. 03:01 ] @
Lep je meni 307 taj facelift, ali Punto je nesto lepsi. Kad bi imao samo slicnu udobnost i malo vise detalja oko unutrasnjosti bio bi daleko ispred. Ovo mi je preko preporuke zato pitam, gledao sam ja najvise 307, ali cak i za 7000 bilo 307 bilo GP nisam nasao sa ovakvom opremom, ocuvan, skoro nov jer je ovom I registracija dec.2007 znaci maltene 2008. Da sam za 6000 mogao naci 307 uzeo bih njega ali bih morao da dam 2K vise a ne bih video tu razliku. Pozz
[ Nocni @ 28.12.2010. 03:15 ] @
Ma sve zavisi sta se kome svidja... ali kad bi recimo ovome koji je 2008 mozda skinuo nekoliko stotina cijenu nebi bilo lose a imao bi bolji, jaci i plus mladji auto od tog punta:
http://www.polovniautomobili.com/oglas827827/peugeot_307_16_hdi/
[ HoT_Steppa @ 28.12.2010. 08:40 ] @
Citat:
Filipenko666:Ne, on je tacno izmedju B i C po svim karakteristikama. Zato ga mnogi uporedjuju sa C segmentom nekih firmi obzirom na istu cenu. Naravno ne moze da se poredi sa Golfom i Focusom (2007) koji su ipak osetno bolji od francuskog C segmenta u vidu 307 i Megane 2. Neki poznavaoci mi rekli da je bolje uzeti GP 1.3 MJET nego 307 1.4-1.6 HDI i Megane2 1.5 dCi, koji su samo malo udobniji/veci, dok je sve ostalo losije.


Nije tacno. Postoji tendencija da po gabaritima upada u C segment, ali takvih primera ima unazad 30 godina gde se pojedini modeli "guraju" u visu klasu. Ranije su to uglavnom bili sedan modeli nekih hatckback modela, ili evo cak i hatchback kao Grande Punto. Najnoviji primer je Reno Fluence, koji sigurno nije D segment.
[ DrJekyll @ 28.12.2010. 10:43 ] @
Citat:

Filipenko666

Neki poznavaoci mi rekli da je bolje uzeti GP 1.3 MJET nego 307 1.4-1.6 HDI i Megane2 1.5 dCi, koji su samo malo udobniji/veci



To sto malo fali devojci srecu kvari, Nocni pokusava da ti objasni da za samo malo vise para dobijas mnogo bolji drugi auto, ali jasno je iz postova da si vec odlucen za tog punta i da cekas potvrdu ovde a ne misljenje, sto je OK, svako bira po svojim potrebama.
[ Zarko Silic @ 28.12.2010. 10:58 ] @
Nezahvalno je davati bilo kakvu preporuku kod kupovine polovnjaka jer se nikada ne moze predvideti sta buduceg vlasvika prakticno ceka.
Desava se da "los" auto bude dobar, a da se toboze dobar auto pokaze veoma lose.

Prica o losim 307-icmama najverovatnije potice iz "policijski krugova" bar kada su ovi nasi prostori u pitanju. Medjutim, ova prica ima osnove. Zasnovana je na relativno velikom broju uzoraka, sto sa jedne, Pezoove strane, sto sa druge Fiatove, gde su se ovi drugi, mada manji i jednostavniji, pokazali kao bolji i izdrzljiviji.
[ vladd @ 28.12.2010. 11:03 ] @
Kupovina polovnjaka je solidno stvar srece, cak i nakon detaljnog pregleda.

S tim, sto ja ne bih uzimao u oobzir "policijska" iskustva, znacajno se razlikuje eksploatacija od eksploatacije "kucnog ljubimca".
Vise razlicitih vozaca, nebriga o vozilu, aljkavosti pri voznji, i uopste odnos prema "drustvenoj" svojini.

Zasigurno, policajci, vozaci doticnih 307, u vecini imaju starija, losija, a bolje ocuvana privatna vozila.

Poz
[ LakiKG @ 28.12.2010. 16:59 ] @
Nisam bas neki strucnjak ali da prenesem iskustva policijskog mehanicara. U njihovim uslovima ekspoatacije Punto se mnogo bolje pokazao od 307, Dosta 307 je imala problema oko 80000, nesto oko dihtunga ili glave motora. Takodje se zale i na menjace, uvalili im neke turske. Ali treba imati u obzir da se ta vozila skoro i ne gase, svako tera po svome, ne zali ih, zimi naravno rade celu noc i sl. A poznajuci nase drzavne tendere nije iskljuceno da im je uvaljen i neki "refuz"
[ Zarko Silic @ 28.12.2010. 18:33 ] @
Pa valda se i Puntoi ne gase. , ili mozda samo Pezoi?


Pre bih rekao da je rec o uslovima nakon kojih se moze reci:

na muci se poznaju junaci.
[ tdusko @ 28.12.2010. 20:57 ] @
Tacno je da je grande punto uz novi klio medju najvecima u B segmentu ali je ipak dosta manji, a bogami i 20% laksi od 307 tako da nisu bas za uporedjivanje "1 na 1". Meni je licno grande punto vrlo simpatican i vrlo verovatno ce to biti moj sledeci auto. Cenim da je varijanta od 90 Ks sasvim ok. Iskreno, 307 zbog svoje velicine i izgleda mi deluje kao ozbiljiniji auto i nekako vise porodican. Ima tu vise mesta i u kabini i u gepeku, a cenim i da je na duzim putovanjima udobniji.

@Zare

Spominjao si ranije neke 1.3 koji su chipovani. Kolike su mogucnosti za chip na ovom 1.3 od 90 KS sobzirom da je vec poprilicno snage isisano iz jedva 1.3 kubika, a receno je da im je limit u proseku 200 000 Km?

[ Zarko Silic @ 28.12.2010. 22:45 ] @
Nije isto preci 200.ooo po gradu i isto toliko preci na otvorenom.
Nije svejedno ko i gde vozi (ravnica, planine, hladni ili topli predeli). Mentalna struktura vozaca mnogo utice na radni vek vozila.
Nije isto ni na koji nacin se servisira. Da li se postuje preporuka proizvodjaca ili se previse mudruje.

Sve to utice na broj kilometara koje jedno "isto" vozilo moze preci sa sto manje problema i sa sto manje intervencija.

Vecina statistika koje se bave ovom problematikom ne umeju bas da obuhvate sve ove parametre. Mnogi pretenciozno to i ne zele; neke i ne zanima, itd.

Ovaj novi 16HDI (109 ks) je stvarno dobar motor (Nocni je u pravu). Primetno je bolji od prethodnog. Nedavno sam se poblize upoznao sa njim, ali nije bolji od 1.6 TDIa (105 ks). . Naravno, ni cena nije ista.


P.S. @tdusko

MJTD od 90 ks moze da se podigne za oko 30 ks bez problema ali mislim da je najbolje ako se to ne radi.
20 -+2 ks je oprimala.
Medjutim, mislim da neces imati potrebe ni za tim jer odlicno ide i u Corsi i u Puntu. Bas odlicno za razliku od HDIa koji trazi filing da bi postao zmaj.
[ vaske2 @ 29.12.2010. 08:48 ] @
Evo pronasao sam test Grande Punta na 100000 km gde su ga u Nemackom institutu DEKRA rasturili u delice i sami bili iznenadjeni da motor nije ni osetio kilometrazu tj zadrzao je fabricke mere tolerancije sa tragovima fabrickog honovanja.Vrlo zanimljiv clanak,a ko ne zna Nemacki...Google translate...
Naravno radi se o 1,3mjet-u sa 90ks.

http://www.autobild.de/artikel...-fiat-grande-punto-938823.html
[ tdusko @ 29.12.2010. 09:41 ] @
Citat:
zarsilic:
P.S. @tdusko

MJTD od 90 ks moze da se podigne za oko 30 ks bez problema ali mislim da je najbolje ako se to ne radi.
20 -+2 ks je oprimala.
Medjutim, mislim da neces imati potrebe ni za tim jer odlicno ide i u Corsi i u Puntu. Bas odlicno za razliku od HDIa koji trazi filing da bi postao zmaj.


Hvala Zare na odgovoru. Sada imam astru g 2.0 dti koja ima 102 PS i sledeci auto nikako ne bi smeo da ide losije od njega, pozeljno je da ide i bolje. Cenim da cu sa ovih 90 PS u ovom 1.3 MJTD imati slican osecaj u voznji ali nije na odmet znati da to moze jos 20 PS bolje.
[ Zarko Silic @ 29.12.2010. 10:21 ] @
Moze i ta Astra lepo da se uradi jer ovako kako je sad, place za optimizaciom .

90 ks MJTD ide bolje od 101 ks DTI u originalu.

Ovo je redosled dizel motora male zapremine koji najbolje idu u originalu:

1. 16 TDI 105 ks
2. 16 HDI 109 ks(novi)
3. 13 MJTD 90 ks
4. 16 CRDI 116 ks
5. 15 DCI 105 ks

ostali su slabiji.
(CRDI sa 128 ks nisam testirao. Ford je isti kao HDI ali u Peugeotima je malo zivahniji)
[ grozda @ 03.03.2014. 23:27 ] @
A 1.6 mjet 105ks Bravo
i 1.6 hdi 90 ks Renault ?
[ deki111 @ 04.03.2014. 07:12 ] @
Citat:
 1.6 hdi 90 ks Renault ?

???
[ grozda @ 06.03.2014. 00:12 ] @
A motori

- 1.6 mjet 105ks u Fiat Bravo
- 1.6 hdi 90 ks u Renault Meganu

misljenje o ovim motorima ?
[ Nemanja @ 06.03.2014. 08:53 ] @
Nesto si pobrkao za Megan. To je Peugeot motor.
[ AstralPro @ 06.03.2014. 17:06 ] @
Kada sam imao mareu weekend 1.6 16v nisam bio zadovoljan malim gepekom i preteranom potrosnjom po gradu,i prilicno je bila neudobna.Cena odrzavanja povoljna.
Sada imam jednog Dobla Cargo 1.9.D koji je klasican radni auto,jeftino odrzavanje i mala potrosnja. Zgodan i za gradsku voznju i za teren, cini mi se da vredi svih 2500e koliko je placen
Imao sam Punta Van 1.9D ali ne dugo i bio sam prezadovoljan. Jako zgodan auto, dobar gepek i dobar krovni nosac koji nosi 200 kg bezbedno. Potrosnja smesna kao i na doblu ali jedini problem su svetla. Neko je ugradio kungfu xenone od 20e i nista se ne vidi a ako nedajboze padne kisa vozi se napamet

Sa novijim fiatima nemam iskustva osim sa puntom van na plin starim mesec dana, jednako dobar auto i prakticno isti kao stari model.
Kada budem opet uzimao nesto nebitno za firmu uzecu novog dobla, takodje cargo cuo sam od saradnika da su odlicni.

[ grozda @ 08.03.2014. 20:15 ] @
Citat:
Nemanja:
Nesto si pobrkao za Megan. To je Peugeot motor.


Da ... 1.5Dci Megane, 1.6TDCi Ford 90KS :) na ove slabije motore sam mislio ... ne 105 nego 90KS
[ Lavlja_Jazbina @ 29.05.2014. 23:07 ] @
Novi Fiat 127 ili samo ideja?

http://www.macho.hr/2014/04/novi-fiat-127-ili-samo-ideja/