[ Igor88 @ 12.01.2011. 13:56 ] @
Ljudi, da li je moguće na moj stari excalibur alarm upariti centralnu bravu kako bih dobio daljinsko odključavanje i alarm istovremeno? |
[ Igor88 @ 12.01.2011. 13:56 ] @
[ cozmo_im @ 12.01.2011. 14:12 ] @
Nadji negde, imas na netu dosta uputstava. Nesto moze da se podesi preko samog daljinskog, ali nisam siguran bas za centralnu bravu.
Ja imam taj alarm (Gold) i ukljucena mi je ta opcija + car hijack opcija (samo ako imas blokadu). [ Igor88 @ 12.01.2011. 14:38 ] @
Mislim da ima blokadu, jer kad se alarm aktivira, mozes verglat do sutra, neces upaliti. Mene ne interesuje uputstvo, jer ne bih ja postavljao, samo me interesuje da li je moguća ova kombinacija, pa da kupim centralnu. Ništa više.
[ cozmo_im @ 12.01.2011. 15:17 ] @
Moguca je i onaj ko ti ugradjuje, sigurno ce to znati da ukljuci.
Kod mene ima centralna + automatsko zakljucavanje vrata kad startujes motor. [ Igor88 @ 13.01.2011. 16:34 ] @
Samo da potvrdim da ipak je moguće, a nisam ni znao da imam jedam od boljih alarma na ovoj svojoj trokolici.
Ne samo da može daljinsko zaključavanje, već i paljenje i još poneka sitnica... Hvala i pozdrav sa moje strane! [ Zarko Silic @ 13.01.2011. 17:11 ] @
Samo mala ispravka:
Excalibur je jedan od najgorih alarma, a ne jedan od najboljih. Pogotovo su mu lose one verzije sa promenljivim kondezatorom u VF sekciji. [ Igor88 @ 13.01.2011. 17:30 ] @
E sad si našao da komentarišeš, a ćutiš kad pitam konkretnu stvar! Neznam ja zaista, meni je rekao tako čova što ugradjuje alarme. Naravno, ima boljih, a i dosta skupljih, pretpostavljam.
A za popravni, ako znaš neki link na netu gdje je objašnjeno kako i šta da pokopčam da uparim centralnu i alarm, da se izvadiš :))) tj. gdje da kopčam bijelu i smeđu žicu od centralne (koje su viška i pretpostavljam da se kopčaju na modul alarma), da neplaćam majstora, a za programiranje ću već nekako, prema uputstvu! Ajd sad, raspali... Update: Da pojasnim, nije uopšte zapelo za nekih 30 KM, već mi malo muka što moram čekati 10 dana da se ovo pokopča, jer čova ima neke obaveze. [Ovu poruku je menjao gilechampion dana 13.01.2011. u 18:40 GMT+1] [ Zarko Silic @ 13.01.2011. 17:56 ] @
Ne treba tu nista da se uparuje.
Potrebno je samo spojiti po semi koju dobijes sa uputstvom za alarmni uredjaj. To je toliko prosto da je nepotrebno bilo sta napisati i reci. Svaki priuceni majstor to moze zmurecki da spoji. Excalibur je jeftin i los alarm, lako resiv za lopova, problematican za korisnika, a treba da bude obrnuto. Za kvalitetniji, pouzdaniji, stabilniji, neproblematicniji i dugotrajniji alarmni sistem treba platiti bar 100 eura i bar jos toliko nekome ko ce to strucno i pedantno postaviti. Postaviti tako da ne bude pristupacan lopovu, ali istovremeno da ne ometa slobodan rad same elektronike vozila i da se ne primeti da je bilo sta dirano i pomerano na instalaciji. [ Igor88 @ 13.01.2011. 18:49 ] @
Jao brate, pa ti samo filozofija, a ništa konkretno! Pa reci ti kad može žmureći, zar ne! Ja da imam šemu kopčanja od alarma, ne bih ni pitao. Zato i pitam za link.
Pronašao sam na netu "User manual" za konkretan alarm, gdje imaju osnovne informacije i uputstvo za programiranje. Tu nema nikakva šema kopčanja. Što se tiče alarma, on je na gofu dvojkači već 8 godina i kud ćeš bolji za "tako skupu i ljutu mašinu", a onda kad je ugrađen nije bio truba :))). Ako nemam iskustvo sa alarmima, nemora značiti da sam duduk, ali moja amaterska pretpostavka da su one dvije žice ostavljene da ih "negdje" nakačim na centralu od alarma kako bi preko njih ista indukovala el. impuls na master akutator prilikom naoružanja/razoružanja alarma. Znači, hoću kad piknem alarm da mi odmah odključava/zaključava - sve na istom tasteru, a ne da kao kod ovih novih, posebno taster za zaklj. posebno otključ. / itd. [ bakara @ 15.01.2011. 18:22 ] @
Starim excaliburima je koliko se secam trebao i neki dodatni rele za centralnu bravu...
[ cozmo_im @ 15.01.2011. 19:40 ] @
Ja imam excalibur gold skoro 20 godina, sa centralnom i anti theft sistemom i dzekom za displej koji ocitava kodove (prikaze ti da li je dirana ova ili ona brava, dal je guran auto, udaran i sl...). Imam i nezavisno odvojen sistem za blokadu motora (spojen na sirenu alarma samo da ga aktivira ali nema veze sa alarmom), ima zakljucavanje u voznji, automatsko zakljucavanje, postepeno gasenje svetla u kabini... takodje ima i nezavisnu bateriju (radi i bez kumulatora sto bi rekli).
I nijedan problem nisam imao sa njim. Ali znam da je bas lagan za lopove, zato sam i stavio blokadu motora pored njega. Ipak, imao je zgodne opcije koje sam naveo a i alarm uglavnom sluzi da oduzme neko vreme lopovu i da ga preusmeri na auto koji ga nema (a sa blokadom je jos bolje). [ Igor88 @ 16.01.2011. 19:08 ] @
Naravno druze, nema ga koji je bezbjedan.
Samo da kazem da sam trenutno ni na nebu, ni na zemlji, Dva dana sam postavljao centralnu, detaljno i natenane, pola auta sam rasturio, cistio brave, lijepio najlone na vratima, svaki spoj zica je letovan i na kraju kad sam sve popakovao i postavio, prikljucim brave, kad ono muiiiiii! Nece ni da se javi, a radila je centralna prije postavljanja - provjerio sam, tako da jos uvijek nisam stigao do uparivanja alarma i centralne. 100% sam siguran da sam povezao sve zice i ajd recimo 95% da je svaka boja isla na boju (posto sam sjekao zice), tj. da nisam masio slucajno koju zicu (jedino da me umor nije stigao, pa slucajno da sam fulao, a da toga nisam svjestan). Sad bi se ranio! Ko ce opet sve ponovo! [ Zarko Silic @ 16.01.2011. 20:30 ] @
1. Boje kablova na alarmu nemaju nikakve veze sa bolajma kablova na automobilu jer ako tako po bojama budes spajao, moze se desiti da se auto upali.
2. Ako centralu zelis postaviti na Golf 3 onda ne trebas rastavljati vrata i skidati tapacirung sa vrata jer se kod G3 to ne radi. 3.Ako nisi to nikad radio, i ako je G3 sa kompresorskom centralnom bravom ni sa semom to neces lako izvesti i zato potrazi nekog sa vise iskustva. [ Igor88 @ 17.01.2011. 08:11 ] @
Žara, znam ja da imaš dosta posla i postova za pročitati, ali...
1. Žice centrale sam sjekao zbog provlačenja kroz bužir na vratima. Zbog toga sam rekao boja na boju (jer sam iste prekinuo pa vraćam nazad). Nisam nigdje pomenuo nikakvo kopčanje sa alarmom. 2. Rekao sam koji post prije da je dvojka golf u pitanju. 3. Nisam nikada radio, nemam šemu kopčanja, ni za alarm ni za centralnu. Centralnu sam probao prije ugradnje i radila je, međutim sad nešto neće, a što, to ćemo još da vidimo. [ Zarko Silic @ 17.01.2011. 09:47 ] @
Ne menja na stvari. Ako je G2 i ako je u pitanju kompresorska brava moras pronaci upravljacki vod (zicu) koja regulise rad brave. Nju preseci i povezati tako da kod zakljucavanja preko alarma jednom dobije plus a kod otkljucavanja minus.
Naravno, veza treba da bude takva da sve dosadasnje funkcije ostanu nepromenjene. To ces tesko izvesti ako nisi verziran ili ako nemas preciznu semu samog alarma. Neko ce to napraviti napamet, a nekome to nece poci za rukom ni za 7 dana. Zato sam rekao da treba neko sa iskustbom. Ni kod G2 ni kod G3 se kroz buzir vrata ne provlace nikakve zice niti se skida tapacirung. Sve se radi u kabinskom prostoru. Naravno, podrazumeva se da Golfovi poseduju fabricku centralnu bravu. [ Igor88 @ 17.01.2011. 10:22 ] @
Centralna je aftermarket, elektro aktuatori su u pitanju (jedan master + tri slave) i instalacija se provlačiti mora. Potrebno je bilo ugraditi aktuatore i postaviti ih na pravo mjesto, što nije nimalo jednostavno, pogotovo na zadnjim vratima. Da ne pominjem da niko neće da se bakće sa tim, zbog obima posla, upravo zato što je aftermarket ugradnja. Što se tiče ostalih napomena, svjestan sam svega veoma dobro.
[Ovu poruku je menjao gilechampion dana 18.01.2011. u 21:33 GMT+1] [ Igor88 @ 17.01.2011. 20:50 ] @
Update:
Centralna je proradila! Eeeeeee... U pitanju je bila dužina polugice na master aktuatoru. Ajd znaj da je mnogo lakše postavljati aktuatore dok su pod naponom, jer je hod kraći i preciznije se može odmjeriti dužina polugice :))) Pored crvene (+) i crne (-) ostale su bijela i braon žica od centralne brave, koje na osnovu mog eksperimentisanja obje daju (-) i imaju ulogu "trigger-a" za dizanje i spuštanje brave. Kad bi neko još mogao da mi objasni na koji način da nađem masu od alarma koja je u ulozi kod arm/disarm funkcije (bar koja je uobičajena boja žice da odatle krenem u potragu) pa da na istu nakačim relej koji će, uparen sa tom masom alarma klackati čas na bijelu-čas na braon (biti trigger), i to bi onda bilo to, ako sam dobro shvatio ovaj sistem, odnosno upario bih ovo dvoje onako kako sam i želio! [Ovu poruku je menjao gilechampion dana 18.01.2011. u 21:28 GMT+1] [ Milojkovic @ 17.01.2011. 22:09 ] @
Ja to smece od Excalibur alarma musteriji obavezno izbacim i tek onda krecem u popravku automobila.
[ sz13shumi @ 06.02.2011. 23:49 ] @
A koji alarm po vama treba ugraditi a da je broj 1 po vama cak i u prvoj proizvodnji svi proizvodjaci bas ugradjuju excalibur ko naruci posto je to svuda dodatna oprema, a covek vas to i nije pitao nego da mu pomognete ako mozete ili ocete kako da poveze centralnu na alarm, treba ti dodatni modul izmedju centrale od alarma do centralne brave i on se veze na te dve zice koje si ti nasao sa - polovima na modul a modul se vezuje na alarm odakle ti vire one zice cini mi se da dolazi cak i taj kablic sto se samo udzeka u modul i u centralu alarma jer on odredjuje kad i na koju ce zicu da posalje signal za otkljucaj/zakljucaj. Nadam se da sam barem malo pomogao.
[ Milojkovic @ 06.02.2011. 23:57 ] @
Ko te je tako podlo obmanuo sa tom pricom da excalibur proizvodjaci ugradjuju u prvu ugradnju.
[ Nocni @ 07.02.2011. 00:16 ] @
champion je prvo napisao 10-tak postova, jos se i bunio kako niko nece da mu pomaze vec svi filozofiraju a nije bio rekao ni koji je alarm a ni koji je auto u pitanju... Onda je posle 6 dana rekao da se radi o golfu 2 i da je to naveo i "par postova ranije" sto nije bilo tacno... O kojem se konkretno alarmu radi jos uvijek ne znamo...
[ Milojkovic @ 07.02.2011. 01:50 ] @
Da to nije mozda onaj Gile sto je nekad davno ugradjivao gorepomenute alarme pa sad pokusava na kvarno da izreklamira preostale zalihe .Il ce bitii da je to niko drugi nego nas "genije" po zlu cuveni Bogdan Car, ovog puta pod novim imenom i sa novim "problemom".
Care ako si to ti, znas sta ti je ciniti , ako si kojim slucajem zaboravio , red je da te podsetim , multimetar ponesi, pipalice u sake i pravac na merenje. PS. Naravno obavezno obrati paznju na temperaturu, temperatura je sad krenula prema plusu a to znaci a ces opet morati u zamrzivac. [ sz13shumi @ 07.02.2011. 02:11 ] @
Zvanicni sajt excalibura za ameriku posto je njihov original nego ti nam nerece koj je bolji ako znas samo da se ne svadjamo i omalozavamo, ovde smo da pomognemo jedni drugima u nedoumicama i da resimo neki problem a i u vezi ovoga dal je covek rekao koji je auto i alarm nije bas nesto mnogo ni vazno jer je u samom naslovu teme rekao u cemu je njegov problem, pa se ovo pretvorilo u debatu nije dobar, ja ga izbacujem, ne bi ga nikad ugradio i tako dalje, a u principu svi se alarmi na isti nacin prave samo zavisi koje sve funkcije mu se nabace i na koju se osetljivost nameste, tako da ako ovi lazu na excaliburovom sajtu to nije do mene, ako imas bolje i svezije podatke podeli ih sa nama da budemo upuceniji a ne tip odgovora "odakle ti taj podatak" ili "ko te je to obmanuo". Hvala unapred.
p.s Da sad samo ne ispadne da branim ovde nekoga samo sam iznosio svoje misljenje noseci se mojim dosadasnjim saznanjima, ako neko ima svezija saznanja neka podeli sa nama. [ Igor88 @ 07.02.2011. 10:15 ] @
@sz13shumi: Hvala drug, malo si zakasnio jer ja sam povezao centralnu, ali još jednom hvala za info. Nisam ništa govorio jer se ovo pretvorilo u pljuvačinu.
@Milojković: Tebe prijatelju nešta prenosi, ja nikad u životu nisam ugradio ni centralnu, niti alarm. Jedino ako hoćeš da ti slikam ličnu kartu da te ubijedim da te stvarno „prenosi“. Pitao sam te za pomoć ko čovjeka, a nisi bio u stanju ni da odgovoriš da nećeš, a sad mi je i jasno zašto onakvi komentari. Nemoj da pljuješ mene u mojoj temi, već te molim, "noga" odavde ako su ti namjere loše. Niko tebe, niti bilo koga, nije pitao jel alarm smeće ili nije. Ako nećeš pomoći, nemoj ni pljuvati, a bogami i baljezgat bezveze, zamolio bih te. Ispada da, na osnovu nekih svojih pretpostavki, ti imaš neki problem u glavi samnom, a da tome ja uopšte nisam kriv. Ustvari, uopšte nisam taj kog ti naročito "negotiviš", a još mi i rušiš temu. @Nocni: Ja se nisam bunio što „niko neće da pomogne“, već što filozofiraju i pljuju po alarmu "umjesto da pomognu". Ako nećeš pomoći, nemoraš se ni javiti u temu, zar ne. Auto je pomenuto prije već je žara pitao koje je, nekoliko postova ranije. Gledaj malo! [ ackodone @ 22.02.2011. 03:51 ] @
znate li mozda dali mogu da povezem alarm i centralnu bravu msm da je fabricka mercedes 190?
[ Zarko Silic @ 22.02.2011. 09:30 ] @
Mozes povezati pod uslovom da je fabricke ispravna.
Na 190 nalazi se kompresorska centralna brava i moras propratiti uputstvo od alarma kako da izvrsis spajanje. (nije tesko, sece se samo jedan vod). Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|