[ cyrusb @ 14.01.2011. 16:32 ] @
Ljudi, imam problem. Pomagajte.

Imam opel kadet 1.4i 1991. godiste i do pre nedelju dana je normalno radio, skoro savrseno.
Jedini mali problem je bio sto je kad ga upalim,ponekad dizao obrtaje do 3000 ,na leru, koji nakon odredjenog vremena
se vrate u normalu.Ne znam da li ima neke veze ali onda je poceo teze da pali. Nekad upali iz prve, a nekad se dobro pomuci. Kad je bio hladan palio je normalno, ali cim malo radi i ugasim ga, posle nece da upali. Skoro da ispraznim akumalator, i nekako jedva upali. UGLAVNOM PALIO JE LEPO HLADAN. medjutim sad nece ni hladan, nego uopste nema pravila. Kablovi u redu , bacaju varnice, svecice takodje.


NE ZNAM STA DA RADIM. TREBAM POMOC.HVALA UNAPRAD.


[ edi maj @ 14.01.2011. 17:02 ] @
Pošto ti se paljenje i broj obrtaja mijenjaju za hladnijeg vremena, možda prvo da pogledaš senzor temperatura rashladne tečnosti (ECT senzor) koji šalje signal procesoru. Unimerom provjeri otpor. Zavisno od temperature tečnosti otpor se kreće od nekih 5 koma na 0°C do 320 na 100°C. Naravno, provjeri relej pumpe goriva, samu pumpu i kontakte na konektoru pumpe, kao i sve ostale konektore (WD40). U razvodnoj znaju zezati komutator i zavojnica. To je za početak
[ edi maj @ 14.01.2011. 21:12 ] @
Pod uslovom da je u redu ovaj električni dio koji si nabrojao (kablovi, svjećice), skini poklopac sa filtera zraka, pa vidi baca li dizna gorivo dok verglaš.
Očisti kleme i polove akumulatora. Skini razvodnu kapu, poprskaj iznutra sa WD 40 i očisti. Očisti finger, tamo gdje baca iskru i gore prema centralnom kablu...
[ Java Beograd @ 14.01.2011. 21:22 ] @
Ja bi preporučio prvo za početak par osnovnih operacija:

- provera i čišćenje svećica (četkanje elektroda čeličnom četkom, korekcija zazora elektroda, zamena po potrebi)
- provera kablova i kape razvodnika - čišćenje suvom krpom, pregled kape na naprsline, provera rotora razvodnika
- provera i zamena filtera goriva

Ovo je sve posao od par sati sutra prepodane na parkingu.
Ako je sve ovo OK, kad sve očistiš, opereš, zameniš i vratiš na mesto, i opet neće, e tek onda ide "teška artiljerija", ovo šta je napisao edi i još tuce mogućih koještarija.

[ ilicdarko @ 15.01.2011. 16:26 ] @
Pgledaj dobro razvodnik da nije probila kapa ili nesto drugo jer oped ce bacati varnicu ali ne onako kako treba, a onda proveri kako je uzubljen kais jer desava se narocito kod opela da preskoci, odnosno popucaju samo zubi na kaisu a kais nepukne nego onaj ostatak zuba vrti motor pogresnim redosledom a ako je sve ovo uredu Najverovatnije je problem u kompjuteru.
To je model sa jednom diznom u karburatoru. ako se cuje da radi pumpa za gorivo i dolazi gorivo do dizne,baca struju na svecice mora da upali ili bar da se javi. Imao sam slicnih problema sa vektrom 1.6i nema sta joj nismo radili (menjali svecice, kablove, kapu,diznu...) i nakraju kada je zamenjen kompjuter radi kao da se nista nije desilo. Probaj da nadjes kompjter na probu pa vidi sta ce se desiti ako neradi traziti dalje ali verovatno ce biti sve uredu.
Pozdrav od DOKTORA.