[ maree991 @ 14.01.2011. 19:12 ] @
molim vas za pomoc ne mogu da se odlucim dali da kupim audi a6 ili hyundai santa fe u istom cenovnom rangu i dali na hyundai santa fe motor posle 100000km crkava?????
molim vas za pomoc!!!!!!
[ bakara @ 14.01.2011. 19:53 ] @
A sto bi crkao posle 100k km?

btw, nisi ni rekao koji su motori u pitanju?
[ goat @ 14.01.2011. 20:10 ] @
ni jedan ni drugi !!!....

kupi neki o kome nisi nikada ramišljao....

to ti je kao ženidba.... što se više razmišljaš to se više zjbes....

srećno...
[ milancle @ 14.01.2011. 22:00 ] @
Kupi onaj koji je u boljem stanju. Ako su u istom onda Audi bez sumnje ali samo 1.9 tdi (po mogucstvu 96kw)
Poz
Zadovoljni vozac audija
[ maree991 @ 14.01.2011. 23:25 ] @
za hyundai santa fe cuo sam da ljudi imaju problem sa motorom posle 100k km, radi se o modelu sa dizel motorom 2.0 ccm3..
A ne znam dali je audi bolji izbor sa motorom 1.9-2.0,ili da uzmem nesto trece..???

[ Zarko Silic @ 14.01.2011. 23:42 ] @
Audi jeste bolji pod uslovom da nije presao znatno preko 700.000 km sto je otprilike za to godiste blizu normale.
[ jnk @ 15.01.2011. 01:04 ] @
e sad ga stvarno pretera
[ djordje1979 @ 15.01.2011. 07:33 ] @
Citat:
zarsilic: Audi jeste bolji pod uslovom da nije presao znatno preko 700.000 km sto je otprilike za to godiste blizu normale.

70.000 km/ godisnje u proseku je neverovatno preterana cifra. Pa ni u ekstremnom slucaju da je covek profesinalac - taksista, tesko da ce da dobaci do te cifre.
[ ventura @ 15.01.2011. 08:07 ] @
Citat:
djordje1979: 70.000 km/ godisnje u proseku je neverovatno preterana cifra. Pa ni u ekstremnom slucaju da je covek profesinalac - taksista, tesko da ce da dobaci do te cifre.

Ako mogu ja da dignem dva prsta gore ;)

Nisam ni taksista, ni profesionalni vozač pa sam prošle godine napravio 65.000 km, a inače mi je prosek oko 55 hiljada godišnje.

Znam dosta ljudi koji prave po 80-100 hiljada godišnje, tako da 70 hiljada jeste mnogo ali nije neka sad fantastično nedostižna cifra...
[ tdusko @ 15.01.2011. 09:08 ] @
Ima jedna zemlja na oko 1000 Km od BG-a gde se tako vozi po neki audi. Tamo cesto nema ogranicenja brzine, a ima i puno autoputeva pa ljudi sa tim adudijevima stizu na posao za pola sata, a pritom predju 60-70 Km i tako se i vracaju kuci. Znaci 130 Km dnevno samo kuca-poso, poso-kuca.
[ tdusko @ 15.01.2011. 09:20 ] @
Doduse, izgleda da su i svabe ukapirale kako se vraca kilometraza ili su i oni poceli da kupuju a6 da bi ga slikali u dvoristu.

http://suchen.mobile.de/fahrze...tegories=Limousine&lang=de
[ djordje1979 @ 15.01.2011. 09:39 ] @
Citat:
ventura: Ako mogu ja da dignem dva prsta gore ;)

Nisam ni taksista, ni profesionalni vozač pa sam prošle godine napravio 65.000 km, a inače mi je prosek oko 55 hiljada godišnje.

Znam dosta ljudi koji prave po 80-100 hiljada godišnje, tako da 70 hiljada jeste mnogo ali nije neka sad fantastično nedostižna cifra...

Svaka cast na ovome ;)
6.000 km mesecno, to je nekih 250 km dnevno (da racunam da se vikendom odmara). To je od prilike prosecno 4 sada dnevno u autu, pa tako u kotinuitetu 10 godina.... Nije profi ali je poluprofi vozac.
[ tdusko @ 15.01.2011. 09:44 ] @
Heheheh, Ventura kad provede 4 sata u autu on predje 600, a ne 250 Km ;)
[ ventura @ 15.01.2011. 09:46 ] @
Citat:
tdusko: Heheheh, Ventura kad provede 4 sata u autu on predje 600, a ne 250 Km ;)

Da ne preterujemo ;)

5 sati je mera za 600km :)
[ Zarko Silic @ 15.01.2011. 10:02 ] @
700.000 km za A6 iz 2000.ite je premija.

U 90% slucajeva je to vise, a u 30% slucajeva je to mnogo vise.

Izmedju 50 i 100.000 km godisnje je nekakva norma za Zapadne uslove. U protivnom im se ne isplati kupovati dizelase.
[ tdusko @ 15.01.2011. 10:40 ] @
Zare, to znaci da ne postoji nacin da se na oglas kupi auto sa stvarnom kilometrazom igde u svetu.

Na ovom linku koji sam ja postavio su samo vlasnici automobila, znaci nista autoplacevi. Samo 2 imaju vise od 300 000 ostali su prosek 200 000 i ispod 200 000.
[ ventura @ 15.01.2011. 10:46 ] @
Citat:
tdusko
Na ovom linku koji sam ja postavio su samo vlasnici automobila, znaci nista autoplacevi. Samo 2 imaju vise od 300 000 ostali su prosek 200 000 i ispod 200 000.

To je verovatno fora kao kod nas... 95% automobila iz uvoza ima kilometražu 120-130 hiljada... Kad vraćaju kilometražu gledaju da nije ni mnogo a ni malo, tako da je taj opseg pun pogodak :)
[ Zarko Silic @ 15.01.2011. 10:47 ] @
Na zalost, ne postoji. Ne postoji vozilo sa dizel motorom uvezeno iz Italije, Holandije ili Nemacke (Austrije) koje je godisnje preslo manje od oko 40.000 km bez obzira sta pise na satu. Uostalom, vracanje kilometraze nije srpski specijalitet. Na Zapadu je ovaj zanat poceo mnogo ranije.

Ako je vozilo havarisano i ako je dugo trazilo novog vlasnika, postoji sansa za manju kilometrazu, ali takvo vozilo, takodje, treba zaobilaziti.


Retke su "postenjacina" koje kilometrazu koriguju "umereno i korektno" poput ovih TAXISTA:

http://suchen.mobile.de/fahrze...=&lang=de&pageNumber=1



http://suchen.mobile.de/fahrze...=&lang=de&pageNumber=1



http://suchen.mobile.de/fahrze...=&lang=de&pageNumber=1


http://suchen.mobile.de/fahrze...=&lang=de&pageNumber=1
[ jnk @ 15.01.2011. 12:21 ] @
Da, ljudi u Nemačkoj stvarno prelaze mnogo više nego mi i to pogotovo sa dizelima. Ali izjaviti da ne postoji auto koji je prešao manje od 40k godišnje ne pije vodu. Da si radio neko istraživanje tržišta pa i tad bi izbacio u kom su procentu ljudi kilometara prešli. Dizel se savršeno isplati i ako prelaziš 30k godišnje i ima ih dosta po Nemačkoj.
[ Zarko Silic @ 15.01.2011. 13:40 ] @
Ima ih po Nemackoj ali ne previse. Vrlo su retki.

Takvi se ne prodaju za sitne pare i takvi nikada na dospeju na nase trziste.


P.S. Jesam istrazivao koliko prelaze oni primerci koji dolaze kod nas kao polovnjaci.

Zato sam i napisao to sto sam napisao. Samo lakoverni mogu poverovati u suprotno.
[ smeshko @ 15.01.2011. 13:44 ] @
Jnk pa ima ih po svabiji...

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vsrgn2szkgov

Ali obrati paznju koliko kosta auto pod garancijom koji je dobio TUV na 2 god....pa kad se uveze izracunaj koliko ce da kosta na nasim tablama..... ;)
[ jnk @ 15.01.2011. 13:53 ] @
Naravno da sam svestan toga, moja poenta je bila samo da ti automobili postoje i da jesu skuplji. Dovoljno je pogledati cene bmw premium selectiona.
[ Zarko Silic @ 15.01.2011. 14:20 ] @
Evo jednog primera sacuvanog dizelasa starog 9 godina sa stvarnih 29.000 km kojeg sam pronasao prosle nedelje:




















Problem je u tome sto vlasnik nije hteo ni da cuje o ceni nizoj od 9.500 eura NETO u Nemackoj.
[ DrJekyll @ 15.01.2011. 14:35 ] @

Bas je dobro poderao kozicu menjaca za 29 hiljada.

[ Zarko Silic @ 15.01.2011. 14:52 ] @
Citat:
DrJekyll: Bas je dobro poderao kozicu menjaca za 29 hiljada.


Nije, pitao sam za to.

To je odsjaj koju je fotoaparat pogresno preneo. Kozica je neostecena. Ponekad je ona od prirodne koze, a ponekad od skaja. (Mada im je to slaba tacka. Inace, nije problem promenuti. Kosta 10 eura).

Automobil je 1. servis nakon godinu dana radio sa 3000 predjenih km, nakon toga je jos jedan, ili 2 sa po 8.000, a onda je nekoliko godina bio neregistrovan i nije vozen. Pojedine servise je radio sa nula predjenih km.

Postoji precizna istorija u VWu i nista nije lazirano, ali je i cena takva.
[ tdusko @ 15.01.2011. 16:10 ] @
Citat:
smeshko: Jnk pa ima ih po svabiji...

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vsrgn2szkgov

Ali obrati paznju koliko kosta auto pod garancijom koji je dobio TUV na 2 god....pa kad se uveze izracunaj koliko ce da kosta na nasim tablama..... ;)


Cesto vidjam u oglasima spominje se taj TUV, a ne znam sta je to. Sta znaci recimo da je auto "dobio TUV na 2 god" ?

Hvala
[ vaske2 @ 15.01.2011. 16:50 ] @
Itekako je moguce u Nemackoj naci dizela koji je presao 30hkm po godini ali ga treba i platiti.Pre 6 meseci u okolini Hamburga kupljen Pasat b5.5 2004 god. 1,9 tdi,automatik tiptronik sa 180hkm pravih(provereno)od prvog vlasnika i placen tamo 7000e,stanje...kao nov.Potrebno je samo odvojiti najmanje 2 nedelje i imati vodica sa znanjem jezika i dobar auto sa pristojnom km se moze itekako naci.
[ Milojkovic @ 15.01.2011. 17:18 ] @
Takve automobile nasi sverceri i razni placevi ne kupuju.Kod mene od starne svercera stizu uglavnom automobili koji su svi presli preko 300.000 km i u uzasno su losem stanju.Na njima sve visi, ofucani su i dronjavi a smrad koji se siri iz njih je uzasan i ne mogu ga opisati.Nema rada na tim mrcinama bez gas maske i pet mirisljavih jelikica. :) Ali kad ih maheri operu usminkaju i zafarbaju pali biste u nesvest da ih vidite koja je to drasticna razlika u odnosu na ono stanje u kom su dopremljeni.
Sverceri dosta ulazu u detalje koji ne kostaju mnogo a kupci se za njih hvataju.
Dakle pod obavezno idu druge gumice na noznim komandama, volan rukohvat na vratima.Rucica menjaca rucne kocnice i komande migavaca .Kociona klesta se cinkuju, diskovi obradjuju.Enterijer se rasklapa do golog lima i onda sledi pranje i zamena ostecenih elemenata.
Farbanje branika je obavezo kao i delova koji su osteceni.
Motor se pere sa tonama vode i raznim kiselinama i hemijama koje oksidirane delove dovode do paklenog sjaja koji je bolji nego na novom automobilu ( zbog toga i dolaze kod mene jer u tom sumanutom pranju strada instalacija i obavezno bude neka havarija)
U motore i menjace sipaju razne aditive i cudesa.
Prave se servisne knjizice za skuplje automobile, sedista se rasturaju i remontuju sa sundjerima tako da deluju kao nova.
Obavezno su im kilometraze u intervalu od 80.000 do 140.000.

Moj savet kupi ipak Audi jer ako se nesto batali ima polovnih delova koliko hoces za razliku od tog hyundaia za koji ce ti dzepove isprazniti bas po propisu.


[Ovu poruku je menjao Milojkovic dana 15.01.2011. u 18:32 GMT+1]
[ smeshko @ 15.01.2011. 17:55 ] @
Citat:
tdusko: Cesto vidjam u oglasima spominje se taj TUV, a ne znam sta je to. Sta znaci recimo da je auto "dobio TUV na 2 god" ?

Hvala


Uopsteno: http://en.wikipedia.org/wiki/Technischer_%C3%9Cberwachungsverein

A u zargonu kad se kaze za kola misli se na tehnicki...neko cak misli samo na izduvne gasove...hteo sam da kazem da je dobio tehnicki na 2 godine...u odnosu na vecinu onuh jeftinijih koji verovatno tamo ne mogu ni da se registruju dok se ne zameni ko zna sta sve...
[ vaske2 @ 15.01.2011. 19:02 ] @
MILOJKOVIC@
Moj savet kupi ipak Audi jer ako se nesto batali ima polovnih delova koliko hoces za razliku od tog hyundaia za koji ce ti dzepove isprazniti bas po propisu.

+1
[ maree991 @ 15.01.2011. 19:34 ] @
MILOJKOVIC@
Moj savet kupi ipak Audi jer ako se nesto batali ima polovnih delova koliko hoces za razliku od tog hyundaia za koji ce ti dzepove isprazniti bas po propisu.



tos sam i hteo da znam ko je jeftiniji za odrzavanje, ko je konforniji i ko vise prelazi...????
moj otac vozi peugeot 607 i preskup je za odrzavanje u ovlascenom servisu.
kolika je cena servisa za audia????
[ Milojkovic @ 16.01.2011. 22:25 ] @
Ako ides tom logikom kupi juga on je najjeftiniji za odrzavanje.
Za Audi imas veliki izbor delova a to je najbitnije, cim je veca ponuda i cene su povoljnije, pezo 607 je redji auto pa su i cene srazmerno tome jace ali sve zavisi sta i gde kupujes delovi za Audi su generalno dostupniji i uslovno jetiniji samo nemoj da ocekujes bagatelu.
Recimo za Pezo 607 2.7 hdi prava mora mi je bila potraga za desnim farom, desnim retrovizorom turbinom i delovima za remont automatskog menjaca.Da je Audi bio u pitanju sve bi to bilo obezbedjeno u toku dan dva a za dronjavi 607 delove smo sabirali dvadeset dana i za cenu nije smelo da se pita jer lik koji je to imao na stanju je vrlo dobro bio upucen u deficitarnost istih.Situacija sa novim delovima takodje ide u prilog Audija , jer njihova servisna mreza je mnogo bolja od Pezoa, dosta delova ima na stanju za razliku od Pezoa gde se na stanju moze naci samo osnovni potrosni materijal i to neretko nekompletan.
Ko vise prelazi zavisi od toga koliko i kako ga odrzavas i u kakvom je stanju kad ga kupujes tu je sve relativno i ne bih se kladio ni na jednog.
[ vaske2 @ 15.02.2011. 16:13 ] @
Citat:
zarsilic: Evo jednog primera sacuvanog dizelasa starog 9 godina sa stvarnih 29.000 km kojeg sam pronasao prosle nedelje:




















Problem je u tome sto vlasnik nije hteo ni da cuje o ceni nizoj od 9.500 eura NETO u Nemackoj.


Mogu se i kod nas naci ovakvi pa i bolji dizeli za slicne pare kao sto ce izaci ovaj Golf 4.Evo npr ovaj Golf 5...

http://www.polovniautomobili.c...kswagen_golf_5_20_tdi_39000km/
[ bakara @ 15.02.2011. 19:10 ] @
Zar u taj auto ide castrol magnatec?
[ Stoj @ 15.02.2011. 19:30 ] @
E ti ga pretera 700 000km pa to je 70 000 godisnje.Toliko ni trgovacki putnici nebi prosli.U stvari oni voze 3 god ili 150 000km sta pre izadje i nikada ne voze tako dugo jedan auto..Za to godiste realna kilometraza je oko 300 000 -350 000km. Ako je prvo bio sluzbeni tri godine 150 000 pa posle drugi vlasnik da je pravio 25 000km godisnje sto je prilicno pa izracunaj.Ako je limuzina onda nije bio sluzbeni i verovatno da ima ispod 300 000km.Preporucujem ti audija ali samo 1.9 tdi motor.
[ Stoj @ 15.02.2011. 19:35 ] @
Na koliko kilometara crkao automatski menjac na 607 2.7 hdi.?Za njega je porse u saradnji sa japancima radio menjac.Kazu da su odlicni pa me cudi kako je i zasto crkao?
[ Nocni @ 15.02.2011. 19:52 ] @
Od starijih pezoa 607 do onog restajliga (kad je uveden 2.7 hdi i kad je za 2.2 hdi povecana snaga na 170 konja) ne vjerujem da ima niti jedan a da mu nije radjen remont automatskog menjaca... kod novijih je, samo donekle, rijesen taj problem ali ostaje nelagodan osjecaj od starijeg modela da je to jedan od najgorih automatskih mjenjaca...
Japanci sa tim menjacem nemaju veze osim ako se misli na japance zaposlene u porsche-u... Tacno je da su sa porscheom imali saradnju koja je bila uspjesna samo za C segment, odnosno konkretno za 307...

@bakara, 'esi vidio kako su magarci napisali "mi smo za vas" i usuli mu magnatec u tdi pd... uzas... Za ovo bi ih svabo isti dan poslao u zatvor
[ vladd @ 15.02.2011. 20:40 ] @
Citat:
bakara: Zar u taj auto ide castrol magnatec?


"ProfesionalC3", on je recimo 5W-40, i zadovoljava 505.00, sto naravno nije za ovog Golfa, odnosno za dizele posle 2000-e god.

Ako su imali B4, on je za 505.01..

Ali, ko o tome brine...Golf je na prodaju

Poz
[ Zarko Silic @ 15.02.2011. 21:24 ] @
bakara, Nocni

Castrol iz prethodne generacije (pre EDGE) je nosio oznaku "Magnatec 505.01" sto odgovara predvidjenom kvalitetu za PD motore.



Nomenklatura je promenjena tek nakon uocenih falsifikata zbog kojih su stradali pre svega turbokompresori, a potom i dizne.
[ Milojkovic @ 15.02.2011. 23:05 ] @
"Na koliko kilometara crkao automatski menjac na 607 2.7 hdi.?Za njega je porse u saradnji sa japancima radio menjac.Kazu da su odlicni pa me cudi kako je i zasto crkao? "

Stradao je na 190.000 km a,zasto ? to nisam uspeo da odgonetnem.Po servisnoj knjizici koja je dosla uz auto tri puta je menjano ulje i filter istog.Inace menjac kad je otvoren u njemu je bilo citavo cudo od opiljaka i neke garezi pa sam bio protiv toga da se isti remontuje, ali kad je proapo pokusaj nalazenja polovnog sa bilo kakvom garancijom o ispravnosti onda smo se ipak odlucili da ga remontujemo.Ni posle remonta mi nije ulivao poverenje i pod velikm je znakom pitanja koliko ce da izgura.
Milsim da ih zeza hladjenje i da se tu krije caka zbog cega se tako brzo batali.
[ botr @ 16.02.2011. 08:52 ] @
Od skoro se emituje emisija na nemackoj tv Dmax, u kojoj lik kupuje automobile za gledaoce koji to traze od njega. Uglavnom, automobili sa kilometrazom koja je kao kod nasih (ko bajagi) su skuplji za 2000+€. Oni koji su presli po 50-60 hiljada su preskupi! Konkretno, Bora 2002 1.6 sa 68.000 km, kostala je 9.000€, Multipla sa 100.000 6.000€... tako da mogu samo da zamisljam kako nasi maheri postizu nizu cenu za "istu" kilometrazu. Ima i kod nas par placeva koji rade korektno, ali takvi automobili kostaju malo vise. Kao sto rece jedan moj prijatelj koji radi na autoplacu, kad sam ga pitao koliko je prosao jedan Mercedes, kaze, da je presao jos 50.000 bio bi nov! Resenje je kupovati vozila skinuta sa lizinga, tu je bar poznata kilometraza, ili od prvog vlasnika, sigurnije je nego sa placa, a i ovi uvozni polovnjaci im obaraju cenu. Nas covek ce pre uzeti auto sa placa, koji je presao ko zna koliko, nego od prvog vlasnika koji ima realnu kilometrazu, jer ovaj trazi malo vise para, i jos ce reci da je ovaj iz uvoza bolji, kao vozen je po boljim putevima, a to sto je ubio ko zna koliko km, i ko ga je vozio... Znam taksistu, koji je radio u Nemackoj, pa je dosao kod nas, i radi sa E klasom koju je vozio i u Nemackoj, za 10 godina je presao 800.000 km!
[ Nocni @ 16.02.2011. 09:06 ] @
I nasi taxisti prelaze mnogo... takodje i po desetak hiljada mjesecno... Sve vise se koriste 3 vozaca za jedno vozilo i vozi se u 3 smjene po 8 sati tako da za krace vrijeme moze da predje i mnogo vise... takav auto se skoro nikada ne ohladi od kad izadje iz fabrike, nekoliko godina je stalno na radnoj temperaturi :D
Od takvih auta treba bjezati glavom bez obzira...
[ ventura @ 16.02.2011. 09:27 ] @
Citat:
botr
Resenje je kupovati vozila skinuta sa lizinga, tu je bar poznata kilometraza, ili od prvog vlasnika, sigurnije je nego sa placa, a i ovi uvozni polovnjaci im obaraju cenu.

Kupovati vozila sa lizinga, tj. vozila koja su vraćena/oduzeta generalno nije dobra ideja.

Vozila koja su vraćena su u najvećem broju slučajeva vraćena zbog neke mane. Ja imam dva poznanika koji su vratili auta bankama, jedan je imao žestokih problema sa motorom/fizickim kvarovima, drugi je imao takođe problem sa motorom koji godinu dana nisu mogli da mu otklone a bio je vezan za nenormalnu potrošnju goriva.. U pitanju su Audi i Porsche, dakle ne neka jeftina zezancija.. Ta auta banka nije uopšte prodavala jeftino, štaviše, zbog male kilometraže i naizgled 'novo auto' cena je bila viša od proseka, i zamisli sad da tebe zapadne takav auto... Jedino da pucaš sebi u nogu nakon toga..

Druga kategorija koja čini ustvari najveći procenat vozila su oduzeta vozila od vlasnika koji nisu izmirivali mesečne obaveze prema lizing kući. E sada, zamisli kako je taj vodio računa o autu, koliko je bio pedantan, kako ga je redovno servisirao kada nije hteo/imao da plaća ni lizing rate, i dozvoliio da mu zbog toga oduzmu auto.
[ vladd @ 16.02.2011. 09:37 ] @
Ne mora par lasta da cini prolece, niti su oni koji ne mogu(ne zele) da placaju rate prosto divljaci, vec postoje i oni koji kalkulisu troskove, i lako se odricu vozila, ne drze ga kao slepac macku.

U vecini su vozila sa lizinga, vracena, zato sto su vlasnici odustali od troska, a ne zato sto doticno vozilo nesto "ne valja"..

I prpdlog nabavke vozila vracenog s lizinga je bolje preporuka od nabavke sa nekog placa, posto se vozilima na placevima mogu iskonstruisati (realne) jos jezivije price, od stotina predjenih hiljada km, do sklapanja iz dva komada...

Najbolje je inace kupiti novog Rolsa, pod uslovom da se sloze 2/3 zena iz harema...

Poz
[ ventura @ 16.02.2011. 09:49 ] @
Citat:
vladd
U vecini su vozila sa lizinga, vracena, zato sto su vlasnici odustali od troska, a ne zato sto doticno vozilo nesto "ne valja"..

Baš bi voleo da vidim kalkulaciju koja pokazuje da je isplativije odustati od vozila nego nastaviti plaćanje rata.. U bilo kom trenutku.

Kada neko odluči da vrati auto lizing kući:
1. Mora da plati procenu auta kod AMS-a
2. Oduzima se ostatak duga od procenjene vrednosti
3. Nadoknađuje razliku između procene(-dug) i knjigovodstvene vrednosti
4. Nadoknađuje izgubljenu dobit lizing kući (6-12 mesečnih rata)
5. Kazna za prevremeni raskid ugovora
6. Kazna za prekomernu kilometražu
7. Kazna osiguravajućoj kući zbog prevremenog raskida/prenosa kasko osiguranja

Kad se to sve sabere, ako dobiješ 20-30% tržišne vrednosti nazad, možeš da se udaraš nogama u dupe..

Ja sam recimo pre nekoliko godina radio procenu za Golf V kod Weltauto-a jer me je zanimala zamena staro za novo. Tržišna vrednost auta je bila oko 18-20 hiljada evra, a weltauto je procenio vrednost na 13 hiljada i nešto, pod uslovom da otklonim sve 'sitnije' nedostatke tipa, ogrebotina na krilu - farbanje celog krila i sl. a procena tih radova je bila negde oko 3000 evra.. Dakle ja sam efektivno mogao da svoj auto vratim poršeu za 10 hiljada evra, kada mu je tržišna vrednost bila 18-20 hiljada. Da sam imao još i lizing pride računam da bi mi uzeli bar još 3-4 hiljade evra u tim troškovima, plus ako je bilo još nekih zaostalih rata.
[ vladd @ 16.02.2011. 13:27 ] @
Doticni troskovi vracanja su manji od preostalih rata.

Pre koji mesec, moja firma je vratila auto, i resila se 500€ mesecne rate, i to je jedina solucija zbog smanjenog budzeta i povecanog gubitka, bolje nego da ga oduzmu(tesko se to firmama desava, ali pojedincima da), uz sudske roskove naplate dugovanja..naravno, za troskove vracanja.

A lizing je ionako sluzio da se vozi vozilo, po "mesecnoj" ceni, bez trenutnog velikog odliva novca, posmatranje "ukupne" ili tenutne vrednosti, i kolicine novca nije sustina, posto auto na lizing kosta i preko 40% vise.

Poz
[ ventura @ 16.02.2011. 19:19 ] @
Citat:
vladd: Doticni troskovi vracanja su manji od preostalih rata.

A šta je sa onim što je do tada plaćano? Nikom ništa?
[ Stoj @ 16.02.2011. 19:23 ] @
"Milojković"Kod tog menjača se uopšte ne menja ulje,već se samo kontroliše.Kontrola se vrši na tačno određenoj temperaturi.A taj što je menjao ili nije znao ili je imao neki problem ili su ga u servisu zavrnuli kako bi mu uzeli novac.A ima ona stara izreka:Budala može i Ćuskiju da izlomi.Ćuskija ako neznaš je jedna debela,oko 1.50m dugačka a na vrh zašiljena čelična šipka kojom se vadi kamen u kamenolomu i nemoguće je izlomiti.Pa tako ko zna koja je budala bio predhodni vlasnik i kako ga je vozio.Sve ima svoju granicu izdržljivosti.
[ vladd @ 16.02.2011. 19:29 ] @
Citat:
ventura: A šta je sa onim što je do tada plaćano? Nikom ništa?


Pa nikom nista, naravno, sedela straznjica u novom autu za par stotki mesecno..par godina

I kada kupis polovnjaka, on utrosi bar stotku mesecno, na gubitak vrednosti, za par godina, a pride je polovan, sklon kvarenju i velikim troskovima, i odmah se izruci 4-6000 evra, za malo konfornije...

Kada uzmes auto, kupio si kartu za trosenje para..to je bar jasno, a zadovoljstvo se dodatno placa


Poz
[ ventura @ 16.02.2011. 19:32 ] @
Citat:
vladd: Pa nikom nista, naravno, sedela straznjica u novom autu za par stotki mesecno..par godina:)

Treba da napomeneš onda da pričaš o ljudima sa ozbiljnom dijagnozom, a ne o nekome ko svesno računa šta mu se više isplati.

Kao što rekoh, odustajanje i plaćanja rata i dozvoljavanje banci da oduzme vozilo u ni u jednom slučaju nije finansijski isplativije od uredne isplate lizinga.