[ donmarkone @ 15.01.2011. 12:48 ] @
Naime cale kupuje auto , gledao sam oglase i ova alfa mi je zapala za oko

http://www.polovniautomobili.c...lfa_romeo_147_16_twin_spark/#7

Sta misliste ovako sa slike , planiram u ponedeljak da odem i pogledam .

[ vladd @ 15.01.2011. 13:47 ] @
Kod nas nije formirana kultura da se na slikama daju relevantne informacije. Slike su u sluzbi reklame, tako da sa slika i o slikama -sve najbolje.

Medjutim, savet je "idi i pogledaj", kao sto si sam odlucio, ono sto mozes, da pogledas auspuh, koliko je rdjav(ako je u dobrom stanju, mnogo toga je u dobrom stanju), da pogledas motorski prostor, da li je uredan(ne mislim prljav-prasnjav), da li su zice slozene ili je bilo nervoznih zahvata(a nervoza se javlja kod brzog velikog posla), stanje enterijera, da li sve funkcije rade, neka ti kazu gde se ukljucuje grejanje sedista....to je ono sto mozes setkajuci oko kola, a da se ne zaprljas, i bez odlaska u servis.

Poz
[ Zarko Silic @ 15.01.2011. 13:50 ] @
Sa slike su svi dobri, ali kada pogledas detaljno i uzivo, ni jedan ne valja. Bukvalno ni jedan.

U poslednjih par meseci obilazim autopijace i vece groblje nisam mogao da zamislim. Od pregledanih vise stotina vozila u rangu do 6000 eura nisam pronasao ni jedan


koji je bolji od "Cozmoove Corolle", ili od slicnog, ali pedantno odrzavanog.

(ne salim se).

Svi su oni na granici vozljivog i svakog, bez izuzetka ceka ozbiljan servis i mnostvo drugih neizvesnosti ma koliko spolja izgledali uglancano.

Vrhunac trgovackog manifetluka je osmirglani volan nularicom smirglom kako bi odavao izgled novog i svezeg.

Neverovatno!
[ donmarkone @ 15.01.2011. 14:36 ] @
Pa realno onda kako da kupi covek auto ako je sve tako crno :) ?

Mislim verujem da je sve to tako kao sto kazete ... ali sta onda kuda ?

EDIT:

Sad gledam ove slike ja koliko vidim auspuh je rdjav :D . Koji deo se gleda tacno ovaj sto viri ili ispod ?

Evo ova npr je kao bez ulaganja http://www.polovniautomobili.c...fa_romeo_147_16_twin_spark/#11

Ali je i cena srazmerno veca dosta :)

[Ovu poruku je menjao donmarkone dana 15.01.2011. u 16:11 GMT+1]
[ ilicdarko @ 15.01.2011. 16:03 ] @
Kratak savet Alfa romeo se nevozi nego se voli. Alfa romeo je prelep automobil uradjen krajnje prelepo u skladu sa onim sto samo Italijani mogu i kad se pojavi negde retko ko da ga ne pogleda ali nemoj to da ti presudjuje kupovinu auta. Mnogo opreme motori ovi danasnji po mom saznanju i primerima koje sam video nisu losi ali problem su opravke odnosno njihova cena. Od italijanskih vozila Lancija i Alfa su najskuplje za odrzavanje i ovde se jako tesko prodaju bas zbog toga. Recimo taj Twin Spark sistem znaci duplu varnicu sa svecica sto sam ja imao prilike da vidim doduse kod starijeg modela Alfe (1997 god) ima osam svecica na 4 cilindra a sumnjam da su promenili nesto na tom modelu. 4 svecice su klasicne a 4 su one manje kao recimo na Fordovima ali i to nije problem iz nekog razloga nemozes da na nju montiras recimo bilo kojih 8 svecica nego moras da nadjes bas Alfine svecice jer nece raditi kako treba sa drugim svecicama odnosno i ako radi nece dugo. Taj komplet svecica kod nas je placen za ovaj model Alfe koji sam rekao iz 1997 oko 150 eura prosle godine. Alfa je dobra dok je odrzavas zato gledaj dobro sta kupujes i proveravaj koliko sta kosta za nju.
Pozdrav od Doktora.
[ vladd @ 15.01.2011. 16:13 ] @
Citat:
donmarkone
Sad gledam ove slike ja koliko vidim auspuh je rdjav . Koji deo se gleda tacno ovaj sto viri ili ispod ?



Ako je rdjava izlazna cev, moze da znaci da nije vozen, stajao na kisi, a bata Muta ga samo preglancao za slikovanje

A rdjav lonac znaci da je maltretiran i da mu sledi detaljniji pregled(zamena lonca se podrazumeva).

Situacija je crna i treba kupovati sa drugih izvora. Od vlasnika, sa lizinga, iz inostranstva direktno.
I kada su zarade bili ohoho, stedelo se, krparilo i budzilo, a sada vec slabo mogu da zamislim kako izgleda "sredjivanje" sa 0 din troskova

Poz
[ donmarkone @ 15.01.2011. 16:19 ] @
Podrzavao sam cala da kupi alfu , a sad ne znam sta da mislim a kamoli sta da mu kaem :/
[ Zarko Silic @ 15.01.2011. 16:24 ] @
Najsigurnije i najpametnije jeste kupovina novog auta.

Sa ovim ucescem, koliko kosta polovnjak, i sa stezanjem kaisa nije nemoguce.

Stotinak eura mesecno moze da se pronadje.

Problem postoji samo onda ako je porebno nekakvo vece vozilo poput karavana i tada nema izbora. Mora se kupiti polovnjak.
[ donmarkone @ 15.01.2011. 17:09 ] @
Realno ne vidim racunicu kupovati nov auto nekom ko ce da ga vozi svega par puta nedeljno na nekim kratim relacijama ....
[ vladd @ 15.01.2011. 17:24 ] @
Pa svaki taj put ce ga kostati 3 evra, samo ako se racuna registracija vozila. Pa prenos, pa sredjivanje, za 100 relacija godisnje se ne isplati kupovati NIKAKAV auto, cak i da ga neko pokloni, to je samo ulaznica za troskove.

Poz
[ ctrl alt del @ 15.01.2011. 18:29 ] @
Za sve informacije o Alfama guglaj: alfa, forum, srbija i tu ćeš naći sve odgovore.

Da samo dodam par informacija:
Gore pomenute svećice (ne Alfine - Alfa Romeo svećice ne postoje) koštaju oko 140€ ali se menjaju na 100k km. Postoje i jeftinija rešenja (jeftinije svećice koje se menjaju na 60k km)

Alfe nisu ništa skuplje za održavanje od bilo kog drugog savremenog automobila, naravno ko je do tada vozio Yuga, Ladu, peglicu moraće da unapredi budžet za popravke i delove. Treba uredno menjati odgovarajuća ulja i filtere, kontrolisati vozilo kod proverenog majstora bar jednom godišnje i svaki kvar odmah otkloniti. Alfe ne praštaju loše održavanje.

Ispravne i dobro održavane Alfe se vrlo brzo prodaju pošto vlada pristojna potražnja za njima, a činjenica je da je na tržištu velika većina zanemarivanih vozila. Prijatelj je za sebe tražio AR 147 pa smo zajedno obišli nekoliko placeva. Sve do jedne Alfe 147 (pogledali smo 8) su bile udarane. Kod domaćih Alfi treba naleteti na pravu. Malo je vozila kupljeno novo u Srbiji i dobro održavano. Najveći broj je kupljen polovan sa placeva u relativno lošem stanju, a zatim su voženi i održavani kao Golf 2 dok ne dođe vreme za prodaju.

Svaki auto koji ti se svidi pre kupovine oteraj kod majstora na dijagnostiku i proveru stanja. Ako vlasnik placa ili prodavac ne pristanu na to, odmah se okreni i traži dalje.

Srećno u potrazi!
[ Marko_L @ 15.01.2011. 18:44 ] @
Citat:
Realno ne vidim racunicu kupovati nov auto nekom ko ce da ga vozi svega par puta nedeljno na nekim kratim relacijama ....

Pa realno, nema računice uopšte kupovati auto ako se radi o kratkim relacijama i to ne svaki dan. Za takve stvari je bolje koristiti biciklu, gradski prevoz, ići peške i eventualno uzeti taksi ako treba da se preveze i neki prtljag. U stvari, sve zavisi šta se podrazumeva pod "kratkim relacijama", jer je to ipak subjektivna procena. Nekome je kratka relacija 10km, a nekome 1000km, zavisno od toga koliko uobičajeno prelazi. Tako da, treba napraviti računicu na osnovu toga koliko bi se mesečno prelazilo. Kad pogledaš, za tog polovnjaka od 4000 evra, trebaće još 1-2 hiljade da se isti dovede u neko normalno stanje, plus ostali troškovi tipa registracija, gorivo, zimske gume (kad se usvoji zakon), itd., plus izgubljeno vreme da se sve to obavi, za te pare možeš komotno naredne 2-3 godine ili duže da prelaziš 400-500km mesečno taksijem (čak i više pošto predpostavljam da je taksi u Kraljevu dosta jeftiniji nego u Beogradu) i ne misliš ni na šta.
[ donmarkone @ 15.01.2011. 19:20 ] @
Pa tipa 10 etak km relacija 3 puta nedeljno minimum .

Kako mislis 1000 2000 e da ga dovedem u red pa ne kupujem tranju neku valjda :)
[ Java Beograd @ 15.01.2011. 19:36 ] @
Citat:
ilicdarko:  Od italijanskih vozila Lancija i Alfa su najskuplje za odrzavanje i ovde se jako tesko prodaju bas zbog toga.
Kao ponosni vlasnik Lanće Libre mogu da izjavim: potpuno pogrešna izjava.
Citat:
ctrl alt del:Alfe nisu ništa skuplje za održavanje od bilo kog drugog savremenog automobila, naravno ko je do tada vozio Yuga, Ladu, peglicu moraće da unapredi budžet za popravke i delove. Treba uredno menjati odgovarajuća ulja i filtere, kontrolisati vozilo kod proverenog majstora bar jednom godišnje i svaki kvar odmah otkloniti. Alfe ne praštaju loše održavanje.
Ovo već odgovara istini, uz malu korekciju: meni se Jugić više kvario, i češće sam obilazio majstore, i više para davao za delove i majstore (za ono što ne umem sam) nego sad sa Lanćom. Uredno menjati ulje i filtere moraš i na 101 i na Ladi, zar ne ? Svaki kvar treba odmah ispraviti jer skoro uvek vodi u veliki kvar - ovo važi za sve automobile, za sve brendove.


@donmarkone
147-ca je prelepa ! Ali najiskrenije preporučujem kupiti Alfu sa JTD odnosno mJet motorom. Jer to je ono pravo ! Kupiš - uradiš veliki servis (oko 250 EUR) i ne misliš ! Naravno valja otovriti četvore oči kod kupovine polovnjaka.
[ Marko_L @ 15.01.2011. 19:58 ] @
Citat:
Pa tipa 10 etak km relacija 3 puta nedeljno minimum .

Za takve relacije se definitivno ne isplati uzimati auto, osim ako nemaš viška para za bacanje. Mislim, to ti izađe oko 120km mesečno (ili 260km ako se ide u oba pravca). U Beogradu bi za takvu relaciju na taksi trošio oko 6-12 hiljada mesečno, a u Kraljevu je verovato drastično jeftinije. Mislim, ne znam konkretno za Kraljevo, nisam koristio taksi tamo, ali znam da u Novom Sadu, Čačku, Smederevu jeste jeftinije i to odsta. Ako za auto daš 4000 evra + minimalno ulaganje u njega oko 500 evra (ajde da ne bude ni onih 1-2 hiljade, ali sumnjam) + gorivo + registracija + zimske gume + nepredviđeni troškovi, sigurno će izaći preko 5000 evra. Za taj novac i tu relaciju imaš brat bratu da se voziš dobrih 7-8 godina taksijem, i da ne misliš ni na šta, ni na kontrolu kod servisera, ni na tehničke preglede, ni na čekanje u redu za registraciju, ni da li će neko da te čukne ili izgrebe auto, ni da li će auto negde da te ostavi, niti na bilo šta drugo što posedovanje auta nosi sa sobom.
Citat:
Kako mislis 1000 2000 e da ga dovedem u red pa ne kupujem tranju neku valjda :)

Pa ti uzmi onu "bombonicu" od auta sa linka koji si ostavio, pa javi posle godinu dana koliko je uloženo u njega :) U Srbiji dobrih, a jeftinih polovanjaka jednostavno nema. Oni koji vrede imaju i adekvatnu cenu.
[ donmarkone @ 15.01.2011. 20:12 ] @
Dobro ovo za 10 km 3x nedeljno je neki minimum minimuma . Kada dodam odlaske do marketa plus izlaske tipa do kg / ca . .. Koristice se taj auto nece da satrune . Drugo je to sto u porodici nemamo auto nikakav pa mi ni ne pada napamet ... x puta bih otisao negde ali mi je smor da idem busom pa odustanem .

Uglavnom ispade da nema polovan auto da se kupi :) A taj JTD motor u cemu je razlika ?
[ ctrl alt del @ 15.01.2011. 20:17 ] @
Marko L pa nije baš sve matematika... Ako tako gledamo posedovanje kola se isplati samo ako smo taksisti.

Jednostavno kola su odavno postala potreba. Ne možeš taksijem ići u megamarkete, na vikendicu, u Grčku... Pre par godina sam bio tri meseca bez kola, razbolelo mi se dete, napolju minus i ledena kiša - a taksija nema (ništa slobodno, probajte kasnije)
[ donmarkone @ 15.01.2011. 20:26 ] @
Citat:
ctrl alt del: Marko L pa nije baš sve matematika... Ako tako gledamo posedovanje kola se isplati samo ako smo taksisti.

Jednostavno kola su odavno postala potreba. Ne možeš taksijem ići u megamarkete, na vikendicu, u Grčku... Pre par godina sam bio tri meseca bez kola, razbolelo mi se dete, napolju minus i ledena kiša - a taksija nema (ništa slobodno, probajte kasnije)


Upravo to evo posle ovog zemljotresa u KV bili smo u haosu bez auto ... Znaci bukvalno kao bez nogu ... jedino je sad sta kupiti ove alfe su nekako po ovim cenama best buy ako se probere dobar model ...
[ Mobtel @ 15.01.2011. 23:24 ] @
Primetio sam u zadnje vreme ovim alfama je dosta pala cena...kako moze neki auto pogotovo alfa da kosta ~ 3500 EUR?!
a da je ok?

inace ovaj model je bas lep
[ vladd @ 16.01.2011. 00:32 ] @
U krajnjoj liniji, moza se pogledati ta alfa, inace su prelepe, a tehnicko sanje, zna se, servis, detaljan pregled, ukalkulisati moguce troskove...i upustiti se ili ne... u brak

Poz
[ Marko_L @ 16.01.2011. 02:47 ] @
Citat:
Dobro ovo za 10 km 3x nedeljno je neki minimum minimuma . Kada dodam odlaske do marketa plus izlaske tipa do kg / ca . .. Koristice se taj auto nece da satrune . Drugo je to sto u porodici nemamo auto nikakav pa mi ni ne pada napamet ... x puta bih otisao negde ali mi je smor da idem busom pa odustanem .

Pa onda tako reci. Ti si prvo rekao da tvom ćaletu treba auto za par puta nedeljno neke kratke relacije, a sad ispada da ćeš auto više ti da voziš nego on :) To celoj priči daje novu dimenziju, jer to verovatno znači i drastično veće kilometraže u kom slučaju se možda i isplati uzeti auto.
Citat:
Uglavnom ispade da nema polovan auto da se kupi :)

Naravno da ima, ali ne po toj ceni po kojoj si ti zamislio. Dobar polovan auto na auto placevima i po oglasima gotovo da ne postoji. Ono što valja od polovnjaka su uglavnom automobili skinuti sa lizinga, dobijeni na nekoj nagradnoj igri ili eventualno kupovina od prvog vlasnika, po mogućstvu nekoga koga poznaješ i znaš da je pazio i održavao taj auto. Međutim, takvim automobilima je i cena znatno veća, otprilike 30% od istog takvog novog automobila. A te varijante, super sređena Alfa za 3-4 soma, računaj da će na kraju da koštaju mnogo više nego što su inicijalna ulaganja. A već za 6-7 hiljada možeš da uzmeš i nov auto, recimo Punta, Sparka ili ako treba nešto veće, može i Sandero, koji su svi redom bolji od tog tog polovnjaka.
Citat:
Marko L pa nije baš sve matematika... Ako tako gledamo posedovanje kola se isplati samo ako smo taksisti.

Pa nećemo da karikiramo sad. Naravno da nije sve matematika, ali treba uključiti i matematiku u procesu odabira, pogotovo ako finansijsko stanje nije baš najsjajnije, a neko ko gleda polovan auto od 3-4 soma evra, verovatno ima problem sa finansijama.
Citat:
Jednostavno kola su odavno postala potreba. Ne možeš taksijem ići u megamarkete, na vikendicu, u Grčku... Pre par godina sam bio tri meseca bez kola, razbolelo mi se dete, napolju minus i ledena kiša - a taksija nema (ništa slobodno, probajte kasnije)

A zašto ne bi moglo taksijem u megamarket ? Nije baš da se u veće nabavke ide svaki dan... pre će biti 1-2 puta mesečno. Ja sam lično koristio upravo taksi u te svrhe dok nisam uzeo auto i ništa mi nije falilo. Lepo odem gradskim prevozom do tamo, dok sam na kasi pozovem taksi i isti me čeka na parkingu, platim 500 kinti vožnju i miran sam. U vikednicu se takođe ne ide svakodnevno, niti svi imaju vikendice. Ni u Grčku se ne putuje svaki dan, nego eventualno jednom godišnje, a i ako ćemo realno, mnogo je udobnije putovati autobusom ili avionom (stigne se za sat vremena), nego se akati sopstvenim kolima, što podrazumeva vađenje međunarodne vozačke dozvole, zelene karte i slično. Dakle, samo za te stvari, definitivno nije isplativo posedovati automobil uz sve troškove koje to nosi sa sobom. Jedino ovo za dete što si rekao, to je nešto drugo i nekome ko ima sitnu decu, automobil sigurno jeste realna potreba.

I da se razumemo, ne kažem ja sad da moraš da imaš realnu potrebu da bi posedovao auto, niti ja imam prava da nekome određujem kako će da troši novac, daleko bilo. Što se mene tiče, svako može da kupi auto, pa neka ga 350 dana godišnje drži u garaži ako baš tako hoće. Samo dajem svoje mišljenje o isplativosti automobila u nekim situacijama, pogotovo kada se radi o polovnjaku.
Citat:
Upravo to evo posle ovog zemljotresa u KV bili smo u haosu bez auto ... Znaci bukvalno kao bez nogu ... jedino je sad sta kupiti ove alfe su nekako po ovim cenama best buy ako se probere dobar model ...

Da, zemljotres koji se u Srbiji javi možda jednom u 20 godina ili ređe je sigurno razlog za posedovanje automobila. Meni se nekako čini da je u stvari više tebi stalo da se uzme taj auto, nego tvom ćaletu, i da baš zato insistiraš na Alfi ili tako nekom, ajde da kažemo "momačkom automobilu", a da su sve ovo što si nabrojao (megamarket, zemljotres, itd.), zapravo samo način da ubdediš i sebe i ostale da vam je auto zaista potreban. Unapred se izvinjavam ako grešim.

U svakom slučaju, ako već imate potrebu za autom, sigurno je bolje gledati nov auto niže klase (tipa Punto, Spark, Sandero, eventualno i20 i slično), jer taj novac koji biste dali za Alfu, možete dati kao učešće i plaćati mesečnu ratu od 50-tak evra i imati pouzdan automobil kome je sve na svom mestu i u koji osim redovnog servisa nema drugih ulaganja. Alfa je generalno auto "picolovac", a ne auto za megamarket i za slučaj zemljotresa. Naravno, vaš novac, vaša odluka. Samo kažem šta mislim o tome, kad si već pitao, jel :)
[ vladd @ 16.01.2011. 10:47 ] @
A ovo je surova realnost

Dodao bih par stvari, zarad pojasnjenja, nesumnjivo korisnih objasnjenja i "otvaranja" ociju.

Jeste zamljotres stres, ali ne treba zarad toga, terapijski, razbacivati pare.

Alfa je tzv "vencani" auto, koji se uzima zarad i pomalo uzivanja, sto je skup sport, ne samo kao tegleca marva. Vise treba obratiti paznju na resurse, i doobro razluciti sta se bas "hoce" sa autom.

Svaki alfista (ili uopste fan bilo cega, vrednog da se bude fan), ima puno olaksan zivot, ako raspolaze sa nekim od "resursa", od viska novca, preko blizine dobrog mehanicara, do mogucnosti nabavke delova iz inostranstva ili uopste povoljnije...nekako...
Upasti grlom u jagode je razocaravajuce..

Lepo je kupiti Alfu, ali treba i "biti posten" prema sebi

I da, do Grcke treba malo vise od sata...avionom..


Poz
[ Wi-Fi @ 16.01.2011. 11:25 ] @
Ne kapiram sto komplikujete - pre kupovine (tj. same isplate) kod majstora (elektricara, mehanicara), provera u SUP-u/AMS-u i to je to. Ako je ok - kupiti, ako ne - traziti dalje.
Sto se tice cene - 147-ice su u Italiji oko 2000e tako da ne cudi cena od 3500-4000e kod nas. A cena delova nije uopste (ili je neznatno) visa od cene delova za npr. Stilo
[ pri3rak @ 16.01.2011. 11:48 ] @
@zarko Na sta si tacno nailazio kada si obilazio auto placeve.Tj od cega svce uvozni niskobudzetni automobili pate?

@matematicari :D Salu na stranu, argument koji ljudi koji izlazu brojke iznose je nepobitno tacan, ali ne kapirate mentalitet ljudi po malim mestima.Ljudima je tamo iz nekog razloga (ponosa?) automobil must have.Kada se covek na neko vreme bar malo (juznije?) mrdne iz Beograda videce ljude kako po kaficima cesto vidno pokazuju skupe mobilne telefone koji uglavnom nemaju dinar kredita.Videce da gomila njih vozi bas pomenutu klasu automobila, cak i kad ide da pazari nesto u lokalnoj piljarnici na 200m od kuce, itd.Uopste i nije potreba za kolima vec za (statusnim) simbolom.Da je automobil u pitanju, pa neka polovna ladurina bi za pomenutu upotrebu bila bolje (ukupno jeftinije) resenje nego alfa.Tako da tim argumetnima ljude iz tog miljea necete ni u sta da ubedite.Pokusavao sam uzivo i nikad mi nije poslo za rukom.
[ donmarkone @ 16.01.2011. 13:23 ] @
@matematicari :D Salu na stranu, argument koji ljudi koji izlazu brojke iznose je nepobitno tacan, ali ne kapirate mentalitet ljudi po malim mestima.Ljudima je tamo iz nekog razloga (ponosa?) automobil must have.Kada se covek na neko vreme bar malo (juznije?) mrdne iz Beograda videce ljude kako po kaficima cesto vidno pokazuju skupe mobilne telefone koji uglavnom nemaju dinar kredita.Videce da gomila njih vozi bas pomenutu klasu automobila, cak i kad ide da pazari nesto u lokalnoj piljarnici na 200m od kuce, itd.Uopste i nije potreba za kolima vec za (statusnim) simbolom.Da je automobil u pitanju, pa neka polovna ladurina bi za pomenutu upotrebu bila bolje (ukupno jeftinije) resenje nego alfa.Tako da tim argumetnima ljude iz tog miljea necete ni u sta da ubedite.Pokusavao sam uzivo i nikad mi nije poslo za rukom.[/quote]

Totalni offtopic ono prosto cu to da srocim , globalizujes stvari . Jednim delom to je tacno takvih ljudi ima svuda ne samo u malim mestima . Ali generalno auto je potreba danas , otac mi je ribolovac i stalno se slepa sa kolegama prijateljima da ide na pecanje .. okolne reke jezera . To je cist primer u moru stvari , drugo ja sam licno predlagao punta jer meni bolje ne treba ... ali on je je hteo Lagunu ... totalna suprotnost jel da :) . Uglavnom odustajem od offtopica ko hoce da pruzi neki savet generalno za diskusiju a ne da li meni treba auto ili ne .... to je trolovanje :) .

Uglavnom stric me je poslao kod lika koji je 101% proveren i kako kaze tako je :P ... Ima alfu 147 3100 uradjeno je sve na njoj covek rece da je pukao bio zupcasti pokidao ne znam sta vec ali to je sve sredjeno ... Takodje mi nudi Opel astru bertone koja tek treba da stigne . Inace lik ima svega par automobila u ponudi radi na malo deluje mi ok a sa obzirom da je stric kupio vise automobila od njega verujem da je sve ovako kako se price ...

Doduse lik mi rece da mi ne bi preporucio alfu u globalu zbog osetljivosti na nase gorivo i da ako ne planiram da budem kulturan sto se tice odrzavanja da to nije auto koji bi on preporucio ...
[ Java Beograd @ 16.01.2011. 14:00 ] @
@donmarkone
Ma pusti matenatičare. Da je tako kako oni kalkulišu 9/10 vlasnika na kugli zemaljskoj bi trebalo da proda svoje automobile. A kome onda, po njihovom, treba auto ? Samo onima koji dnevno pređu 2.000 - 3.000 km.
[ Marko_L @ 16.01.2011. 14:23 ] @
U pravu si, otišli smo u offtopic, ali verujem da su sve te offtopic primedbe iznesene na ovoj temi dobronamerne, barem sa moje strane jesu. Generalno, automobil se kupuje na osnovu potrebe i namene. Dakle, ako je auto potreban za grad, onda se gleda neki manji auto zbog lakšeg probijanja kroz gužvu, parkiranja, itd. Ukoliko se radi o dužim putovanjima onda se gleda veći auto sa dovoljno prtljažnog prostora, itd. Ako se radi o "momačkom" automobilu, onda se gleda da vizuelno lepo izgleda i što se tiče eksterijera i što se tiče enterijera. Ukoliko se radi o automobilu sa kojim često treba da se prevozi neki kabasti teret, onda se gleda neki karavan ili pickup. Ako se radi o automobilu koji će se često voziti po nepristupačnim terenima onda se gleda neki terenac, SUV 4x4, itd.

To što neki kupe džipa koji će 90% vremena da služi za vožnju po gradu je idiotizam svoje vrste, pa tako zauzimaju po dva parking mesta kojeg ionako nema dovoljno i naprave haos svaki put kada se provlače uzanm gradskim uličicama, pa moraš da praviš kaskaderske manevre da bi se mimoišao sa njima.

E sad, ti otpočetka nisi jasno naglasio šta je namena automobila, pa da neko može da ti da neki konkretan predlog, nego svaki post otkriva novu namenu. Prvo je bilo za neke kraće lokacije par puta nedeljno, pa onda za megamarkete i zemljotrese, pa onda za povreme izlaske van KV, a evo sad dodaješ da će služiti i za odlaske na pecanje. Znači, treba vam neki univerzalni, porodični automobil za različite namene, a Alfa to baš i nije. Mislim, greota je takav auto vozati na pecanje, koje nije baš čist sport (barem ako se radi o pecanju kakvog ga ja znam) i obično podrazumeva vožnju po ne baš ravnom terenu i nošenje razne opreme sa sobom, crvića i tako to, a sve to ostavlja miomirise u autu, a da ne pričamo o tome kako ulov ume da ostavi tragove ako se vozi kući u tom istom automobilu. I onda ti uzmeš taj auto za izlazak sa devojčicom ili tako nešto :)

Šta znam, ja da sam na vašem mestu, razmislio bih o kombinaciji 2 automobila. Recimo za ćaleta (kome je koliko sam shvatio prevashodna namena odlazak na pecanje, ponekad do prijatelja, ponekad do lokalnog megamarketa) možete da uzmete nekog Juga za 400-500 evra, uložite 100-200 na sređivanje i imate auto koji savršeno služe toj nameni, a ostatak recimo možete da date kao učešće i uzmete Punta koji će da služi prevashodno tebi za izlaske, odlazak van grada i slično gde ti treba pouzdan automobil, a može i ćale da ga iskoristi kada treba van grada, itd. Održavanje ta 2 automobila će koštati koliko i održavanje jedne Alfe, a opet imate 2 auta, pa ne dolazi do sukoba interesa, tipa ćale krenuo na pecanje, a tebi baš tad treba auto da odeš negde van grada.

Ako vam nije privlačna ideja o imanju dva automobila, ja bih na vašem mestu najpre gledao Sandera i to novog, koji se može kupiti već za oko 7.000, a uz to je izuzetno fleksibilan auto, dovoljno mali za grad, dovoljno veliki i prostran za duža putovanja, gepek ogroman, a kad se spuste zadnja sedišta, može i zamrzivač sandučar da smestiš iza, generalno odlično podnosi neravnine na putu, pa je super iznor za pecaroški auto, itd.

Dakle, sad kad imamo malo jasniju sliku, nikako ne predlažem Alfu ili sličan auto, ne samo zato što za te pare nema dobre Alfe, nego i zato što su Alfe generalno auti koji zahtevaju ravne puteve i ne trpe neke offroad egzibicije.
[ Marko_L @ 16.01.2011. 14:33 ] @
Citat:
Ma pusti matenatičare. Da je tako kako oni kalkulišu 9/10 vlasnika na kugli zemaljskoj bi trebalo da proda svoje automobile. A kome onda, po njihovom, treba auto ? Samo onima koji dnevno pređu 2.000 - 3.000 km.

Ništa ti nisi shvatio. Možeš ti da imaš auto i ako prelaziš 10km mesečno, ko ti brani. Ja samo kažem da je finansijski neisplativo za takve potrebe kupovati automobil koji je skup i za posedovanje i za eksploataciju, već treba gledati nešto jeftinije ili razmisliti o alternativnim vidovima prevoza. Mislim, ako imaš para za bacanje, onda možeš da kupiš i SLK koji će ti služiti 2 puta mesečno za megamarket i jednom nedeljno za pecanje, što da ne. Ali ako si neko kome svaki dinar znači, onda ćeš da kalkulišeš i vidiš kakav ti auto najviše odgovara i da li ti uopšte treba auto. Ajde, reci realno, da li je isplativo posedovati Alfu za kilometraže koje se kreću oko 150 km mesečno ? Pa samo registracija za nju ti pokriva taksi za te potrebe, dobro, ne bukvalno, ali tu je.
[ pri3rak @ 16.01.2011. 14:59 ] @
Citat:
Totalni offtopic ono prosto cu to da srocim , globalizujes stvari . Jednim delom to je tacno takvih ljudi ima svuda ne samo u malim mestima . Ali generalno auto je potreba danas , otac mi je ribolovac i stalno se slepa sa kolegama prijateljima da ide na pecanje .. okolne reke jezera . To je cist primer u moru stvari , drugo ja sam licno predlagao punta jer meni bolje ne treba ... ali on je je hteo Lagunu ... totalna suprotnost jel da :) . Uglavnom odustajem od offtopica ko hoce da pruzi neki savet generalno za diskusiju a ne da li meni treba auto ili ne .... to je trolovanje :) .

Pa nije bas totalni offtopic.Realno kupujes auto koji treba da ti sluzi necemu osim da ga finansiras preko neophodcne mere:) Da globalizujem jesi u pravu, ali kako sam delom poreklom iz malog mesta, a sad zivim u velikom video sam dobro oba, i ne secam se da sam u BG kao cestu pojavu video ono sto sam opisao, a u tom malom mestu bogami jesam (i ne samo njemu nego i u malim mestima oko njega i itd...)

Citat:

Uglavnom stric me je poslao kod lika koji je 101% proveren i kako kaze tako je :P ... Ima alfu 147 3100 uradjeno je sve na njoj covek rece da je pukao bio zupcasti pokidao ne znam sta vec ali to je sve sredjeno ...

Mogao je jednostavnije da ti kaze kako je alfa imala havarisan motor, pa joj je radjen prilicno krupan zahvat koji hoce da kosta :) Ako imas poverenja u znanje i profesionalni integritet nn majstora i trgovca onda samo napred, ali meni to sve lici na bad omen.

Za nekoliko stotina kilometara mesecno imati kola je skup hobi.Hajde recimo da covek to bas zeli, onda barem gledaj da kupis auto kome je odrzavanje sa nepredvidjenim okolnostima jeftino.Ona ladurina (npr 111) ti se perfektno uklapa i namenom i tco-om.
[ vladd @ 16.01.2011. 16:08 ] @
Citat:
donmarkone 
Doduse lik mi rece da mi ne bi preporucio alfu u globalu zbog osetljivosti na nase gorivo i da ako ne planiram da budem kulturan sto se tice odrzavanja da to nije auto koji bi on preporucio ...


Ovo je lepo sroceno, i esencija je predloga.

Alfa je zadovoljstvo za posedovanje, ali nema odlaganja servisiranja, nema odlaganja zamene neispravnih delova, ako se zapusta po bilo kom osnovu, posedovanje postaje besmisleno skupo, ili auto postaje parkirani otpad..sto sigurno nije namera.

Osetljivost na benzin mozemo da ostavimo po strani, osetljiva je taman koliko i svi drugi savremeni(i manje savremeni) automobili, ali ulje, filteri, nezan odnos prema trapu, su osnova za vozenje alfe.

Moze i na pecanje da se ide, ali ne po gudurama, recimo revir u Barandi je sasvim OK

Kupovina je ipak licna odluka, bez obzira na off ili on topic po forumu, samo predocavamo da, sto se Alfe tice, ona znaci malo vise od prostog "posedovanja" vozila, nesto kao "posedovanje&negovanje", uz obilje "prirodnog" sarma i stajlinga

Poz
[ Nocni @ 16.01.2011. 16:29 ] @
Mislim da je @Marko_L dobro ocijenio situaciju oko kupovine alfe... mada, ta alfa je jeftin auto i nije bas neki, kako on rece "picolovac" kad je 3.000€... u stvari to zavisi od profila ribice koja treba da se upeca Ove danasnje ribe znaju veoma dobro kol'ko sta kosta...

Dalje, covjek je dosao da se konsultuje u vezi alfe a ovdje se sa pricom doslo do lade... meni uopste nije jasan mentalni sklop covjeka koji moze da kupi lili predlozi kupovinu lade... ako izuzmemo nivu koja bi se koristila u bespucima ili na nekom tesko dostupnom seoskom podrucju...

Sto se alfe tice ta 1.6 nije toliko losa opcija za te pare... Sto se preporuka tice u tom cjenovnom rangu ja bih uvijek preporucio ocuvanog starijeg japanca sa benzinskim motorom... mozda cak i neka vitara ili sl... mislim da je na tvom ocu da odluci sta je najbolje za njega jer ipak on kupuje auto a ne ti...
[ Wi-Fi @ 16.01.2011. 16:34 ] @
^^+1

@ donmarkone: Dobro je sto poznajes lika od koga kupujes auto, bar ces, u slucaju problema lako moci da ga nadjes (i da mu se %$#$@! familije). A caletu za pecanje neki Renault 4 (za po vuko*ebinama) za par stotina € i to bi bilo to.
[ Nocni @ 16.01.2011. 16:38 ] @
^Zasto mislis da bi trebao da trazi i da obavjestava covjeka od koga je kupio auto ako bude eventualnih kvarova?
Kakve veze taj prodavac ima sa buducim popravkama tudjeg auta?
Vozilo treba pregledati prije nego sto se kupi... Da mene neko tako zovne posto sam mu prodao auto, da mi kaze da mu se nesto na vozilu pokvarilo, makar i odma sjutra, ja bi mu rekao "nema potrebe to meni da javljas, popravljaj"...
[ Zarko Silic @ 16.01.2011. 16:40 ] @
Citat:
pri3rak: @zarko Na sta si tacno nailazio kada si obilazio auto placeve.Tj od cega svce uvozni niskobudzetni automobili pate?


Na jad i čemer.

U potrazi za jednim korektnim karavanom (nebitno proizvodjac) i od pregledanih vise desetina (mozda stotinak) vozila pronasap sam samo 2 koja bih uslovno smeo kupiti i koji, opet uslovno, lice na nesto na cemu nije previse mutljavine i prevare.

U igri su bili: alfa 156 karavan restiling JTD (croswagon je preskup), Stilo 19 jtd (mjtd), Golf 4 TDI, Focus restiling TDCI, Volvo V40 DCI (reno), Megan DCI 15 (105ks), Corolla d4d, i jos par modela u vrednosto do max 6000 eura i novijih od 2001.

Nista pametno nisam pronasao. Ne znam koliko ih placaju preeko, ali me ne bi iznenadilo da ih dobijaju za dzabe.

Posedujem Vectru iz 1993. godine koja je po svim tehnickim parametrima bolja od svih ovih koje sam pogledao i pregledao sto je neverovatno.

Mislim da nema razborite logike kupovati polovnjaka skupljeg od 6000 eura jer se za nesto veci iznos vec moze kupiti novo vozilo.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 16.01.2011. u 17:55 GMT+1]
[ Wi-Fi @ 16.01.2011. 16:52 ] @
Citat:
Nocni: ^Zasto mislis da bi trebao da trazi i da obavjestava covjeka od koga je kupio auto ako bude eventualnih kvarova?
Kakve veze taj prodavac ima sa buducim popravkama tudjeg auta?
Vozilo treba pregledati prije nego sto se kupi... Da mene neko tako zovne posto sam mu prodao auto, da mi kaze da mu se nesto na vozilu pokvarilo, makar i odma sjutra, ja bi mu rekao "nema potrebe to meni da javljas, popravljaj"...

Naravno ne za redovne popravke, vec samo u slucaju namernog prikrivanja nekog veceg kvara (s ubedjivanjem da uzme auto bez detaljne provere). Normalno, sam kupac je kriv sto je pristao na tako nesto, ali opet to ne sprecava neki verbalno-fizicki izliv neznosti. Prednosti i mane kupovine kod poznanika

@zarsilic: Ima i toga, ja znam jednog koji za svakih x (5-10) kupljenih dobije 1-2 za dz. Uz jos gomilu delova, polu-raspadnute skutere i sl. Desi se da ima ok auto u ponudi, ali mnogo cesce su "malo" udarani, "veca" kilometraza (300-400k+), 2u1 i 3u2 varijante itd.
[ pri3rak @ 16.01.2011. 17:33 ] @
Citat:
Dalje, covjek je dosao da se konsultuje u vezi alfe a ovdje se sa pricom doslo do lade... meni uopste nije jasan mentalni sklop covjeka koji moze da kupi lili predlozi kupovinu lade... ako izuzmemo nivu koja bi se koristila u bespucima ili na nekom tesko dostupnom seoskom podrucju...


Ne znam sta ti konkretno nije jasno, ali recimo sledece.Covek je jasno rekao da mu auto sluzi za 3x nedeljno po 10km.Ne znam da li postoji lada (cak i neka prepotopska 1200) koja to ne moze da uradi a da pri tome investicija u nju bude veca nego u biser iz tvog primera vitaru.Niko nije pominjao udobnost, performanse ili bila sta drugo kao neki kriterijum.

Meni nije bas najjasniji mentalni sklop coveka koji predlaze dzip wannabe nekome ko zeli samo auto za navedenu kilometrazu, a da pri tome nije ni pominjao ikakav teren.

@zarko ma jasno je meni da si ti nezadovoljan, ali je interesansnto sta si to konkretno video lose na tim kolima.Interesantno je za nauciti pa eventualno obratiti paznju :)
[ Nocni @ 16.01.2011. 17:50 ] @
^ Vitara je odlicna za sve sto je naveo... pominjalo se pecanje, ribice mogu i za tatu i za njega... mozda je jedino problem sto za malo noviju vitaru koja bi bila 2002 ili novije, treba 5-6 hiljada a ne 3-4... ali i one starije su odlicne za razliku od ruske samohotke koju ti predlazes kojoj moze da odpadne tocak odma tu na uglu... oni nisu htjeli auto koje kosta kao rezervoar benzina vec nesto za 3 ili 4.000...
Nemoj predlagati nikome da kupi ladu... mislice da ga zayebavas... ima jos jedan problemcic kod nje, ona koja ima 1.300 kubika trosi 15 litara benzina
[ pri3rak @ 16.01.2011. 18:11 ] @
Novija lada od 1300 ccm trosi 15l samo u paralelnom svemiru :) Kugla ucestano ispada samo lubenicarkama i starijim modelima. Kosta manje u nabavci i polovna i nova, odrzavanje je smejurija u odnosu na bilo sta sa lepsim imenom a sa tom kilometrazom bez vanrednih intervencija moze da je koristi prilicno dugo :) To sluzi da se od tacke A dodje do tacke B bez drugih ambicija, a posebno bez pretpostavke efikasnog susreta sa newbie sponzorusom koja ce da padne na nesto sto likom blago podseca na dzip :)

Po meni to ima jasnu ideju, ako su pare problem vozis tako nesto, ako nisu imas normalan nov auto za 10-15ke (ili i vise) i ne kupujes frankenstajna kome je neko radio generalku na casnu pionirsku, pa makar kostao i 4000e :)
[ Zarko Silic @ 16.01.2011. 18:44 ] @
Citat:
pri3rak: @zarko ma jasno je meni da si ti nezadovoljan, ali je interesansnto sta si to konkretno video lose na tim kolima.Interesantno je za nauciti pa eventualno obratiti paznju :)


147 JTD sam samo letimicno pogledao jer do detaljnog pregleda nisam ni stigao. Ono sto sam prvo uocio jeste to da ne postoji ni jedna na placu u koju mozes sesti i ukljuciti se u saobracaj vec svi do jednog zahtevaju dug boravak u servisu.

1. Polovina prekidaca ne funkcionise: ili brisaci, ili kratko dugo svetlo, ili prekidaci za otvaranje prozora (ispali iz lezista i negde se zagubilii), ili retrovizori, ili ...ili kombinacija svega toga.

2. Sediste vozaca se klima po 5 cm levo i desno (kazu nekakva plastika treba samo da se zameni, to im je boljka, a je pitam zasto je ne zamene ako je tako lako i jeftino).

3. Kuplung tezak kao kod FAPa.
4. Kad se pali vergla po 3 do 4 sec (ja sam navikao na pola kljuca jer moje vozilo staro 19 godina tako pali).
5. Volani smirglani nularicom, ili zamaskirani novom oblogom od skaja.
6. Amortizeri odavno vec losi, tj. nemaju nikakvu funkciju.
7. Menjac njanjav kao kod razdrndanog stojadina i nikad ne znas kada je ubacen i u kojoj je brzini (ja sam navikao na puter menjace).
8. Kada startujem motor sve se trese i zvekece (kazu nekakve gume i ona siva plastika, a ja pitam zasto je ne zamene ako je to?)
Ako stavim ruku na tu plastiku malo se umiri ali preterano vibrira i preterano se trese.
9. LCD info displeji ne rade (nedostaju segmenti).

Obicno tada izgubim zelju za daljim informacijama (kilometrazu ne gledam jer me ne zanima).

156 JTD nesto bolji ali jos uvek veoma losi. Mnogo toga ima sto ne valja.

Stilo je bolji i robusniji auto od Alfe, ili su ga vozili normalniji ljudi?
[ pri3rak @ 16.01.2011. 19:07 ] @
Hvala na odgovoru.Nije mi jasno ko i zbog cega kupuje takva kola.Sve pobrojano ipak i prosecan kupac lako moze da primeti.
[ Wi-Fi @ 16.01.2011. 19:12 ] @
Auu, jbt, jos ja ovog lozim da je prevarant, da uvaljuje ljudima krseve. Po ovom nabrojanom, ispade covek skroz OK...
[ DrJekyll @ 16.01.2011. 20:03 ] @
Citat:
Wi-Fi

Ne kapiram sto komplikujete - pre kupovine (tj. same isplate) kod majstora (elektricara, mehanicara), provera u SUP-u/AMS-u i to je to. Ako je ok - kupiti, ako ne - traziti dalje.


To je lepo u teoriji, al u praksi posle 3eg automobila i potrosenih 150e coveku dojadi pa uzme zgrabi bilo sta.
[ Marko_L @ 16.01.2011. 20:23 ] @
Citat:
Hvala na odgovoru.Nije mi jasno ko i zbog cega kupuje takva kola.Sve pobrojano ipak i prosecan kupac lako moze da primeti.

Radi se o mentalitetu prosečnog kupca koji je rešio da kupi "markirano" vozilo za malo para. Naime, neko ko ima budžet od 3-4 hiljade, a baš hoće VW, Mečku, BMW-a ili Audija... je odličan materijal za obradu, jer takvog uglavnom ne zanimaju neke "sitnice" na autu tipa fali retrovizor, pali iz desetog puta, malo se trese dok motor radi i slično, pogotovo kada ga prodavci ubede da se sve to može srediti lako i jeftino, zameni se neka gumica, malo se dotera čekićem i slično. Njega ponajviše interesuje da vizuealno auto izgleda kao nov, znači presvučen volan, sedišta utegnuta i po mogućstvu kožna, plastika iznutra i limarija spolja da se sijaju. Ipak on taj auto ne kupuje iz potrebe (jer da je tako, tražio bi noviji i očuvaniji auto, ali lošije marke za te pare), već da bi se pokazao pred devojkom, komšijama, prijateljima, rodbinom, i slično. Naravno, kasnije kad odveze auto kod majstora da sredi te sitnice, shvati da će ga to koštati onoliko koliko je platio auto, ako ne i više. E takvi će da kupe taj auto.
[ etjen @ 16.01.2011. 20:52 ] @
Citat:
pri3rak: Hvala na odgovoru.Nije mi jasno ko i zbog cega kupuje takva kola.Sve pobrojano ipak i prosecan kupac lako moze da primeti.


nećeš verovati, ali neverovatno je koliko ljudi neprimećuju takve stvari. Jednostavno kao da su slepi.
Inače se slažem sa zarsilicem, na placevima kod nas je prosto zapanjujuće koji se krševi prodaju.
Ja pola njih ne bih uzeo za džabe (ali ozbiljno)
[ pri3rak @ 16.01.2011. 20:55 ] @
Slazem se sa vama.Letos sam na tehnickom video lika koji je sa placa pored uzeo astru II, cija unutrasnjost izgleda izlizanije nego u iole ocuvanim automobilima sa kraja 80tih, a opet covek sija od srece ...
[ etjen @ 16.01.2011. 21:23 ] @
da ne bude baš sve tako crno - mogu da se nađu dobri automobili na placevima, jedino što su značajno skuplji.
[ Java Beograd @ 17.01.2011. 07:58 ] @
Citat:
etjen: Ja pola njih ne bih uzeo za džabe (ali ozbiljno)
A koliko su ti komada nudili za džabe ?
[ etjen @ 17.01.2011. 09:05 ] @
ne vidim čemu sarkazam,
ja stvarno pola tih automobila ne bih uzeo ni za džabe. (naravno ukoliko ne bih mogao odmah da ih prodam)

Jednostavno da bi se ti automobili doveli u prihvatljivo stanje potrebno je mnogo para, a neki i ne mogu da se dovedu u prihvatljivo stanje.
[ Java Beograd @ 17.01.2011. 09:24 ] @
Sarkazam ja stoga što ne mogu da se načudim kako ne možeš da shvatiš da svaka roba ima svog kupca, da je svaka cena određena zakonom ponude i tražnje.

Ti si kao pojedinac dostigao izvesan nivo životnog standarda. Svojom zaradom, kao i svojim poreklom, pozicioniran si na nekom nivou društvene lestvice. (Uostalom kao i svi ostali). OK, ono šta je tebi krš, fuj, bljak nekome je auto iz snova. Ciga iz mog komšiluka je prvi put kupio auto (nije bitno što je prastari jugo) i smestio svoju mladu trudnu ženu i ćerkicu i otišao sav važan kod kuma na slavu ! Za njega je Astra od 2.000 EUR auto iz snova ! Šta bre izlizano ?!
S druge strane, da kojim slučajem igraš golf u mom golf klubu sa mnom i sa mojim business prijateljima, svi bi smo te pogledali kao da si lud ako bi pomenuo da šetaš po auto placevima i gledaš polovne automobile !WTF ?!? Tamo niko ni ne zna da postoje automobili jeftiniji od 100.000 EUR. Iz tog mog golf kluba niko ne bi uzeo najnoviji Golf 6 sve i da mu ga daju za dž. Šta će mu, kad u garaži ima 2 Lexusa, 3 Ferarija, 4 Poršea, 1 Maseratija i još nekoliko SUV-a ?

Eto, zato je sarkazam.
[ Zarko Silic @ 17.01.2011. 09:52 ] @
To nije isto.

Nije isto jer razlog, ili motiv nije isti.

U jednom slucaju razlog zasto ne bi neko uzeo auto (krs) sa autoplaca je jedan vezan za tehnicku prirodu takvog vozila, a u drugom, zasto neko ne bi uzeo na primer G6 (mada ne verujem da ne bi) je sasvim drugi.

Motiv kod onog prvog je postkupovinska sexologija, a motiv kod ovog dugog je blokada u mozgu.
[ pri3rak @ 17.01.2011. 09:55 ] @
Sarkazam ti nije bas opravdan.Covek koji ne sija sa novcem, ima pravo, ali ne i racionalno opravdanje da svoj novac baci.Kupovina automobila kakve je Zarko opisao nije nista drugo do bacanje novca.
[ etjen @ 17.01.2011. 10:00 ] @
preterao si.

Ja sam rekao za sebe, a ne za druge.

Drugo, ja ih ne bi uzeo jer se oni ne isplate. Smatram da svaki auto, koliko god stari bio, treba da se vozi ispravan. A kod gomile jeftinih sa placeva, ekonomski nije isplativo dovesti ih u ispravno i sigurno stanje (neki su bili havarisani i izakani toliko da i ne mogu da se dovedu u normalno stanje, koliko god uložio).

Ja znam da će i takvi automobili imati kupca, ali je to pogrešno jer zbog čega moraš da voziš Astru ili Golfa posle 2000-te. Zar nije dovoljan neki drugi auto iz niže klase koji će biti ispravan za te pare?

Ovako kako si me ti opisao u svom komentaru i primere koje si dao sugeriše da sam snob.
A to u mom slučaju ne može biti dalje od istine.

Čak i sam vozim Modusa iako bi vrlo rado vozio Vel Satisa, ali je on preskup za održavanje i ne želim da za 10kkm imam krš jer nemam para da ga održavam kako taj auto zaslužuje

edit:
evo pretekoše me zarsilic i pri3rak
[ vladd @ 17.01.2011. 10:03 ] @
Automobil treba kupovati prema sopstvenim potrebama, i uglavnom mogucnostima.

I kao sto se doticni siromasko radovao sa Yugom, i oni sledeci sto su se oslobadjali poreza, ili kupovali automobile koji salju mocnu "poruku".

A "slanje poruke", komsijama, mladim damicama, i sl... putem vozila, je pomalo glupava igrica u zoni par hiljada evra, kada samo auto industrija, prodavci polovnjaka i delova, i ostali ucesnici, majstori razni, imaju korist od takvog "pacijenta".

Svi znamo kakav nam auto treba, najboji na svetu je sluzbeni, a realno se snalazimo

Poz
[ pri3rak @ 17.01.2011. 10:14 ] @
Kolika patologija moze postojati iza slanja poruke vozilom, se da naslutiti tek kada se vidi tjunirani cayene sa ugradjenim TNG-om :)
[ donmarkone @ 18.01.2011. 08:23 ] @
LJudi ja mnogo cenim ovaj forum :) , citam sve ali nisam hteo da se ukljucujem ponovo . Prvo ne nalazim se u diskusiji , drugo tema je skrenula maximalno u offtopic u nesto vise "mentalitet prosecnog kupca polovnog automobila" .

Ja danas idem na plac da pogledam neke automobile uzivo pa cu da iznesem utiske ovde ako uopste to ikog zanima :)
[ vladd @ 18.01.2011. 11:47 ] @
Eto, deluje da smo dezurni spameri, ali jednostavno, neke price treba ispricati nebrojeno puta, da bi se razumelo sta je trziste polovnjaka u savremenoj Srbiji. A bitan deo "trzista" su alavi i blentavi kupci, koji i opravdavaju (kriminalno, jezivo, lopovsko)ponasanje preprodavaca, sto se ne odnosi, naravno, na tebe.

Neka se nista od ispricanog ne odnosi na tebe i tvog prodavca, ali da treba da otvoris cetvoro ociju, da treba da se dobro preispitas da li si spreman na "kulturno odrzavanje" vozila, odnosno eventualne ocekivane troskove, pa kada odgovoris SEBI na ta pitanja, onda sledi nov "posao", pregled i provera konkretnog vozila, prelepe Alfe 147


Poz
[ donmarkone @ 20.01.2011. 18:45 ] @
Ljudi sta mislite o ovom autu

http://www.polovniautomobili.c...66394/rover_25_mg_zr_14_16v/#8

3200 mi trazi lik prava kilometraza je 170 k bez uradjenog velikog servisa za koji tvrdi da kosta oko 100 e .
[ Wi-Fi @ 20.01.2011. 19:03 ] @
Bezi od toga, los motor, los auto, a 170kkm je presao sigurno, samo je pitanje koliko puta
[ donmarkone @ 20.01.2011. 19:14 ] @
Onda jedino da cekam tu astru bertone :/
[ etjen @ 20.01.2011. 21:40 ] @
definitivno ne valja kao izbor, da ne ulazimo previše u pitanje zašto, ali evo ukratko:

što se tiče generalno modela - preterano redak kod nas, problem za delove (i običan Rover a ne ovaj koji nikad nisam ni video)

konkretan auto na linku - ovako sa slika se vidi da je prešao puno, + fali mu izolacija na haubi, koja je btw, prljava do j. sa unutrašnje strane, dakle bilo je nekih intervencija, verovatno neke havarije, pa je iscepana ili izgubljena...
[ zoka666 @ 20.01.2011. 22:12 ] @
rover vise ne postoji

http://hr.wikipedia.org/wiki/MG_Rover_Group
[ Milojkovic @ 20.01.2011. 23:58 ] @
Da nije plina mozda bi i mogla dase razmotri kupovina, ali auto sa plinom je definitivno promasaj.
[ donmarkone @ 20.01.2011. 23:59 ] @
Obrazlozi mi to :) ?
[ Milojkovic @ 21.01.2011. 01:25 ] @
Plin je gorivo za sporete, a tebi treba automobil.
[ Java Beograd @ 21.01.2011. 07:43 ] @
Citat:
donmarkone: Obrazlozi mi to :) ?
Polovni auto sa već ugrađenim plinom vapi i zapomaže: "Vozili su me do iznemoglosti !"
[ Milojkovic @ 21.01.2011. 09:11 ] @
Vecno pitanje koje muci mnoge glasi..."Ima li zivota automobilu posle plina"
[ Java Beograd @ 21.01.2011. 10:11 ] @
Ima, ali zavisi kakvog.

Ako imaš piljaru u centru grada, a auto ti treba da svako jutro odeš do kvantaša, natovariš gajbe i doteraš do svoje piljare - karavan (bilo koji brend) star 15 godina sa ugrađenim plinom (kupljen za 1.500 EUR) je pravi izbor. I još ako uspeš da ga registruješ naredne dve-tri godine !

Ako tražiš automobil za sebe, za opštu porodičnu namenu onda nema života posle plina.
[ pri3rak @ 21.01.2011. 12:38 ] @
Pa mislim da je rezon tu obrnut.Ako pretpostavimo da su ostali sistemi na automobilima u slicnom stanju (vesanje, kocioni ....) bitnije bi mi bilo da mi poslovni auto ne stane nego porodicni.Da li cu da zakasnim na neki krkanluk i sl. manje kosta nego gubitak vremena u poslovanju.Realno kola koja dodju sa ugradjenim plinom (a da nije fabricku ugradjivan i ona sama nova) su u proseku za zaobici u sirokom luku.
[ Zarko Silic @ 21.01.2011. 12:54 ] @
Polovno vozilo, uvezeno iz inostranstva, treba gledati da nema plin.