[ žaklina @ 19.01.2011. 14:05 ] @
ford focus 1.4 2001 god.Nakon promjene vodene pumpe ventilator od hladnjaka se brzo upali.Kazaljka temperature nakon 2km vožnje dođe na polovinu.Nakon vožnje na otvorenoj cesti konstantnom brzinom te prilikom usporavanja kazaljka naglo ode u crveno da bi se prilikom šaltanja u nižu brzinu i dodavanja gasa ponovno vratila na normalu.Prilikom rada u leru ventilator se ponaša normalno odnosno treba mu dosta vremena da se upali te se nakon određenog(kratkog) vremena i ugasi a kazaljka stoji na polovici. Promjenjen termostat i indikator temperature na glavi motora i opet isto.Dijagnostika u ovlaštenom servisu ne očitava nikakav problem.Prilikom davanja kontakta kada je motor hladan kazaljka odmah dođe do početnog bijelog polja a kada je topal(ne vruć) dođe na polovicu pa se nakon par sekundi vrati do bijelog polja.Zna li tko u čemu bi mogao biti problem?
[ cozmo_im @ 19.01.2011. 14:27 ] @
Zapusen hladnjak, vazdusni cep u sistemu hladjenja...
[ žaklina @ 19.01.2011. 14:38 ] @
>

--e0cb4e43ae63664892049a33f939
Content-Type: text/html; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

termostat mijenjan u ovla?tenom servisu i ka?u da je dobro odzra襮 i da je hladnjak ispravan<br><br>
<div class="gmail_quote">Dana 19. sije讪a 2011. 15:27 cozmo_im <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a>&gt;</span> je napisao/la:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">Zapusen hladnjak, vazdusni cep u sistemu hladjenja...<br><font color="#888888"><br>--<br><a href="http://www.elitesecurity.org/p2789678" target="_blank">http://www.elitesecurity.org/p2789678</a><br>
</font>
<div>
<div></div>
<div class="h5"><br>Prijave/odjave: <a href="http://www.elitesecurity.org/pracenje#420241" target="_blank">http://www.elitesecurity.org/p...t;/a><br><br>Ne menjajte sledece dve linije ukoliko odgovarate putem emaila!<br>
esauth:420241:f9d0acb3fdfd230c5e9c1214f5a924e2<br>Odgovor pisite *iskljucivo* ispod ove linije:<br></div></div></blockquote></div><br>

--e0cb4e43ae63664892049a33f939--
[ Nocni @ 19.01.2011. 14:58 ] @
Kabal od senzora temperature koji ste mijenjali na glavi motora vjerovatno dira do kablova od svjecica i onda se desava da kazaljka ludi na odredjenim obrtajima... Treba taj kabal od senzora plasticnim stezakljkama zakaciti za crijevo od goriva tako da ne dira visokonaponske kablove nikada... onda isprobati i vidjeti je li problem sa skakanjem kazaljke nestao...
P.S. Ne vjeruj ovlascenim serviserima nikada... ovakvi "kavarovi" su njima van domasaja i ne mogu ih rijesiti jer treba ukljuciti logiku a oni su samo monteri djelova