[ Stoj @ 08.02.2011. 21:32 ] @
Reno je u novu lagunu ubacijo motor od 1500 kubika dizel ,a Golf 6 od 1400 kubika benzinca.Ja smatram da su to preslabi motori za ova vozila i da su možda jedino dobri za gradsku vožnju i povremene izlaske na kraće otvorene relacije.Za neka duža putovanja mislim da su preslabi.Šta vi mislite?
[ sasa022 @ 09.02.2011. 05:40 ] @
1.5dCi isporucuje 95KS za Lagunu,1.4 80KS za Golfa - to je sasvim dovoljno za laganu voznju...
Ko voli jace/brze i moze/zeli da plati moze da bira snaznije motore.
[ vladd @ 09.02.2011. 08:34 ] @
Mislim da taj 1.5 Dci isporucuje 110 ks za Lagunu.

Ali, dobro se secam kada je Laguna ugledala svetlo dana(tada nije bila popularna, kao danas), otprilike ceo auto svet, na celu sa lajavim novinarima se slozio da je motor 2.0 na granici za tu tezinu(1,4T), da bi taj auto bi bas kako treba. Istina, 2.2Dci, kojeg su smatrali za pravi izbor, je tada imao 110PS, i 320Nm..

1.4, bez TSI ili TFSI, tzv trendline je odlican izbor za auto, samo mislim da u nemackoj zive, rade i konstruisu automobile, recimo eskimi, ili slican narod sa vekovnim iskustvom u auto industriji..
Ili je sve to danak zelenoj mafiji, svetskoj krizi, i kojekakim "stednjama" goriva.

Ali, do pre par decenija, cela planeta se lepo vozila sa 60-90KS, i nisu se (puno) zalili

Poz
[ etjen @ 09.02.2011. 08:57 ] @
Citat:
vladd:

Ali, do pre par decenija, cela planeta se lepo vozila sa 60-90KS, i nisu se (puno) zalili:)

Poz


a kod nas do pre jedne decenije. Automobili sa preko 100 konja su bili skoro retkost.

Naravno da je dovoljno dci 100-110 konja za Lagunu, nema sportske performanse ali verujem da lepo ide

Golf verovatno sa 1.4 ide lošije a i troši dosta jer ipak nema dovoljno snage. Da je dizel OK, ne bi mu ni trebala nešto veća snaga, ali ovako je verovatno preveliki trošadžija.

edit:
samo da napomenem:
Ono što mislim da je problem kod 1.5 dci od preko 100 konja je da je preterano opterećen (naročito u teškim kolima) i verujem da mu je radni vek znatno manji od npr 1.9 i većih

[Ovu poruku je menjao etjen dana 09.02.2011. u 10:39 GMT+1]
[ goat @ 09.02.2011. 18:08 ] @
1.4 u WV 6 i troši mnogo!????... . sa tih tričavih 80ks taj golf loše ide.... razvija bednih 165km/h!... malo li je?.... mnogo troši na otvorenom putu, pri umerenoj vožnji 6l/100km... mnogo li je?

.....e sada ako neko vozi u stilu gas i kočnica na patosu... to je problem do slabe glave, a ne slabog motora....

.... ubacivanjem tih "preslabih" motora u reno lagunu i G6 su se fabrike odlučile verovatno da bi sebe uništile na ovdašnjem tržištu na kome caruju modeli samo preko 150ks jer se svaki drugi ovde zove Šumaher ili Fanđo ili su mu oni neki srodnici, kome ne može niko prodati mOOda za bubrege....

.... ne stvarno ako automobil nema 200ks i ne ide bar 250 na sat to nije automobil...

[Ovu poruku je menjao goat dana 09.02.2011. u 19:18 GMT+1]
[ Stoj @ 09.02.2011. 19:45 ] @
Neki ovde misle da sam ovu temu postavio zbog toga što sam trkač pa mi ovi motori slabi.Ne radi se o tome nego sam baš mislio dali ovi motori imaju smisla u tim kolima i koliki im je vek i potrošnja goriva?Znam da Golf 1.4 puno troši jer je slab i onda mora da se gazi da bi se iole pristojno vozio.Verovatno da je i kod lagune slična situacija ali ona je ipak štedljiv auto.Neznam samo koliki im je vek?Onaj ko ide često na dalja putovanja mora da ih forsira ako bi recimo držao neki prosek između 120 i 150 km na sat ,što je pristojna i standardna vožnja na evropskim auto putevima.A šta ako još imate i krovni prtljaznik i plus četri osobe.Za svakodnevnu vožnju i lične potrebe mislim da su dovoljni ovi motori.
[ etjen @ 09.02.2011. 19:58 ] @
i jedan i drugi mogu bez problema da se voze od 120-150km/h, sa tom razlikom što će Golf trošiti mnogo više od Renoa, i to iz razloga koje si naveo...

Ne znam koje su težine, ali je dizel sigurno ubedljiviji u među-ubrzanjima od tog Golfa.

Taj 1.5 dci je odličan motor sa veoma malom potrošnjom, ali ipak mislim da ne može biti dugotrajan u teškom vozilu. (a i poprilično je ''nasviran''-110 konja a ima ih istih sa 70 konja)
Moja pretpostavka je max nekih 200kkm i to mu je to...
[ goat @ 10.02.2011. 21:07 ] @
baš se pitam zašto niko do sada nije rekao konstruktorima i menadžerima Reno-a i WV-a da se u EU vozi između 120-150km/h i da džaba prave te automobile sa "preslabim" motorima koji previše troše i koji mogu jedva prebaciti 200kkm !???

... cccc.... e stvarno dokle je svet otišao...

[ Nocni @ 10.02.2011. 21:53 ] @
Rekao bi covjek po vasoj prici kao da je reno prvi put ugradio 1.5 dci motor u auto... Ugradjivan je u Grand Senic II koji je tezi od te lagune a imao je od 86 do 106 konja u novijim verzijama...
Ima i tezih vozila sa tom ili manjom snagom pa voze ljudi godinama... npr. micubisi pajero recimo dugacki 2.5 tdi ima 100 konja

Sto se tice golfa on jeste slabiji jer nema dovoljno snage na pocetku gasa... nije dobar izbor za Crnu Goru ali za Vojvodinu npr. sasvim pristojno se moze voziti cak nece ni trositi mnogo po ravnom...
[ etjen @ 10.02.2011. 22:42 ] @
Citat:
Nocni: Rekao bi covjek po vasoj prici kao da je reno prvi put ugradio 1.5 dci motor u auto... Ugradjivan je u Grand Senic II koji je tezi od te lagune a imao je od 86 do 106 konja u novijim verzijama...
Ima i tezih vozila sa tom ili manjom snagom pa voze ljudi godinama... npr. micubisi pajero recimo dugacki 2.5 tdi ima 100 konja

.


pa to je to. Pajero ima 2500 kubika i ''prostora'' za opušten rad koliko hoćeš.

1.5 dci je male zapremine za tu punu snagu od 110 konja koliko ima nova Laguna. Kažem da isti taj motor postoji i u izvedbi od 70 konja (u stvari postoji u više snaga) ali je taj najjači.

Negde mora platiti danak. Moje mišljenje je da je to u trajnosti.
Laguna je pozamašan auto. Sigurno dobro izolovan, stabilan i udoban. Vuče čoveka da ga malo više zgazi a i da ne primeti. Motor od 1500 kubika sa svojim maksimumom koji se u tom vozilu često koristi, po meni, ne može trajati ko zna koliko.