[ cozmo_im @ 09.02.2011. 14:59 ] @
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=491628

Za Toyotin opoziv krivi vozači
Američka nacionalna agencija za sigurnost u saobraćaju (NHTSA) i NASA ustanovile su da Toyotini automobili nisu imali elektronske manjkavosti, već su vozači greškom pritiskali gas umesto kočnice.

Nakon desetomesečnog istraživanja u kom je provereno 280.000 Toyotinih softvera, ove agencije došle su do saznanja da su za iznenadno ubrzanje vozila krivi vozači koji su pritiskali gas umesto kočnice.

Dve agencije su ispitale 3.054 pritužbe na japanska vozila koja su imala problem sa nenadanom akceleracijom.

Zbog ovog problema, kao i zbog onog sa "lepljivom" papučicom gasa, Toyota je 2010. godine sa svetskog tržišta povukla više od deset miliona vozila.

Iz NHTSA-e ističu da je jedini problem koji su uočili vezan za predebele podne prostirke za koje papučica gasa, teoretski, može da zapne.

"Ne postoji nikakva elektronska manjkavost koja može izazvati neočekivano ubrzanje Toyotinih vozila", kratko i jasno je rekao ministar saobraćaja Ray LaHood.

Resena misterija, ja sam onoliko piskarao po forumima ali svi odmah satanisali Toyotu.

Toyoti SVAKA CAST sto je sve ovo istrpela i ostala No.1
[ Milojkovic @ 09.02.2011. 18:45 ] @
Hm ne bih da kvarim veselje Toyotoljubcima koji gorepomenutu brane do poslednje kapi krvi , ali ipak moram primetiti da tu ima mnogo kontradiktornosti.
Dakle kao prvo ,zar je moguce da je bilo toliko "neznalica za volanom" i gle cuda svi su vozili bas Toyote.

Kao drugo jos cudnije svi su se skrndeljali sa istim tako sto su umesto kocnice stiskali pedalu gasa.

Trece i najcudnije agencije ( nepotkupljive al malo sutra) stale su oz onog ko ima vise love i rekose da su vozaci gresili u rutinskoj operaciji koju su do tada izveli ko zna koliko puta i koja se nije menjala od postanka automobilske industrije.
Dakle pedale gasa i kocnice su se uvek stiskale isto i u istim situacijama a fabrika koja stancuje automobile kao konzerve menjajuci tehniku i elektroniku iz dana u dan nije pogresila.

Dakle smrdi do neba al ima i tu pravde, "troskak" za Nasu i onu " nacionalnu " agenciju ce na kraju krajeva platiti kupci Toyotinih automobila.

Ima nesto cudno kod ovih novih zanesenjaka i zaludjenika koji su skloni da padnu pod uticaj veste indoktrinacije a to je da sto ih vise gazis i pljackas oni te vise cene.
[ cozmo_im @ 09.02.2011. 19:04 ] @
Milojkovicu idi na NHTSA sajt i raspitaj se sta je NHTSA i NTSB pa onda deli misljenje.

Naslov na B92 je malo glup, odnosno nije tacan. Treba PAZLJIVO procitati zvanicno saopstenje.

Inace da nema NHTSA i NTSB-a broj nesreca i zrtava u automobilima, vozovima, brodovima, avionima i sl bi bio VISE STOTINA puta veci. Oni su vrlo PRECIZNE institucije koje se bave bezbednoscu transporta ne samo u USA nego i sirom planete. Proizvodjaci vozila, vazduhoplova i drugih transportnih sredstava su u USA DUZNI da sprovode njihove preporuke. Sto se tice istraga, vrlo su nezavisni, detaljni i analiticni.

Niko ovde ne optuzuje vozace (kazem, B92 ima glupe naslove i prevode nekad). Uostalom ovde imate sve.

http://www.nhtsa.gov/UA

http://www.nhtsa.gov/PR/DOT-16-11

U.S. Department of Transportation Releases Results from NHTSA-NASA Study of Unintended Acceleration in Toyota Vehicles


DOT 16-11
Tuesday, February 8, 2011
Contact: Olivia Alair
Tel: (202) 366-4570

WASHINGTON, DC -- The U.S. Department of Transportation released results from an unprecedented ten-month study of potential electronic causes of unintended acceleration in Toyota vehicles. The National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) launched the study last spring at the request of Congress, and enlisted NASA engineers with expertise in areas such as computer controlled electronic systems, electromagnetic interference and software integrity to conduct new research into whether electronic systems or electromagnetic interference played a role in incidents of unintended acceleration.

NASA engineers found no electronic flaws in Toyota vehicles capable of producing the large throttle openings required to create dangerous high-speed unintended acceleration incidents. The two mechanical safety defects identified by NHTSA more than a year ago – “sticking” accelerator pedals and a design flaw that enabled accelerator pedals to become trapped by floor mats – remain the only known causes for these kinds of unsafe unintended acceleration incidents. Toyota has recalled nearly 8 million vehicles in the United States for these two defects.

U.S. Transportation Secretary Ray LaHood said, “We enlisted the best and brightest engineers to study Toyota’s electronics systems, and the verdict is in. There is no electronic-based cause for unintended high-speed acceleration in Toyotas."

In conducting their report, NASA engineers evaluated the electronic circuitry in Toyota vehicles and analyzed more than 280,000 lines of software code for any potential flaws that could initiate an unintended acceleration incident. At the Goddard Space Flight Center in Maryland, NASA hardware and systems engineers rigorously examined and tested mechanical components of Toyota vehicles that could result in an unwanted throttle opening. At a special facility in Michigan, NHTSA and NASA engineers bombarded vehicles with electromagnetic radiation to study whether such radiation could cause malfunctions resulting in unintended acceleration. NHTSA engineers and researchers also tested Toyota vehicles at NHTSA’s Vehicle Research and Test Center in East Liberty, Ohio to determine whether there were any additional mechanical causes for unintended acceleration and whether any of the test scenarios developed during the NHTSA-NASA investigation could actually occur in real-world conditions.

"NASA found no evidence that a malfunction in electronics caused large unintended accelerations," said Michael Kirsch, Principal Engineer at the NASA Engineering and Safety Center (NESC).

While NASA and NHTSA have identified no electronic cause of dangerous unintended acceleration incidents in Toyota vehicles or any new mechanical causes beyond sticking pedals and accelerator pedal entrapment, NHTSA is considering taking several new actions as the result of today’s findings, including:

Propose rules, by the end of 2011, to require brake override systems, to standardize operation of keyless ignition systems, and to require the installation of event data recorders in all passenger vehicles;
Begin broad research on the reliability and security of electronic control systems;
Research the placement and design of accelerator and brake pedals, as well as driver usage of pedals, to determine whether design and placement can be improved to reduce pedal misapplication.
NHTSA and NASA will also brief the National Academy of Sciences panel currently conducting a broad review of unintended acceleration and electronic throttle control systems on the reports released today.

“While today marks the end of our study with NASA, our work to protect millions of American drivers continues,” said NHTSA Administrator David Strickland. “The record number of voluntary recalls initiated by automakers last year is also very good news, and shows that we can work cooperatively with industry to protect consumers."

Based on objective event data recorder (EDR) readings and crash investigations conducted as part of NHTSA’s report, NHTSA is researching whether better placement and design of accelerator and brake pedals can reduce pedal misapplication, which occurs in vehicles across the industry. NHTSA’s forthcoming rulemaking to require brake override systems in all passenger vehicles will further help ensure that braking can take precedence over the accelerator pedal in emergency situations. The ongoing National Academy of Sciences study, which will examine unintended acceleration and electronic vehicle controls across the entire automotive industry, will also make recommendations to NHTSA. The NAS study was launched in spring 2010 alongside the NHTSA-NASA investigation and will be finalized later in 2011.

In 2009 and 2010, Toyota recalled nearly eight million vehicles as part of the sticky pedal and pedal entrapment recalls. Toyota also paid $48.8 million in civil penalties as the result of NHTSA investigations into the timeliness of several safety recalls last year. Across the industry, automakers voluntarily initiated a record number of safety recalls in 2010.

P.S. Kao sto vidis ne odnosi se samo na Toyotu (BOLDIRANI DELOVI citata).
[ Zarko Silic @ 09.02.2011. 19:19 ] @
Citat:
cozmo_im:
da su za iznenadno ubrzanje vozila krivi vozači koji su pritiskali gas umesto kočnice.



Jel ovo neka komendija?

Odavno nisam cuo ovakav biser.


http://www.youtube.com/watch?v=QbcyImsDo1w


... da li to znaci da i posle popravke vozaci mesaju noge.

P.S. Ako oni sami kazu za su problem resili (sto znaci i priznali da postoji), otkud sad to da problema nije ni bilo?

Pre ce biti da je nesto drugo po sredi.


Ali ajd,
ako su vec debeli Amerikanci pomesali noge, otkud to da se virus preneo i u Evropu

http://www.tportal.hr/lifestyl...om-gasa-zahvatio-i-Europu.html

[ Milojkovic @ 09.02.2011. 19:29 ] @
Eto bas im ne verujem da su toliko nezavisni i da ne vole novac.
Mogu oni sad da se iz petnih zila upinju i pricaju sta god zele ali ja sa ipak siguran da su pogesili ali su izracunali da im je isplativije platiti agencije das okrive vozace nego d ataj isti novac daju ostecenim vozacima.
Previse sam mator da bih verovao u bajkovite crno bele price.Kombinacije "dobar pandur i los pandur "od kojih te jedan ne bije a drugi ti usi zavrce ,znas kod mene ne igraju odavno.
Istina odavno ne zivi na ovoj palneti a pravde nema od postanka ljudske vrste.Moj otac ima uzrecicu da tamo gde se broje novci i gde se gace skidaju tu se o postenju ne divani.
Kad sam deran bio zatekao sam se u vrlo cudnoj situaciji da cujem razgovor advokata i coveka kod koga su pronasli kradeni automobil isecen u delove .Advokat je tom liku trazio dvostruko vecu vrednost za "uslugu" da ga spase procesa nego sto su kostala dva nova takva automobila.
Iseceni automobil te daleke 1991 bio je VW Dzeta i pripadao je nekom trgovackom putniku koji je uz pomoc kojekakvih veza i vezica bukvalno naterao lokalnu policiju da sa njim odu na lokaciju za koju je dobio dojavu da mu se nalazi njegov tada skoro nov automobil.Automobil je pronadjen sve onako sa akterom price koji ga je panglovao sa brusilicom.
Dakle sve je bilo tu.Covek je zahtevao da mu taj lik kupi nov automobil ali je ovaj rekao da mu ga nece kupiti nikada ni po koju cenu.Da ne duzim pricu poenta je bila ta kad sam mu ja rekao da treba da kupi automobil coveku i da ga skine sa vrata jer je to jeftinije nego da advokatu dajet toliki novac, On me je pogledao kao da sam pao sa Marsa.
Dan danas se secam njegovih reci...."Da li si ti normalan, pa sta bi se onda desilo, svi oni kojima sam isekao automobile i koji sumnjaju na mene dosli bi da tarze svoje. Bolje da ja ovako dam advokatu nego da njega obestetim.On nema love kao ja da se nateze po sudovima samnom,.Ako treba deset godina ima da se tuzim i placam sudije i advokate deset godina cu da se borim ali mu necu dati nista.
[ cozmo_im @ 09.02.2011. 19:39 ] @
Zarko NE CITAJ naslov sa B92 vec ZVANICAN izvestaj NHTSA.

Tu sve lepo pise i niko nigde ne pominje taj bombastican prevod B92.

Da skratim:

NASA engineers found no electronic flaws in Toyota vehicles capable of producing the large throttle openings required to create dangerous high-speed unintended acceleration incidents.

Dalje:

"The two mechanical safety defects identified by NHTSA more than a year ago – “sticking” accelerator pedals and a design flaw that enabled accelerator pedals to become trapped by floor mats – remain the only known causes for these kinds of unsafe unintended acceleration incidents. "

Dalje:

U.S. Transportation Secretary Ray LaHood said, “We enlisted the best and brightest engineers to study Toyota’s electronics systems, and the verdict is in. There is no electronic-based cause for unintended high-speed acceleration in Toyotas."

In conducting their report, NASA engineers evaluated the electronic circuitry in Toyota vehicles and analyzed more than 280,000 lines of software code for any potential flaws that could initiate an unintended acceleration incident. At the Goddard Space Flight Center in Maryland, NASA hardware and systems engineers rigorously examined and tested mechanical components of Toyota vehicles that could result in an unwanted throttle opening.

OBRATITE PAZNJU NA DETALJE ISPITIVANJA:

At a special facility in Michigan, NHTSA and NASA engineers bombarded vehicles with electromagnetic radiation to study whether such radiation could cause malfunctions resulting in unintended acceleration. NHTSA engineers and researchers also tested Toyota vehicles at NHTSA’s Vehicle Research and Test Center in East Liberty, Ohio to determine whether there were any additional mechanical causes for unintended acceleration and whether any of the test scenarios developed during the NHTSA-NASA investigation could actually occur in real-world conditions.

"NASA found no evidence that a malfunction in electronics caused large unintended accelerations," said Michael Kirsch, Principal Engineer at the NASA Engineering and Safety Center (NESC).

Ko god dovede ovo u sumnju smatram da NEMA POJMA o automobilima.

Dalje zakljucci:

Propose rules, by the end of 2011, to require brake override systems, to standardize operation of keyless ignition systems, and to require the installation of event data recorders in all passenger vehicles (DAKLE ZA SVA VOZILA KOJA POSTOJE U USA)

Research the placement and design of accelerator and brake pedals, as well as driver usage of pedals, to determine whether design and placement can be improved to reduce pedal misapplication. (verovatno su na ovo mislili kad su napisali da su vozaci krivi, na nasim vestima).

Based on objective event data recorder (EDR) readings and crash investigations conducted as part of NHTSA’s report, NHTSA is researching whether better placement and design of accelerator and brake pedals can reduce pedal misapplication, which occurs in vehicles across the industry. NHTSA’s forthcoming rulemaking to require brake override systems in all passenger vehicles will further help ensure that braking can take precedence over the accelerator pedal in emergency situations. The ongoing National Academy of Sciences study, which will examine unintended acceleration and electronic vehicle controls across the entire automotive industry, will also make recommendations to NHTSA. The NAS study was launched in spring 2010 alongside the NHTSA-NASA investigation and will be finalized later in 2011.

Kao sto vidite istraga je sveobuhvatna i ne obuhvata samo Toyotina vozila.

Svaki dalji odgovor na ovu temu koji vodi u pravcu rekla-kazala je smesan jer ne postoji nijedna cinjenica koja moze da ospori rad NHTSA agencije zasluzne za bezbednost vozila kakvu danas poznajemo.

Kao sto znate, kada sam radio u saveznoj komisji za ispitivanje vazduhoplovnih nesreca, usko smo saradjivali sa pandanom NHTSA u avijaciji - NTSB. Da nije njih, avio saobracaj bi bio kao u banana republikama. Isto vazi za NHTSA samo za automobile.

[ vladd @ 09.02.2011. 19:40 ] @
Meni se cini da necemo saznati finalnu, pravu istinu. Ocigledno je strucno finisiran epilog.
Da li je masa nesposobnih, lako je za poverovati. Da li postoji malo manja masa nesposobnih, i sledeca masa onih koji bi da profitiraju u guzvi, takodje je moguce.
Da Toyota nije maciji kasalj, to znamo, da imaju velika sredstva za razne akcije, imaju, a naci ce jos i vise...

Kenedija je ubio Li Harvi Osvald

Poz
[ cozmo_im @ 09.02.2011. 19:42 ] @
@Milojkovicu, tezak si spamer.

Da nema NHTSA i dalje bi planetom vozili automobile bez serva, airbagova, ABS i ESP uredjaja i automobili ne bi bili bezbedni kakvi jesu danas.

NHTSA i NTSB SU NAJZASLUZNIJE AGENCIJE za bezbednost saobracaja kakvu danas poznajemo, jer ne rade samo u USA vec sirom planete zarad povecanja bezbednosti i smanjenja smrtnih slucajeva i nesreca.

Radeci sa NTSB-om, znam koliko su svi detaljni, precizni I NE Je.u pritiske sa bilo koje strane! Cak su se suprotstavljali federalnim vlastima zarad povecanja bezbednosti u transportu.
[ Milojkovic @ 09.02.2011. 19:49 ] @
Vlastima su se suprostavili jer svaka vlast slabo placa za razliku od dobrostojece privatne kompanije Toyota.
Svaka im cast na izboru znaju oni ko ima love i sa kim treba muvati.
[ etjen @ 09.02.2011. 20:45 ] @
iako nemam neko posebno mišljenje koje tu potplaćen, a ko ne, i ko je u pravu, a ko ne, moram da primetim jednu stvar.

Garantovano je nakon prvog objavljivanja priče za grešku u gasu, od tih 3000 i kusur prijavljenih slučajeva, 3000 bilo lažno kako bi pokupili neku kintu na odštetu

Ameri su poznati po tome, pa se lagano prenelo i na Evropu...

Mislim da je to svima vrlo jasno, al se nekako zaboravlja u argumentima
[ cozmo_im @ 09.02.2011. 20:56 ] @
Citat:
Milojkovic: Vlastima su se suprostavili jer svaka vlast slabo placa za razliku od dobrostojece privatne kompanije Toyota.
Svaka im cast na izboru znaju oni ko ima love i sa kim treba muvati.


Kakve se nebuloze necu procitati na forumu....

Prvo malo se raspitaj sta su NHTSA i NTSB pa onda oceni njihov rad.

To je kao kad bih ja sad rekao Airbus ili Boeing su potplatili NTSB da cuti o uzrocima avio nesreca (a Boeing i Airbus imaju novca kod 50 Toyota).

Zato, prvo se malo informisi pa onda pisi.

[ jnk @ 09.02.2011. 21:10 ] @
Pa ok problem je bio sa patosnicama i to je tojota u jednom trenutku priznala kolko se sećam? Nove tojote(hilux npr) nemaju mogućnost fixiranja patosnice i skroz mi zvuči realno da se dešavalo da patosnica zaglavi gas. To što su ti vozači bili malo nesnalažljivi pa nisu uspeli da je iščupaju ili šta već uopšte ne opravdava tojotu za takav propust. Taj sistem mora biti idiot proof i to što nije elektronika bila kriva nimalo ne umanjuje krivicu.
[ Ivan Dimkovic @ 09.02.2011. 21:27 ] @
Ne vidim sta je ovde "sumLJivo" - NHTSA je nasla da nije bilo ELEKTRONSKIH problema, sto je vrlo verovatno tacno.

To i dalje ne znaci da Tojota nije kriva za prodaju automobila sa neodgovarajucim patosnicama. I patosnice su deo automobila, to ni malo ne smanjuje propust u kontroli kvaliteta - jedino mozda Tojotinim fanovima to izgleda kao manji problem nego da je problem bio u elektronici.

Dajke nema nikakve zavere.
[ Zarko Silic @ 09.02.2011. 22:18 ] @
Citat:
cozmo_im: Svaki dalji odgovor na ovu temu koji vodi u pravcu rekla-kazala je smesan jer ne postoji nijedna cinjenica koja moze da ospori rad NHTSA agencije zasluzne za bezbednost vozila kakvu danas poznajemo.





Citat:
Naime, Bloomberg citira dokumente koji pokazuju da su Christopher Tinto, nadležan za Toyotine regulatorne poslove u vašingtonskom uredu kompanije, i njegov suradnik Christopher Santucci uspjeli uvjeriti National Highway Traffic Safety Administration da ograniče istrage o modelima Camrys i Solaras još 2002. i 2003. godine. Oba Christophera u Toyotu su došla neposredno iz te vladine agencije, prvi 1994. a drugi 2003. godine. Naime, na vidjelo su izašli dokumenti s jednog sudskog spora u Michigenu koji ukazuju na to da su ti zaposlenici Toyote možda utjecali na odluke agencije koja je u nekoliko navrata istraživala pritužbe vlasnika Toyotinih vozila, uključujući i pritužbe u vezi s papučicom gasa. Naime, u razdoblju između 2003. i 2010. agencija je pokrenula osam istraga u vezi s tvrdnjama o nekontroliranom ubrzanju na Toyotinim vozilima. Tri su istrage završile povlačenjem vozila zbog podnog podloška, a pet ih je obustavljeno, što znači da NHTSA tada nije pronašla dokaze o nedostacima.


http://www.seebiz.eu/cg/kompan...ti-svojih-vozila%3f,68483.html





[ Milojkovic @ 10.02.2011. 00:37 ] @
Ovo je ono o cemu ja pricam a izvuceno je iz teksta koji prethodno nisam procitao dakle ...."Toyota je možda jedina velika kompanija koja je zaposlila ljude neposredno iz same agencije." kh kh kh.....rece li ja da su debelo podmazali tamo gde treba da se vozaci proglase tupadzijama koje stiskaju gas umesto kocnice.Dakle nije kriva alektronika, cak ni patosnice, ma krivi su oni sto ne umeju da voze Toyote.E zato sutra idem teci da trljam nos
[ vaske2 @ 12.02.2011. 16:59 ] @
NHTSA istražuje Volkswagenove pumpe goriva


Po izveštaju Detroit Njuza, NHTSA je pokrenula istragu u vezi sa Volkswagenovim pumpama goriva. „Čuvena“ američka administracija zadužena za saobraćaj je objavila da su trenutno „pod lupom“ 97,272 Volkswagenova i Audijeva „dizelaša“, nakon 160 žalbi u vezi sa dotičnim problemom. NHTSA je izvestila da je kod otprilike polovine žalbi kvar rezultirao sa zaustavljanjem rada motora koji nije mogao biti restartovan. Ipak, nije bilo nezgoda povezanih sa ovim slučajevima.
Istraga pokriva modele Golf 2010, Jetta 2009-2010 i Audi A3 2010.
U VW-u su reagovali sa izjavom da je problem sa pumpama goriva izazvan zbog dizel goriva koje je u sebi sadržalo benzin. Kompanija je sugerisala da čak i mala količina benzina pomešana sa dizelom može da izazove prestanak rada pumpe. Nažalost, za vlasnike koji imaju upravo takav slučaj neće biti pokrivanja štete bez obzira što su u garantnom roku.
U međuvremenu, Volkswagen je informisao NHTSA u vezi sa 120 slučajeva sipanja pogrešnog goriva, s tim što su se neki desili kod ovlašćenih servisera.
[ Ivan Dimkovic @ 12.02.2011. 18:52 ] @
Ista prica je i sa BMW-om i cuvenim HPFP failure-om (High Pressure Fuel Pump) na N54 motorima ugradjivanim u *35i modele - isto su bili istrazivani ali je NHTSA donela odluku da vozila ne predstavljaju opasnost.

Svi ti problemi sa pumpama u USA dolaze od losijeg kvaliteta goriva u poredjenju sa EU - a tek od pre par godina se u USA izvozi vise evropskih vozila sa modernim direktnim ubrizgavanjem, gde su elementi vrlo osetljivi na kvalitet goriva.

To je mozda za nauk EU proizvodjacima - treba jednostavno u vozila namenjena USA da guraju motore pretprosle generacije, a da nedostatak snage onda kompenzuju vecom zapreminom - bas kao sto se i radi u USA :-)

Amerima i ovako i onako nije bitno - posto im je benzin drasticno jeftiniji nego u Evropi... sve te inovacije u pogledu ubrizgavanja imaju smisla u Evropi gde ce I4 motori zameniti stare V6, a V6 stare V8 bez gubitka u izlaznoj snazi.
[ Zarko Silic @ 12.02.2011. 19:09 ] @
Ocigledno da ce haljkavi Ameri morati da menjaju navike

ako zele da voze sprave.
[ Milojkovic @ 12.02.2011. 19:46 ] @
I dalje tvrdim da je Toyota muvala na veliko i potplacivala sve te agencije.
[ vladd @ 12.02.2011. 19:54 ] @
Tvrdi, tvrdi, samo uporno.
Kada te dohvate iz Toyote, i krenu da naplacuju narusavanje lepote i imidza, tvrdis nesto bez dokaza, valjda ce par bubrega pokriti trosak

Poz
[ Nocni @ 12.02.2011. 20:07 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: sve te inovacije u pogledu ubrizgavanja imaju smisla u Evropi gde ce I4 motori zameniti stare V6, a V6 stare V8 bez gubitka u izlaznoj snazi.


"I4" bi valjda trebalo u ovoj prici da je "R4", odnosno redni motor sa 4 cilindra...vag grupa je imala jos i "VR6" a to je je "V" motor ali sa jednom glavom pa je znaci i "V" i redni, i zato nosi tu oznaku, imao je jos i "W12" a to su u stvari 2 ta "VR" motora spojena na jednu radilicu... jedino je taj "I" motor sporan...

Postojali su u USA moderni CR dizeli odavno... pogotovo kad je mercedes u pitanju... Problem je u samim nemarnim amerikancima koji ce u tdi da uspu super benzin i da se onda cude kad se nesto pokvari... Normalno je da crkne i pumpa a i dizne posle odredjenog (kraceg) vremena ako ste cr dizela vozili na bezolovni... moze da pukne klip ili sto sta drugo od kvarova da se desi... Kada je obrnuta situacije da se u benzinca uspe nafta... moze da dodje takodje do problema, narocito sa katalizatorom... ali kvarovi su mnogo manji...

Po meni je ispravno sto Audi nece da prihvati te kvarove na pumpama cak ni u garanciji... onaj ko je usuo pogresno gorivo treba da plati popravku... Ako je to bas ucestala pojava onda su vlasnici benzinskih pumpi ti koji ce da placaju...



[ Milojkovic @ 12.02.2011. 20:16 ] @
Toyota je uhvacena u lazi i sad tonu sve dublje (poput onih koji ovde sve vreme to pokusavaju da opravdaju) .
Izgelda su oni ti koji umesto kocnice pritiskaju pedalu gasa.
[ Ivan Dimkovic @ 12.02.2011. 20:21 ] @
@Nocni - yep I4 je R4 (Inline kao Redni) ;-)

@Milojkovic - Tojota jeste napravila neke greske:

- Lose patosnice
- Pri pritisnutoj kocnici i gasu je vozilo i dalje islo napred

I za te propuste su iskesirali odstete, povukli automobile i popravili greske.

Bas ono sto se od proizvodjaca i ocekuje.

Sad, ne znam sta bi vise od toga pa trebalo da rade... NHTSA je samo nasla, sasvim logicno, da u samoj elektronici motora nema nicega sporno, sto jeste tacno.
[ Zarko Silic @ 12.02.2011. 20:22 ] @
A mozda su Toyotasi pokupovali Folcvagene pa i namerno kvare
[ Milojkovic @ 12.02.2011. 20:32 ] @
Bice da je to u pitanju resili i oni da se malo provozaju u pravim automobilima.
[ Zarko Silic @ 12.02.2011. 20:37 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic:  NHTSA je samo nasla, sasvim logicno, da u samoj elektronici motora nema nicega sporno, sto jeste tacno.


Niko i nije sumnjao u elekroniku motora. Ona kod ovih kamikaza Toyoti ocigledno radi i previse dobro.

Problem su kocnice i logika vezana za metode zaustavljanja. Oni imaju problema sa algoritmom, a ne sa radom samog motora.

http://www.youtube.com/watch?v=FT07_JbnKWQ&feature=related
[ Nocni @ 12.02.2011. 20:49 ] @
^Dobra je ova toyota avalon sa filma... i bez pedale gasa je duplo bolja od te dzete...
[ Milojkovic @ 12.02.2011. 20:55 ] @
Zasto im neko ne javi da su izgubili rat i da vise ne treba da prave automobile za kamikaze.
[ Zarko Silic @ 12.02.2011. 21:18 ] @
Ti ces Milojkovicu, ocigledno uci u konflikt sa tetkim krofnama.
[ Milojkovic @ 13.02.2011. 00:01 ] @
Nadam se samo da teca nece ovo da procita,u tom slucaju zakonom zagarantovan nedeljni rucak kod tetke mi propade.