[ vaske2 @ 14.02.2011. 17:15 ] @
Razmisljam se ovih dana o kupovini novog auta.Posto se ova 2 modela nalaze trenutno na akcijama da li pazariti sada ili cekati sajam.
http://www.hyundai.co.rs/cms/view.php?id=533
Hyndai je bio na akciji do kraja Januara ali se jos uvek moze kupiti po ovoj ceni,dok se ford isporucuje tek u Aprilu...
http://www.totalcar.rs/ford-fo...-akciji-za-9-990-evra-2011-02/
Oprema je slicna s tim sto je kod Hyndaija ipak za nijansu bogatija.Ford mi deluje kao malo ozbiljniji auto ali je motor od 80 ks za razliku od Hyndaijevih 109ks pa se plasim kako ce povuci malo glomazan auto kao sto je Fokus.Garancija je takodje slicna...za Fokus 4 god,a za i30 5 god.Iteresuje me vase misljenje i sugestije posto bih posle brda polovnjaka najzad hteo da kupim nov auto koji bih vozio baram 10god...
[ cozmo_im @ 14.02.2011. 20:31 ] @
Hyundai ide mnogo, mnogo, mnogo (moze jos jednom: mnogo) bolje.

Focus je bolji auto ali sa tim motorom bih ga zaboravio.
[ Nebojsa Milanovic @ 14.02.2011. 20:40 ] @
Htedoh da otvorim temu o tom Focusu za 10k, jer iako ga zbog slabog motora ne bih razmatrao, gotovo da ne verujem da ta ponuda postoji.

Pa A segment je do nedavno koštao 10k, pa smo bili srećni što je B segment (istina samo pasulj-varijante) došao na tih 10K, a evo sada vidimo da je punokrvni auto C segmenta došao na 10k, što je zaista neverovatno.

Lično, od ta dva bih išao na I30 1,6 CVVT (doplata oko 700e), ali i bez toga, dobar auto C segmenta za 10k je nešto što pre dve godine nismo ni sanjali.
[ HoT_Steppa @ 14.02.2011. 21:28 ] @
Da, nismo sanjali kada je benzin bio jednu marku i kada smo vozili stare krseve i placali jeftinu registraciju cak i za vece kubikaze.

Sada kada su automobili nikad jeftiniji nema se para ni za registraciju ni za odrzavanje ni za benzin....
[ milanm2 @ 14.02.2011. 21:56 ] @
Koliko sam mogao da vidim taj 1.4 motor kod focusa sa 80 konja je najslabiji motor u citavoj gami motori. Obrtni momenat je 123 Nm. Sto naravno ne daje neke ozbiljne performanse ali za jednu normalnu voznju je sasvim ok. E sad je na redu potrosnja. Znam da 1.4 (109 KS i 138 Nm) motor kod Hyundai trosi i do 10 litra po gradu. A ti sad vidi, da li su ti bitnije nesto bolje performanse a veca potrosnja.
[ vaske2 @ 15.02.2011. 07:06 ] @
Hmm....nisam bas siguran.Na svakom testu koji sam uspeo pronaci za i30 1,4 109ks novinari kazu da sa krvnickim maltretiranjem potrosi tek nesto vise od 8l,dok se pazljivom voznjom moze spustiti na oko 6l/100km.Voleo bih da se javi neko ko vec vozi ovaj auto pa bi iz prve ruke saznali istinu.Sto se tice Fokusa...rekao bih da bas zbog znatno slabijeg motora i nesto vece tezine trosi nesto vise od Hyndaija.
Moja voznja je u sustini lokal + jednom godisnje do Grcke,Zlatibora...Vozio sam se u Fokusu 1,4 80ks...po ravnom ide ok dok u brdu se oseca nedostatak snage.
Ali opet novo je novo...za te pare moze se uzeti i Audi a4 star 6-7 god presao ne zna se koliko,limarijski perfektan vozio ga stariji bracni par bez dece i voleli su ga kao sina...
[ madamov @ 15.02.2011. 09:13 ] @
Moj i30 troši oko 8,5 do 8,8 litara na 100 km po gradu, zavisno na kojoj se pumpi sipa i kako se vozi. Jedino kada je stajao duže na 10 litra na 100 km je bilo kada ga je zimi vozila moja supruga jedno dve nedelje samo do posla i nazad (od kuće do posla nema ni 3 km, pokazivač za grejanje se ni ne pomeri dok stigne do posla kada je napolju temperatura u minusu).
[ vaske2 @ 15.02.2011. 12:54 ] @
Nebojsa Milanovic@ Htedoh da otvorim temu o tom Focusu za 10k, jer iako ga zbog slabog motora ne bih razmatrao, gotovo da ne verujem da ta ponuda postoji

Verovao ili ne ipak postoji...

http://www.polovniautomobili.com/oglas708428/ford_focus_14_16v/
[ Ka2 @ 15.02.2011. 13:25 ] @
Citat:
Na svakom testu koji sam uspeo pronaci za i30 1,4 109ks novinari kazu da sa krvnickim maltretiranjem potrosi tek nesto vise od 8l,dok se pazljivom voznjom moze spustiti na oko 6l/100km.


Ja vozim i30 1,4 i ovo je smesno. Po gradu ne trosi ispod 8, tacnije izmedju 8 i 10. Na otvorenom, magistrala, izmedju 6 i 7.
[ vladd @ 15.02.2011. 13:52 ] @
Besmislene su vise price o potrosnji "u gradu". Kada za 40 minuta vozilo prevali 1,5km, to je potrosnja od 40-80l/na 100km.

Sa druge strane, nekome se zalomi da 3-4km, zavisno od relacije i vremena, prodje za par minuta..

Bolje da daju potrosnju po radnom casu, nego sto izmisljaju "gradsku" voznju.

Potrosnja naa otvorenom putu je znacajan podatak, koliko je motor predvidjen da minimalno trosi, a da se optimalno krece.

Ostali podaci variraju od korisnika do korisnika i od lokacije do lokacije.

Poz
[ madamov @ 15.02.2011. 16:01 ] @
Citat:
Ka2: Ja vozim i30 1,4 i ovo je smesno. Po gradu ne trosi ispod 8, tacnije izmedju 8 i 10. Na otvorenom, magistrala, izmedju 6 i 7.

Potvrđujem ovo da ne prelazi ispod 8 u gradu. Za ovo drugo, na relaciji Beograd-Kikinda-Beograd kada se vozi normalno (čitaj ne preko 80 km/h) zbog mogućnosti uletanja traktora ili kombajna na put, potrošnja ume da mi padne i na 5,6.
[ Ka2 @ 15.02.2011. 17:07 ] @
Citat:
madamov: Potvrđujem ovo da ne prelazi ispod 8 u gradu. Za ovo drugo, na relaciji Beograd-Kikinda-Beograd kada se vozi normalno (čitaj ne preko 80 km/h) zbog mogućnosti uletanja traktora ili kombajna na put, potrošnja ume da mi padne i na 5,6.


Ja inace nemam bord pa su moje procene vise odokativne. Kada rekoh magistrala, mislio sam na Ibarsku, na primer kada idem prema Bosni, tuda uvek vozim standardno - 90-100-110... nekada i vise na nekim deonicama... Na ne preko 80 sasvim sigurno moze ispod 6.