[ kik01 @ 16.02.2011. 18:08 ] @
citao sam po netu ali nisam bas uspeo konkretno da saznam,da li golf 5 iz 2004 god ima fabricki alarm.kako proveriti da li ima i da li se preko vag com-a moze aktivirati. |
[ kik01 @ 16.02.2011. 18:08 ] @
[ jnk @ 16.02.2011. 18:26 ] @
Fabrički alarm je dodatna oprema tako da može i ne mora ga imati a ako ga ima onda je verovatno uključen.
[ vladd @ 16.02.2011. 19:51 ] @
Novi VW, ukljucujuci i Golfa5, od pocetka 21 veka, i nesto malo ranije, imaju u sebi "confort (control) module", koji se bavi nekim aktivnostima u enterijeru, zakljucavanjem, daljinskim i blizinskim, imobilajzerom, spustanjem stakala, i koji komunicira preko odredjenih protokola, sa ostatkom elektronike, ili sa dijagnostickim uredjajima.
Sa dijagnostickim uredjajem mogu se ukljuciti neke aktivnosti, ili iskljuciti. Tako da "fabricki" uredjaj, manje ili vise lici na opstepoznatu spravu koja se nazive "alarm"...koja necemu sluzi na nekim vozilima.. http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Golf5.html Poz [ Zarko Silic @ 16.02.2011. 20:06 ] @
Ne treba ti dijagnostika da vidis da li G5 poseduje alarm.
Sednes u auto, sa kljucem (daljincem) iz ruke (ne sme biti blizu kontakt brave) zakljucas vrata tako da diodica na vratima trepti. Sacekas 1 minut i onda pokusas da upalis auto. Ako nista ne svira u zadnjem delu auta, nemas alarm. Inace, taj njihov fabricki alarm, kao i svi drugi fabricki alarmi su najobicnije kese. Nisu ni za sta. [ ventura @ 16.02.2011. 20:12 ] @
Citat: zarsilic: Ne treba ti dijagnostika da vidis da li G5 poseduje alarm. Sednes u auto, sa kljucem (daljincem) iz ruke (ne sme biti blizu kontakt brave) zakljucas vrata tako da diodica na vratima trepti. Sacekas 1 minut i onda pokusas da upalis auto. Ako nista ne svira u zadnjem delu auta, nemas alarm. Ja sam tako nakon 5 godina provalio da imam 'alarm' na autu :) Kad je počelo da pišti, reko šta je sad ovo :) [ kik01 @ 16.02.2011. 22:12 ] @
ok probati cu tako da provalim da li g5 ima fabricki alarm.jasno mi je da su ti alarmni uredjaji pogotovo fabricki nula.
a recimo da postoji mogucnost da je taj alarm izgasen dijagnostikom jer nesto nacuh da su alarmi u zemljama evrope zabranjeni ili ti svedeni na minimum??!! [ Zarko Silic @ 16.02.2011. 22:24 ] @
Nisu alarmi zabranjeni. Zabrana se odnosi na upotrebu zvucnih signala poput sirene koje reaguju nakon aktiviranja shok senzora sto se ne odnosi na fabricke alarme koji nemaju takav senzor.
Ako je neko u G5 dijagnostikom eliminisao rad alarma, onda je sigurno za to imao razlog pa je bolje da ne vracas tu funkciju. [ Milojkovic @ 17.02.2011. 00:33 ] @
Fabricki alarm za lopove ne znaci bas nista, podjednakom ce lako odraditi svaki auto sa i bez fanrickog alarma.Sve te fabricke fazone lopovi odavno lako resavaju .Zastita koja nije tipska je dalako sigurnija, mada i tu ima fazona sa kojima se i to moze odraditi.Da bi se instalirao dobar alarmni sistem koji ce da bude delotvoran neophodno je vise dana rada i poprilican trud a to retko ko hoce da plati, pa je zato tako kako je.Lopovima nikad bolje, delovi sve skuplji potraznja velika a kupovna moc mala.Sta mislite odakle po otpadima onoliko "povoljnih" delova.U zadnje vreme Reno je strahovito na meti lopova.
[ kik01 @ 17.02.2011. 11:04 ] @
ok citao sam o alarmnim uredjajima i odavno mi je jasno koliki je njihov udeo u zastiti automobila.pogotovo ovih fabrickih.
nego vise iz dosade malo se zainteresovah za ovaj CONFORT MODULE koji mi je bio zanimljiv sa njegovim funkcijama. probao sam da sijednem u auto zakljucam ga na daljinac i posle minutu bez ikakvog zvucnog signala upalih g5. imam jos jedno pitanje nego malo skrenuh sa teme... imam rezervni kljuc koji je bar na izgled neupotrebljivan.moze da zakljuca i upali auto ali preko daljinskog upravljanja nista. da li neko moze da mi da predlog sta to moze da ...bude sa rezervnim kljucem da napomenem da sam bateriju promenio i pokusao da ga uparim sa autom...ono pritisnem odklj. pa ga odkljucam rucno.ali jos uvek je sto se tice daljinskog odklj. i zaklj. mrtav!! Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|